35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @River, wat liefffffffffffffff ze lijkt ook helemaal tevreden onder de douche:D:D

@Crypto, dank je......ze heeft geen last meer van haar oorontsteking maar er komt nog steeds smurrie uit haar oor, het duurt nou wel lang (2 weken):$

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hou dat wel in de gaten Rina. Dochtertje van mijn vriendin had dat ook, smurrie. Bleek uiteindelijk dat dat allemaal behoorlijk aangevreten was daarbinnen. En het is nogal een harde zo klein als ze is dus piepen deed ze ook niet.

3. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Pfff wat zijn mannen vreselijk irritant als ze ziek zijn. aaaaah.
    Ik word er gek van :$

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, praat me er niet van. Dan zijn ze echt stervende :D

5. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ja echt erg.
    Tis dat ie ziek is maar anders......grrr.

Nou de badkamer is weer schoon en fris en hij heeft drinken.
    Hij mag niet klagen. De babyfoon staat naast zn bed als hij iets wilt hebben moet ie maar roepen.
    Ik kan echt niet heel de tijd zijn handje vast houden.

Mannen ;)

6. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Rina
    Hoe komt het dat S.amira moet overgeven?
    Zelfde virus als hier?

E.lise heeft haar flesje weer gehad.
    Nu even bijkomen van alles...pff....afwasmachine is kapot dus zelf afwassen.
    De combimagnetron/oven is kapot; glasplaat in 1000 stukjes gesprongen.
    Dus kan de flesjes met de hand uitkoken denk ik.

7. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Crypto, ik hou het zeker in de gaten. Morgen bel ik de HA om een afspraak te maken, wil toch nog even dat de HA er naar kijkt. Het is niet veel wat er uit komt maar toch. Blijkbaar zit er toch nog een gaatje in haar trommelvlies?:(

@Minnie, mannen zijn idd altijd heel zielig als ze ziek zijn......wij vrouwen kunnen niet ziek zijn want wij moeten altijd maar doorgaan met zorgen enzo......tis niet eerlijk;):D

Geen idee hoe het komt dat Samira moest overgeven.......zomaar vanuit het niets vanmorgen. Ze klaagde eerst over hoofdpijn en oogpijn:( even later moest ze spugen en daarna nog een paar keer.
    Nu is er al de hele dag verder niets aan de hand met haar, ze heeft ook gewoon goed gegeten en gedronken, dus misschien kan ze morgen gewoon naar school:)

Net klaar met eten.......Selena lag eerst in de box en wij zaten aan tafel maar dat vond mevrouw niet echt gezellig want ze begon te piepen, toen ik naar de box liep, was ze stil en ging ze lachen:D Liep ik weer weg, dan begon ze weer te huilen:(

Uiteindelijk heb ik de muziekwipstoel maar bij ons op de tafel gezet zodat ze er gezellig bij kon zitten, zo zit ze nu nog bij me:D:D

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij is ook drammerig vandaag. Lief weet niet wat ie er mee aanmoet lol. Blijkt dat ze moest poepen. Lief verschoond en ze poept zo van zich af roflmao. Hij kijkt me echt zo hulpeloos aan. Tja, schat, dat heb ik gewoon de hele dag door hoor :D.

9. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Wat is dat????:(

Selena heb ik op bed gelegd toen ik de kids naar bed bracht, ze protesteerde eerst nog maar ze is nu alweer een tijdje stil:)

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rolling On the Floor Laughing My Ass Off :D

11. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    :D hahaha crypto, jij hebt wel meer van die afkortingen, ik kende ze ook niet :D

Manlief heeft al 2 keer gerookt.
    Dus ik zeg; ''gaat al weer beter he''.
    Opeens gaat ie naar boven want hij had zo'n buikpijn. ;)
    Mannen blijven kinderen he.

E.lise en S.tephanie zijn in bad geweest.
    Hopelijk slaapt E.lise even door.

C.harlotte heb ik vanmiddag naar haar nieuwe vriendje gebracht.Half uurtje rijden hier vandaan. Zijn moeder vroeg of ik even thee wilde komen drinken.
    Leek me wel een goed plan. Weet ik meteen wat voor gezin het is, want dat weet je maar nooit.
    Hartelijke mensen.:)
    Kom ik thuis zegt manlief; waarom ga jij nou altijd weg als ik ziek ben??:(
    Agossie ;)
    Een man weet pas wat ie mist als ze er niet is....:D

12. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Whahahaha okee....geweldig!!:D:D

@Minnie, dat heb je héél goed.......een man weet pas wat ie mist, als zijn vrouw er niet is:D:)

Selena heb ik na de fles van 21.00 uur op bed gelegd, ze was eerst stil, begon daarna te huilen maar is nu alweer een tijdje stil:)

Ik doe weer de fles van 02.00 uur en hubbie om 6.30 uur morgenochtend:)

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, ik ben een gamer chic he :D

ROFLMAO! - World of Warcraft (WoW) Machinima by Oxhorn - YouTube

Mannen en ziek zijn. Idd. Hier kan ie ziek zijn maar wel volop aan de chips en snoep zitten en uiteraard roken. Als je dan zegt 'gaat al beter he'? Dan ineens begint het gesteun en gekerm weer :D.

Hier net I.oanna fles gegeven en naar bed gebracht. Was ze het niet mee eens maar ze is toch stil. Gek genoeg vind ik de stiltes nog steeds eng :(.

14. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Maak jij ze om 2 uur wakker Rina?

Ik wacht af wanneer E.lise een fles wil maar volgens mij kan ze al aardig klokkijken.:D

Hier ook hoor.
    Hij zal nooit thee drinken of beschuit eten.
    Altijd eigenwijs. En de tv staat ook al weer aan.
    Pfff dat is het laatste wat ik wil als ik ziek ben.

15. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Dat is niet nodig, Selena zit zo in een ritme dat we de klok er op gelijk kunnen zetten dat ze vannacht om 02.00 uur komt:D Het is misschien 1 of 2x gebeurd dat we haar wakker hebben moeten maken voor de fles......liever wel dan, anders komt ze misschien om 5.00 uur 's nachts, dat is natuurlijk helemaal een waardeloze tijd;)

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen meisjes,

Lekker getukt hier. Heb al vroeg stof gezogen en de rest van de benedenverdieping gedaan. Honden uitgelaten. Nu lekker relaxen. Heb niets op de planning staan vandaag :)

17. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Jee Crypto wat een energie zo smorgens vroeg. Ik heb eigenlijk nog niet veel gedaan. De pup laten plassen, fles gegeven en een luier verschoond. En net mijn vroegere manager gebeld om een afspraak kraamvisiste te maken. Zo leuk dat ze komt, van mijn eigen manager heb ik nog niets gehoord. Toen ik belde om te vertellen dat ik was bevallen vroeg ze meteen of ze langs kon komen of dat ik eerste even bij moest komen. Heb toen aangegeven dat ik tot woensdag in het ziekenhuis zou liggen maar dat ze daarna welkom is, en daarna dus radiostilte. Raar he? Dit weekend trouwens lekker geen visite gehad en ook vandaag niets. Deze week tot nu toe 3 afspraken, het begint dus eindelijk wat rustiger te worden.

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk River. Wellicht dat ze je even wat extra rust gunde na de tijd.

19. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Dat was niet hoe ze overkwam tijdens het telefoongesprek. Ze zou lief bellen om zo snel mogelijk iets af te spreken.

Ik ga mij maar eens aankleden en eens kijken of ik nog wat ga doen vandaag.

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    OH ik zie dat ik je verhaal door elkaar haal. Sorry, nog niet wakker...

Deel Deze Pagina