Zo ben klaar met strijken, net Selena naar beneden gehaald en zo de fles geven Daarna even een programma terug kijken
Y heeft haar prikjes gehad en ligt nu te slapen. Y heeft een voorkeurshouding en daardoor een steeds erger afplattend hoofdje. Het laatste advies was een zijligkussen maar zelfs daarmee presteert ze het om in notime weer op haar rug te liggen. Nu komt donderdag de fysio langs. Eens kijken of we haar hoofdje weer mooi rond kunnen krijgen.
Daar moet ik ook op letten River. Zal eens zo'n kussen bestellen. Heeft ze veel last van haar prikjes? Hier een afspraak gemaakt voor de tandarts...kost weer geld. Donderdag kan ik terecht. Morgen naar de internist in Tilburg. Nu op 10 minuten gesprek op school.
Hallo allemaal, Fijn dat het goed ging met de prikjes River. Hier ligt ze wel op haar rug maar ze heeft haar hoofdje altijd 50 links en 50% rechts. Dus ze wisselt voldoende af. Wel heeft ze een dun behaarde plek van het draaien . Verder weinig te melden. Ben niet zolekker vandaag :S.
Zijslaapkussen vind ik levensgevaarlijk! S.uade lag het snachts met haar hoofd precies tussen de kussentjes Morgen dagje Rotterdam, turkse id,s van de kids ophalen op het consulaat S.uade krijgt donderdag haar prikjes,precies op de verjaardag van haar zusje
Hier een erg verdrietig meisje. Ze was zo overstuur dat ze er van moest overgeven. Even samen met haar op bed gaan liggen en daar werd ze al snel rustiger van. Nu slaapt ze in haar eigen bedje. Hopelijk tukt ze even 2 uurtjes voor de volgende fles.
@River, waren dit haar 1e prikjes of had ze al gehad? Selena heeft ook een voorkeurshouding voor rechts en dat merk je goed aan haar als we haar in bed op haar linkerzij leggen, ze draait dan direct helemaal met haar hoofd naar de andere kant. We wisselen wel gewoon iedere keer af, van linker naar rechterzij @Cindy, zijn dat haar 1e prikjes of heeft ze ook al eerder gehad? Selena heeft de fles van 17.30 uur niet helemaal leeg gedronken, hubbie gaf haar de fles maar ze zat op een gegeven moment alleen maar weer te sabbelen op de speen en raar te doen en moest kokhalzen Achteraf bleek er op die fles nog de Medela speen te zitten....had vanmiddag ook die spenen uitgekookt en weer even uitgeprobeerd maar dat ging voor geen meter. Ze is helemaal gewend aan de Difrax M speen dus nu wisselen wij niet meer van speen Ze ligt nu vanaf 19.00 uur op bed, af en toe horen we haar wat geluidjes maken maar gelukkig geen gehuil. Hopelijk houdt ze het even vol tot 21.00 uur Ik zal blij zijn als ze 's nachts helemaal door slaapt.
Hier een enorme pain in the butt vandaag! Speen wel, speen niet, speen wel, speen niet. Maar ja, toch hou ik van d'r .
Is maar goed dat ze dat ook af en toe zijn, anders zouden we de hele dag boven ze zitten te kwijlen van liefde haha.
Dit waren de eerste. Ze heeft net een flinke fles van 110 cc naar binnen gewerkt. Terwijl het eigenlijk een uur te vroeg was. Nu slaapt ze voor zolang het duurt.
Hier ook de eerste spuitjes Mijn andere dochter is al om de paar dagen flink en dan bedoel ik echt heel veel aan het overgeven,ze heeft een heel erg vieze hoest waardoor ik denk dat ze zo moet hoesten dat ze ervan moet overgeven want daarna is ze weer springlevend Wat denken jullie? Huisarts gaan of even afwachten? Want ze is verder niet ziek het komt er wel echt uitgeschoten tit wel 1mtr ver
@Cindy, ik zou ook de HA bellen voor een afspraak hoor!! Selena slaapt veel en is moe, je kan merken dat ze niet helemaal lekker is Na de fles van 21.00 uur zat ze nog even bij hubbie maar ze was constant aan het gapen, dus heeft hij haar maar weer naar bed gedaan. Hopelijk is ze weer gauw opgeknapt, maar ben in ieder geval blij dat ze haar flesjes nog redelijk drinkt. Ik ga afsluiten, morgenochtend solliciteren, spannend!! Welterusten
Hoe gaat het nu met je meisje Cindy? Heeft ze koorts? Succes Rina!! Al wat opgeknapt Crypto? E.lise heeft net haar fles leeg en sliep. Ik ga de fles omspoelen en ondertussen komt de melk er met grote golven uit. Alles zeiknat. En....een leeg buikje.:x
Gelukkig hebben we een goede nacht gehad. Ochtend flesje is maar 40 cc van ingegaan, want ze is te moe, de 3 flessen hiervoor ging er wel 110 in. Ik had haar in de box gelegd op haar buik. Vindt ze vreselijk dus daar wordt ze altijd goed wakker van, maar nu slaapt ze gewoon verder. Straks kraamvisite van een vroegere collega.
@Minnie: mwoah, niet echt. Nog steeds moe en lamlendig. Voordeel is dat ik nergens heen hoef dus dat is wel fijn. Hoest met je meisje Cindy? @River: leuk,nog meer visite EN cadeautjes @Minnie: aaah . Heeft ze nadien weer gedronken of geslapen?
@crypto, ze heeft nog wel een uur wakker gelegen, erg rustig, beetje van slag ook denk ik. Om 8 uur heeft ze pas weer een flesje op. Nu ligt ze nog lekker te slapen.