35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Angelvamp, ze groeien idd heel hard......Selena heeft nog niet eens alle kleding maatje 50/56 aan gehad terwijl ze nu maatje 62 draagt:$ Zonde maar ja.......onbewust blijf je dingen kopen en dan ineens kom je tot de conclusie dat je kind wel heel veel heeft:D

Hier is hubbie werken, hij zal wel tussen twaalf uur en half 1 thuis komen straks. Ik blijf maar op want moet straks om twaalf uur Selena de fles geven. Om nou eerst een uurtje op bed te gaan liggen schiet ook niet echt op, moet ik weer mijn wekker zetten....dus ik blijf maar gezellig hier:p

Ik zit nu weer op de site van Bart Smit, Intertoys en ToysRus te kijken.....Samira wil graag skeelers dus die krijgt ze dan onder de kerstboom, maar zit te twijfelen tussen 2 soorten pffffffff moeilijk moeilijk......want moet wel opschieten met bestellen dan. Dan nog iets voor de andere 2 verzinnen pffffffff;)

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

welkom angelvamp;) ben blij dat je eindelijk meeschrijft meid!:D
    ik ben een mama van 41 jaar, mijn zoon is 19 mijn eerste dochter 14,tweede dochter 3 en de laatste dochter 11 weekjes:)
    hde laatste 2 zijn ook mix kindjes;) de eerste is echt wel getint en heeft ook donker haar en heel donkere ogen,de tweede is heel licht met blond haar en blauwe ogen;) geen idee hoe dit kan omdat wij beiden donker zijn:D maar wel onze moeders aan beide kanten zijn blond met blauwe ogen dusss tjA;)

verder niet veel te melden,wel een gebroken nacht gehad. mevrouw besloot dat ze om 12 uur snachts moest poepen en dan ook maar nog een half flesje:( om 3 uur kwam ze alweeer en om half 6 begon ze te mekkeren tot 7 :cool: ben toen maar opgestaan want ze had alweer een poepluier;)

3. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen,
    Ik zou gisterenavond na het flesje van 20 uur met Y naar bed gaan, want ik was al een paar dagen erg moe. Tja en toen sliep ze gewoon door vanaf 17 uur. We hebben haar uiteindelijk om 22.30 maar wakker gemaakt voor een flesje. Daar had ze wel trek in. Om 4.30 kwam ze pas weer en om 8 uur vond ze het welletjes boven. Ik merk dat snachts de M speen een beetje te snel gaat nog. Ze drinkt heel gulzig en hij is vaak binnen de 10 minuten al leeg en ze verslikt zich er ook bij. Overdag gaat het wel goed. Dus voor de nacht gaan we weer terug naar de S speen.

Zo eerst maar eens de stofzuiger pakken en mijn huiskamer en keuken toonbaar zien te krijgen. Ik krijg vanmiddag visite dus zal dan weinig doen. Hopelijk red ik het om voor het gaat regenen ook nog even een rondje te lopen met hond en kind. Zo eerst even op buienradar kijken of het nut heeft om me te gaan haasten met wassen en aankleden. Lief heeft een cursusdag dus die is pas rond 16 uur thuis.

4. angelvamp

angelvamp Lid

14 jan 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    morgen dames,

net terug van het KDV, M. weggebracht voor de wendagen (al vanaf dinsdag). Vanaf 8 jan. gaat ze 3 dgn naar het KDV. Vriendlief heeft maandag papadag en ikke vrijdag mamadag:). Het ging hartstikke goed op het KDV gelukkig. Dus mama en papa weer blij.

@Rina en Minnie...Ja idd je blijft kopen voor de kids als er leuke dingen zijn en vooral de kleertjes, ik heb echt al genoeg kleertjes voor M. gekocht en nu heb ik mezelf echt ff afgeremd. Megan heeft nu maat 68/78:D, terwijl ze niet echt groot is. Ik denk dat ze nu zo rond de 6 kilo weegt, 3 jan moeten we weer naar het CB en krijgt ze weer haar prikjes, dus ben benieuwd hoeveel ze nu weegt.
    Ben je inmiddels geslaagd Rina voor de kids mbt kadootjes?

