Oh fijn, dan krijgt ze in ieder geval haar rust. Tis ook een rottijd nu met al die rondvliegende baccillen.
Goedemorgen dames! Het gesprek ging goed Net Selena opgehaald bij mijn ouders, gelukkig was ze wakker......ze ligt nu nog in de maxi cosi te slapen, heb haar maar even laten liggen want moet zo weer de deur uit om de kids uit school te halen Justin mag straks mee rijden met een voetbalvriendje, er is Sinterklaasviering op de voetbalclub dus zo even vragen of hij wil, moet vanmiddag naar de HA met Selena, dan hoef ik alleen Samira mee te nemen @Minnie, balen dat Elise alles eruit spuugde......hier gaat het ook wat minder, Selena drinkt niet haar flesjes leeg, ze heeft last van haar verkoudheid Wanneer wordt het nou eens lente???
Helemaal niet........dat mag aan mij voorbij gaan whahahaha......ach ja, voor de kids is het leuk maar ik heb echt helemaal niets met sneeuw Zo, ben net terug thuis van de dokter met Selena. Ze heeft een bacterie (krentenbaard) Waarschijnlijk van Samira opgelopen, want zij had een paar weken geleden ook zo'n plekje bij d'r navel. Fijn dus!! Straks gaat hubbie naar de apotheek om oogdruppels en creme te halen, ze gaat ook aan de AB......nog meer medicijnen hier, het lijkt wel een apotheek in onze keuken
Ah gossie arme S.elena. Heeft ze er veel last van? Lekker joh die sneeuw. Waarschijnlijk zitten we met de kerst heerlijk in oostenrijk. Daar is die vreselijke kerstviering tenminste niet. Gewoon heerlijk van die berg af op je skies.Niemand die last heeft van de saaie kerstdagen. Gezellig daar We tellen de dagen af. Baby Annabel. Leuk. Heeft ze haar eigen baby. Net de stad in geweest. S.tephanie moest nieuwe laarzen.Maar meteen 3 paar gekocht, hoeven we daar voorlopig niet meer achteraan. 1 paar is altijd zo kapot.
@Minnie, Selena heeft er idd last van, niet zozeer van haar oortjes denk ik maar gewoon haar algemene gesteldheid. Ze voelt zich duidelijk niet lekker, heeft vanavond bij de fles van 17.30 uur weer gespuugd Ze had 38.2 dus wel verhoging. Net in haar oogje zalf gedaan, dat moet je echt met zijn 2en doen want dat is een heel gedoe met een beweeglijke baby Ook haar oortjes ingesmeerd met AB creme. Wij zijn een paar jaar geleden met Kerst een weekendje weg geweest naar Pipodorp met de kids maar vonden dat echt totaal niets. We misten beide de gezelligheid van familie om ons heen, de gezelligheid van een kerstboom e.d. Dus nee, wij doen dat niet meer. Leuk nieuwe laarzen, ik moet ook nog steeds eens zwarte laarzen kopen......heb vorige week de oude in de kliko gegooid, er zat een behoorlijke scheur in de zool, ik dacht al van waarom loopt mijn laars zo raar hihihih nou daar van dus
Wij doen kerst dit jaar weer als vanouds. JAren niet gedaan maar ben toch wel blij dat het weer wat in ere hersteld wordt. Kerstavond naar mijn mams, naar de kerstmis met z'n allen en dan thuis een paar cadeautjes. GEzellig. De andere dagen zijn we thuis. Dan maak ik het hier gezellig voor mijn gezinnetje .
Wij zijn thuis met de kerst. Lief moet eerste kerstdag werken. Nachtdienst maar moet dan om 18 uur al weg. Tweede kerstdag zijn we denk ik lekker met zijn drietjes. Overdag brunchen bij sma. Heb nu al wel nachtmerries van de kerstboom. Voor Y heel gaaf, maar vermoed dat Suzi het ook helemaal geweldig gaat vinden. En of wij dat nou zo geweldig gaan vinden????? Mijn eerste nachtje alleen thuis trouwens. Lief is net vertrokken naar zijn werk. Ik ga over een half uur een flesje maken. Hopelijk slaapt ze daarna weer 5 uurtjes door. Eens kijken of ik kan slapen. Normaal val ik in slaap met de tv aan als lief nachtdienst heeft, maar denk dat Y dat niet zo'n succes gaat vinden.
