35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    E.lise is in bad geweest en heeft een hele fles leeggedronken
    Nu eens kijken of ze gaat slapen.
    Morgen super vroeg op want mijn moeder komt.

Welterusten!
    (hopelijk)

2. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemorgen!!

Nou blijven lachen wordt voor mij steeds moeilijker, maar ik probeer positief te blijven:( De zon zal vast weer gaan schijnen voor mij, denk ik dan maar.

Vanmorgen de kids naar school gebracht en nu zit Selena even lekker in de muziekwipstoel bij me. Over een half uurtje krijgt ze de fles en doe ik haar terug naar bed zodat ik even kan douchen:D

Vanmiddag willen we met zijn allen naar de markt maar het is niet zo lekker weer helaas, dus ik denk niet dat dat door gaat:(

3. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Goedemorgen dames.
    Ff snel eeb vraagje voor rina, welke speen gebruik je nu met die comfort voeding? Je hebt toch ook de difrax fles?

4. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Morge,
    Net weer een mail binnen dat we ook een vestje gekocht hebben via MP. Dit kan een nieuwe verslaving worden!! Ook vanmiddag een muziekschommelstoel ophalen. Hij is wel blauw, maar kost maar 10,-.

Zo eerst even in de kleren en dan wat kleine boodschappen doen.

Zonder werk zitten is inderdaad niet leuk. Bij mij op het werk vallen volgend jaar ook ontslagen omdat er geen vaste contracten meer gegeven mogen worden door bezuinigingen. Gelukkig hoor ik daar niet tussen en zit ik veilig, maar voor de collega's is het best sneu.

5. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ja, wij hebben ook de Difrax fles. Ik gebruik momenteel de Difrax M speen, daar drinkt ze goed mee. Daarvoor gebruikten we de Medela medium flow speen, ook daar drinkt ze super mee:D

Dit zijn eigenlijk de enige 2 spenen waar Selena goed mee drinkt, met de rest gaat het allemaal knudde.

Net weer een sollicitatie verzonden;) Over een 10 minuten ga ik weer richting school, dan is het weer gedaan met de rust;)

@River, er vallen idd hier en daar nog steeds heel veel ontslagen....met de bouw gaat het ook helemaal niet goed. Ik vraag me soms serieus af of ik ooit weer aan het werk kom......hoe onze toekomst er uit gaat zien:(:(

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pas maar op River. MP kan idd verslavend werken :D.

Bah, ik kreeg gisteravond acuut buikpijn. Is nu wel grotendeels weg maar komt af en toe opzetten. Diarree gister maar ook een rare onverklaarbare pijn :S.

Dessalniettemin vanochtend even wat bewogen. Ik merk dat ik kriegel word en dat betekent meestal dat ik even wat moet doen. Ook beter voor mijn rug, zo hou ik die pijn weg.

Maar ja, die pijn. Was even bang dat het de wond was maar ja, het is nu al zo'n tijd terug....

Hoe kan ik nou zien welkespeen ik heb dan? Ik heb de Difrax gekocht maar daar zat een speen bij. Die gebruik ik nog steeds.

Ik krijg ook sterk het idee dat de Comfort haar hongergevoel langer stilt dan als ik alleen standaard doe. Van de kinderarts mocht ik lekker 'kokkerellen' met de twee. Kon geen kwaad om uit te proberen bij welke mix zij het het beste doet. Ik krijg het idee dat 3 comfort/2standaard voor haar goed werkt. Dan is haar buikje een aantal uurtjes rustig en is zij ook meer uitgerust.

Maar ja, qua spenen snap ik het nog steeds niet. Leg eens uit Rina. Wat voor speen moet ik nemen? :D

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens mijn beebje op bed gelegd en nu mijn telefoon aangezet met Jean-Michel Jarre 'En attendant Cousteau'. Dat is 46 minuten lang heel rustige muziek met zeegeluiden. Ik moet zeggen, de dame is bijzonder rustig. Ik hoor alleen de muziek door de babyfoon :).

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weten jullie eigenlijk of er zoiets als een mini-radiootje bestaat waar je een usb in kan stoppen (of gewoon muziek in kan proppen)? Ik weet dat mp3spelers zijn, die heb ik ook maar geen boxen bij. Vroeg me af of er zoiets was als een wekkerradio ofzo die je kan volstouwen met muziek.

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hai

wordt alleen maar erger rina..ik wou dat t anders was. Maar de bedrijven zitten zonder werk....echt om te janken.
    Degene die dit op zn geweten heeft moeten ze levenslang geven....echt iedereen gaat hier straks aan onderdoor. schande!!!!!
    Veel bedrijven gaan failliet. Huizen worden niet verkocht. En nergens krijg je hulp.
    Grrrr zo gemeen.bah.

Zucht.
    Vanmorgen naar de belastingdienst geweest. Is gelukkig achter de rug.

