Kan mij goed vorostellen dat het dodelijk vermoeiend is om te verhuizen zo laat in je zwangerschap. Heb je je buren al ontmoet? Ik krijg ook steeds van iedereen te horen dat ik het echt niet ga uitdragen. Snap niet zo goed waar ze dit op baseren hoor, waarschijnlijk op de grote van mijn buik. Lief maakte gisteren nog een grapje toen weer iemand zei nee jij gaat echt wel 3 weken eerder ofzo bevallen. Tja zegt hij dat zeggen nu zoveel mensen dat het ons niet zal verbazen als ze met 42 weken moeten gaan inleiden. Pfff daar moet ik toch ook niet aan denken zeg.
Pff, plannen voor vandaag weer helemaal veranderd. Net even mijn vader gebeld hoe het met hem ging en hij krijgt om 12 uur te horen of hij naar huis mag. Mijn zus was gisteren bij hem op bezoek en toen had ze gezegd dat hij dan maar een taxi moest bestellen want niemand heeft blijkbaar tijd om hem op te halen. Dus ga ik hem vanmiddag hopelijk ophalen en dan morgen maar naar mijn werk.
Goedemorgen! @River, lekker geshopt ..leuk hoor!! Hopelijk mag je vader vandaag naar huis! @Cindy, fijn dat de babykamer en jullie slaapkamer klaar is ik moet er niet aan denken om te verhuizen zover in mijn zwangerschap vermoeiend hoor!! Ik krijg ook van iedereen te horen dat ik het niet uit ga dragen, heb idd een flinke toeter maar ja dat zegt niets, had ik bij Justin en Samira ook Vanmorgen naar de vk geweest, mijn zus was gezellig mee. Ik kreeg eerst een echo , beebje ligt gelukkig nog steeds met het hoofdje naar beneden en ze wordt nu geschat op 5.5 pond, ze denken bij de bevalling dat ze rond de 7 pond zou zijn .heel gemiddeld dus, gemiddelder kan niet hahaha Maar goed, het is maar een schatting natuurlijk .verder heeft ze lange benen hihihi. Bloeddruk was goed, ik hou wel vocht vast in mijn voeten Volgende week maandag mag ik weer.
Goedemorgen meiden! Ben weer terug. Heerlijk genoten in Italië. Lekker kleurtje gekregen en weer uitgerust. Hoe gaat het met jullie? Heb gezien dat Crypto bevallen is, wauw, wat een poppie he!!! Cindy hoe gaat het met de verhuizing? Lijkt me zwaar voor je nu. Hier laat me ongi op zich wachten.... een ietsje pietsje, maar nog niet echt. Dus maar weer afwachten... Vandaag is hier echt wasdag, pffff, wat veel! Fijne dag meiden!!
Sasje fijn dat je een mooie vakantie had ik ben ook echt aan vakantie toe nu het verhuizen is zwaar vooral omdat manlief vandaag weer moet werken en ik tussen de rotzooi zit ! Maar voor mij is het belangrijkste dat het andere huis helemaal leeg dn gepoetst ishier komt het wel goed hoor! Ben benieuwd wanneer je een testje gaat wagen
Zo de kids zijn weer op school, manlief is naar zijn oma dus ik ben home alone Straks haal ik de kids uit school op de fiets, kijken of dat nog een beetje gaat. Verder geen plannen voor vandaag.
PPffff overal op gereageerd en dan al mijn tekst weg Hier word ik nou saggo van!!!!:x Poging 2........ Hoi meiden, Als eerste een grote Gefeliciteerd voor Crypto en haar lief!! Wauw wat een mooie meid en een mooie naam! Het eerste prinsesje is er Leuke maxi cosi Minnie! Ja de raamsticker is binnen, gewacht met openmaken tot we 's avonds weer thuis waren vanuit het zuiden en samen met lief opengemaakt. Helaas zijn het de verkeerde letters... Heb de mail gecheckt of ik het zelf wel goed had gedaan en toen gister een mail naar Foppiez gestuurd. Ik wacht nog op antwoord. Ben wel blij dat ik vroeg heb besteld. Marleen hoe gaat het met jou?? River, grappig dat ze dat allemaal denken maar als ze dat alleen op je buik baseren? Ze ligt toch keurig op schema qua groei? Hmm het lijkt erop dat jij overal voor op draait wat je ouders betreft terwijl jij hoog zwanger rond loopt... Trek je het allemaal wel? Fijn dat de kamer voor de kleine klaar is Cindy en die van jullie ook. Moet er niet aan denken nu nog te gaan verhuizen, maar in jou geval snap ik het helemaal. neem je wel je rust en denk je goed om jezelf! Rina, fijn dat de kleine nog goed ligt! Gezellig zo met je zus Hier wil lief echt elk bezoek mee maar het is dan ook de eerste Vervelend he dat vocht in je voeten... s'avond zijn het hier ook echt ballonnetjes en niks helpt... Heyyy Sasje, welkom thuis! 2 dagen overtijd? enig gevoel erbij? Succes met je was Jaaa, weer gelukt nu snel op verzenden drukken
Hier met mij alles zijn gangetje op de voetjes na voel ik me oke. Suiker waardes zijn helaas omhoog de laatste 2 test dagen dus ik moet morgen weer prikken en als hij rond het eten weer hoog is moet ik haar weer bellen en dan krijg ik toch nog insuline voor het het avondeten misschien. We wachten het af. Verder een drukke dag, zo weer naar de manege met mijn nichtjes maar nu eerst vriendlief naar zijn werk crossen. En vanavond komen mijn neefjes slapen want ik heb morgen op hun de oppas Fijne dag nog allemaal!
