35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Duitse herders zijn zo leuk.
    Eerlijk gezegd is onze vorige duitse herder weggegaan toen S.tephanie is geboren.
    Ik was zooo bang dat ie haar wat aan zou doen.
    Vandaag was ik de kledingkast van E.lise aan het inruimen boven.
    E.lise lag in de box beneden te slapen.
    De honden waren buiten...dacht ik...niet dus.
    Kakhoofd Jerry had zelf de deur open gedaan.:$
    Gelukkig niks gebeurd. Had ik ook niet verwacht hoor.

Ik heb tegen manlief gezegd dat ie maar niet in de kast van E.lise moet kijken.:)

2. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, ik laat Selena niet eens alleen beneden bij de katten......een paar dagen geleden sprong Kira in de box terwijl Selena er in lag:$ Vond ik toch niet zo fijn:(

Je moet je man geen hint geven, nou gaat ie misschien juist kijken whaha:D:D

3. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hij heeft t al gezien.
    Mopper de mopper...;)

Ik wist niet beter dan dat de honden buiten zaten.
    Normaal draai ik dan ook nog de deur op slot.

4. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Heb vanmiddag van MP een winterjasje voor Selena gekocht van MP:D Die vrouw die hem verkocht kwam hem zelfs lang brengen, ze woont ook in IJsselstein:) Een heel schattig roze dik winterjasje voor maar € 4,- hihihi, hij zit nu in de was.

Heb ook nog een ander roze winterjasje gekocht van MP, als het goed is wordt die morgen met de post bezorgd. Dan heeft ze er 2, moet wel voldoende zijn toch?:)

5. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    2 is idd handig als ze een keer spuugt.
    E.lise heeft er 5.
    2 zijn nog van S.tephanie geweest van mexx.
    1 voor een jongetje, gekocht in de zwangerschap. blauw met pluto erop. heerlijk zacht jasje.
    En 1 nieuw prenatal jasje met oortjes.
    En 1 hello kitty jasje die ze altijd aan heeft.

Ik zit pro deo te kijken.

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hemeltjelief ik heb mij een hoofdpijn :(. Niet leuk. Denk dat ik zo maar mijn bed in duik. Ben ik wel weer de pineut voor een evt. nachtvoeding maar goed, dat zij maar zo.

Jasjes heb ik teveel. Maar daar moet ik wel eerlijk bijzeggen dat ze op mp als vestjes werden aangeboden en ik het niet gezien heb. 2 gekocht voor 4 euro de stuk. Nou ja, daar kan ik geen buil aan vallen. Nu heeft ze 1 Zeeman jasje blauw, 1 zeeman jasje roze (van mijn moeder gekregen), een Mexx-jasje en nog een Noppies jasje. Die laatste twee tweedehands.

Schaam me d'r niets voor. Alleen ben ik er wel uit dat ik vooral voor Noppies/Mexx op MP ga kijken en niet meer voor ander spul want sinds ik bij CA geweest ben met mijn moeder ben ik erachter dat de rest eigenlijk de moeite niet is omdat je met verzendkosten meer kwijt bent dan wanneer je het nieuw haalt.

Ik moet mezelf wel afleren om maat 50 te halen want die past al bijna niet meer. Dus ik ga me maar op 62 storten vanaf nu.

Cindy wat ben jij stil? :$

7. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    River is ook stil.

Toen mijn man bij mexx zat kocht ik alleen maar kleren van mexx.
    Op marktplaats verkocht ik het als zoete broodjes.
    Kleren die geen merk zijn verkoop je zomaar niet.
    Ik had van de week op een minnie mouse setje geboden...5 euro vind ik zat.
    Maar voor die mensen schiet het niet op.
    Mexx esprit en jottum loopt goed op mp.
    Ik heb ook nog een oililytic gehad maar daar ben ik klaar mee

Slaap lekker crypto!

8. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Hier heb ik ook wel meerdere jasjes hoor maar dat zijn ook meer vestjes dus niet echt dik genoeg voor de winter. Nu heb ik dus 2 goede dikke winterjasjes voor Selena voor als het gaat vriezen:D

Hubbie is net weer naar zijn werk gegaan, Samira ligt in ons bed aan de kant van hubbie......gezellie, morgenavond mag Justin naast mij slapen:D

@Crypto, sterkte met je hoofdpijn.......niet fijn!!

Ik ga zo ook maar eens afsluiten en slapen. Selena was vanavond weer behoorlijk huilerig, ik denk dat ze weer last had van die rotkrampjes:(:( Zal blij zijn als we die fase voorbij zijn!! Gelukkig ligt ze nu heerlijk te slapen dus ik duik ook zo gauw mijn bed in, zodat ik ook wat kan slapen:)

Welterusten!!

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik had trouwens ook nog een skipak voor E.lise.
    Zoooo lief. met beertjes en konijntjes.:D

E.lise slaapt bijna heel de dag al.
    En net nu ik denk: dan ga ik ook maar vroeg slapen....wordt ze wakker:$
    Dat wordt weer een pyamaparty denk ik.;)

Slaap lekker Rina

10. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemorgen!!

