Ik heb een hekel aan wehkamp. Tien jaar geleden gaven ze mij onterecht een bkr codering. Wat een gedoe was dat. Dan wacht ik liever een week en bestel bij c&a of h&m. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat spullen via mp niet geleverd werden. Wel heb ik een keer vieze kleertjes gehad en een buggy die geen cent meer waard was.Heb toen geld terug gehad.
ik had ook een vschattig vestje gekocht maat 56. Is zo vreselijk gekrompen dat eeen prematuurtje er niet eens meer inpast. Zoiets verkoop je toch niet?
Nee vind ik ook niet kunnen. Als ik kleertjes verkocht kreeg ik altijd complimenten. Nu heb ik moeite kleertjes van E.lise weg te doen. Dus ik bewaar ze nog.
@Minnie, okee jij hebt een slechte ervaring met Wehkamp gehad, daar baseer jij je mening op Ik heb alleen maar goede ervaringen met Wehkamp, ze verkopen er erg leuk kleding en je hebt het lekker snel in huis. Bij mij is er werkelijk nog nooit iets fout gegaan bij hun dus hier alleen maar positief. Maar dat heb ik trouwens ook met de webshop van Esprit, Bonprix en Otto Bij MP is het bij mij ook nog nooit fout gegaan, heb altijd keurig mijn spullen toe gestuurd gekregen. Selena is onder de douche mee geweest met hubbie en daarna heb ik haar lekker ingesmeerd met zwitsal olie Ze wilde niet slapen dus ze ligt nu beneden in de box, we wachten maar totdat ze moe wordt en anders blijft ze beneden tot aan haar fles van 21.00 uur en gaat ze daarna maar slapen
Ik koop niet vaak online zooo wat is intratuin duur...pfff. We hebben weinig kerstspullen gekocht. Wel dingen van Blond adam.
Ik koop bijna alleen maar online Ik kom nog maar weinig in winkels, deels door tijdgebrek @Minnie, bedoel je dat servies van Blond? Ben The Voice aan het kijken, maar er is nu reclame
Ja dat servies. Vind het zo knusjes. Het staat bij mij op de aanrecht. En gisteren heb ik zo'n geweldige afwasborstel gekregen in de vorm van een vrouwtje met een jurk aan. Het is nu gewoon gezellig in mn keukentje Volgens mij heb ik iets ontdekt/ tip van een andere oktober mama. Zorgen dat een knuffelbeer jouw geur heeft en dan bij onze baby leggen...en ze wordt er zo rustig van. Gewoon grappig zoals ze met beer ligt te slapen...ja echt! Ze slaapt nu...gebeurd nooit 's avonds.
Ja, dat servies van Blond is idd leuk......heb het hier ook zien liggen bij de Intratuin. Ik zou het zelf niet hoeven hebben, het is me te druk en te bont Dat is idd een goede tip die je van die andere mama hebt. Justin en Samira slapen nog steeds met een (spuug)doekje, al van kleins af aan, daar zit ook hun luchtje aan en is vertrouwd voor ze. Ik zie het Selena ook wel gaan doen, zeker als ze het straks ziet bij haar broer en zus
De andere 3 hadden een tut. En C.harlotte had een konijn waar ze mee knuffelde. E.lise ligt nog steeds te slapen...normaal houd ze mij heel de avond bezig.
Welterusten, ik ga lekker slapen. Morgen kan ik uitslapen dus ik kan ff heerlijk bijtanken. Manlief doet de nachtfles en de ochtendfles en morgen ook. De lieverd!! Doei doei
wauw wat een rust hier. Skipak is bezorgt maar te groot nog. Normaal zou dat niet zo'n probleem zijn, maar de rits gaat tot halverwege haar gezichtje. Wij gaan vanavond de kerstboom optuigen. Nu eerst wachten op de italiaan, ben lui vandaag en heb besteld.
Crypto zit even aan een game. Prachtige entourage in het oude Constantinopoli. Wie zegt dat gamen niet leerzaam is . Weinig te melden hier. Beeb is enorm vervelend en jengelig momenteel. Wil niet in de box, wil niet dit, wil niet dat . En haartegen me aanhouden heeft ook geen zin . Zal wel weer overwaaien.
Hier is weinig nieuws. Ik ben alle winkels afgeweest voor een babysjaal. Of te duur of ze hadden ze niet. E.lise ligt nu lekker op mn buik. Ze heeft de hik. En nu River?? Ga je hem ruilen?
Nee ik heb er al iemand voor die er wel inpast Sjaal probleem had ik hier ook, dus ik ben er nu zelf eentje aan het breien haha.
ik heb voor l een hele lekkere sjaal bij de Wíbra gevonden. Wit met een roze Nijn. Hebben ze ook een muts en wanten van. Heerlijk warm fleece.
Hadden ze hier 2 wekenen geleden dus niet bij de Wibra. Maar het jasje wat ze nu heeft heeft een "bont"kraagje die helemaal afsluit dus ze heeft niet echt een sjaal nodig nog. Wij hadden gisteren net zo'n avond Crypto. We zijn op een gegeven moment maar samen op bed gaan liggen en heb ik heel rustig haar wangetje geaait en toen huilde ze nog 10 minuten en viel in slaap. Ook heel slecht gedronken gisteren, alle flessen tussen de 50 en 70 cc. Vannacht ging er weer 110 in en vanmorgen na wat volhouden ook. Ik ga haar zo in bad doen en daarna krijgen we kraamvisite. Vanmiddag denk ik even gezellig bij mijn zus langs.
Inderdaad speciaal naar de wibra gegaan gisteren voor een nijntje sjaal. Alles was op. Nu heb ik superlelijke gekocht bij zeeman. Maar als ik iets mooiers tegenkom gaat hij terug. Heb de hema, h&m, v&d en c&a gehad. Bij c&a was een muts en sjaal 15 euro. Nou dan koop ik liever een jas met sjaal voor 19 euro.
Goedemiddag!! Gisteravond hadden we een kinderverjaardag bij mijn zus dus was gezellig. De kids gingen daar naar bed en hebben prima geslapen. Eerst gingen Justin en Samira slapen in het het grote bed en na de fles ging Selena in de reiswieg erbij aan het voeteneind van het bed We kwamen pas om 1.00 uur afgelopen nacht thuis Vanmorgen lekker uitgeslapen en straks komt de visite voor Justin's verjaardag, familie en vrienden dus hier een huis vol visite Druk weekend dus, zal blij zijn als het vanavond is, dan hebben we het weer achter de rug. Ik vind verjaardagen altijd vreselijk Vanavond gaan we lekker chinees afhalen
Dag meisjes, Minnie: sterkte met je schoonouders. Geen idee of die Nijntjesjalen hier nog liggen. I kheb ze een paar weken terug al aangeschaft. Was roze he en bij gebrek aan paars . Geniet van je Chinees Rina . Hier een lekkere nacht geslapen. Wel opgestaan halverwege voor een fles maar daarna ging ze weer lekker slapen. Ik weet het niet. 's Nachts slaapt ze echt als een beer maar overdag wil ze lang niet meer altijd slapen. Dat is op zich niet erg maar ze huilt momenteel heel veel. Krampjes zijn het volgens mij niet. Bij me willen zijn ene moment wel andere moment ook niet. Alleen het muziekstoeltje brengt haar wat tot rust. Maar ja, daar mag ze niet te lang in. Hoe lang doen jullie trouwens de muziekstoel? En doen jullie haar al in een wipstoeltje? Mijn beeb wil gewoon echt niet altijd meer platliggen. Zet ik haar in de wipstoel dan zit ze heel guitig rond te kijken.