Goedemorgen, River Fijn dat je goed geslapen hebt! Een dagje rustig aan doen is ook lekker toch? Ik ga me ook niet te druk maken hopelijk. Ik heb gisteren een nare dag gehad, maar vandaag voel ik me al een stuk beter. Wij hadden gisteren chinees gehaald vandaag maar weer gewoon koken...(mens ga toch koken hahaha ). Het is hier prachtig weer.
Niet goed geslapen Minnie, maar redelijk. Dus ik heb niet uren naar de wekker liggen kijken. Zag wel een paar keer rond 2 uur vannacht de buitenlamp voor aan gaan. Rar, onze buren zijn geen nachtbrakers en op katten reageert hij niet. Blij dat je nu beter in je vel zit dan gisteren. Ik ga mij maar eens aankleden. De mensen zouden tussen 11 en 12 hier zijn om de logegaai op te halen. Staat misschien netter als ik dan gewassen ben haha.
Hoi hoi, hier ook geen ouders of schoonouders die oppassen. Mijn ouders wonen te ver weg weg (noorden) en ik in het midden. Schoonvader kan het niet meer i.v.m. hartinfarcten, schouders enz. enz. enz. Wil wel maar kan het lichamelijk niet meer aan. Als ze wat ouder zijn wil hij het wel weer denk ik, dan hoeft ie niet meer te tillen. Voor mijn moeder zijn kleinkinderen geweldig zolang wij maar met de kinderen op komen draven. Zelf zal ze niet komen zomaar. Alleen met verjaardagen zien de kinderen hun oma en op momenten dat wij langskomen. Ze belt wel maar echte betrokkenheid is ver te zoeken. Wat is dat nu met moeders???? Waarom zijn ze zo anders dan hun dochters??
Zo even pauze. Mijn waarde is op woensdagochtend nuchter altijd te hoog. Erg raar. Vermoeidheid?? Bij ons springt de buitenlamp van de buren ook vaak aan, maar zolang er geen honden blaffen vind ik het best. Er wonen in deze rij zoveel honden, dat kan niet missen. De kat staat ondertussen op de website van Amivedi. Ik heb de link gekopieerd en op facebook gezet. Hopelijk is ze snel terug. Heeft iemand nog iets van Crypto gehoord?? Ze is zo stil... Tja...geen idee. Mijn moeder heeft nooit op willen passen, ze heeft zich er altijd met een smoes vanaf gebracht.(''dacht je dat Toos wel op ging passen? Ben je wijzer??'') Dat waren haar smoesjes. Haar zus Toos past nu juist heel veel op, de kleinkinderen vieren sinterklaas bij Toos en ze gaat 2 dagen per week naar haar dochter in zeeland die 4 kinderen heeft en aan het verbouwen is. Een andere schoonzus past ook 2 dagen per week standaard op haar kleinkinderen, ook al lag haar man zeer ziek in het ziekenhuis, ze was er altijd voor haar kleinkinderen. Maar mijn moeder nog steeds niet. Terwijl ze op maandagmiddag wel bij mijn broer gaat oppassen sinds een jaar. Maar wel met een hoop gezucht en gezeur. Ikzelf zwijg hierover als ik haar spreek. Mijn man kan zijn mond niet houden, en vliegt er meteen in. Die moet ik altijd van te voren zeggen; ''je houdt je mond hoor''. Aan de ene kant wil ik het nu recht voor zijn raap tegen haar zeggen. Dat ze mij beloofd heeft 2 dagen per week te helpen, maar het niet doet. En dat ze dan wel niet wil dat er een 4e komt, maar dat de 4e er al bijna is. Dan zal ze gaan mokken en ben ik bang dat ze niet meer op kraambezoek komt. Tja, dan is de sfeer ook goed verziekt natuurlijk....Ook al is de sfeer al verziekt hoor, ze heeft me genoeg gekwetst over de baby. En kom niet aan de baby....:x Moeilijk.
Vandaag is rood..:x Nou ja weer op naar de volgende ronde. Tja moeders.... mijn moeder is er niet meer, maar ze heeft vroeger ook nooit opgepast. Mijn toenmalige schoonmoeder wel, zij was een schat. Mijn eigen moeder was erg veel met zichzelf bezig (narcistisch) en het is er nooit van gekomen. Gelukkig ben ik toen gestopt met werken, dus het was ook niet echt nodig. Nu zou ik niet meer stoppen met werken denk ik, mijn baan is veel te leuk! Minnie, ik hoop dat je kat gauw terug komt. Bah lijkt me ook vreselijk. Heb er zelf ook 3. Fijne dag meiden, geniet van het lekkere weer!!
