35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
  2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    'wil jij nog iets tegen de mevrouw van de kinderrechter zeggen over het feit dat je bij 'zo'n' moeder opgroeit. Begrijp je dat ze zich erge zorgen maakt dat je jezelf niet zou mogen kunnen uiten etc. etc.'.

Seriously.

3. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Zo, Samira kwam aangekleed in haar pyama naar beneden......zo te zien is alles goed gegaan, toch wel trots op mijn meissie hoor dat ze dat allemaal al zelf kan:D

@Crypto....jouw meisje is zeker een kanjer!! Selena is bijna net zo zwaar als jouw kleine meid. Morgen moeten we naar het CB dus ben benieuwd wat ze dan weegt.

4. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Geen waterballet Rina??;)

Beterschap voor je meisje Cindy!
    Ik had het vorige week met E.lise.
    Neusspray/Luuf voor baby's en paracetamol.

Ik wilde net even snel een flesje klaarmaken en ik tik net tegen de ovendeur aan. hahahaha...heel de keuken onder de melk. Nieuw flesje gemaakt dus.:D

Ik ga lekker douchen en ''een huis vol'' kijken op nederland 1.
    Gaat over grote gezinnen, vorig jaar vond ik het erg leuk, hopelijk nu ook.

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had het eigenlijk niet verwacht. Al moet ik wel zeggen dat ze steeds moeilijker te dragen wordt :D.

Wie had dat gedacht toen ze met 1830 gram ter wereld kwam :)

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cindy,beterschap voor de kleine S.

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    I had 37.9. Vond haar al wat warm. Nu is het hier ook warm ondanks dat de verwarming op 21 staat. Haar in bed gelegd. Vanavond meet ik nog even bij de laatste voeding.

8. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @crypto
    ik weet niet wat je link is.
    Ik volg het nieuws niet.
    Ik kan niet goed tegen nare dingen.
    Maar ik maak wel op uit je woorden dat het iets bizars is.

Zo lekker ff gtst kijken.
    En hopen dat er wat leuks komt vanavond. op tv dan he. :D

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach naar, naar. Het gaat om een moeder die haar kind alleen maar rauw eten geeft omdat zij van mening is dat dat het beste is. Dat is op zich niet zo erg maar ze weigert hetkind naar school te laten gaan omdat ze bang is dat het daar toch ander eten eet. Valt bij mij in de categorie bizar idd.

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doen jullie iets speciaals als jullie meisje verhoging heeft? Ik doe het normaliter niet. Meestal zakt het wel weer.

IK word echt gek van de zorgen die ik me soms maak :(. Ze hoest iets, ik ben als de dood dat ze een rs-virus zou oppakken. Voor babies kan dat levensgevaarlijk zijn :(. Om gek van te worden.

HAd ik geweten dat het moederschap zo'n kwetsbaar, onzeker en fragiel typje van me zou maken dan weet ik niet of ik er aan begonnen was :(

11. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Crypto gewoon niet te warm kleden.en niet teveel zorgen maken.meestal is het gewoon een onschuldig hoestje!

12. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Evt paracetamol als ze zich niet lekker voelt.

Ik ben ook bang voor het rs virus.
    Ik neem E ook niet meer mee naar ziekenhuizen of verpleeghuizen.

Rauw vlees is toch slecht.
    Rarr mensen heb je.

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het Cindy. Maar op de een of andere manier sluipt het er toch steeds weer in :(.

Ze is alert, huilt wel regelmatig maar ja, dat is niets nieuws. Heb haar gewoon een pyjamaatje aangetrokken en niet helemaal ondergestopt. STraks maar weer even kijken.

14. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, de badkamer was geen waterballet hihihi.

@Crypto, hier doe ik niet veel bijzonders als Selena verhoging heeft. Gewoon een zetpil en lekker naar bed doen. Enne, iedereen is wel eens onzeker over of je het allemaal wel goed doet hoor, zelfs ik heb dat nog wel zo af en toe en Selena is toch echt mijn 3e kind!!

Het RS virus vind ik ook eng hoor………..Justin en Samira hebben dan gelukkg nooit gehad maar was er wel als de dood voor dat ze zouden krijgen en dat heb ik nu met Selena ook weer. Bij elk hoestje of kuchje, gaan mijn alarmbellen rinkelen. Ik kan ook echt soms een beetje doordraven……als ze in de box ligt en hubbie moet wat buiten weg gooien, dan kijk ik hem al aan van, moet je weer die achterdeur open doen. Ook met de kids, dat heen en weer geklep van binnen naar buiten en andersom en de katten die ook heen en weer kleppen pfffffffffffff. Ik ben zooooooo bang dat ze daar ziek van wordt. Dat zit een beetje tussen mijn oren denk ik:)

Ik ga zo een programma op Net 5 kijken over Victoria's Secret en de modellen die het showen:D

15. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Is het echt je 3e Rina?
    :D

Beter dat we overbezorgd zijn, toch?

E.lise ligt naast me op bed een beetje rond te kijken.
    Gezellig.

Er is weinig op tv vind ik.
    Ik denk dat ik zo ga proberen te slapen. Of lezen.
    Morgen begin ik met inpakken voor de vakantie. Nu nog ff niet.:)

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beter overbezorgd dan helemaal niet bezorgd denk ik maar. Maar stressvol is het wel :D. Moederschap is toch best wel een hele zware job hoor. Daar is geen opleiding voor.

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Het is idd een hoop werk. En dat doe je niet ff tussendoor.
    Ik merk het als ik veel voor de zaak moet doen, en ik werk thuis dan is het best veel. En vooral als de kleintjes dan nog eens ziek zijn.
    Nu kwam S.tephanie net haar bedje uit met hoofdpijn...ik hoop niet dat ze ziek wordt.:(

Maar zoals ze vaak zeggen:
    Kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen!

Je werkt veel op gevoel en ervaring.:)

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje trouwens, hebben jullie als je de beeb in een slaapzakje hebt hier ook dekentjes overheen? Ik heb het over een niet al te dik katoenen slaapzak zonder mouwtjes.

19. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt daar heb je ook wel gelijk in. Alleen moet ik meer op mijn gevoel leren vertrouwen. Want ook al heb ik het over het algemeen bij het rechte eind, toch twijfel ik dan.

Terwijl ik normaal altijd zo stoer en cool ben :(

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    E.lise heeft een rompertje aan, daarover een pyama, dan een trappelzak/slaapzak zonder mouwen(zomer slaapzak) en dan een lakentje en dekentje tot aan haar schoudertjes.

Deel Deze Pagina