@Saysa, manlief kan niet iedere keer mee......hij werkt onregelmatige diensten dus dat zit er niet in, maar dat vind ik ook niet erg hoor. Ik vind alleen gaan net zo prettig.....en voor ons is het de 3e dus misschien ook weer anders Balen dat je suikerwaardes omhoog gegaan zijn, ik begrijp dat je nog niet insuline hoeft te spuiten? Net de kids van school gehaald en Samira heeft een vriendinnetje mee. Eigenlijk wilde ik dat niet meer, andermans kids hier......maar heb toch maar weer "ja" gezegd pfffffff. Maar ik denk dat ik er over 2 weken helemaal geen zin meer in heb
Hier gaat lief ook iedere afspraak mee hoor. En werkt ook onregelmatig maar daar houden we gewoon rekening mee. NIets zo veranderlijk als een zwangere vrouw blijkbaar. Mijn vader belde om 12 uur dat ze hem toch pas morgen ontslaan dus ik ben toch nog een paar uurtjes naar mijn werk gegaan. Heb ik het er voor deze week weer opzitten. De rest kan ik thuis afhandelen. Volgende week maandag nog een middagje vergaderen en alles overdragen en dan heb ik echt verlof. Tja alles komt inderdaad op mijn schouders terecht, maar het is niet anders. Het maakt ze blijkbaar niet uit of mijn moeder nu bezoek krijgt of de hele dag alleen zit en hoe mijn vader weer thuis komt. Ze verwachten ook niet van mij dat ik elke dag heen en weer cros tussen verzorgingshuis en ziekenhuis, maar goed dat zit nu eenmaal wel in mijn aard. Nu eens denken wat ik voor maaltijd op tafel zet. Lief werkt tot 18 uur en ik ben ook net thuis. Heb nog saus met vlees over van de pasta gisteren dus denk dat ik spaghetti kook en we dat dan maar eten. Is voor mij het minste werk.
@River, ik moet er persoonlijk niet aan denken dat manlief iedere afspraak mee gaat.....ik kan het prima alleen, bovendien zijn de meeste afspraken niet spectaculair.....buik voelen, bloeddruk meten en bij geen vragen sta je weer buiten Bovendien hebben wij nog 2 kids rondlopen dus hij kan ook echt niet iedere keer mee Fijn dat je vader morgen ontslagen wordt uit het ziekenhuis Justin heeft weer gevoetbald van 16.30 tot 17.30, hij had 4 of 5 doelpunten gescoord Zijn andere trainer vroeg aan mijn man of Justin soms al eerder op voetbal had gezeten. Ehhh nee, hij heeft alleen maar straatvoetbal gedaan. Zo leuk om te horen dat je kind een talent heeft!! We zijn trots, trots, trots!!!
@Rina, jawel ik spuit elke avond 4 eenheden insuline voor het slapen gaan. Nou zei de gyn wel vorige week dat de kans er is hoe verder ik ben dat hij omhoog moet en dat 4 eenheden nagenoeg niks is. Dat is een aardige toeter! Mooie buik hoor! Lief werkt hier nagenoeg altijd de avonddienst dus voor ons iets makkelijker plannen gelukkig. @River, het siert je alleen maar meid alleen op sommige momenten verwacht je toch dat je hulp krijgt (zou ik denken) Fijn dat je vader morgen naar huis kan en dat jou uurtjes voor deze week erop zitten. Waar is Minnie? alles oke meis? het is gewoon stil Hier liggen de kids op bed, ze wilde er niet in voor lief thuis was en vonden dat een prima excuus om gewoon door te rennen. Heerlijk 2 van die neefjes tante sas is ook dead meat nu Grappig was wel dat ze binnen 2 minuten sliepen, zo moe waren ze. Dus meiden slaap lekker! ik duik er ook in.