Hier vieren we 1ste kerstdag eerst in de middag bij mijn familie en 'savonds met onze vrienden en 2e kerst met de schoonfamilie. Worden wel weer drukke dgn maar ook wel weer gezellig. Maar we doen niet aan kadootjes.

@Crypto, geeft niet hoor, maar Cindy had wel gelijk, is eigenlijk niet eerlijk, ik bedoel mee lezen maar niet mee schrijven:D. Maarja vond jullie topic wel leuk, ik bedoel het is hier een onbedwongen sfeertje, geen gezeur en vooroordelen, terwijl bij heel veel topics hier op zp soms niet normaal gereageerd kan worden door mensen. Men wordt heel gauw veroordeeld en dat vind ik weer jammer.

thnx Cindy, zag idd de foto van jouw meiden en idd jouw dochter van 3 is donkerder, wel mooie kindjes hoor. Dus jij ook een groot gezinnetje van 4, leuk! Wat vinden de 2 oudsten ervan dat ze nu weer een babyzusje hebben? Hoop dat S. haar slaap overdag inhaalt kan jij ook een beetje uitrusten.

Zie dat het een lang verhaal is geworden voor iemand niet zo een schrijfster is;)

Ik ga er weer vandoor, moet nog gauw het huisje opruimen en dan ff naar m'n werk voor de kerstlunch en dan M. weer ophalen.

Fijne dag vandaag meiden!:cool:

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen meisjes van me :).

Goeie nacht gehad. Gister na de raid flesje gedaan, moesten we haar wel voor wakker maken. Toch maar even gedaan. Vanochtend om 7 uur kwam ze weer.

@Angelvamp: het is hier hartstikke gezellig. oh we katten wel eens op elkaar hoor maar ja, het is dan ook een verzameling hormonen hier nog :D.

Maar zoals je bij andere topics ziet, nee dat niet gelukkig. Danz ou ik er ook snel klaar mee zijn hoor.Nou zal ik niet gaan zeggen dat ik niet fel kan reageren, dat kan ik heel goed. Maar dat is dan vaak wel in reactie op of het gaat om hele bizarre zaken waar ik jeuk van krijg :D.

6. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goedemorgen,

Hier een prima nacht achter de rug.
    E slaapt nu echt door. Wat een mazzel.
    Ik zet nog wel de flesjes en de thermoskan klaar, maar ik heb hem eigenlijk niet nodig.

Hier drinkt E soms uit de difrax M.
    Het gaat inderdaad soms snel.
    En bij de dodie heeft ze 3 standen, maar meestal staat hij op stand 1.

Nog 2 superdrukke dagen...pfff..ik zal blij zijn als ik vanavond op bed lig.
    Maar dat duurt nog even.

@Angelvamp
    Is zo'n kinderdagverblijf nog wel te betalen?
    Ik lees overal over bezuinigingen?

E ligt lekker in de box met haar nieuwe kleertjes.
    Raar dat je soms gewoon iets MOET hebben. Ik kom gewoon te veel in de stad denk ik. Volgende week kan ik heel de week niet. Want waar wij heen gaan hebben ze alleen een leuke Intersport, maar ja, daar wordt je niet echt vrolijk van natuurlijk, en die is mega duur.

@Rina
    Ben je nog geslaagd voor speelgoed?
    Oostenrijk is in de zomer vreselijk saai, als kind verveelde ik me toen want mijn moeder wilde toen gaan wandelen, mijn vader en ik maar mopperen, we hebben echt uuuuuren gewandeld door de bergen.:$
    Maar in de winter....zo gezellig, zo knus, al die lampjes, en die vriendelijk mensen. En vooral skien, dat is verslavend. :D E gaat als ze 2 is al op skies. En S.tephanie is zo goed, die is altijd nummer 1 van heel de klas. Op donderdagavond met de prijsuitreiking zijn we natuurlijk altijd supertrots.:D
    Nu zegt ze; ''ik ga niet in een klasje, ik kan het al''. Maar ze gaat mooi in een klasje van 10 tot 4 uur. En iedereen ligt 's avonds om 8 uur op apegapen. ;)

@Crypto
    Wat is Riad?

