35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Schattig he. Ze worden inderdaad groot.

Stom stom stom...vergeten dat E geen ID heeft.
    Owwww hoezo dement.:$

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Goedemorgen.
    Mini veel plezier meid!

Hier heeft ze ook doorgeslapen van half 8 tot half 6 heeeeerlijk.

3. angelvamp

angelvamp Lid

14 jan 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    morning ladies,

Minnie, toch later vertrokken dan gepland;)..have fun.

Hier heeft M. van 23u - 08:30 geslapen. Wij geven haar sinds 2 wkn ongev. 180 cc met ongev. 3 schepjes rijstebloem, omdat we merkten dat ze toch meer vast nodig had en het gaat hartstikke goed.

Ja grappig is dat eey, hier wilt M. (als ze wakker is) echt niet meer liggen, alleen maar zitten en dan kijk ze zo vol verbazing in het rond. Je merkt wel dat ze echt wilt weten wat er om haar gebeurd :D

M. ligt nu weer te slapen, vriendlief is ff 2 klusjes opnemen, ik ga zo lekker douchen en aankleden en dan met z'n allen zo richting friesland en vanavond bij sm eten, zij was gisteravond weer terug van 6 wkn vakantie in Gambia:cool:.

Rina jij woonde toch in de buurt van Utrecht, wij gingen voor onze IFV traject en onderzoeken naar St Antonius Nieuwegein en lag met m'n kijkoperatie en missed abortion in St. Antonius Utrecht.

Ladies jullie allemaal een fijne dag vandaag!

4. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Hier gaat er overdag met moeite soms 100 cc in. De laatste fles van 23 uur drinkt ze zonder moeite 130 cc. Vanavond eens kijken of dat ook 140 cc kan worden. De eerste fles vanmorgen was net aan 70 cc.

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe oud is jouw meisje Angel?

Uiteindelijk is het vanochtend 180 cc geworden. Ik dacht, ze heeft zo lang geslapen, dat gaat er wellicht wel in. Nou dat ging het dus ook :D.

6. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Dank jullie wel!
    Het is er niet koud hoorde ik dus dat is wel fijn voor E.

7. angelvamp

angelvamp Lid

14 jan 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Crypto M. is morgen 12 wkn. Jouw vriend is een griek toch, wij gaan ieder jaar (mei) met sm, sz en zwager met aanhang naar Griekenland voor vakantie. We gaan dan altijd naar Zakyntos (Laganas) maar volgend jaar willen wij wat anders. We zaten te denken aan Lefkas, schijnt heel mooi te zijn.

Hier de zomervakantie al geboekt trouwens vd week. 3 weken naar Spanje met vrienden en de kids. We hebben een prive huisje gehuurd. De mannen gaan met de auto en wij dames met de jonge kids gaan vliegen ;)

8. cindybaby71

angel, maar rijstebloem mag toch pas met 4 maanden? of niet? ik zat er ook aan te denken om het alvast te kopen:)

mini en nu? E heeft geen I.D?;)

ik moet ook minstens 20kg eraf eigelijk 30;) maar dat vind manlief niks:phij wilt graag beetje vlees in handen hebben:D

9. angelvamp

angelvamp Lid

14 jan 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat staat idd op de verpakking Cindy, maar we merkten dat M. hongerig werd en gulziger. Met D. had ik dat 16 jaar geleden ook gedaan. je moet gewoon op je gevoel afgaan. Ik geef ongev. 3 eetlepeltjes rijstebloem bij 180 cc. en het gaat goed. Ze geeft ook niet zoveel melk over omdat het wat dikker is nu.

Kan dat problemen opgeven Minnie E. zonder ID?

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @angelvamp waar ga je in Spanje?
    Wij gaan altijd naar camping 'parc playa bara'.
    45 minuten van Barcelona. Prachtige stad.

Geen id. Pech.
    Ik heb nog nooit een politie gezien in het plaatsje waar wij heen gaan.
    En ik heb wel haar ziektekostenkaartje bij me.

Ik begin nog niet aan rijstebloem.
    E kreeg er krampjes van dus ik wacht nog maar even.
    Ik hoopte dat het zou helpen tegen de dunne luiers. Maar helaas.

11. angelvamp

angelvamp Lid

14 jan 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij gaan naar Costa Blanca, Benissa. Nog nooit geweest dus benieuwd, ook 1ste keer voor ons een prive huisje. Normaal altijd hotels.

Als M. ook last zou hebben van nog meer krampen met rijstebloem dan was ik er ook mee gestopt, maar voorals nog gaat het goed en ook poept ze minimaal 2x per dag:)

Hier moet ik ongev. 30 kilo's kwijt raken, en vriendlief vindt net als jouw man Cindy niet zo erg, hij houdt ook wel van wat houvast hihihih...en hijzelf is eigenlijk mager. Maar goed, ik wil dus in jan beginnen met afvallen en dan eerst 10 kilo's, dus in stapjes en voor iedere 10 kilo wil ik mezelf verwennen met iest leuks. Als ik de eerst 10 kilo kwijt ben dan is m'n kadootje de kapper, ff permanent weer zetten:D

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yup, mijn vriend is idd Griek. Ikheb geen idee van die toeristische plekken. Waar hij vandaan komt is weinig toeristisch en dat is ook precies mijn ding. Alles voor Crypto alleen :D.

