35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Toch nog even een uurtje geslapen. Heerlijk. Flesje zit er weer in, luier is 2 keer verschoond in 15 minuten tijd, dus nu weer even zitten om te kolven. En dan de keuken in even wat pasta voor mezelf in elkaar flansen.

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent er maar druk mee River :D

3. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, tja had geen idee.......ik denk altijd dat mensen met een eigen bedrijf geld zat hebben, zo'n beeld heb ik daar altijd van, misschien onterecht:(:)

Wij redden het ook niet op 1 salaris.....vandaar dat ik dus wat haast heb met een baan vinden......mijn ww is ook niet voor eeuwig en stopt volgens mij volgend jaar zomer, mocht ik dan nog steeds geen werk hebben, dan kunnen we hier de toko verkopen ben ik bang:(

Als wij naar een huishuis zouden moeten gaan, ben ik benieuwd op wat voor soort huizen we kunnen reageren......we hebben toch 3 kids dus er moeten minimaal 4 slaapkamers zijn. Meestal zijn dat soort 1gezinswoningen ook niet echt goedkoop in huur;)

@Crypto, ik vind het knap van je dat jij alles nog zo positief inziet ondanks dat jullie het niet breed hebben. Petje af hoor. Ik neem aan dat jij/jullie ook betere tijden hebben gekend. Toen ik nog een vaste baan had en een vast maandelijks inkomen, konden we royaal leven, het is zo zuur dat we nu zo op de centen moeten letten.

Selena ligt net weer op bed, ze heeft de fles weer gehad, schone luier dus mevrouw kan weer lekker gaan pitten:D

Vanavond Grenzeloos Verliefd, hopelijk is dit weer eens een nieuwe aflevering;)

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rina: als je weet wat voor jaren ik hiervoor gekend heb dan is het niet zo moeilijk positief te zijn. Het was een regelrechte mentale hel voor mij. Ik kende inderdaad financieel gezien wel betere tijden maar dat was het dan ook. Voor de rest was alles simpelweg heel slecht. Tja, dan ga je de dingen wel heel anders bekijken kan ik je zeggen. Geld is echt niet alles. Het helpt dat zeker en het kan zorgen geven als je niet genoeg hebt maar voor mij persoonlijk was het een bevrijding. Letterlijk en figuurlijk kon ik de laatste kabel die me verbond met die rotjaren verbreken. Ik heb ook fouten gemaakt hoor, ik ga mezelf zeker niet beter voordoen. Ik ben tenslotte ook maar een mens. Maar ik heb geen misdaden begaan dus ik vind ook niet dat ik mijn hele leven moet boeten.

UIt respect voor andermans gevoelens zet ik het niet open op een forum (kan je rustig een keer alles prive vertellen :D ). Ondanks dat ik haat genoeg zou moeten voelen heb ik daar geen behoefte aan. Andersom gebeurt het nog wel eens ben ik achter maar ik denk maar zo 'als die persoon zich daar gelukkig bij voelt dan moet ie dat lekker doen'. Mij raakt het helemaal niet meer. Ik ben zo ongelooflijk gelukkig met mijn leven nu en met mijn prachtige, lieve dochter dat dat soort dingen me helemaal niet meer bezighouden :). Deed het al nooit maar nu helemaal niet meer.

5. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Crypto, wat toppie dat je dat allemaal op die manier kan zien........zo ver ben ik nog lang niet helaas:):) Ik geloof best dat ik wel weer een baan vind, maar is het op tijd om hier te kunnen blijven wonen??:$

Ik ben idd wel nieuwsgierig naar het hele verhaal van jou en wat je allemaal mee gemaakt hebt, het zal je vast sterker gemaakt hebben:D

6. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Zo hehe daar ben ik.

Bedankt! 38 jaar alweer.

Er kwam een man op tv die manlief kende...dus ff dat programma voor hem gekeken. Aso's waren het.(mijn mening).
    Manlief wist niet waar hij ze van kende...nu wel. Hij kwam die man wel eens tegen bij de groothandel.