Ik drink mijn koffie even op en dan ga ik mijn schoonzusje bellen, die had vanmorgen gebeld zag ik.
    Mijn andere schoonzusje loopt al lekker in de sneeuw. ;)

7. cindybaby71

zeg duwen jullie beebjes de knuistjes ook helemaal in de mond? tjonge zeg hier tot kokhalzen aan toe:D

8. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Nee dat doet E niet.
    Ze sabbelt wel aan haar knuistjes.

9. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemiddag!!

Nee, meiden......ben helaas nog niet geslaagd voor speelgoed voor de kids voor onder de boom. Gisteravond zei ik tegen hubbie dat ik graag voor Samira skeelers wou kopen maar toen hij de prijs zag, vond hij het niet zo'n goed idee.....tja, met beschermmateriaal erbij toch alweer 50 euro, ze hebben met Sinterklaas natuurlijk ook al veel gehad. Ik ga zaterdag op pad en ga dan maar gewoon naar de Bart Smit hier, hopelijk vind ik nog wat leuke dingetjes voor ze;)

Hier ook een goede nacht gehad zoals elke eigenlijk.

@Minnie, hoe laat krijgt Elise nou haar laatste fles?? Selena nog gewoon om twaalf uur:D

@Cindy, hier doet Selena dat ook niet......ze balt wel heel vaak haar vuistjes alsof ze wilt gaan boksen:D

Vanavond hebben de kids kerstdiner op school dus ik breng ze rond 16.50 uur naar school en moe ze dan rond 19.00 uur weer ophalen.
    Ik heb al hun mooie kleding klaar gelegd, Justin krijgt een kuifje in en Samira's haar ga ik vlechten en ze krijgt een klein beetje make-up op:D:D Vind ze helemaal leuk!!

Wij zijn nu aan het kijken voor onze vakantie in het voorjaar, we willen graag naar camping Drouwenerzand....dat is met een attractiepark erbij en campingplaatsen met privé sanitair, heel belangrijk voor ons, we willen onze eigen badkamer:);) Ik denk dat we in januari gaan boeken:D

10. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Dit is de foto die we gebruikt hebben voor onze fotokerstkaart:D Leuk he?

11. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Rina
    Geweldige foto! Lief zeg :D

E drinkt rond 12 uur de fles. Gisterenavond had ze nog even haar tutje. Grappig om te zien, want ze wilde nooit een tut. :)
    Vanmorgen was ze rond 9 uur wakker.

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het Scheelt niet veel ze sabbelt zich helemaal suf.

@Minnie: raid is een groep mensen die gezamenlijk een instance of dungeon doorvechten en bazen doden. Fantasy in dit geval. lk ben leider van mijn eigen guild en met die guild raiden wij.

13. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Jee wat is het koud buiten zeg. Maarja moest toch even de hond uitlaten. Lief kwam nog even thuis tussendoor, dus uiteindelijk had ik Y pas gewassen en aangekleed rond 13 uur. Heel mijn schema in de war, maar wel gezellig.

Hier gaat het knuistje af en toe ook best ver haar mondje in.

Ik ga maar eens nadenken over wat wij gaan eten met de kerst. We doen dit jaar er niet veel aan.

14. cindybaby71

rina mooie foto in de sneeuw!
    river ik wil oooook zo een foto met petticoat:)

crypto pff meid moeilijke woorden gebruik je loooool:D
    mini heeft E geslapen van 12 tot 9 aan 1 stuk?:$ heerlijk hoor**jaloers**:)
    angel wat doe je voor werk meid? en idd loont het zich wel om te werken met kinderopvang?volgens mij alleen ft want mijn uitkering stopt deze maand en als ik alle toeslagen krijg van de bd moet ik toch al veel gaan werken wil ik daarboven uitkomen:D en dat doe ik niet hoor:p:p

15. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Nee, duidelijk hoor!

16. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Thanks meiden!!:D

@Minnie, Selena krijgt ook haar laatste fles 's avonds om 12 uur en slaapt dan tot 6.30 uur...maar dan begint ze wel weer wakker te worden voor een fles:D

Het is idd koud buiten he.........bah en het regent hier ook nog:$ Ik moet straks de kids naar school brengen voor het kerstdiner, dat wordt dan maar de regenhoes om de kinderwagen doen.

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    E slaapt inderdaad lang, zo'n 8 uur en dan heeft ze nog niet echt honger .

Ik vraag me af of wij kunnen leven van de sociale dienst...moet ik natuurlijk wel afkicken van het winkelen.
    Maar met een huurhuis en huurtoeslag moet dat toch kunnen in een stad?
    Als ik full time ga werken heb ik niet zo heel veel en je zit idd met de toeslagen van de belastingdienst en de kosten van de kinderopvang.
    Ik heb in ieder geval weer gereageerd op een huurhuis.:D

Ik moet zo even cakejes bakken voor school. Het is kerstviering dus S zal wel hyper zijn.
    Dan S wegbrengen, later ophalen en dan D wegbrengen. Om half 11 weer halen.Ondertussen 6 koffers inpakken en de administratie doen.
    Ik weet al niet hoe ik het moet doen, dus ik ga weeeer niet koken vandaag.:)

18. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik reageer al op fulltime banen omdat ik toch iets moet, parttime banen zijn zeldzaam:$ Gelukkig kan hubbie minder werken als ik fulltime zou gaan werken, dat is dan een mazzel:D

Wij zijn er klaar voor om zo naar school te gaan, kids zien er netjes uit, haar mooi gedaan, Samira in een make-upje....Selena ligt in de box, nu wachten totdat het tijd is:)

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Nog ff een maillot pakken ipv een legging, zie er wel wat beter uit he hahaha.
    En de cakejes inpakken, dan ben ik er ook klaar voor.
    Kerstfeest 2012 :D

20. angelvamp

angelvamp Lid

14 jan 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo ben ik weer..

leuke foto Rina met je kids, enne straks natuurlijk ook foto voor ze naar school gaan;)

Wat betreft het KDV is idd duur (ook al krijgen wij ene beetje terug vd BD, wat ook niet veel is). Maar goed veel keus hebben wij niet, m'n ouders wonen beetje ver weg voor oppas en sm wilt/kan niet oppassen (zij is flexwerker en wilt geen vaste dag prikken voor oppas). En ik wil eerlijk gezegd gewoon blijven werken, heb na ongev. 13 jaar nog steeds zin op m'n werk met leuke collega's (ook kan ik sommige wel aarrghgghghghgh:D). Ik werk als planner/adm.stratief medew. bij een heel groot chemisch afval bedrijf in Moerdijk, is heel leuk en afwisselend werk. Het kan wel es hectisch zijn op het werk. Ik zit nu al bijna een half jaar thuis (zwangerschapsverlof en vakantie) en moet echt eerlijk zeggen dat ik het mis hihihihi..Vriendlief heeft een eigen 1manszaakje (al ruim 8jaar) en dat loopt ook goed. Hij is loodgieter en dakdekker, dus mochten jullie ooit hulp nodig hebben ;)

@Crypto las dat je online gamen leuk vind, heb het een keer geprobeerd maar snapt er echt helemaal geen ene jojo van hihihi..ik ben meer van films, serie's downloaden

Ja op de knuistjes doet M. tegenwoordig heel vaak en zo slaapt ze ook in slaap. Dan is haar tut gevallen en dan gebruik ze haar vuistjes.

hahaha Minnie wat een huishouden zeg, pff 6 koffers inpakken:$, ik doe het je niet na eerlijk gezegd, zou helemaal gek worden denk ik hihihi..

M. slaapt al eigenlijk vanaf dag 1 door, soms moet ik haar zelfs wakker maken s'ochtends. het is echt een super lief en makkelijk kindje:D

Ik ga ff beginnen met koken, vriendlief is zo thuis.

Rina en Minnie veel plezier op school strakkie's en de rest van de dames een fijne avond!

Deel Deze Pagina