35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Angelvamp
    Wat een mooi meisje.:D Lief hoor!

Hier moet ik nog beginnen met inpakken :$
    Ik word zo meteen gek hier...wat een geregel...:x

Ik ga in januari ook lijnen.
    Misschien moeten we met zn allen beginnen kunnen we elkaar stimuleren :)

2. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie....ben idd niet meer naar de Etos geweest, we hebben nog genoeg pakken luiers op voorraad, dat maak ik eerst wel ff (bijna) op:D

@Angelvamp, ik heb vorig jaar ook het cambridge dieet gedaan. Ik was er 10 kilo mee kwijt geraakt en heb het toch een paar maanden vol gehouden. Maar wat een rotdieet zeg, ik ging in het begin van mijn stokje van de honger:x Het rottige van zo'n crashdieet is, zodra je weer normaal gaat eten, de kilo's er weer aan vliegen helaas:(

Lieve foto van je meissie:D

@River, dat is handig wat je man aan het maken is in de badkamer:D

@Minnie, succes met inpakken!!

Ik ga de frituurpan opzetten, eet alleen met de kids. Ze willen vanavond met mij naar de Voice kids kijken maar weet niet of ik dat wel wil:( Justin is 7 en Samira 5......het duurt tot 21.30 uur, nou hebben ze wel weekend dat wel.....maar toch. Nou ja, ik denk er nog even over na. Misschien als ze vantevoren hun pyama alvast aan doen, kunnen ze daarna meteen naar bed. Wat zouden jullie doen?

3. angelvamp

angelvamp Lid

14 jan 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    thnx Minnie en Rina..
    Das wel een goed idee van jou Minnie om dat met z'n allen te doen in jan. hihihi sorry Minnie maar zie het wel een beetje voor me bij jou thuis nu, wat een gestress allemaal, nogmaals succes met alles inpakken.

Ja dat is wel het nadeel van het CB dieet, dat zodra je weer normaal gaat eten dat je dan weer snel aankomt, dat is dus de reden waarom ik ben gaan sporten daarna (2x in de wk), daardoor bleef ik dus op gewicht.

Ehmmm ik zou eerlijk gezegd gewoon samen met de kids naar The Voice kids laten kijken, ik ken mensen in mijn omgeving die hun kids ook laten kijken (vorig seizoen), maar wat ze dan deden is dan zaterdagavnd gewoon op de normale tijd naar bed. Maar goed, je moet het alleen doen als jij er goed bij voelt, ik bedoel jij weet het beste hoe ze reageren de volgende dag als ze laat naar bed gaan ofzo.

Ik ga ff aan het eten beginnen, we eten vroeg vandaag omdat we vanavond visite krijgen. Lekker stampot boerenkool met balletjes...favo van vriedlief!

4. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik zou lekker met ze op de bank gaan zitten, dekentje erbij en drinken. Maar goed ik heb geen idee hoe ze normaal reageren op laat opblijven. Hebben ze de volgende dag een rothumeur dan wordt het weer een ander verhaal.

5. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Nou van uitslapen hebben mijn kids nog nooit gehoord whahahah dus ben bang dat wanneer ze vanavond na The Voice kids gaan slapen, ze nog steeds morgenochtend vroeg wakker zullen zijn. Maar ik heb nu beloofd dat ze mogen kijken, dus dat gaan we doen. Lekker met zijn 3tjes op de bank, drinken erbij en kijken maar:D:D Wie weet worden ze tussendoor wel zo moe, dat ik ze alsnog naar bed moet brengen hihihi;)

Ik ga weer even verder met Samira kijken naar hangoorbelletjes, die krijgt ze nog omdat ze door is van badje wit naar badje geel:)

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen heeft het over lijnen en wat doet Rina? Die zet de frituurpan aan :D.

Ik ben dood. Tjonge. Griekenland had geld richting lief gestuurd om kerstcadeautjes voor I te kopen. Ik heb dat braaf gedaan. Hele zooi voor de op de foto gezet. Hopelijk voelen ze zich dan toch een beetje betrokken. Tis wel zielig dat ze met zulke dagen zover weg zitten natuurlijk.

HEb gescoord: 2 slaapzakken van pooh. Of Poeh, hoe die beer ook mag heten. 1 paars jurkje, 1 Nijntje pyjama, een winterjas en twee rompertjes. O ja en een knuffeldoekje. Als ik het niet goed heb gedaan komen ze maar zelf shoppen denk ik maar zo.

