@Minnie, mijn emoties heb ik ook niet altijd in de hand.......ik merk dat ik nu ontzettend last begin te krijgen van mijn hormoontjes.....manlief was nog geen 5 minuten binnen van zijn werk of we hadden al weer woorden met elkaar * zucht * Als ik op een stoel zit, zit ik met mijn benen uit elkaar........echt heel charmant hahahaha....als een dame zitten gaat echt niet meer Nou ben benieuwd wanneer Crypto beebje in haar armen heeft. Spannend!!
De hormonen zijn idd vreselijk. Volgens mij krijg je als je ouder wordt er meer last van dan als je jong bent. Manlief wil uiteten...en ik wil niks. Gewoon op de bank liggen en niks meer doen vandaag. De kleine is al uren aan het gymnastieken. Zucht. Zelfs liggen gaat amper. Hopelijk valt ze zo in slaap. Ik lig op de bank en het raam staat open. Hoor ik de jongste van 7 tegen een vriendje zeggen: 'Hee 'dude' kom je nog?' Hoezo 7 en eigenwijs?
@Minnie, ben je toch uit eten geweest??? Manlief heeft een uur geleden Samira bij mijn ouders gebracht, ze blijft daar een nachtje logeren. Morgenochtend moet ik met Justin naar voetbal, hij heeft een oefenwedstrijd, we moeten al om 8.30 aanwezig zijn Ik was vanmorgen bij mijn ouders en toen stelde mijn mams voor om Samira bij hun te laten slapen, dan hoeft ze morgenochtend niet mee. Samira vond het een goed plan, nou kan ze morgenochtend lekker uit slapen en hoef ik haar niet mee te nemen want mijn meissie is geen gemakkelijke tante Justin slaapt nu in Samira's bed, hij ligt er net in Straks The Voice kijken om 20.30 uur
Hoe zou het nu zijn met Crypto???? Bij ons alles weer goed zijn aan het bekomen van buikgriep, jemig alles kwam er uit aan alle kanten. Maar nu gaat het gelukkig weer en kunnen we het een en ander binnen houden. Joehoe!!!!!!
@Claudia, balen dat jullie getroffen waren door buikgriep Gelukkig gaat het alweer beter. Manlief is al naar bed, ik kijk The Voice.....vind talentenjachtprogramma's helemaal geweldig
@Claudia Fijn dat je weer opgeknapt ben! Vreselijk zeg buikgriep. @Rina We zijn nog even uit eten geweest. Zo weer prikken..ik ben benieuwd wat mijn waarde is. De kleine ligt nog steeds te schoppen. Die zal toch ook wel moe zijn. Ik ga maar eens slapen. Welterusten allemaal!!
Goedemorgen, Ik heb weer vreselijk geslapen. Van 23 tot 3 uur als een roosje en daarna alleen nog maar hazeslaapjes. Maar goed, we gaan er weer voor vandaag. Wel in een rustiger tempo overigens. Ontbijt is net op, straks even naar de markt om te kijken of de matrassenman er staat voor het wiegje. En vanmiddag naar de karwei voor een verduisterend rolgordijn voor het dakvenster in de babykamer. Het huishouden neemt lief voorlopig weer even over zodat ik wat minder hoef te doen. Natuurlijk ook nog even bij mijn vader in het ziekenhuis langs en dan nog even bij mijn moeder kijken. Dan ga ik rusten en gaat lief koken. Zo dat is mijn planning, kijken wat er van terecht komt.
Ik ben er ook weer even Afgelopen tijd enorm druk geweest en eigenlijk alleen maar een beetje mee gelezen... Hoe is het met Crypto?? Komende de week hebben we de kleine man bij ons Z'n laatste weekje vakantie, voor hij weer naar school moet... Wel weer vreselijke dingen gehoord We hadden zelf bedacht dat we hem volgende week voor het weekend weer terug zouden brengen, zodat hij nog even kon acclimatiseren thuis voordat hij weer naar school gaat, zodat hij daar niet meteen onhandelbaar is.... Maar moeders wilde hem pas aan het einde van het weekend terug, want ze is hem zat En of we hem niet meer weekenden konden nemen, zodat zij "rust" had Ik kan hier zo verdrietig van worden en boos!! :x Maar we gaan er eerst maar een leuke week van maken! Verdient het manneke wel!
