35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #3521 Minniemouse1974, 10 dec 2012
    Laatst bewerkt: 10 dec 2012
    Vergis je niet Crypto, gebruik je niet tijdelijk, gebruik je waarschijnlijk erg veel...:)
    Bij mij hingen er tassen boodschappen enzo aan.:D
    Toen wij naar Kreta gingen hadden we de Mutsy meegenomen.Ik dacht;makkelijk op het strand met die grote wielen. ;) We zijn niet eens op het strand geweest.:( In het vliegtuig is hij erg beschadigd.Was echt zo zonde. Volgende keer inderdaad de buggy mee.

Deze vind ik prachtig! Maar wel erg duur :$
    I`coo Pluto Plum | Buggy`s | www.wipstoeltje.com

2. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen,
    Raar hoor, Y wordt savonds sinds een dag of 3 iedere keer compleet in paniek wakker. Is zo zielig. Slaapt ze op mijn borst dan is ze snel weer getroost maar in haar bedje eindigd het vaak in een lange huilbui. Hopelijk heeft het te maken met een sprongetje en gaat het zo weer over.

Ik ben gisteren maar eens voor mijzelf wezen shoppen. Had ik voor de bevalling broekmaat 38 en boven 42, nu kom ik niet eens in sommige van maat 46. MIjn voeten zijn ook nog steeds dikker, dus zeker een maat grotere schoenen nodig. Ik hou dus nog steeds heel veel vocht vast en dat kon wel een jaar duren voordat dat helemaal weer over is als je boven de 40 bent vertelde de verloskundige. Tja kan moeilijk een jaar op nepuggs van de action blijven lopen. Dus gisteren 3 paar schoenen gekocht en wat shirts en een spijkerbroek.

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen ladies,

@River: zolang nog? En geen middeltjes om dat vocht eerder kwijt te raken dan? Ik moet ook hoognodig wat afvallen, al zit ik allang weer op mijn pre-zwangerschapsgewicht. Maar ja, ik kamp momenteel ook met toch wel heftige naschokken van de Pe/HELLP dus ik doe dat mijn lijf maar even niet aan nu aangezien gewicht kwijtraken bij mij echt inherent is aan bewegen.

Hebben jullie trouwens al een kinderstoeltje voor jullie meisje? Ik heb even zitten kijken, zie een geweldig leuke roze staan maar ja, mochten we ooit nog een tweede krijgen dan wil ik niet dingen opnieuw moeten kopen. Dat vind ik gewoon zonde. Stel dat het dan een jongetje is dan is een neutralere kleur handiger. Die paarse buggy is zo stoer dat je daar zowel een jongetje als meisje in kan zetten vind ik. Maar roze? :D.

Wij gaan straks eens even wat kerstshoppen. Heb voor I een leuke speelmat gezien die ga ik zo even bestellen. Dan pak ik die uit voor I, mag ze er tot de kerst mee spelen en dan pak ik hem weer in om als cadeautje te geven :D. Ach, heeft zij nu nog geen weet van :D.

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wordt ze 's nachts zo wakker River? Ik heb wel met I dat ik haar 's middags naar bed doe en dan heeft ze soms echt dat ze ontroostbaar ligt te huilen. Tja, dan laag ik haar niet liggen natuurlijk. Ik herken inmiddels feilloos haar huiltjes dus dan ga ik naar boven.

Een dag/nachtritme heeft ze wel. Bracht haar gister om 20:00 naar bed en met 5 minuten sliep ze. Dan ligt ze ook niet echt te jammeren maar accepteert ze gewoon dat het bedtijd is. Om 2 uur heb ik haar een fles gegeven. Dacht dat ze honger had en die fles ging ook wel leeg, maar ik had achteraf ook kunnen wachten want ze lag tijdens het flessen te tukken :D. Ik was zelf te slaapdronken om het in de gaten te hebben.
    Vanochtend om 7:00 kwam ze weer. DAarna nog even lekker nagetukt en toen vond mevrouw het genoeg. Mag ook. Ze doet het hartstikke goed.