Angel, wat een ontzettend lief kindje zeg!

Ik zie dat we nog steeds bespied worden. /WAAAAAAAAAAAAAAAAAAVE :D.

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk al met al dat de eerste kerst met ons kersverse gezinnetje wel geslaagd is. Ondanks dat we het niet breed hebben gaan we er een heerlijke gezellige paar dagen van maken. Ik kijk er naar uit. Ik merk dat ik me met zulke dingen ineens onwijs gelukkig voel :).

8. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben met kerst grotendeels alleen thuis met Y. Maar vind ik dit keer helemaal niet erg.

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Lekker in pyama met dekentje, limonade en chips :D

Zo ik ben net begonnen met inpakken.
    Echt heeeel het huis staat op zn kop.
    Daar had mijn moeder nou nooit last van vroeger.
    Zucht.;)

Ik ga weer verder...tot laterrrr

10. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Hier ook river.manlief mag ook werken.pff

11. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Kerstnacht staat hij tweede reserve dus zal hij wel moeten werken. Dus dan eerste kerstdag tot 13 uur slapen en om 17 uur moet hij de boot pakken voor een nachtdienstje op het eiland. Dus tweede kerstdag dan weer slapen, komt rond 8 uur thuis en slaapt dan tot 14 uur. Dan gelukkig wel vrij. OUdejaars avond werkt hij tot 22 uur, ook zo lekker.

12. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Minnie, fijne vakantie voordat ik het vergeet.
    Angel, wat een moppie.
    Lijnen, ik was er 27 kwijt voor de bevalling, kwam er 33 aan tijdens de zwangerschap en moet er nu nog zo'n 20 af hebben.

13. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Crypto, ja hier is vrijdag patatdag:D

@River, hier is manlief met Kerst ook werken, tenminste hij zit in de nachtdienst dus komt pas 's middags zijn bed uit.....daar heb je dan ook niet veel aan;)

@Minnie, lukt het met inpakken?:)

14. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ja we zijn er bijna.
    Pfffff...hele volksverhuizing :$
    Alles moet mee..badje/magnetronsterrilisator/draagzak/enz enz

Ik moet minimaal 10 kilo afvallen.
    Vanaf januari maar beginnen.

Ik hoop gewoon mee te kwekken vanaf oostenrijk. Als het goed is hebben we genoeg internet

Groetjessss

15. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik wil ook minimaal 10 kilo afvallen........en hoop ook in het nieuwe jaar de kracht te vinden om er mee te starten en dan ook vol te houden.

Zijn jullie al bijna in Oostenrijk bedoel je?

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ach nee was dat maar zo.
    We zouden om 12 uur vertrekken.
    Dat werd 4 uur.
    En nu is het 6 uur en iedereen slaapt nog.
    Ik ga maar douchen dan komt de boel op gang.

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Eindelijk...we zijn zover.
    We gaan nu rijden.:D

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    8 uur te laat!

Goede reis!

19. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    En voor de tweede keer heeft ons schatje doorgeslapen!!

Ze wordt groot, en dan niet lichamelijk hoor want ze verzuipt soms nog steeds in maat 56. Maar ze wil niet meer in je armen liggen, madam moet zitten. En als ze op je borst ligt voor een boertje begint ze te aahhhen en ooohhhen. Zooooo schattig!!!!
    En als iets niet gaat zoals zij wil, bijvoorbeeld na het flesje heeft ze nog zuigbehoefte en als ze dan bij mij ligt draait ze vaak naar mijn borst toe. En als die niet beschikbaar is (en dat is die niet als speen) begint ze te gillen. Hahaha, daar krijgen we nog iets mee te stellen.

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief is dat he? Dat doet I ook sinds een paar weken. Alleen klinkt het dan als eeeeooooowwwww :D.

Zitten wil de mijne al min of meer vanaf dat ze thuis was. Ik hou haar dan gewoon even lekker op schoot helemaal ondersteund door mijn armen van billen naar rug naar nek. Tja, je wordt bijzonder multifunctioneel van zo'n beeb :D.

Hier geslapen van 20:00 - 00:00 en van 00:30 - 08:00. We hadden het even nodig geloof ik :D. Zalig.En dat maar op een 120 cc'tje wnat die geef ik haar 's nachts omdat ze doorgaans de 150 niet leegdrinkt in de nachten.

Nu tijd voor een 150 vindt mevrouw :D.

Deel Deze Pagina