Hier hebben de kids ook veel merkkleding....Esprit, Mexx e.d. Tommy Hilfiger, Ralph Lauren e.d. kocht ik altijd via MP. De merkkleding verkopen we ook weer via MP, loopt idd als een trein:D:D

Vanmorgen de kids naar school gebracht, net even met Selena getut en geknuffeld, nu is het tijd voor haar fles, dan kan ze daarna terug naar bed en kan ik even douchen;)

11. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogge,

Nog steeds hoofdpijn :(. Gaat ook niet weg met aspirines bah :(

12. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Balen Crypto, sterkte!!:(

Ik ben 7 weken geleden bevallen en nu alweer ongesteld geworden:$:$ Dat is snel............bij jullie ook???

Blehhhhhhhh, krijg je dat gedoe weer;) Moeten nu ook maar eens serieus gaan nadenken over anticonceptie.......hubbie zou zich laten helpen maar heeft er niet echt haast mee lijkt wel.....hij is er mentaal nog niet aan toe:D maar ja, hij wil ook geen kids meer:( En ik wil niet meer aan de hormonen;)

13. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Dag allemaal. Gisteren een drukke dag. En savonds hadden we een huilende babe. Uiteindelijk werd ze rustig toen ik haar op mijn borst gelegd had en ze daar begon te sabbelen. Tja dan kan je niet meer bewegen he.

Vanmorgen voor nacontrole bij de gyn geweest. Alles is goed, en ik mag weer alles gaan doen. Tja ik begon de stofzuiger toch ook erg te missen (NOT)

Hier trouwens veels te weinig kleertjes. Vanaf maat 62 wordt het leuk, maar we zitten nu nog met 50/56 en dat is niet genoeg. Dus morgen even bij H & M kijken. Heb daar bonnen voor gekregen.

14. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Zooooooooooo wat is het waterkoud buiten zeg:$:$ Ging toenstraks de kids ophalen van school.....Justin heeft een vriendje mee dus heb hier ff 4 kids hihihi. Over een half uurtje is het alweer flesjestijd, hubbie ligt nog te slapen:cool:

Justin moet vanavond weer naar voetbaltraining, hub gaat mee, tis mij veels te koud.......laat mij dan maar koken (lekker warm binnen)ghighi:D:D

15. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Mogge,

Zo, ik ben ook wakker hoor.
    We hadden ons alweer verslapen :$
    Morgen een extra wekker zetten.

Wij hebben er mega spijt van dat manlief zich heeft laten steriliseren.
    Zou het ook zeker niet aanraden.
    Ik dacht gisteren opeens; stel dat ik nu spontaan zwanger raak :$
    Hahaha, zal wat zijn.:D

Vind je een spiraaltje ook niks Rina?
    Heb ik een paar jaar gehad, beviel mij prima, je merkt er niks van dat die daar zit.

Goed nieuws River dat je alles weer kan.:)

Hier weinig nieuws, straks even wat administratie doen.

16. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, steriliseren is idd heel erg definitief en ik denk dat die gedachte bij hubbie ook wat benauwend is:D:D Misschien idd een spiraal.....heb er geen ervaring mee, maar hoor wel meer goede verhalen over de Mirena:) Toch maar eens informeren bij de HA.

Hier ook weinig boeiends te vertellen, hubbie ligt nog steeds te pitten en ik zit hier met 4 kids.....geweldig;)

Ze lopen ook in en uit hier grrrrrrrrrrrrrr Selena ligt hier ook beneden, kan het wel 20x zeggen.......tegen dovemansoren, ik wil niet dat ze nog meer verkouden wordt, ze hoest al af en toe:(:(

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ja dat spiraaltje had ik ook.
    Steriliseren doet ook erg pijn....:cool:

Hier regent het.
    S.tephanie heeft een vriendinnetje van het plein te spelen.
    E.lise ligt op mn arm in dromenland terwijl ze het flesje moet leegdrinken....weer een half flesje dus.;)

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft jouw man zich na de zwangerschap laten steriliseren dan Minnie? Want dan kun je toch niet zwanger raken meer? Of snap ik er niets meer van.

Teveel hoofdpijn om het te snappen denk ik :D. Ik ga er een cocktailtje para/brufen tegenaan gooien :S

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    :$ Crypto?

Mijn man heeft zich in 2005 laten steriliseren omdat hij dacht dat mijn bevallingen onverantwoord waren.:(
    Maar toen kreeg ik in 2008 weer de kriebels............
    En heeft hij in 2009 en 2010 een hersteloperatie laten doen.
    Zonder succes.
    In 2011 voor Pesa gegaan.....en in 2012 zwanger. :D
    4 jaar moeten wachten op onze superbaby.:)

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hard voor gewerkt maar het resultaat mag er dan ook wezen of niet? :).

Heeft iemand van jullie trouwens een broodbakmasjien? Ik heb er een voor mijn verjaardag gekregen maar ik moet nog even uitdokteren hoe dat werkt. Kan je gewone meel ook gebruiken voor de franse stand? Dus extra korst zeg maar?

Deel Deze Pagina