Goedemorgen! @Minnie, wat erg dat je kat nog steeds niet terug is @Sasja, balen dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende ronde idd. Hier weer rot geslapen.......manlief en ik zijn ook van plek gewisseld in bed omdat ik niet meer aan mijn kant kon komen. Er staat een kast aan het voeteneind van het bed en door de klossen is het bed nog iets verder naar voren gekomen dus ik pas er niet meer tussen Dus gisteren heeft manlief alles omgegooid, incl. nachtkastjes e.d. Het was dus ff wennen om ineens aan de andere kant te slapen en in een hoog bed.......ik vind het helemaal niets zo'n bed op klossen hoor Hubbie gaat straks met Samira naar zwemles en daarna werken. Justin heeft om 17.00 uur voetbaltraining, daar ga ik heen met Samira...wel een rottijd want hij is pas om 18.00 uur klaar en dan moeten we nog eten met zijn 3tjes. Ik denk dat ik dus vanavond maar langs de snackbar rijdt en we een lekker frietje gaan eten
Mijn man wilt de klossen zelf maken vertelde hij van de week. Heeft hij altijd al gedaan volgens mij... Lekker friet...mmm. Ik ga vanavond braafjes koken. Vanavond komt er iemand kijken voor de derde maxi-cosi. Die ga ik toch niet gebruiken. Die nachtrusten he, pfff. En ik moet er zeker niet aan denken om op manlief zijn plaats te gaan liggen. Ik lig altijd bij het raam en hij bij de deur.( Al 17 jaar). Dan doe ik helemaal geen oog meer dicht denk ik als ik op zijn plaats lig.
@Minnie, leuke foto!! Tja, het is hier ff niet anders wat slapen betreft.......tussen het bed en de kledingkast hebben we een smalle ruimte en daar pas ik gewoon niet meer tussendoor met mijn buik Ik lig normaal gesproken ook aan de raamkant en manlief aan de deurkant.......maar goed, het is maar tijdelijk. Zodra de klossen er onder uit kunnen, verhuis ik weer naar mijn eigen kant
Sasya balen van je ongi Mini wat een bescheiden buikje Ik ben gewoon kapot,ben blij als we klaar zijn. Manlief is werken dus dat schiet niet op zo Straks naar de vk ,ben benieuwd of alles ok is Verder niet veel te melden
@Rina Dank je wel. Ik zou dan over het bed klimmen hoor, niemand op mijn plekkie. @Cindy Bescheiden buikje? Lijkt maar zo denk ik. Nog 2 kilo er af en ik zit weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap... Succes zometeen bij de VK. Ik heb vandaag in tegenstelling tot gisteren een redelijke dag. De ramen aan de buitenkant gezeemd, administratie gedaan, keuken schoongemaakt, wasmachine aangezet. Oja en gestofzuigd en gedweild....nou volgens mij is dat toch best veel. Nu nog even wat administratie doen...
Cindy doe rustig aan meid; als de baby maar een bedje heeft straks! Heb jij nog iets gehoord van Crypto?
@Cindy, succes bij de vk. @Minnie, ik ben toenstraks ook over het bed geklommen naar de andere kant hahaha, ik wilde strijken maar de strijkbout stond dus nog bij het raam Dus ik idd over het bed heen geschoven naar de andere kant maar pfff ik vond het niet fijn hoor. Ik zie mezelf dat niet iedere dag doen Je bent druk geweest zeg Ik doe nog maar heel weinig in huis, manlief doet nu grotendeels het huishouden......de lieverd!!
Babykamer is weer helemaal klaar,gepoetst en ingeruimd onze kamers ook In het weekend moet de keuken en woonkamer nog geverfd worden en nog iets op de vloer De gang is iets voor later Crypto is druk met de baby,ze is thuis en heeft een mentaal een beetje zwaar.maar dat is natuurlijk volkomen logisch arm mens heeft ook zoveel meegemaakt in korte tijd
Vrijdag gaat de hond weg arm beest kan niet aarden hier in deze kleine betegelde tuin en ik wil hem niet in huis dus lijkt het ons beter als hij een baasje krijgt met veel tijd en uitloop. Ik vertrouw hem voor geen 5ct met de beeb dalijkgisterdn had hij bijna een kindje hier in het gezicht gebeten was nog net goedgegaan!
Oh, ze is al thuis? De baby niet neem ik aan? En is haar schoonmoeder er al? Die klap is logisch, echt naar! Maar ze komt er wel bovenop, da's een taaie! Vrienden van ons hebben een heel grote verbouwing gehad en tussendoor 2 kinderen gekregen. Echt, maakt niks uit hoor, alles komt goed!
@Rina Ja voor 1 keertje, oke, maar als je 's nachts moet plassen is het niet zo handig inderdaad. Ik heb zeker veel gedaan... Ik kan dat echt niet vragen van manlief, die werkt tot 2 -3 uur 's nachts momenteel. Hij heeft wel op internet een werkster gezocht, maar dat weiger ik.:x Ik kan het zelf wel, en anders maar niet, er komt geen werkster binnen. @Cindy Ik begrijp je volkomen. Wij hebben bijna 8 jaar geleden ook de duitse herder weg gedaan. Veiligheid van de kinderen komt op de eerste plaats. Wij hebben het er ook steeds over, dat als de kleine geboren is dat dan de duitse herder gewoon naar de zaak gaat, ook al is dat 20 minuten heen en 20 minuten terug, hier in de tuin wordt iedereen overspannen van hem. Maar het is verder een lief beest hoor. Een beetje een stuiterkip. En owee als je de Golden Retriever gaat uitlaten en hij moet wachten, doe dan je oren maar dicht, want die duitse herders hebben echt snel medelijden met zichzelf. @Crypto Fijn dat ze weer thuis is! Hopelijk is ze snel weer opgeknapt.