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    *zucht* ik wil toch echt een keer mooie portretfoto's van mijn kind :(. Ze hadden wel in de AH zo'n actie maar laten we eerlijk zijn, dat is het niet. Daar zijn ze totaal niet creatief. Of kunnen het niet. Snap ik ook wle in een suup natuurlijk.

6. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemiddag!!

@Minnie, mooie buggy idd maar wat geen geld......dat ga ik echt niet uitgeven aan een buggy:$:$

@River, balen dat je nog zoveel vocht vast houdt.....daar zijn toch van die plaspillen voor dacht ik:(

Ik zit weer op het gewicht van voor mijn zwangerschap maar er mogen nog wel wat kilo's af:)

@Crypto, Samira zit nog op een kinderstoel (zo'n houten meegroei van Tiamo) dus die gaat straks naar Selena. Samira gaat dan op een gewone eetstoel zitten:D We kopen dan alleen even een nieuwe stoelverkleiner en klaar zijn we dan.

Selena weet ook dat wanneer het donker is (op haar kamer) dat ze een lange slaap moet doen, na de fles van 1.00 uur 's nachts slaapt ze altijd direct weer. Na de overige flessen slaapt ze ook wel goed maar soms ligt ze dan nog even te mekkeren of gewoon geluidjes te maken.

Vanmorgen de kids weg gebracht met de auto naar school, was het gigadruk dus kon nergens meer mijn auto kwijt. Ik had ook nog haast want moest met Selena om 8.40 uur bij de HA zijn. Dus de kids maar bij de auto een kus gegeven en Justin ging Samira naar haar klas brengen hihihihi grote stoere broer!! Selena heeft oorontsteking en een loopoor dus:(:( Nu zit zij weer aan de antiobiotica * zucht *
    Het is een kuur van 10 dagen wat afgemaakt moet worden en over een week moet ik weer met haar terug naar de HA voor controle.

Net gedoucht en ik ga zo met Selena met de tram naar het stadje, even een cadeautje kopen voor morgen, Justin heeft uit school een kinderfeestje. En ik ga even langs het CB om Selena te wegen:D

Druk druk druk hier........wanneer heb ik nou eens een dag niet zo veel te doen???:(:$

Toedeloelie!!

7. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Nee, gelukkig niet, maar savonds tussen 18 en 21 uur doet ze dit regelmatig.

8. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Afvallen...ik kan wel janken.:)
    Ik ben weer veel te dik, en de loopband staat 2,5 meter van me vandaan. Het is echt schandelijk.
    Maar ik zit in een depressie, en snoep veel te veel.

Kinderstoel:
    Ik heb een rotan kinderstoel. Prachtig ding.
    Er zat een blauw zitje bij, ik heb laatst hetzelfde zitje in het roze gekocht. Maar ik heb de blauwe ook nog bewaard.;)

Buggy
    Ik moet er nog goed over denken.
    We hebben nog een half jaar. En tegen die tijd is er misschien een nieuwe uit.

Huilen
    Wat sneu River
    Wil ze misschien iets schuin omhoog liggen?
    E.lise slaapt graag zittend.

Gisteren weer terug gegaan op de difrax fles.
    Ze drinkt beter nu.
    Maar door haar verkoudheid heeft ze wel moeite.

Doen ze bij jullie ook soms 15 minuten over een boertje?

9. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Zo he he, ik ben ook weer thuis. Ik mag ook weer even zitten pffff.

Selena laat soms helemaal geen boertje maar als ze er 1 moet laten, is het vrij snel....zodra ik haar rechtop zet:D

Net haar voor de 2e keer AB gegeven, gelukkig vind ze het lekker:)

Ben nog bij het CB geweest en ze weegt nu 5165 gram, ze is dus weer goed gegroeid!!:D:D

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ja dat is een prima gewicht :D

11. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Zeker, je kan het ook wel merken hoor....ze krijgt bollere wangen en maatje 56 begint nu wat krap te worden:D

12. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    E.lise draagt al maat 62

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    OOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGG Wij zijn even naar de Intratuin geweest :$. Wat een prijzen. Nou gingen wij niet om te kopen maar gewoon even eruit te zijn en wat inspiratie op te doen. Maar jeminee, Intratuin dat is dus echt voor de elite.