Wij vieren 1e Kerstdag thuis....mijn ouders, schoonouders, zus & gezin en schoonzus/zwager en kind komen naar ons toe 2e Kerstdag houden we net als voorgaande jaren voor onszelf, misschien dat we die dag nog ergens heen gaan maar ik denk het niet. Hubbie zit met Kerst ook in de nachtdienst dus komt 's middags pas zijn bed uit. @River, ik ben al een aantal keren alleen thuis geweest 's nachts met mijn 3 kids......hubbie heeft bijna elke week wel nachtdienst bleh, ik vind het nog altijd niets maar ja......het is nou eenmaal zo
Wij vieren lekker geen kerst. Zaaaaalig. Hier weer aso gedrag van mn schoonouders. Ze zijn morgen 50 jaar getrouwd....ze hebben 4 kinderen maarre wij zijn schijnbaar niet welkom. Zo raar. Als je 50 jaar getrouwd bent vier je dat toch met al je kinderen? Hun niet. Manlief is niet uitgenodigd. Rare mensen. En maar vragen om een foto waar onze 4 kinderen op staan. Nou die krijgen ze NOOIT. Echt...ik ben klaar met ze. We waren er zondag nog geweest. Maandag is schoonmoeder met spoed opgenomen in het zhuis. En wij weten van niks!! Echt...ben sprakeloos.
@Minnie, wat apart van je schoonouders zeg Wat zegt je man er van dat hij niet uitgenodigd is door zijn eigen ouders?? Dat is toch behoorlijk raar Ik ga zo afsluiten en lekker slapen. Ik heb nachtdienst w.b.t. de fles geven, dan doet hubbie het morgenochtend zodat ik kan blijven liggen. WOEHOEHOEHOE ik kan morgenochtend uitslapen Morgen laat in de ochtend ga ik met mijn mams naar Intratuin, ff plantjes en bloemetjes kijken en een bakkie koffie/thee drinken
Nou mijn man had gebeld om te vragen of ze het nog vierden morgen. Afgelopen zondag zijn we er geweest en hebben we het er eigenlijk niet over gehad. Wel vertelde schoonvader dat de broer en zus van manlief die middag geweest waren. Vond ik al vreemd, allebei op 1 dag. Dus manlief belde vrolijk op vanavond en kreeg te horen dat ze wel gebak haalden maar dat er tegen hun wa gezegd dat ze zich netjes moesten aankleden ivm een verrassing. Manlief vroeg hoe of wat, maar dat zei zijn moeder niet alleen de rot opmerking; ''je bent niet alleen''. Ja dat weten wij ook wel dat hij uit een gezin van 4 komt. Maar goed, al wordt e verrast door 2 kinderen, IK als moeder zijnde zou zeggen; ''hartstikke lief van jullie, maar ik wil al mijn kinderen erbij hebben als ik 50 jaar getrouwd ben, en niet 2 kinderen.'' Manlief werd dus niet uitgenodigd. Manlief is behoorlijk aangeslagen. Nu moet ik zeggen dat mijn schoonmoeder een bitch is.Ze haalt het bloed onder je nagels vandaan door vlijmscherpe opmerkingen te maken waar je haar het liefst voor zou aanvliegen, maar alleen ik of manlief voelt het, als een ander het hoort merken ze de haat niet. Afgelopen zondag zat ze bijvoorbeeld aan mij te vertellen dat manlief een huilbaby was, en dat hij 6 weken gehuild had en dat ze helemaal niet blij met hem was. Maar zijn broertje( 3 jaar jonger) was zo lief en zo mooi! En dat verteld ze precies op het moment dat manlief met zijn vader even naar de schuur toe gaan. Maar daaruit blijkt dat mijn man nooit welkom is geweest.En dat voelt hij zelf ook natuurlijk. Hij denkt erover het contact te verbreken. Want hij is niet gewenst op een 50 jarige bruiloft van zijn ouders. Zijn vader heeft kanker dus dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ze een trouwdag vieren. En als zijn moeder in het ziekenhuis ligt wordt hij niet eens gebeld. Dus hij zit nu stil voor zich uit te kijken naar de televisie, en ik heb heel veel medelijden met hem. Ik kan veel zeggen over mijn familie, maar mijn ouders zijn altijd gek met mij geweest. Manlief heeft een koude jeugd gehad, best zielig eigenlijk. Je kan de klok niet terugdraaien, en je kan er wel wat van zeggen maar niemand hoort wat schoonmoeder zegt dus snappen ze ons niet en hebben ze alleen maar medelijden met schoonvader die kanker heeft. Echt.....pff...zooo moeilijk.
