Goedemiddag E.lise krijgt nu elke 3-4 uur een flesje. Gaat goed. Manlief is werken en C.harlotte is naar de stad. S.tephanie en D.avick zijn de kerstboom aan het versieren en E.lise ligt lekker in de box.
Fijn dat het goed gaat.......is dat zo ineens Selena krijgt om de 4.5 uur een fles.....tussen de 1 na laatste en laatste zit 4 uur Ze heeft net weer een fles gehad en ligt nu een beetje te mopperen in de box. Hubbie is met Samira even naar de supermarkt om pizza's te kopen voor straks
Ja gaat sinds gisteren goed. Ik accepteer niet meer dat ze halve flesjes drinkt. Bij 60 cc stopt ze. Na wat boertjes warm ik de fles op en drinkt ze de rest op. Nu ligt ze weer met een volle buik in de box. Eens kijken of we tot 20.00/20.30 uur kunnen rekken. Lekker pizza. Wij eten shoarma.
Fijn hoor Minnie, is idd beter dan iedere keer die halve flesjes Selena drinkt 180/6 per fles maar houdt ook 2x een pauze met een boertje tussendoor. Het is ook best een hele plons wat ze weg "moet" drinken Ze ligt nu weer net op bed, ze werd moe en was met haar hoofd aan het schudden. Straks om 20.00 uur krijgt ze weer de fles
Hier ook weer om 8 uur de fles. Hopelijk niet te vroeg, ze komt meestal net als wij gaan eten. Dat is dan best lastig te combineren.
Ja, dat hadden wij met haar oude schema......toen kreeg ze om 17.30 uur een fles.....was een lastige tijd voor ons, ik was dan of aan het koken of we zaten te eten. Gelukkig zijn we daar nu van af
Ze kwam precies onder het eten. Dus eerst heeft ML ze vastgehouden en daarna ik. Om 19.45 is ze aan haar flesje begonnen tot 20.30 uur. Nu ligt ze te mekkeren in de box. Wat worden ze groot he. Is dat bij jullie ukkies ook zo opvallend? Wel fijn hoor, want zo klein was soms best wel eng vond ik.
Ze worden zeker groot......ik vind dit ook prettiger hoor dan wanneer ze nog zo heel klein en fragiel was. Ik kleed haar nu ook weer een stuk makkelijker en sneller aan dan net na de geboorte Selena lag toenstraks ook even te mekkeren in bed maar ligt nu lekker te pitten. Straks om twaalf uur geef ik de laatste fles en hubbie doet het morgenochtend om half 7, hij brengt de kids naar school Ik ga afsluiten en lekker mijn bed in!! Doei doei
Wat gaat het toch hard he, je hebt amper de bevalling verwerkt en ze zijn alweer een jaar Ik vind dit ook fijner hoor. Eigenlijk hartstikke raar, zo verlang je naar een baby en zo wil je weer liever dat ze groter zijn. E.lise is lekker in bad geweest en had daarna reuze honger. Ze ligt nu lekker in onze slaapkamer te slapen. Normaal lig ik er altijd naast maar ik moet nog wat administratie doen.:x Ik ben benieuwd wanneer ze weer een flesje wilt. Welterusten! Hahaha mazzelaar , ik heb hier geen man die een flesje geeft. Ik geef zelf 99,9 procent de fles.
Nou E.lise heeft 5 minuten geslapen en twee uur op mn arm gelegen. Geen administratie dus. Jullie liggen vast allemaal te knorren. Ik zit me ondertussen te verbazen dat het wasmachine van de buren op dit tijdstip nog aanstaat. Zijn jullie trouwens al allemaal ongesteld geweest Ik nog niet. Laatst dacht ik van wel maar dat bleek niet zo te zijn. Of eh...ben ik weer zwanger
Hier wel gewoon regelmatig ongesteld maar slik dan ook de pil.moet er niet aan denken nog eens zwanger te zijn! S is verkouden en heeft onrustig geslapen. Mini ik geef ook voor 99,8% de fles hoor alleen als ik kook of zo dan doet manlief het.