Zo, ik lag er om half 10 al in gisteravond. Helaas om 4 uur weer klaar wakker. Om 5 uur dus maar ontbijt gemaakt voor lief die moest werken en er toen weer in gedoken. Helaas zonder al teveel succes. LIef wil hier graag mee naar de verloskundige. Op die manier is hij er zich toch meer bij betrokken. En tja wij hebben hier geen kleintjes rondlopen dus het is ook makkelijk te regelen. Vrijdag hebben we de intake van kraamzorg. Mooie buik Natasja. Ik moet binnenkort ook maar weer eens een foto maken. Vanaf vandaag nog 50 dagen te gaan. Wat gaan we vandaag doen? Volgens mij alleen maar smiddags boodschappen halen en dan een deel daarvan naar mijn ouders brengen. Moet nog een verslag schrijven, dus zodra ik echt goed wakker ben ga ik dat maar eens proberen.
Goeie morgen! Dat is minder River, dat je niet meer kon slapen. je hebt gelukkig wel een rustige dag Wat een bagger weer zeg! Mijn neefjes zijn hier en de oudste heeft een tennis toernooi hier in de buurt straks... Hoop toch dat het op klaart. Verder heb ik ook niet veel meer dan alleen de tennis en boodschappen maar die doe ik pas als ik weet of ze blijven eten. Anders eten wij gewoon gezond! En ik denk nog even naar de dierenarts, mijn oudste moppie houd haar oortje sinds zondag plat dus maar even laten nakijken ondanks ik zelf niks kan ontdekken zo. Maar dat kan vanavond als de kids weg zijn. Had Minnie wat bijzonders te doen waar ik overheen heb gelezen deze dagen? Ze is nooit zo stil, ze zal toch niet al......? En hoe zal het met Hoop zijn op d'r mooie huwelijksreis en zwanger Waarde van gisteravond was weer prima, en vanmorgen ook. Dus hopen dat het zo blijft. Fijne dag allemaal
Goedemorgen! @Saysa, okee.....vind je het vervelend om te spuiten of gaat het je wel gemakkelijk af? @River, voor jullie idd makkelijker te plannen om samen naar de vk te gaan.....wij hebben hier al 2 schoolgaande kids Spannend de intake van de kraamzorg, die heb ik al gehad een paar weken geleden. Ben benieuwd naar jullie buiken. Manlief maakt nu iedere week een buikfoto van me........het zijn de laatste weekjes he, dus moeten we ff goed vast leggen hahaha Hier gaan de kids vanmiddag na schooltijd naar de BSO, ik ga dan even naar de Bristol om voor Justin nog een sportbroek en shirt te kopen voor voetbal. Hij heeft niet zoveel sportkleding waar hij in kan trainen. Ook nog even voor wat t-shirtjes kijken voor hem, kwam er gisteren achter dat hij eigenlijk vrij weinig t-shirts heeft Ik mis Minnie ook hier, normaal gesproken is ze toch dagelijks aanwezig hier. Hopelijk is alles goed met haar??
Ik ben nogal tonnetje rond dus ik ben niet zo van de foto's Het gaat me prima af dat spuiten, het stelt echt niet veel voor. Het naaltje is zo dun dat je voelt het amper en ik ben ondertussen wel wat naalden gewent Kijk meer op tegen de fraxiparine die ik 6 weken na de bevalling moet spuiten in mijn buik. Dat is alweer zolang geleden. Ik ga ze hier maar eens wakker maken zo, alles ligt nog steeds te tukken en ik ben al ruim anderhalf uur op
@Sasya, ahhhhhhhhhhh plaats je wel een buikfoto hier?? Ben zo benieuwd Fijn dat het spuiten je makkelijk af gaat, dat scheelt een hoop Hoeveelste kindje wordt dit voor jullie? Zie dat nergens terug in je banner/onderschrift?
Rina, wat een mooie buikfoto!! Je hebt gelijk hoor, voor je het weet ben je bevallen en weet je later niet meer hoe je buik eruit zag. Ik ben nog steeds niet echt ongesteld, een beetje buikpijn, een ietsje bloed, beetje licht in het hoofd.... maar dat heb ik vaker gehad dus ik wacht nog even met testen. Het komt vast gewoon, al hoop ik natuurlijk van niet. Vandaag weer verder met de was... het is er nog steeds niet door. Dan het huis aan kant aan kant maken, want ik ben deze week jarig dus wil ik het netjes hebben. Fijne dag allemaal!!