35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Zolang je haar niet verwaarloosd of mishandeld doe je echt niks fout crypto.
    Volg je gevoel. Het is jouw kindje dus jouw regels.
    E.lise heeft net ook in de box geslapen.
    Juist gezellig. Ze ligt nu te brabbelen tegen de knuffels in de box.:D

2. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Als je een goede oppas hebt of je man is thuis moet het lukken River.:)
    Maar ik snap het wel. Ik heb de luxe dat ik thuiswerk.:D

3. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    1 van ons 2en is altijd thuis als de andere werkt. Dus dat is wel fijn. Maar ik heb al zolang niet gewerkt, en er is zoveel verandert op het werk. Zal wel heel erg wennen worden. Maar goed, ik ben nog lekker vrij tot eind januari, dus nog niet getreurd.

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    LOL. Ik zit Finkers te kijken op humortv. Die man blijft mijn held :D.

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, I.oanna probeert te schaterlachen. Alleen komt er nog niet echt geluid uit. Te schattig om te zien gewoon :D. Zo lollig :D

6. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedenavond!!

We zijn ook weer thuis. We waren naar het land van Sinterklaas geweest in Duinrell, ondanks de storm hebben we het super gehad. Het is gelukkig de hele dag droog gebleven, eind van de dag ging de storm wat liggen en kwam ook nog een klein zonnetje door:)

Daarna onderweg gegeten bij de snackbar en Selena opgehaald bij mijn ouders. Die hadden vanaf vanmorgen 10.30 uur tot vanavond 19.30 uur opgepast. Is gelukkig allemaal goed gegaan:D

@Crypto, wij doen Selena bijna na iedere voeding weer naar bed. Soms meteen en soms blijft ze eerst nog een poosje beneden om te knuffelen, ligt ze in de box ofmuziekwipstoel. Maar als ze terug naar bed gaa, slaapt ze wel hoor, af en toe moppert ze wel eens een beetje maar nooit lang. Maar Selena is dan ook een supermakkelijke slaper:)

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat leuk Rina. Ja dat was dit weekend he. Fijn dat het leuk was.

Ik kan I.oanna naar bed doen maar ze blijft rustig een volle drie uur wakker :S. Overdags. Want nu ligt ze op bed en ze zal de oogjes nog wel open hebben maar ze is rustig. Dus die tukt zo wel.

Op zich is het een makkelijke slaper maar overdags merk ik dat ze gewoon veel minder wil slapen dan ik had gehoopt. In de box slaapt ze tenminste nog een beetje.
    Zelfs toen ik vanmiddag mee geweest ben naar bed en haar naast me had liggen was mevrouw gewoon wakker :$

8. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ja, dat hebben wij met Selena ook wel eens hoor dat ze geen zin heeft om te slapen. Dan leggen we haar in bed en dan blijft ze lang huilen......dan halen we haar weer naar beneden en proberen we het na een tijdje weer:) Maar over het algemeen is ze een goede slaper, ook 's nachts en daar zijn we erg blij mee:D:D

Ze was vandaag dus de hele dag bij mijn ouders en mijn moeder zei ook al dat Selena zo'n makkelijk meisje is:)

Ik ga zo afsluiten en slapen. Heb vandaag veel gelopen dus ben behoorlijk gaar (de kids waren ook brak). Morgenochtend moet ik de kids naar school brengen, om 9.15 uur komen mijn schoonouders even oppassen want ik heb om 10.00 uur een sollicitatiegesprek:D

Welterusten en tot morgen!!

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slaap lekker Rina :)

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Leuke dag dus Rina :)

Hier vanavond naar schoonouders geweest met C.harlotte hasr nieuwe vriendje. Die heeft mega lang haar.
    Hahaha dat gezicht van schoonmoeder :D

11. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Net E.lise nog even in badje gedaan en een flesje gegeven.
    Nu kijken of we kunnen gaan slapen.

Welterusten.

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heeft mevrouw van 8 tot 3.30 getukt. Geflesd en ze ligt alweer in dromenland. Ik tuk ook weer verder.

Trusten.

13. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goedemorgen

Hier van 1.45-5.45 uur.
    Hopelijk kunnen we zo nog even slapen.:)

14. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Helaas niet meer geslapen.:x

15. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Hier een damaavond gehad. Y kreeg tijdens de fles last van verborgen reflux. Zo zielig, elke paar slokjes kwam het weer omhoog en begon ze te krijzen. Uiteindelijk met veel moeite er toch nog 90 cc ingekregen doorhaar rechtop te zetten tijdens het drinken en na elke keer krijzen toch weer door te zetten. Vannacht ging het twee flessen wel goed, alleen had ze toen eenmaal terug in bed even moeilijk.

16. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Morge.
    Hier ook sinds ik haar inbaker heerlijk geslapen van 20 uur tot 3.30 uur en weer tot 7 heerlijk.:)
    Eindelijk slaat ze zich niet meer wakker.:)

17. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemorgen!

Hier weer prima geslapen. Manlief deed de fles van 2.00 uur vannacht en ik van vanmorgen 6.30 uur, ik moest toch de de kids naar school brengen.

Net even nog wat dingen uitgeprint voor mijn sollicitatie straks, mijn schoonouders kunnen elk moment komen om op te passen:D

De kids eten op school vandaag (morgen ook) dus ik kan straks even fijn boodschappen gaan doen met Selena:)

18. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Succes Rina!!

19. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rina succes vandaag.

Hier nog even lekker kunnen doortukken. Lief heeft de ochtendfles gegeven dus ik kon even wat bijtanken. Ik had de afgelopen hele week al volledige dienst incl. nacht dus dat was wel even fijn.

11 uur consultatiebureau. Arme meisje krijgt prikken :(

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens, trekken jullie een vestje ook wel eens direct over het rompertje aan? Ik bedoel zonder een truitje eronder?

Ik heb hartstikke leuke vestjes maar ik doe ze nu bijna niet aan omdat drie lagen (romper met lange mouwen) echt een beetje teveelvan het goede is. Vandaag voor het eerst een vestje direct over het rompertje gedaan.

Deel Deze Pagina