35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, Selena drinkt momenteel ook niet haar hele flesje leeg...er blijft altijd een speentje over.....is maar heel weinig. Maar een half flesje laten staan is wel veel:$

@Crypto, ik heb geen broodbakmachine en zou zo'n ding ook echt niet willen......haal mijn brood gewoon bij de bakker of supermarkt, net zo lekker hoor:D:D

Ik wil graag een waterkoker met een temperatuurregeling.......heeft iemand die?? Het lijkt mij ideaal dat je water kan verwarmen op de juiste temp. Vooral handig om flesjes klaar te maken als we gaan kamperen:)

2. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ben bang dat dan de stop klapt Rina met kamperen.
    Ik kook water, doe dat in de thermoskan. In het flesje zet ik 60 cc koud water(gekookt en daarna afgekoeld) daarbij vul ik het gekookte water aan tot ik de juiste temp heb.
    20 seconden werk.

Nee geen broodmachine

3. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Nee joh, wij hebben altijd een waterkoker als we aan het kamperen zijn. Gewoon in de voortent, als je 10 amp. stroom hebt, is dat geen probleem hoor:D:D

Ik ga toch eens kijken voor zo'n waterkoker bij de Blokker:)

4. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Hier een broodbakmachine, maar gebruik altijd dezelfde stand. Geen idee wat hij nog meer kan.

5. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hmmm....wij drinken nooit thee, we nemen wel altijd de senseo mee.
    Tegen de tijd dat we weer gaan kamperen is E.lise al een maand of 10. Ik weet niet of ik dan met een waterkoker aan de haal ga :(
    Maar ik hoor graag je ervaring ermee...kan ik er ook over denken.

6. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, wij gaan in de voorjaarsvakantie weer kamperen....dus zo rond april/mei, dan is Selena 6/7 maanden......dan zijn we echt nog wel met flesjes maken in de weer:D:D Handig dus als je bij je caravan water op de juiste temp hebt.

Het stormt hier:$:$

7. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ja, en in spanje is het wel handig als je evt het water kan koken.

Het stormt hier ook zo te horen.
    Arme zwarte pieten, met de storm op het dak vanavond :$
    En ook voor manlief, die net van het dak afkomt. :)

Ik ga eten maken.
    We eten shoarma.

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    De bbmasjien die ik ken kan een heleboel maar ik denk dat het hier ook slechts 1 stand zal zijn River :D.
    Hij draait. Over een uurtje of twee moet ie klaar zijn. Dit is weer zo'n momentje voor lief. Die is helemaal flabbergasted dat er machines zijn die brood kunnen maken in je eigen keuken :D.

9. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik heb medelijden met manlief, die moet straks weer werken, lekker in die storm:$:$

Ik heb net een nieuwe mobiel besteld, een HTC Desire C......eindelijk straks mobiel internet:D:D Over 5 werkdagen ontvang ik hem:)

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je lekker met Minnie en mij vanuit bed ouwenelen :D.

11. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Zo is het!!:D:D

Nou ik ga nu lekker mijn bedje in, manlief is werken en ik heb straks weer nachtdienst om de fles te geven dussssss.....welterusten!!:)

12. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Tsss ben er ook nog hoor mobiel:p

Hier staat de bbmasjien stof te happen op zolder;)manlirf eet 1 brood pet dag alleen dus dan zou ik dat ding 2x per dag moeten laten draaien , dat is 6 uur per dsg voor 2 broden en dat wordt mij dan toch te duur:$dan haal ik liever brood in de lidle. A 60 cent:D
    Maar het is wel lekkerder natuurlijk:)

13. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Inderdaad, vanuit bed op ZP. :D
    Maar ik lig nog niet op bed.
    We hebben laat gegeten en nu heb ik net alle was opgevouwen en opgeruimd. WOW.:$ Dat was erg veel.:(
    De wasmachine staat weer klaar, morgenochtend ff op het knopje drukken en hij gaat weer aan de slag. :)

Nu maar eens gaan douchen, en de nachtvoeding klaarzetten.

Hopelijk krijg ik morgen geen onverwachte visite....want de afwas staat nog te wachten. Ga ik nu echt niet meer doen.

Welterusten Rina, droom lekker van je mobieltje. ;) Nog 5 nachtjes slapen.....;)

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mobiel jij ook In bed dan Cindy? Dat wist ik dan weer niet :D

Ik heb gister ook was gevouwen. Heb nog 1 mandje staan van l.oanna. Die vouw Ik zo even. lk was wel veel tegenwoordig lol.

15. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen,
    Gisteravond kregen we bezoek. Nou dat doen we voorlopig niet meer zolang ze nog haar huiluurtje heeft savonds. Ze was niet meer stil te krijgen na haar flesje. Uiteindelijk ben ik met haar boven op ons bed gaan liggen. Een kwartier later sliep ze als een roosje. Uur later heeft lief haar van mijn buik afgehaald en haar voorzichtig in de wieg gelegd.

Vandaag voor het eerst sinds maanden dus stofzuigen. Geloof dat ik dat ding al zeker 3 maanden niet aangeraakt heb haha. We gaan vandaag ook beneden een traphekje maken. Niet voor Y.una maar voor S.uzi. Het barrel heeft door dat boven op de overloop de kattenbrokken staan en dus kunnen we haar steeds van de trap afhalen.

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goedemorgen

haha die Suzi :D

Balen zeg dat Y.una 's avonds huilt.
    Helpt een tutje ook niet?

Hier ook veel was.
    Altijd al geweest.

E.lise heeft geslapen van 2 uur tot 7 uur.
    Super!!!
    Nu nog even genieten van een slapende E.lise. Zo schattig.:)

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker River. Ik stond de dag van ontslag al te zuigen. :/

Zeg. Steunen en kreunen jullie beebjes ook zo bij het wakkerworden?

18. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hahaha ja zeker.
    En dat voor zo'n klein meisje. Ik zat me er net over te verbazen.:D

19. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Crypto,river zei ook STOF zuigen:Dniet zuigen:$
    Hier ook een kreunende beeb.en dat de halve nacht:(

Hier geslapen van 12 tot 6.

20. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Dat wakker worden is een heel ritueel hier hoor. Er wordt flink met de armpjes gerekt en gestrekt, alle gezichtspieren worden even flink gebruikt en er komt heel wat gepuf en gesteun uit. Geweldig om te zien.

@ Minnie, we hebben al best veel geprobeert, maar het enige wat helpt is de borst en een buikmassage. Maar voor beiden moet ze eerst wat rustiger worden. Als ze helemaal over haar toeren is staat ze ook nergens meer voor open. Het duurt niet de hele avond hoor, maar een uur is best lang als ze het duidelijk zo moeilijk heeft.

Ik ga zo met mijn schatje onder de douche. Een kijken of ik het net zo eng vind als lief.

Deel Deze Pagina