Morge, hier nog geen menstruatie gezien. Maar ben ook pas sinds een paar dagen niet meer aan het vloeien. Volgens mij kan het maanden duren voor de menstruatie weer terug is met borstvoeding. Ik ben niet aan de pil, in het voorjaar ga ik een afspraak maken voor een sterilisatie via de essure methode, tot die tijd doen we het ouderwets met condooms. Hier geef ik 75% van de flesjes. De nachten voedt lief mits hij geen nacht of ochtenddienst heeft, dan kan ik rustig kolven en overdag neemt hij er ook nog wel eens eentje over. Als ik straks weer aan het werk ben zal het meer 60/40% verdeling worden.
Goedemorgen. Ik zou het wel leuk vinden om onverwachts toch nog zwanger te zijn, maar ML schrok toch behoorlijk toen ik zei dat ik nog niet ongesteld was. Maar idd volgens mij kan dit met gemak 3 maanden duren. Vannacht heeft E.lise heel de nacht doorgeslapen Ze werd pas vanmorgen om 8.25 uur wakker. Toen moest ze even wachten om dat ik S.tephanie naar school moest brengen, en daarna eerst nog een schone luier.... Om 8.45 uur kreeg ze eindelijk haar fles, die in 13 minuten leeg was incl boertjes. Geweldig!!
Goedemiddag!! Hubbie geeft ook regelmatig de fles, maar dat komt omdat hij dat kan doen door zijn onregelmatige diensten. Vandaag en morgen is hij vrij dus dan geeft hij ook gewoon de fles en brengt/haalt de kids van school. Ik vind het erg fijn dat we het zo samen kunnen doen Na de bevalling ben ik 1x ongesteld geweest, dat was al op 21 november dus best snel......een paar weken later verloor ik weer een klein beetje bloed maar of dat nou een echte menstruatie was Geen idee, ik wacht nu dus maar op wat gaat komen Selena heeft ook weer heerlijk door geslapen afgelopen nacht. Zo is het prima vol te houden hoor, we zijn 's morgens totaal niet moe
Hier heeft E.lise om kart voor negen een flesje op en om kwart voor 2. Dat is niet veel volgens mij. Allebei de flessen 120 cc. Nu maar de boodschappen gaan doen. En hopelijk S.tephanie blij maken dat ze vanaf Januari op turnen kan. Er is een plaatsje vrij gekomen.
@Minnie, krijgt Elise 120/4 per fles? Selena zit al op 180/6 per fles Wil ze niet meer drinken dan 120? Leuk turnen......Samira wil ook graag op turnen maar ja, eerst even A en B halen. Gelukkig heeft ze afgelopen woensdag haar gele briefje gekregen, ze is dus door naar badje geel Ze heeft nog een lange weg te gaan maar goed, ze heeft toch een stap vooruit gemaakt.
Nee ze drinkt niet meer. ik had 150 in de fles gedaan maar ze stopt bij 120. Teveel aan mijn hoofd voor de zwemles. We zijn gestopt.
180 rina dat is al veel zeg! hier tot vorige week nog met moeite 90cc nu drinkt ze bijna 120cc. S is grieperig vandaag,haar ogen tranen heel erg en snotverkouden ga haar dalijk baden en dan de fles,paracetamolletje e dan naar bed arm kind zooo zielig als ze ziek zijn
@Cindy, ja 180 mocht van het CB, maar dan wel 5 flessen he anders krijgt ze te veel. De ene keer drinkt ze de fles helemaal leeg en de andere keer laat ze iets staan. Nou ja, ik vind het prima.....ze groeit als kool dus maakt niet uit Zielig zeg als ze zo ziek zijn.......vind dat altijd zo rot voor die kleintjes Heeft ze ook verhoging of koorts? Hopelijk wil ze dan een beetje drinken als ze niet lekker is. Samira staat nu onder de douche en wil alles zelf doen, ik hoefde niet boven te blijven Ze is 5, kleine meisjes worden groot. Ben benieuwd als ik zo terug naar boven ga Na haar gaat Justin douchen, dan mogen ze nog heel even naar beneden voor wat drinken en dan gaan ze lekker slapen