35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Zal voor je duimen Rina.

Ssst Crypto...anders wil ik ook naar de stad...

Hier net terug van t zhuis.
    Nu even wat eten.Mc Donalds :D

2. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Thanks Minnie!!:)

Mc Donalds??? Wij komen daar nooit, wij hebben er maar 1x gegeten met de kids. Je krijgt weinig en betaalt een hoop, hubbie heeft dan na een uur weer honger:$ Bovendien vind ik de patat daar totaal niet lekker:)

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd met je knul Rina. Ik ga duimen.

4. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Dank je!!:D

Hubbie gaat zo weer naar zijn werk, hij heeft weer 4 nachtdiensten blehhhhhh:(:(

5. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Wees blij dat hij werk heeft Rina :)

E.lise heeft verhoging..38.2
    Zo zielig. Van de prikjes.

6. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Uiteraard ben ik blij dat hij gewoon werk heeft:D.......je zal met zijn 2-en thuis zitten, nee dank je.....lijkt me niet fijn, zeker niet met 3 kids.

Wat sneu dat Elise verhoging heeft, heb je al een zetpil gegeven?

7. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ja net gegeven. Zo zielig als ze zich niet lekker voelen.

Ik ga eens kijken of ik zo kan gaan slapen.
    Was me wel weer een dagje.:$

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moest je nou naar je smoeder toe Minnie? Dat was degene waar jullie mot mee hadden toch?

Sterkte met E. Die prikjes zijn altijd 'bleeeh' inderdaad. Alhoewel I bij de tweede batch weinig last heeft gehad maar wat je zegt, tis zo rot als ze zich zo voelen :(

9. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemorgen!

Vanmorgen de kids naar school gebracht, ze moesten er al om 8.15 uur zijn omdat Sinterklaas en zijn Pieten vandaag kwamen:D:D Alle papa's en mama's stonden buiten achter het hek te kijken, was leuk om te zien!!

Over een half uurtje zijn de kids alweer uit pffffff tijd vliegt voorbij:$
    Hubbie gaat straks met Samira naar zwemles, ze gaat nu 3 dagen achter elkaar zwemmen omdat ze door haar oorontsteking die ze had 4 lessen niet geweest is. Gelukkig mag ze deze lessen dus inhalen, hubbie gaat mee het water in voor extra aandacht:)

Voetbaltraining van Justin gaat niet door vandaag wegens pakjesavond......zaterdag gaat de wedstrijd niet door vanwege de dood van die grensrechter. Tis toch ook niet normaal, in wat voor gekke wereld leven we??? Die man was ook een vader, hij had 3 zonen, die moeten nu verder zonder papa:(:(

