Ik heb altijd geleerd dat het goed is als ze slapen als ze ziek zijn. Bij kinderen kan de koorts soms hoog zijn, en ook weer snel zakken. Bij baby's hou ik altijd in de gaten of ze genoeg drinken, genoeg plassen en alert zijn. Evt kan je kijken naar de fontanel. Als ze te weinig vocht binnen krijgen deukt de fontanel namelijk in.
De fontanel is goed. Ze drinkt verder ook goed en heeft goed geslapen. Net was de temp weer gewoon 37.5. Daar zit ie meestal bijhaar. Tenminste, die enkele keer dat ik hem meet dan.
Mja, denk dat je gelijk hebt. Wellicht een aankomend verkoudheidje maar iets anders kan ik ook niet bedenken.
I wordt trouwens reactief. Wat een lol is dat zeg . Ze doet nu haar armpjes in de lucht gooien en dan doe ik dat na en zeg 'JEEEEJ' . Doet zij het continue lol.
Zo, de auto is weggebracht. Nu is het afwachten of er gebeld wordt dat er extra kosten aan vast zitten.... Om half 12 moet ik bij het CB zijn. Ik ben benieuwd wat E.lise weegt. En ze krijgt haar eerste prikjes....
Goedemorgen!! Whahahaha ben idd blond..........heb tenminste wel een goed excuus @Crypto, fijn dat het weer goed gaat met je meisje. @Minnie, succes op het CB. Ik zou vandaag eigenlijk met Selena naar het CB gaan om haar te wegen maar heb vanmiddag weer een druk programma, dus weet niet of het gaat lukken. Anders moet ik vrijdag maar gaan
Bij de kidnerarts gisteren was alles goed. Had ook niet anders verwacht hoor. Het was een standaard onderzoek wat gedaan wordt bij baby's die met een spoedkeizersnee ter wereld komen. De dok zag haar afplatting niet eens. (Slordig) Die afsplatting is vandaag in kaart gebracht, volgende week hoor ik de hierbij horende getallen. Ook de fysio vond haar verbeterd. Dankzij de massage die ik haar om de dag geef was ze veel ontspannender dan vorige week. Nadat ze gisteravond om 21 uur haar flesje had gehad hadden we haar tussen 12 en 2 weer verwacht. Ik werd om 2 uur wakker. Y was toen ook wakker, maar had duidelijk nog geen trek en viel weer in slaap. Pas om 4 uur begon ze heftig te sabbelen op haar handje en heb ik haar een fles gegeven. Jammer dat die laatste fles zo vroeg op de avond komt, als we die nu nog richting 23 uur kunnen krijgen dan kunnen wij ook lekker 7 uurtjes slapen.
@Rina Gefeliciteerd met J.ustin Fijne dag! @River Fijn dat alles goed was! @CB Nou hier net 2 prikjes gehad. Ach wat vreselijk. Het is dat het moet he maar anders... Vanmorgen een politie aan de deur... Ik schrik me rot. Blijkt dat er vannacht bij onze schuur 2 auto's afgefikt zijn. Of ik iets gehoord had? Eeeh, nee sinds kort slaap ik erg vast. Van te voren werd ik echt o-ve-ral wakker van, echt nog van een blaadje die van de boom valt, maar nu slaap ik zo vast als....een beer. De brandweer auto stond gewoon bijna in de achtertuin, en ik heb niks gehoord.
Idd je tijden wat verschuiven zodat de laatste avondfles wat later gegeven wordt Ik vind het hier al heel wat dat Selena om 1.00 uur 's nachts een fles krijgt en dat we dan door kunnen slapen tot 6.30 uur Is fijn dat je toch een aantal uren slaap krijgt, dan ben je tenminste niet zo brak 's morgens
Fijn dat alles goed was River. @Minnie: jee, dat is wel heel dichtbij ja. Zo hadden wij een jaar terug een moord drie huizen verderop. Hele straat stond vol CSI. Wij hadden de honden al uitgelaten en pas daarna kwamen die knakkers. Helemaal niets gehoord. Ik had wel zoiets van 'wat moet die helikopter toch boven ons huis' maar ging geen belletje rinkelen. Tot we weer het huis uit moesten . Hebben jullie overigens ook dat ze hun flesje soms zo onrustig leegdrinken? Ene keer drinkt I hem in een teug leeg zonder te knoeien, volgende keer is het een grote kickboxpartij en knoeibende Wij moeten straks de deur nog uit en het is echt bah weer. Mag wel even de regenhoes van de wandelwagen opzoeken.