@Rina
    Mensen met eigen zaak veel geld?
    Hahahaha.
    Ja een negatief fortuin.:D
    Ik heb een rijtjes huis en een auto van 9 jaar oud. Dus...nee geld heb ik ook niet. En ik ben ook veel te vrijgevig met geld. Moet ik echt afleren.

Ik heb wel net aan manlief laten weten dat als we hier wegmoeten dat ik dan toch naar Dordrecht wil. Mijn moeder wordt ook ouder. En mijn vader zie ik veel te weinig.

Ik geef wel als tip mee; schrijf je vast in bij een woningbouwvereniging,
    Vaak kost het niks, of erg weinig. Maar als je eenmaal een huis nodig hebt moet je vaak 7 jaar op de wachtlijst staan. Ik sta ook bij diverse woningbouwverenigingen ingeschreven.
    In Roosendaal sta ik in maart 2013 7 jaar ingeschreven, altijd handig.
    In Dordrecht sta ik 1,5 jaar ingeschreven, dus nog weinig kans op een huis.

7. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ja, ik sta al jaren ingeschreven want heb voordat ik hubbie leerde kennen 4 jaar op mezelf gewoond in een flatje:D Toen we dit huis kochten, heb ik me gewoon ingeschreven laten staan voor het geval dat. Je weet maar nooit. Ik krijg dus gewoon ieder jaar een verlenging van inschrijving. Hubbie staat trouwens ook al tig jaar ingeschreven dus als we naar een huurhuis zouden moeten, komt dat vast wel goed:)

Ik ben nu ook verschillende zorgverzekeraars aan het vergelijken, misschien dat we toch overstappen naar een andere die goedkoper is. We zitten nu bij Agis en we betalen ons scheel aan premie:x
    Dus nu even aan het vergelijken geslagen en offertes opvragen, als we over willen stappen, moet het voor eind december gebeurt zijn.

8. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik zit bij stad holland voor 104 euro per maand.

Sjonge, manlief wilde mij verrassen met een nieuwe senseo.
    Hartstikke lief hoor, maar ik ben een echte zeikmuts en was eigenlijk helemaal niet blij. Hebben jullie dat ook wel eens, of ben ik nu zo vreselijk verwend??:( Ik wilde gewoon een simpele senseo, en hij heeft een duurdere gekocht. :x
    Het eerste bakje was ook helemaal niet lekker. Als dat morgen nog zo is, zou ik dan terug kunnen gaan naar de winkel met als klacht dat de koffie niet lekker is??
    Ik baal er wel van hoor.

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$ Minnie! Jouw man brengt tenminste nog iets voor je mee :D

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik had nog duidelijk gezegd dat hij niets moest kopen...
    Hopelijk smaakt de koffie morgen beter anders ga ik bellen naar mikro electro.

11. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Je hebt vreschillende smaken koffie voor in de senseo, zou daar even mee experimenteren.

Kort nachtje gehad.Nadat onze pup een maand lang elke nacht doorsliep heeft ze vannacht 5 keer gejankt omdat ze eruit wilde. We vermoeden dat ze al die tijd snachts gewoon in har bench heeft geplast. Haar kussen rook wel maar niet naarpies dachten wij. Ze had een kussen en een mandje. Waarschijnlijk was mandje haar omgeving en kon ze dus op het kussen plassen. Kussen werd om de dag vervangen. Maar gisteren ook mandje in de was gedaan, dus vannacht moest ze zonder doen.
    Hopelijk triggert dit overdag ook haar zindelijkheid aangezien ze nu geleerd heeft dat ze snachts aan kan geven dat ze eruit moet.

12. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @RIver
    Of ze wilde graag in de sneeuw spelen. :D

Ik drink altijd Senseo Mocca.
    Maar die is nu niet meer zo lekker.
    Ik heb hier een bak staan, maar zo lekker als eerst is hij niet meer. Maar ook niet zo vies als gisterenavond.
    Misschien dat ik er aan wen, dan hoef ik manlief niet teleur te stellen.:)

13. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Misschien even een paar keer goed doorspoelen zodat het fabrieksmaakje eraf gaat?
    Nee, hier was vannacht geen sneeuw. Het sneeuwt nu pas.

14. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik had op MP een winterjasje gekocht. Maar deze is dus nooit hier aangekomen. Verkoper maandag een mail gestuurd of ze hem al wel opgestuurd had, maar niets meer van gehoord. Maakt het wel verdacht toch? Het was maar 5,50, maar nu zit ik dus zonder winterjas, want jasje maat 50 heeft ze gisteren voor het laatst aangehad. Had bbij C&A een mooi skipak gezien, maar met dit weer ga ik niet naar de stad rijden. Maar bedacht mij dat wehkamp ook C&A verkoopt. Is hij daar nog goedkoper ook. Dus morgen heeft mijn sweetie weer een winterjas/pak.

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou er wel achteraan blijven zitten River. En ons vertellen wie het is voor het geval dat :D.

Welk jasje heb je gekocht? Ik moet er ook nog een, heb wel zo'n wollen maar ja, met nat weer is dat ook niet iets.

Hier brak geslapen. Eerst heeft ze gisteravond van een uur of 20:00 tot 00:00 op mijn borst liggen tukken :$. Kon geen kant op. Vervolgens geflest, naar bed gegaan. Getukt tot 06:00. Daarna geflest en weer naar bed. Valt ze in slaap, wordt ze na 10 minuten in paniek wakker. Toen was ik toch al wakker dus heb ik haar lekker tegen me aan gelegd en heeft ze zo nog een paar uurtjes getukt. Ondertussen is mijn lijf zo stijf als een plank:)

16. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    C&A skipak? Bestel nu bij wehkamp.nl

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaaf!

18. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Bij C&A duurt het een week voor je het in huis hebt hoor....
    Bij H&M ook trouwens.
    Hopelijk bij wehkamp eerder....?

Ik heb een skipak gekocht bij H&M.
    Zon schattig pak met beertjes en konijntjes en een bontkraagje. :)

E.lise lag net te huilen in haar slaap...snik snik snik. mem zei ze.
    Zo vertederend he.

Ik heb net de hoognodige boodschappen gehaald, lekker simpel.
    Vanavond hopelijk even naar Intratuin, even op de kerstafdeling kijken. ;)

19. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Het wordt morgenochtend bezorgt. Dus lekker snel.

Lief is weer te werk. Y krijgt rond 2 uur weer een fles en dan komt de overbuurvrouw op bezoek. Die wil haar regelmatig zien zodat ze af en toe eens kan oppassen. Is nu nog niet nodig maar je weet maar nooit, dan is het wel lekker als de oppas niet helemaal een vreemd gezicht is. Dus ik ga zo ff kolven want dat ga ik niet doen als er visite is.

Ik denk dat wij morgen de kerstboom neer gaan zetten.

20. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemiddag!

@Minnie, hier hebben we ook een Senseo……een simpele variant maar wij gebruiken hem toch zelden. Hubbie vindt Senseo koffie niet lekker dus wij hebben hem alleen voor de visite. Heel af en toe maken we er warme chocolademelk mee met van die cups. Mmmm lekker:D

@River, dat is balen zeg van dat jasje……..sommige mensen hebben echt geen fatsoen ofzo om andere mensen op te lichten:x Ook al is het maar een klein bedrag, gaat om het principe natuurlijk. Gelukkig heb je een andere mooie jas gezien. Je kan er op MP melding van maken he, dan wordt zo’n persoon op de zwarte lijst gezet. Doen hoor!!

Ik heb een paar weken geleden voor Selena ook 2 winterjasjes via MP gekocht, 2 roze…….ze zien er nog supermooi uit en voor weinig geld. Gelukkig is dat goed gegaan:)

@Minnie, Wehkamp levert de spullen nog de volgende dag als je de avond ervoor voor een bepaalde tijd besteld. Je kan op de site ook aangeven wanneer je het bezorgd wilt laten hebben en ook of overdags of ’s avonds, echt ideaal. Ik ben een groot fan van Wehkamp!

Ben verleden week met mijn moeder naar Intratuin geweest, ook op de Kerstafdeling……..zag zoveel leuke spullen maar ja, even hand op de knip;)

Selena ligt net weer op bed met een gevuld buikje. Manlief is even naar de markt om kaas en nootjes te halen. Hij gaat straks weer met Samira naar zwemles.

Deel Deze Pagina