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #3410 Minniemouse1974, 5 dec 2012
    Laatst bewerkt: 5 dec 2012
    Manlief kwam gisteren thuis. Ik was net klaar met het eten maken.
    Hij liet het display van zijn telefoon zien en ik zag dat zijn broer had gebeld.
    Ik vroeg nog; ''je hebt zeker niet opgenomen''?(hij wilde namelijk niks meer ze te maken hebben).
    'Jawel' zei hij, ''mijn moeder ligt in het ziekenhuis, ze gaat waarschijnlijk eerder dood dan mijn vader. het is haar hart.''
    ''En wat heb je gezegd'' vroeg ik?
    ''Nou dat ze het maar bekijken, ik ben er klaar mee''.
    ''Dat meen je niet?'' Zei ik.
    ''Ja, dat zei mijn broer ook al''.
    Waarop ik dus(geschrokken natuurlijk) zei;'' Eerst ben je boos dat ze je vorige week niet gebeld hebben dat je moeder in het ziekenhuis ligt. Nu bellen ze wel, en ga je niet?? Dat kan je niet maken. Ze heeft waarschijnlijk naar je gevraagd, of gezegd dat ze jou moeten bellen, het is wel je moeder he. Je kan dit nooooit meer over doen''.
    Nou ja, manlief had een afspraak. Dus hij kon niet, dus ik heb gezegd; ''dan ga ik wel met de kinderen''.
    Nou eerst was dat goed, dus ik was helemaal klaar om te gaan, zegt hij; ''ja dat is ook stom als jij wel gaat en ik niet.''
    ''Nou beter dat er iemand van ons komt dan niemand.
    Wat zou jij doen als je in het ziekenhuis ligt en je kinderen willen niet komen''??(dat gebeurd niet zegt manlief;))
    Nou manlief heeft de afspraak verzet naar morgenavond(op mijn verjaardag snik snik) en is meegegaan. Nog even gauw gaan tanken en bloemen gehaald. En toen naar afdeling 2.
    We kwamen de hoek om, en zwager schoonzus en schoonvader zaten daar. Nou die waren zichtbaar verrast. :) Maar gingen weg want er mochten er maar 2 bij. En wij waren met 5 :$
    Later kreeg manlief nog een sms dat zwager blij was dat we toch gegaan waren.
    Manlief heeft hem toen gebeld en gezegd; ''Ja ik ben ook getrouwd en ik werd even teruggefloten door mijn vrouw, daar is ze ook een wederhelft voor he, om ons aan te vullen''. ;) Mannen...:$
    .
    Nog een gesprek gehad samen, manlief zegt dat zijn moeder hem niks doet, maar ik heb gezegd dat dat onzin is, het is en blijft je moeder. Schoonouders vinden manlief 'de loser van de familie''. En ik heb ook gezegd dat moeten ze lekker zelf weten. Er moet er toch 1 de ''loser van de familie zijn'. En je bent niet 6 x gescheiden je hebt geen 10 kinderen bij andere vrouwen....dus waarom ben je dan een loser??? Wie geeft hun het recht zo over jou te oordelen? Zelf zijn ze ook niet erg bijzonder hoor. En stiekem hoop je toch op een schouderklopje..dat blijft.Dat is heel normaal dat je toch wilt horen dat je ouders trots op je zijn.
    ''Dat krijg ik toch niet'' zei manlief. (Dat weet ik....:()

Ik geloof dat manlief wel blij is dat hij toch gegaan is.
    Ik zei nog; ''nu kan je je nog lekker ergeren aan je moeder, straks is het voorbij''...de langste tijd heb je echt met haar gehad.
    Manlief en ik hadden verwacht dat zijn zus er ook zou zijn...die was er gelukkig niet. :D

Wel werd er weer gevraagd om de foto waar ze alle 4 op staan....
    Sorry die hebben we niet.

Schoonmoeder was vriendelijk, en we hebben geen rotopmerkingen gehoord...het zal altijd een aparte vrouw blijven. Maar stiekem doet ze mij dus ook wat...hahaha...en ze is echt niet een lieve gezellige schoonmoeder, maar ja, het had vast ook veel erger kunnen zijn....en die ervaring heb ik niet, ze is mijn eerste schoonmoeder. En hopelijk ook de laatste :cool:
    Tuurlijk zou ik haar wel dingen willen vragen, en willen zeggen, maar ik vind dat je ook moet kunnen vergeven, anders loop je de rest van je leven ook met een wrok gevoel. Had ook niet van mezelf verwacht dat ik dat heb...

11. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    E.lise heeft geslapen van 12 tot half 7 met zetpil.
    Vanmorgen had ze een vervelend hoestje. En ze is verkouden.
    Zo zielig he.

12. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik had vanmorgen een stuk getypt hier maar zie het nergens staan.
    Om 19 uur naar boven gegaan en Y haar massage gegeven. Toen even met haar op bed gaan liggen en samen in slaap gevallen. Om 23 uur werden we wakker van lief die er ook bij wilde. Flesje gegeven en Y in haar wieg gelegd. Uur later wilde Suzi eruit. Die had had haar inentingen gehad en was daar een beetje ziek van. Haar mandje zat onder de poepvlekken. Denk dat ze last heeft gehadvan natte scheetjes. Om 4 uur en 7 uur weer een flesje. Y gewassen en met S onder de douche. Een witte hond met poepvlekken staat niet zo.

Nu is lief te werk tot 22 uur en slaapt de rest hier in huis. Baby was hangt te drogen en de machine draait weer.

13. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, jeetje wat een verhaal over je smoeder zeg. Wat goed dat jullie toch gegaan zijn ondanks alle strubbelingen.

Zielig he als ze verkouden zijn, Selena hoest ook af en toe en zaagde een beetje door haar neusje maar dat is alweer een stuk beter gelukkig.

Heb net even 3 programma's terug gekeken dus ben weer redelijk bij:D:D

Hubbie ligt weer in bed, hij zal zo wel zijn bed uit komen;)

14. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    En natuurlijk weer een afwijzing, kan wel janken......ik was zo dichtbij maar net weer niet:(:x Nog even en ik word depri:$

Selena is vandaag alweer 2 maandjes, mijn moppie!!

Bijgevoegde bestanden:

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Minnie: wijs besluit van jou. Weet je, ook al heb je de pest aan ze. Als er iets gebeurd en zij laten het leven dan hebben zij daar geen last van maar jouw man wel. Nu kan hij zichzelf altijd recht in de ogen kijken en zal hij niet last hebben van 'had i het maar anders gedaan' gevoelens. Heel goed van jou.

@Rina: :( balen meid. Zie het positief, nog een tijdje lekker van je meisje genieten. Er komt heus een baan voorbij voor jou.

@River: druk geweest dus :D. Hond weer mooi wit?

Zo. Hier weer terug. Leuke dag gehad bij oma die haar kleinkroost schandelijk verwend heeft. Dit keer met I erbij. Oma genoot ervan. Heerlijk dat dat zo kan. I heeft een heel mooi hobbelpaardje gehad, een lekker dik boxpak voor straks buiten, een Nijntje wikkeldeken en een Hello Kitty jurkje. O ja, van oma ook nog een Hello Kitty muziekhanger die je aan haar bed kan hangen zeg maar.

Was erg gezellig. De rit naar huis minder met die sneeuw maar we hebben het gered.

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto's Rina!

17. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Thanks Crypto!

Leuk dat je meisje zo goed verwend is!!

Dat is het enige positieve dat ik kan bedenken, dat ik idd nog even extra lang van Selena kan genieten. Van de rest is het gewoon zwaar kl*te, het leven wordt steeds duurder....en als ik straks weer terug de ww inga, gaan we er financieel weer op achteruit:$

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het. Deze crisis zuigt gewoon:(

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Rot voor je Rina!
    Ik weet wat het kost met 3 kinderen.
    Financieel staat het niet stil.
    Je moet wel met zn tween werken. Hopelijk heb je je huis nog in de gulden tijd kunnen kopen dan heb je mazzel.
    Ik denk dat er heel veel mensen financieel in de problemen komen.
    Laatst vertelde iemand mij dat zn vrouw werkeloos is. Ook 3 kids. En een hypotheek van 350.000 euro. Daar zal de maand december er ook wel inhakken.
    Een hoop zorgen.

Zoo Crypto....mazzelaar.:)
    Leuke dingen voor je kleine meissie.

E.lise is behoorlijk verkouden. Zo sneu.

Oja, had ik al verteld dat de auto goedgekeurd is? Kostte 43 euro.:D

20. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, ons huis hebben we volgens mij al in de Euro tijd gekocht...we wonen hier nu 9 jaar. En ja, er komen idd een hoop mensen in de problemen door deze k*teconomie.....sorry hoor voor mijn woorden maar ik ben zoooooo gefrustreerd. Een paar jaar geleden had ik nog een vaste baan en hadden we geen zorgen, maar nu.....soms ben ik wel eens bang voor de toekomst eerlijk gezegd:(

Wat sneu dat Elise zo verkouden is, hopelijk gaat het gauw over. Weet je wat goed schijnt te helpen? Nisykind van VSM, is homeopatisch, zie Nisykind Forte druppels | VSM Geneesmiddelen maakt geneesmiddelen uit de natuur. Homeopathie en fytotherapie

Ik ga lekker mijn bed in, ik moet straks weer de fles geven en morgenochtend ook.

Welterusten!:D

Deel Deze Pagina