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan rijstebloem geen kwaad dan? Wat doet het precies? Geen idee eik,ben ubernoob :D

14. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Bij de laatste voeding deed ik ook rijstebloem. Dan sliepen ze lekker door.

Het punt is bij lijnen: de knop moet om.
    En anders lukt het niet.
    Ik heb een loopband dus het is eigenlijk allemaal heel makkelijk..
    Maar DOEN is een heel ander verhaal.

15. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik wilde de Quinny zapp xtra bestellen bij babydump, is hij pas leverbaar vanaf week 5. En de voetenzak vanaf week 13. Tja dan is het volgens mij wel weer een stuk warmer en hebben we hem niet meer nodig.

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Een andere zaak levert misschien eerder...maar Y is nu te klein voor de buggy dus dat schiet niet op dan.
    Misschien is de voetenzak ook handig voor de volgende winter?
    Ik heb nooit een voetenzak gekocht bij de buggy.
    Als het koud is kan je ook de gewone kinderwagen pakken.
    Of een skipakje aandoen.

17. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemiddag, daar ben ik ook weer;)

@River, Selena zit ook heel erg graag!! :D

@Angelvamp, ik woon in IJsselstein vlakbij Nieuwegein. Ik ben in het St. Antonius ziekenhuis bevallen van alle 3, dit ziekenhuis ligt op 10 autominuten rijden van ons huis:)

Lekker vooruitzicht hoor die vakantie!

Mijn hubbie houdt ook wel van houvast hihihi, hij houdt niet van die hele slanke dames, dat vind hij niet mooi. Dat is voor mij wel fijn maar goed, ik wil toch wel afvallen hoor….dan heeft hij pech:D

@Minnie, zit je al in Oostenrijk?? Of ben je nog onderweg?

Bij Justin en Samira hadden we wel een voetenzak voor bij de buggy maar vond dat nooit zo heel handig, hebben we maar een enkele keer gebruikt.

Vanmiddag op pad geweest………..heb van MP een opblaasbare box gekocht en vanmiddag dus opgehaald. Echt een ideaal ding om mee te nemen op vakantie of verjaardag o.i.d. Of gewoon voor in de zomer in de tuin. Ben er erg blij mee:D

Daarna naar de Action geweest om aluminium schalen te kopen, weggooibordjes en bestek en servetten voor 1e kerstdag. Ook nog een uur bij de Bart Smit geweest om voor de kids wat te kopen voor onder de boom, wat eindelijk gelukt is. Nog bij de Hema geweest en voor Selena een dikke winterslaapzak met mouwen gekocht, make-up remover en voor Samira 2x nagellak en voor mezelf 2 bh’s hihihi…………was dus weer een duur dagje vandaag.

18. cindybaby71

gaan we dalijk samen in jan. het 35+afvalclupje oprichten:D:D

hier ook bij bart smit kadootjes gekocht:) voor T.uana mandela(tekenen) en ministeck en haar eigen kinder make-up:p
    voor S.uade een babygym:p
    verder nog kerstboodschapjes gedaan.
    kerstavond doen we fondue:cool:
    eerste dag kippesoep,pommes duchesses met kalkoenbouten en sla erwten worteltjes en als toetje mijn speciale zelfgemaakte pudding en vienetta ijs.
    tweede dag restjes opeten:D:D

19. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ze kan er nu inderdaad nog niet in, maar er zitten ook dingen bij waarmee ik de maxi cosie erop kan bevestigen en aangezien ik niet met mijn auto bij het huis kan komen en Y elke week een beetje zwaarder wordt lijkt het mij makkelijk om dan daarmee naar de auto te rijden. En dat kan ook met het onderstel die bij de wandelwagen hoort, maar die is weer niet makkelijk in te klappen en mee te nemen. En ik kreeg een extraatje omdat we een nieuwe CAO hebben dus dacht laat ik dat dan meteen goed besteden. Andere winkels is hij al snel weer 40,- duurder.

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #3840 Minniemouse1974, 22 dec 2012
    Laatst bewerkt: 22 dec 2012
    @River
    Goede besteding. fijne buggy. valt alleen snel om als hij leeg is en er hangt een tas aan daar moet je wel opletten. Verder rijd hij superfijn.

Hier erg druk.
    Veel file/ambulances/politie/brandweer/sleepauto's.
    Nog 1,5 uur rijden samen met alle andere wintersport verslaafden...
    Heeft wel zn sfeer hoor. Ik kan het ook niet uitleggen maar zolang je er niet aan begint ben je veilig hahaha.
    Mijn schoonzus baalt elk jaar dat haar zoon en man willen...maar goed dit jaar gaan ze samen met ons.
    28 jaar geleden dat ik met mn broer ging skien. Geeft me een warm gevoel.:D

Deel Deze Pagina