Mijn eerste nachtje alleen. Ik dacht slim te zijn. ze had om half 8 een voeding gehad dus ik heb haar om 23 uur wakker gemaakt. Die fles ging er razendsnel in. Ik hoopte dat ze dan daarna 5 uur door zou slapen, normaal doet ze dan na de fles van 21 uur, maar alles was wat verschoven. Helaas vond ze het om 2 uur tijd voor weer een voeding. Ze heeft liggen spoken tot 3 uur om rond half 5 weer wakker te zijn voor de volgende. Om half 7 lag ze weer luid te sabbelen op haar handje. (Y huilt niet om een voeding maar sabbelt alleen driftig) Ik heb dit genegeert en uiteindelijk viel ze weer in slaap. Rond half 8 heb ik haar wakker gemaakt en heeft ze een halve fles genomen. Nu ligt ze voor het eerst in haar eigen bedje te slapen. Had haar daar even neergelegd zodat ik mij kon wassen en kleertje in de was kon doen, maar ze viel in slaap. Lekker laten liggen dus. Over een half uurtje maak ik haar wakker voor een wasbeurt want om kwart over 11 komt de fysio voor het eerst.
OMG Minnie, ik had allang het contact verbroken met zulke mensen. Ouders of niet. Wat ontzettend zielig voor je man. Is er ooit iets gebeurd dat ze zo zijn? Jouw schoonmoeder doet me denken aan een schoonmoeder. Niet mijn huidige hoor. Dat is verder een schat. Maar bij die had ik bij elke keer dat ze haar scheur opentrok zoiets van 'wat heb ik toch een diep medelijden met je'. Sommige mensen zijn niet te helpen.
@River: lekker eigenwijs dochtertje . Die van mij heb ik geleerd huilt echt als ze echt honger heeft. Ze doet niet zoveel met de normale signalen. Alleen voorheen gaf ik haar dan bij wat gekreun meteen de fles ook al was dat te vroeg. Nu wacht ik gewoon. Vanochtend had ze hem om zes uur en om 8 uur begon ze te mekkeren. Ik heb haar lekker even in bedje laten liggen. Half uurtje terug heb ik haar nog even in de muziekstoel gezet, daar ligt ze nu in te slapen. Tot ik hem uitzet. Endan heb ik een flesje klaar.
@Crypto Of er iets gebeurd is? Nee, ik ken hun niet anders al zoals ze nu zijn. Mijn man heeft als klein jongetje samen met zijn broer en zusjes altijd moeten helpen in de zaak van vader. Ook toen mijn man 16 werd en eindelijk op zijn brommer mocht rijden moest hij die dag helpen in de zaak en mocht pas de volgende dag op zijn brommer rijden.Elke avond moesten ze de srv wagen helemaal laden voor de volgende dag. Als manlief als klein jongetje in bad zat en de overbuurvrouw had shampoo nodig of bijv een kratje bier, moest hij direct uit bad en die spullen gaan brengen. Hij kreeg altijd goedkope kleren en zijn broertje dure merkkleding(niet erg maar wel kwetsend). Zijn broertje was en is altijd heilig geweest. En mijn man...ach je ziet het gewoon aan alles hij is overlast. Dat broertje trouwens is op z'n 20e ofzo het huis uitgezet omdat hij gokverslaafd was, dus zo geweldig is hij niet hoor. Zelf heeft hij ook geen fijn gevoel over zijn ouders en over zijn jeugd. Mijn schoonmoeder is altijd aan het stoken. Ik weet nog dat geen van de 4 kinderen thuis kwam en dat we toen best leuk met elkaar optrokken. De kinderen van hun zitten allemaal in de zelfde leeftijd als C.harlotte en D.avick. En vooral met verjaardagen was dat gezellig. Totdat...er een brief kwam bij mijn oudste schoonzus. En daar stonden hele gemene dingen in. Echt dingen die ik niet eens wist over haar. Bijv; ''het is je eigen schuld dat je een miskraam hebt gehad, had je maar niet moeten roken'' stond er in die brief. Ik wist niet eens dat ze een miskraam gehad heeft. Maar....ze gaven MIJ de schuld van die brieven. Echt zo gemeen. Ik heb nog duidelijk laten weten dat ik zulke dingen nooit zou doen, maar opeens was het contact helemaal over. Wj werden