Dat is lastig als je voedt op verzoek. Omdat moedermelk niet altijd even vet is wil de tijd die tussen een flesje zit nog wel eens verschillen.
Jaaa, soms is het een hele worstelpartij. Kan best vermoeiend zijn om dan die fles leeg te krijgen bij haar.
Ik heb dat ook. Y hoef maar een keer te zuchten of ik ben wakker. Maar toen de pup bij ons boven sliep werd ik van haar gejank niet wakker.
Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, @Minnie, thanks!! Helemaal vergeten te melden hier idd dat Justin vandaag jarig is. Mijn kereltje is vandaag 7 jaar geworden maar we vieren het zondag Jeetje, dat is ook wat van die auto's die afgefikt zijn @River, was even vergeten dat jij borstvoeding geeft......dan gaat het idd lastig. @Crypto, Selena drinkt altijd vrij netjes zonder te knoeien Selena heeft gisteren voor het eerst geschaterd, echt zooooooooooo schattig. Daar kan ik dan uren naar luisteren en kijken he.......ik kwam net thuis en toen zat ze in de muziekwipstoel en begon ik tegen haar te praten en te doen en weer ging ze schateren Wat hou ik toch van haar!!!
@Rina: muts .Nee hoor, ik voel precies hetzelfde . I begint ook te schaterlachen. Het is te lollig gewoon want ze heeft uiteraard nog niet helemaal door hoe ze die geluidjes nou maakt. Zo koddig . Voeden doe ik ook op verzoek. Op zich kan je wel wat sturen hoor. Dan moet je over de hele dag een beetje creatief zijn. Als je het een beetje uitkient dan kan je het wel sturen. De een wat eerder, de ander wat later. 't Is even puzzelen dat wel . Zo. Dat was me de middag wel. Sintkadootjes gekocht voor mij kleine nichtje en onze dochter. Heb voor I een Hello Kitty jurkje gescoord bij de CA en wat rompers. Ze groeit namelijk uit de 50 en 56jes . Verder voor mijn nichtje twee leuke dingen gekocht van Disney Princesses. Hoop dat ze het leuk vindt. Heb mijn best gedaan. Toen nog even bij Wibra langsgeweest. Daar waren ook nog rompertjes voor 1.79 in de aanbieding. Meegenomen. Want ze waren roze . Toen liep ik zomaar tegen een pracht van een wikkeldeken van Nijntje aan. ROZE!. Meegenomen. En dat was het geloof ik wel.
@Crypto, leuk he al die roze dingen......daar kan je van blijven kopen hihihi. Vanmorgen heeft Justin van ons zijn 2 cadeautjes gekregen, een wandklok van FC Utrecht en het spel "vier op een rij" van Spongebob Vandaag heeft hij ook getrakteerd op school, we hadden van ontbijtkoek een "gebakje" gemaakt. Dus tussen de ontbijtkoek witte chocopasta, door de helft snijden, gebaksglazuur er over heen, dan hagelslag er over en boven op een aardbei.......dat ging in de koelkast om het glazuur hard te laten worden. Zijn traktatie was een succes Nu is mijn kereltje gewoon alweer 7 Time flies Vanmorgen werd ik gebeld door het bedrijf in IJsselstein waar ik vorige week op gesprek was geweest, ik mocht op 2e gesprek komen en of ik vanmiddag of morgen al kon Dus zo geschied......ik ben vanmiddag op 2e gesprek geweest......gaan jullie kei kei keihard voor me duimen dat ik die baan krijg??? Ik wil daar zoooooooooo graag werken!!!!