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Mp kan idd verslavend zijn.
    Maar action wibra c&a en zeeman ook.:)

11. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    MP werkt idd verslavend, ik kan het weten.....koop ook zeer vaak via MP kinderkleding:D:D

Justin en Samira gingen uit school met een vriendje mee dus het is al de hele middag lekker rustig hier. Hubbie gaat ze nu zo ophalen:)

Op de Difrax fles zit gewoon standaard een Difrax speen, maatje S. Deze speen gebruik jij dus, met een klein gaatje;) Ik gebruik nu ook de Difrax speen maar dan maatje M, met een iets groter gaatje dus omdat wij Friso Comfort gebruiken en deze voeding iets dikker is dan standaard voeding. De Medela speen heb je ook in maatje S (small flow) en M (medium flow), net wat je wilt. Ik heb thuis de Medela M, gekocht bij Prenatal, deze speen is niet te koop bij Kruidvat o.i.d.

Begrijp je het nu een beetje Crypto??:D:D

Ik ben echt woest!! Vanmiddag kwam mijn nieuwe mobiel, ikke dus helemaal blij. Pak ik het doosje, is het een witte mobiel terwijl ik een zwarte heb besteld:(:( Dus ik bellen, moeilijk gedoe.....die sukkel in het systeem gekeken, daar staat dat ik een witte heb besteld.....nou echt niet, die muts heeft het gewoon verkeerd in het systeem gezet:x:x Ik zei tegen hem, gesprekken worden toch opgenomen, luister dan maar terug. Ook over de simkaart, heb er totaal geen verstand van.......maar ik vroeg aan die muts van de week 's avonds hoe het gaat met overzetten. Ik vroeg nog, moet ik de simkaart van mijn huidige mobiel in mijn nieuwe doen. Zegt zei, nee dat hoeft niet meer, alles wordt tegenwoordig vanaf afstand geregeld:$:( Dus ik zei dat tegen die vent......volgens hem kon dat niet want als je logisch nadenkte bla bla bla......ehhh sorry hoor, maar je collega zei dat. Moe wordt je er van. Nu moest ik het retourformulier invullen en aangetekend retour sturen...daar gaat mijn mobiel dus weer.....* zucht * Blijdschap was van zeer korte duur, waarom gaat nooit eens een keer iets goed hier???:(

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap het Rina :D. Thx. Zal van de week eens de m halen dan. Aangezien hier 3 om 2 comfort/standaard gaat is het ook wat dikker. Misschien wel eens waard om te proberen.

Wat een gezeik met die mobiel :(. Komt het wel uiteindelijk goed dan?

13. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ja, de Difrax M speen is gewoon te koop bij Etos, Kruidvat e.d.:D Wij willen over een poosje ook gaan mengen, dus de Comfort met standaard om haar zo volledig terug te laten gaan op standaard.

Het komt hopelijk goed met mijn mobiel, heb op het retourformulier de reden van retour moeten vermelden en dan nemen ze contact met me op. Ik wil sowieso een zwarte......ik vind wit niet mooi;)

Hubbie heeft net het hele zaakje afgeleverd op het postkantoor, gelukkig krijgen we de kosten voor het aantekenen terug:)

Dus nu maar weer wachten, had zo gehoopt met mijn nieuwe mobieltje aan de slag te kunnen gaan grrrrrrrrrrrrrrr:x:x

14. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Tss rare mensen op de wereld. Ik had dus zo'n schommelstoel gekocht. Lief gaat erheen vanmiddag, doet er niemand open. Dus ik mail haar hij is geweest maar niemand thuis? Maar het was daar nogal een doolhof dus kans dat hij voor de verkeerde deur stond. Dus ik mail haar mijn telefoonnummer met de vraag bel me even dan kunnen we het goed afspreken en kan je uitleggen waar jullie voordeur precies zit. Lief kwam namelijk uit bij de achterdeur. Krijg ik een mail terug ik ga niet moeilijk lopen bellen. Tjee, ja nummer draaien is moeilijk.

15. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Balen Rina!
    Had je hem niet beter in de winkel kunnen halen?

@River
    Jee, dat is een tegenvaller.
    Nu dus geen wipper?? Ik hoop niet dat het ver weg was.Zo zonde van de energie en tijd.

16. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, mijn huidige abbo is ook bij Telfort dus ik had gewoon via internet een nieuwe mobiel uitgezocht met abbo....had wel verwacht dat het gewoon goed zou gaan. Zo moeilijk is het niet om de juiste kleur mobiel te noteren. Enniewee, hopelijk krijg ik alsnog een zwarte toegestuurd, moet nu alleen weer langer wachten en daar baal ik van:x

@River, wat raar zeg van die wipstoel, balen:(:( Nu op zoek naar een andere??

Morgenochtend ga ik met Samira en Selena naar de intocht van de Sint kijken hier, hopelijk gooit het weer geen roet in het eten:$

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeez River. Ik zou een mailtje sturen 'wellicht is het dan handig dat u een bordje op de deur bevestigd met daarop de tekst: 'let op: IQ lager dan 25'. :S. Wat een stom wijf.

18. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
  19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Rina
    Wachten is ook niet mijn sterkste kant. :$

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh mijn beeb is een lastpak vandaag :$. LIgt maar te mekkeren. Slaapt een hazeslaapje en mekkert weer verder. Heb haar al 90 cc troostflesje gegeven maar nog niet tevreden. Truttebol :D

Deel Deze Pagina