Echt? Krijgen jullie kleintjes nog zoveel flesjes per dag??? Pff ik moet er niet aan denken hoor, dan ben je alleen maar bezig met voeden Selena zit al heel lang op 6 flessen van 150/5, heb net het CB gesproken en ze mag gewoon naar 5 flessen.....dan krijgt ze 5 flessen van 180/6 Vanavond geven we dus in haar laatste fles al 180, dan gaat ze met een lekker gevuld maagje de nacht in
Ik maak me er ook niet druk om. Ze is een super tevreden baby. Ze groeit goed, en alles loopt volgens schema. Nu ligt ze lekker in de box te brabbelen.
Nou ben blij dat wij terug kunnen naar 5 flessen, krijg ik straks weer wat meer tijd tussen de flessen in om wat dingen te doen Net terug van het Kruidvat, frituurpan hadden ze daar ook niet meer. Nou is manlief even op pad naar een ander filiaal, daar was die nog wel. Hij neemt gelijk kaas en nootjes mee van de markt Vanavond weer heerlijk The Voice kijken, de finale!!!
Nou mijn dagje op kantoor zit er weer op. Heerlijk gevoel. Nu maar eens aan het eten beginnen. Lekker boerenkool met worst
Heb volgende week een gesprek over werk......het is schoonmaakwerk op de school van mijn kids......tja, het is geen leuk en uitdagend werk maar ja, verdien er wel centen mee Van de rest heb ik weer wat nieuwe sollicitaties de deur uit gedaan, dus even afwachten......het is nu ook weer een lastige tijd zo tegen eind van het jaar
Gelukkig wel???:x:x.......jammer juist Floortje heeft een paar jaar geleden mee gedaan met Idols en is toen 2e geworden, daar ken je haar dus van Je kan je alweer aanmelden voor the Voice 2013, dus dat zal over een poosje wel weer van start gaan hahahaha heerlijk. Ik hou er zo van!!!!
Ja zeker samen met Rafaella. Want toen keek ik nog wel. Daarna zijn er teveel van dat soort programma's gekomen vind ik.
Ja er zijn wel een aantal van dat soort programma's, dat klopt......maar The Voice springt er voor mij toch tussen uit. Hier doen alleen maar mensen aan mee met echt zangtalent. Bij Idols en Popstars doen er ook allemaal van die idioten mee die totaal niet kunnen zingen en gewoon een keer op tv willen komen
Goedemorgen, Ik denk dat wij zo langzaamaan ook naar een fles minder toegaan. Van de 7 flessen had ze er gisteren 4 van 110, 2 van 100 en eentje van 80 cc. Meestal dronk ze alleen snachts 110 en kwam ze bij de andere flessen niet verder dan 80 a 90. Vannacht kwam ze om 3.30 en dronk weer 110 om vervolgens om 6.30 niet meer dan 40 cc te willen. Ze ligt nu lekker wakker in de box dus eens kijken of ze over een half uurtje weer een volle fles leegdrinkt.
Goedemorgen, Hoe ga je dat doen dan een fles minder? Hier komt mevrouw echt elke 3 uur 's nachts. En ze drinkt dan 60 cc. Ik heb gewoon moeite met wakker worden s nachts. Ik slaap elke keer maar een goeie 2 uur en dan is het weer tijd voor een fles.
Ik ben erachter gekomen dat als ze niet meer wil drinken en ik leg haar terug in de box, ze 10 a 15 minuten later toch nog haar fles leegdrinkt. Ze blijft dan wel in de box liggen, neem ik haar terug in mijn armen drinkt ze niet. Op die manier is ze dus stees meer uit haar flesje gaan drinken. Nu komt het steeds vaker voor dat ze zonder truukjes dus ook haar fles zo goed als leeg drinkt. En hoe meer ze per voeding naar binnen krijgt, hoe lager ze erop kan teren lijkt mij, dus als ze straks alle flessen rond de 100 opdrinkt, dan gaat er vanzelf een fles vanaf.
Oke...Nou hier net een fles klaargemaakt en ze drinkt 30 cc en ze slaapt weer in de box. Ik ga zo de stad in, dan slaapt ze altijd, en probeer ik maar een paar een uur te rekken. Dan drinkt ze hopelijk wel haar fles leeg. Want ik word doodmoe van al die flesjes en weinig slaap. En niemand die snapt dat ik amper slaap s nachts. Manlief snurkt overal doorheen. Ik zou ook het liefst om 7 uur naast mijn bed staan, maar dat lukt me echt niet. Hier nog een link waar ik jullie misschien blij mee kan maken?? Ik ga hem nu ophalen bij de Etos. http://service.jongegezinnen.nl/opti...=&utm_term=%26
Goedemiddag!! Je maakte je eigen er toch niet druk om Minnie???? Hier ben ik vanmorgen begonnen met een ander schema, ze krijgt dus vanaf vandaag 5 flessen en tot nu toe gaat het prima. Selena heeft vanmorgen om 6.30 uur een fles gehad van 180/6 en zo goed als leeg gedronken en om 11.00 uur kreeg ze de volgende van 180/6 en die was ook bijna leeg Haar tijden zijn dan: 6.30 11.00 15.30 20.00 00.00 Ik denk dat ze het wel gaat redden om van 00.00 uur tot 6.30 uur te slapen Justin is vanmorgen opgehaald, hij kon mee rijden met een teamgenootje, het is de laatste voetbalwedstrijd van dit seizoen en ze moesten uit spelen in De Meern. Volgende week heeft hij nog training en dan is dat ook even klaar. Wel fijn, kunnen we op maandag en woensdag ook weer eens op tijd eten Vanmiddag komt de kapster, we worden allemaal geknipt en ik word ook nog geverfd.
Voor E.lise maak ik me niet druk. Maar wel voor mezelf. Maar je kan het toch niet forceren, en ik ga ze echt niet laten huilen omdat ik zonodig wil dat ze een flesje minder krijgt.Ik ben geen dominante moeder.Ik ben een moeder die veel overlegd met mijn kinderen, dus als zij aangeeft een flesje nodig te hebben dan doen we dat. Aan alles komt een eind dus ook aan de gebroken nachten. Als ze nu opeens heel de nacht door zou slapen is de lol er ook af.
Geen idee of I al met meer een fles minder zou kunnen. Momenteel drinkt ze niet alle flessen leeg. Meestal laat ze van de 150 een 20 cc staan. Maar zij zit al regelmatig op de vijf volgens mij. Ze regelt het zelf wel aardig goed moet ik zeggen. Ene keer komt ze om de vier uur, soms eens om de drie uur en 's nachts tukt ze sowieso al een dikke zes a zeven uur door. Mannen, ach, het blijven mannen. Lief heeft de nacht- en ochtendfles gedaan dus tja, dan was ie moe he. Heeft de hele ochtend op de bank liggen snurken. moet ik doen.
@Minnie, forceren is idd niet goed, ik denk dat dat alleen maar averechts zou werken. Selena is er blijkbaar gewoon aan toe, anders zou ze het niet prima vinden Maar ik juich nog niet te vroeg Justin is ook weer thuis en zijn team heeft gewonnen met 11 - 1 Onze stofzuiger deed gisteren niets meer....het is een Miele en bijna 10 jaar oud....tja, kan gebeuren dan....dus maar meteen een nieuwe gekocht, een stofzakloze van Philips Ook een nieuwe frituurpan gekocht, die oude zag er niet meer uit.......vanavond heerlijk patatjes bakken