2 dingen gekocht. Baby's first xmas kerstbal en een 'voor mijn lieve Oma' kerstbal. Schandelijk wat is die toko duur.

Daarna hebben wij ons tegoed gedaan aan een paar kerstspullen bij de Wibra :D. Daar werd ik toch al een stuk blijer van :D.

I draagt tussen 56 en 62 in. Noppies valt klein dus die heeft ze al in 62 maar andere dingen nog 56. Heel soms nog iets in 50 maar daar begint ze echt uit te groeien nu.

Ik heb een Fisher price speelboog voor haar besteld. Kerstcadeau. Nu eerst bijkomen. Mijn rug is echt helemaal aan gort en ik ben moe :S.

Ik zag bij Wibra ook hele mooie buggies, paars. 35 euro maar heb 'm niet uitgeklapt gezien en was te moe om ernaar te vragen.

Wel nog een leuk rokje (die ik vorige keer zo braaf had laten hangen :D ) meegenomen bij Wib en twee truitjes :D. En een pakje. Tja kost geen drol daar en is zo leuk.

Ik heb nog een paar Nijntje sjalen zien liggen. En een roze Nijn-muts. Maar ze gaan idd erg hard.

14. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Het ligt er idd aan hoe de kleding valt......het ene valt klein en de ander groot. Maar hier dus ook naar maat 62, maar denk dat broekjes nog wel te lang zullen zijn.

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Valt mee. Moet ik wel zeggen dat ik Noppies niet nieuw koop. Ik kijk wel uit. Ik heb een legerbroekje van mp met daarop een longsleeve en die broek is niet te lang. Alles precies op maat :D.

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Wij hebben express weinig gekocht bij intratuin.
    veel te duur.
    1e kerst kerstbal was 8 euro!!
    Vroeger kocht ik er veel kerstdingen, nu echt niet meer.
    Belachelijke gewoon wat je moet betalen.
    We keken nog naar een nepboompje voor mee te nemen naar oostenrijk, nou we schrokken gewoon van de prijzen. Volgens mij was dat een paar jaar geleden heel anders. Geef mij maar action/ikea/zeeman of wibra :D

Mijn moeder had het laatste sjaaltje in dordrecht van nijntje. Joepie :D

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Intratuin is niet voor arme mensen dat is wel duidelijk :D. Moet ik wel zeggen dat ik er ook maar bar weinig mensen zag lopen dus wij zijn niet de enigen in crisis.

Zo de boom opzetten. Eens even wat youtuberen om wat xmasmuziekjes te luisteren. Moeten wel een beetje in de stemming zijn he :D.

18. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Hier net naar maat 56.
    Heb de gekregen buggy eens goed bekeken. er zat een vieze vlek op de zonnekap. Deze met ossegal in de was gedaan, maar helaas.
    Vanmiddag naar mijn ouders gewest en nu doet de auto ineens raar. Morgen gaat lief naar zijn werk ermee langs de garage. Hopen dat het iets kleins is.

19. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb een houten. Doe ik een gekleurd kussentje in.

20. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    De mensen die daar foto's maken zijn geen fotograaf. Ze werken met standaard apparatuur en hun camera staat standaard ingesteld. Mensen denken vaak dat ze bij een fotograaf heel veel geld kwijt zijn, en dat de fotograaf bij de AH goedkoop is. Vaak klopt dat niet, ik weet niet wat Minnie voor haar foto;s moest betalen maar ik doe babyshoots voor 60,- en geef dan een cd mee met foto's zodat men zelf de afdrukken kan bestellen. Vaak hebben ze dan rond de 20 foto's om uit te kiezen. (einde sluikreclame) :D

Deel Deze Pagina