Er zijn maar weinig lieve moeders ''stoer en cool''. Eerder bezorgd en zorgzaam. Later vaak tot ergernis van je puber.
Grappig, hier had ik het vanavond met hubbie ook over. Selena ligt normaal altijd gewoon onder haar dekentje/lakentje maar had haar vanmiddag/vanavond in een trappelzak/slaapzak gelegd met dus het dekentje/lakentje er over heen tot aan haar schoudertjes.....maar hubbie vroeg zich ook al af of dat niet te warm was. Mmmm geen idee eigenlijk......nu ligt ze weer alleen onder het dekentje/lakentje Ze ligt verder gewoon in haar kleding met rompertje er onder aan. Ik heb alleen maar trappelzakken/slaapzakken zonder mouwen......ik ga van de week even op pad voor een paar met mouwen, is wat warmer bij koud weer Ik ga zo alvast mijn pyama aan doen, om twaalf uur moet ik weer de fles geven......dan kan ik daarna ook gelijk mijn bed in
Goedemorgen E.lise slaapt nog steeds. Ze heeft heel de nacht doorgeslapen. Om kwart voor zes werd ze even wakker. Ik heb haar tut gegeven en ze sliep gewoon verder. Terwijl ze normaal nooit een tut wilt.
Mijn slaapkamer is verwarmd als ze naar bed gaat en ze ligt in een rompertje, boxpak en slaapzak zonder mouwen. Geen lakens of dekens. De slaapzakken zijn toch juist ter vervanging voor de dekens? Lijkt me dan niet logisch om het beiden te doen.
Ik heb een ''zomerslaapzak''. En ze had het echt niet (te)warm hoor toen ik haar vanmorgen uit bed haalde. Ik zelf slaap trouwens ook niet graag zonder deken.
Goedemiddag! Selena heeft ook weer de hele nacht door geslapen Ik heb wel winterslaapzakken zonder mouwen, deze zijn ook echt behoorlijk dik dus lekker warm maar ik wil er ook graag 1 met mouwen.....die ga ik straks kopen Vanmorgen zijn hubbie en ik met Selena naar het CB geweest en ze is in een week 300 gram aangekomen Ze weegt nu 5460 gram en is 60 cm Ze heeft ook weer 2 prikjes gehad, in elke beentje 1. Ze moest weer behoorlijk huilen, zo sneu Ze ligt nu lekker op bed.
Hey meiden ik had even 5 min en denk ff snel kijken. Slaapzak, ik wist het ook niet en omdat T.ess ze druk was in bed hadden we er al vrij vroeg eentje zodat ik de punten vast kan stoppen en ze niet meer onder de dekens kan komen. Ja ze presteerde het onder een kort opgemaakt bedje helemaal schuin te komen en als nog onder de dekens.... zo bewegelijk was ze. Ben me het rambam geschrokken! Het consultatie bureau zei tegen ons dat ze gewoon onder lakentje en deken moest. Voorheen lag ze onder het dekentje dubbel gevouwen en nu enkel. Ik heb haar een tijdje getempt om haar lichaamstemperatuur in de gaten te houden want ik was ook bang dat het te warm zou zijn maar haar temp is prima. Hoop dat alles goed is met iedereen knuff
Ohh en ik heb een winterslaapzakje zonder mouwen. Ze ligt er in met romper met lange mouw en in pyjama.
Hebben jullie soms ook het idee dat we hier bespied worden? Ik zie soms de vreemdste namen voorbij komen . Nu weet ik dat ik bespied word dus een verrassing is het niet. Crypto kan gelukkig 1 en 1 wel bij elkaar optellen . /WAAAAAAAAAAAAAVE
@Sasya: ja ik zou ook geschrokken zijn idd. I is sinds een paar dagen zo beweeglijk. Zal me niet verbazen als ze zich over niet alt e lange tijd kan omrollen. Niet iets waar ik naar uitkijk. Zo, hier de kerstschapjes zo goed als binnen. Leuke uitdaging om dat zo voordelig mogelijk te doen MAAR we kunnen ondanks alles een van onze mooiste kerstdagen tegemoet zien en toch nog onze buikjes aardig rond eten (niet dat dat bij mij nog nodig is maar ja, julle getten the punten ) Nog een paar dootjes voor mijn meisje gekocht, een paar mooie dingen voor mijn lieve moeder en een speciaal bier, Ouzo en twee mini-flesjes Amaretto en Whiskey voor lief. Mij kunnen ze niet verwijten dat ik niet mijn best gedaan heb .
Zo! die gaat goed zeg! Ze is T.ess voorbij Zielig he die prikjes wij mogen begin jan weer voor de derde reeks
Oei dat is ook snel zeg! Nee ik zou er idd ook niet vrolijk van worden... Het hoeft niet vreselijk duur te zijn om lekker en luxe te kunnen eten Hier is het ook een sport en nu helemaal sinds we een mega bedrag terug moeten betalen aan de belastingdienst omdat ze manlief verkeert hebben ingeschat...... Lang leven de reclames / aldi en lidl! en niemand die dat proeft hoor! Hmmm zo lekker ouzo! lang geleden dat ik dat heb gedronken!
Belastingdienst makkelijker kunnen ze het niet maken, wel moeilijker :S Lidl is dit jaar helemaal briljant. Wij gourmetten altijd op zulke dagen en bij de Lidl hadden ze een grote garnalenkring voor 3 euro. Verder hebben ze heerlijke kerstkransen, stollen enz. enz. Ik haal alleen altijd veel te veel voor 2 personen
Nee, maar jou zou ik ook herkennen . Maar er zijn van die lurkers die 0 berichten hebben en hier al een tijdje in ons topic meekijken. En ik ben niet dom .
Raar hoor dat elk CB weer een ander advies geeft. Ik heb een winterslaapzak, en ze is altijd lekker warm dus we laten het maar zo. Ik heb vandaag een difrax M speen gehaald want Y deed bijna een uur over de fles. Vanmiddag meteen geprobeert en zonder verslikken dronk ze in 25 minuten 120cc op. Vannacht ging het ook goed. Om 21 uur laatste fles en om 5 uur pas de volgende. En nog meer goed nieuws, de fysio was er vandaag. En optisch ziet zij geen asymetrie meer, dus Yeeeeaaaaahhhhh!!!! Nu nog de spiertjes soepeler en het nekspiertje wat oprekken.