River; Geniet van je dag, en doe lekker alles op je gemak. @Draak, onbegrijpelijk, dat een moeder dit kan doen zeg. Niet te geloven, geniet lekker van het ventje deze week. Ik had al een paar weken een onrustig gevoel. We hadden in het begin van de zwangerschap een maxi-cosi gekocht via MP. Kon prima voor een jongen en voor een meisje. Toen we de kinderwagen kochten via MP zat daar ook een maxi-cosi bij. Maar die was niet meer zo mooi, veel beschadigd. Nu ik weet dat het een meisje is....wil ik zo graag een ROZE maxi-cosi. Maar ik durfde niet goed, ik had namelijk al twee van die dingen. Maar toch gekeken op MP. En voor 40 euro had ik een mooie gezien en vlak in de buurt. Dus ik zeg gisterenavond tegen manlief; ''Ik moet je iets vertellen.'' Dus hij was 1 en al aandacht. ''Ik heb iets gekocht.'' Stilte...''Ja?'' ''Ik zal het maar vertellen, het is een maxi-cosi.'' ''Ow?'' ''Een roze''. ''Ik had niks anders verwacht, ik ken je nu al zo lang, natuurlijk moest jij een roze maxi-cosi.'' Dochter van 16 beledigd. Manlief; ''Als je moeder 3 maxi-cosi's wilt is dat haar beslissing. Jij bent ook nog nooit wat te kort gekomen, toch? Hoeveel fietsen heb jij? EN een scooter! Wees blij dat je moeder zo goed voor jullie zorgd!'' IS DIT MIJN MAN ??? Advertentie Marktplaats: Marktplaats.nl > maxicosi met de orginele voetenzak - Kinderen en Baby's - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes
Goedemiddag!! @River, ik heb ook vreselijk geslapen.......ik lig echt niet lekker meer met die buik, pffff hoe ik ook ga liggen, het ligt gewoon niet fijn Veel plezier op de markt. @Draak, onbegrijpelijk van zijn moeder zeg Genieten jullie maar lekker van het ventje. @Minnie, whahahaha wat heb jij dan een begripvolle man wat dat betreft. Mijn vent zou zeggen, bekijk jij het even, we hebben al 2 maxi cosi's, daar doe je het maar mee. Wij hebben toen ik ca. 12 weken zwanger van deze kinderwagen gekocht (blauwe Quinny Buzz), toen wisten we het geslacht nog niet maar was er een beetje van overtuigd dat we een zoon zouden krijgen Maar goed, wij hebben dus een blauwe kinderwagen, blauwe maxi cosi en een blauw buggy gedeelte voor de wandelwagen.....het is een hele complete set Misschien krijg ik straks wel vaak de vraag: is het een jongetje.......ehhh nee, het is een meisje..........maar goed, tegenwoordig kan alles toch? Meisjes dragen ook blauwe kleding dus waarom kan een babymeisje niet in een blauwe kinderwagen? Het is een hele mooie kleur blauw. En ja, een roze maxi cosi is natuurlijk helemaal super maar die gaat er hier niet komen dat weet ik nu al. Dat vind mijn hubbie gekkenwerk......ach, ik ga tegen die tijd wel op zoek naar een roze buggy Vanmorgen met Justin naar voetbal geweest, hij had een oefenwedstrijd. Zijn team heeft gewonnen met 4-3 en Justin heeft 2 doelpunten gescoord. Na afloop zei zijn trainer dat Justin echt veel talent heeft, en zei van ja, dat wisten jullie zelf waarschijnlijk ook al. Ehhh, ja...dat hebben we al vaak gehoord idd maar dat het nu door een voetbaltrainer wordt gezegd is natuurlijk helemaal te gek. We zijn zoooooo trots op ons mannetje!! Na de voetbal Samira opgehaald bij mijn ouders en nu zit ik lekker. Doe vandaag helemaal niets meer, want ben alweer te druk geweest. Kleine is druk in mijn buik
als het goed is heeft ze vanmorgen om 10 uur een keizersnee gehad. Ze weet het wel spannend te houden he!
Dag lieverds, Vandaag zijn wij de trotse ouders geworden van I.oanna S.ofia. Ze is gekomen met een ks en woog 1800 gram. Volgens de kinderarts heeft ze een fantastische start gemaakt. Ze is even geholpen met beademen maar had dar al snel genoeg van. De komende twee dagen is het kijkrn hoe ze het blijft doen maar het ziet er goed uit.
Gefeliciteerd!!!!!!! Geweldig nieuws. Geniet lekker van je kraamtijd je hebt het verdiend! Lekker snoepen nu. Jaloerssssss Ik ben blij dat alles goed is! Liefs Minnie
Ik ben naar de maxi-cosi wezen kijken vanmiddag. Dat was niks. Dus ik ben weggegaan zonder maxi-cosi. Ik had manlief een sms gestuurd en ik kreeg terug; ''bestel maar een nieuwe''. Ik ben eerst naar de babyplanet gegaan,die zaak gaat weg, die had 20% korting. Ik betaalde daar voor een ''nieuwe'' 145 euro, met 20% korting kwam ik op 115 euro voor een showmodel met krassen en geen voetenzak. Toen bij babydump gaan kijken...Bij babydump hadden ze hem als show model en nieuw in magazijn met voetenzak! Maxi-cosi kostte daar 119 euro....Dus die 20% korting bij babyplanet is ook erg nep zeg. Ik ben dus helemaal blij, ik heb een nieuwe roze max cosi met voetenzak! Manlief zat ondertussen aan de koffie met de buurvrouw en liet de whatsapp zien die ik in de winkel had verstuurd, ''Ja tuurlijk moet ze een roze, logisch toch?'' had ze gezegd Toppie Rina dat het zo goed gaat met je zoontje op de voetbal. En meteen de 1e wedstrijd gewonnen! En dan nog zulke complimenten krijgen. Kan niet beter!
WHOEHOE gefeliciteerd Crypto.......hoe spreek je haar naam uit? Wat een klein poppetje zeg. Heel veel geluk en geniet er maar lekker van @Minnie, gaaf dat je nu een nieuwe roze maxi cosi hebt!! Hier heeft Samira weer een driftbui...........ik kan daar zo slecht tegen he.......ze is 5, wat een moeilijk leeftijd is dit zeg. Kon ik er maar een paar jaar bij toveren:x