beschuldigd van die brieven. Ik had toen zoiets van:''OKE, als je mij van zulke dingen verdenkt wil ik niet eens meer met jullie omgaan!! Stelletje gekken!!:x Later kregen we weer contact met schoonouders, maar elke keer verhalen over hoe geweldig manliefs broer is. Nou dat is erg vernederend hoor. Totdat schoonmoeder op een zondag belde, manlief nam op en ze zei tegen hem dat ze telefonisch lastig gevallen werd. Elke keer werd de hoorn er op gegooid. MAAR ze wist zeker dat IK het was want ze hoorde op de achtergrond kinderstemmetjes. Manlief vroeg nog; ''wanneer was dat dan?'' ''vorige week zondag'' was het antwoord. Manlief hing op en vroeg het aan mij. Ik zei; ''we waren vorige week zondag niet eens thuis''. En dat was ook zo we waren die dag heel de dag met het gezin weg geweest. Toen was manlief er ook klaar mee en heeft hij zijn ouders een brief geschreven dat hij het zat is en geen contact meer wilde.Dat heeft 9 jaar geduurd. Totdat....een week of 10 geleden de brief van schoonvader kwam dat hij niet lang meer te leven had en graag de kinderen nog wilde zien. Ach, er is zoveel gebeurd, en het is schijnbaar leuk mij overal de schuld van te geven. Maar voor ik mijn man leerde kennen was het altijd al gedonder in dat gezin. En toen was manlief altijd de zondebok. Zijn ene zus heeft niet eens de moeite genomen om haar vader te bezoeken, die woont namelijk in curacao. Nou als je vader veel voor je betekend kom je echt wel even afscheid nemen. Tenminste dat denk ik dan. Het is gewoon een gestoord gezin. En die 9 jaar zonder schoonfamilie waren geweldig.. Geen stress, geen ruzies, geen jaloezie, maar gewoon heerlijk rustig. Manlief had gisterenavond nog gezegd; ik stuur ze 50 gele rozen. (Geel is in bloemen de kleur van haat). Net verteld hij aan me dat hij geen bloemen stuurd en ze ook niet belt. Hij is er klaar mee. Het is natuurlijk ook erg pijnlijk te weten dat je broer en zus wel komen en jij niet uitgenodigd word.Met een 50 jarige huwelijksdag. Zoiets is gewoon de druppel die de emmer doet overlopen. Dit kan je niet goedpraten, dit kan je niet verkeerd opvatten, dit is een mokerslag. Ik belde mijn eigen moeder en die kent manlief en zijn ouders natuurlijk ook al zo'n 18-19 jaar. En zelfs mijn moeder vind dat manlief de eer aan zichzelf moet houden en zijn ouders 'de hik moet laten krijgen'. Hahaha, haar nette woorden. Ze bedoelt eigen; ''laat ze barsten''. Manlief is in ieder geval erg down nu, terwijl hij dat NOOIT is. Hij is altijd het zonnetje in huis.
Goedemiddag!! @Minnie, jeetje.....ik heb je verhaal met open mond zitten lezen....weet niet goed wat te zeggen Met zulke mensen zou ik ook gauw klaar zijn hoor. Vanmorgen op de fiets naar mijn ouders gereden, het was nog best fris brrrr daarna zijn mijn mams en ik naar Intratuin gereden en heb zooooooooooooo veel leuke dingen gezien maar ja, was op de fiets dus kon niet veel mee nemen Heb wel 2 paar handschoenen gekocht voor mezelf (rode en grijze), kattensnoepjes en ontvlooiingsspul voor de katten. We kochten dat altijd bij de dierenarts van Frontline, 4 pipetjes voor 22,- maar bij de Intratuin heb ik nu van een ander merk mee genomen......3 pipetjes voor maar 6,-!! Wat een verschil in prijs, heb gelijk 2 doosjes mee genomen, kunnen we weer even voor uit. Vanmiddag hebben we een 10 minuten gesprek op school over Samira, hubbie en ik zouden allebei gaan maar Selena is nog niet helemaal lekker, ze ziet zo pips.......echt heel sneu Haar temp. was net 37.3 dus gelukkig geen verhoging meer maar ze heeft net ook maar weer 90 cc gedronken. Heb er maar een zetpil gegeven en nu ga ik straks alleen naar school, hub blijft thuis.