Onze cosleeper. Ik moet volgende week nog even een stuk matrasje halen om het achterstestuk op te vullen, hebben we voor nu een voedingskussen tussen gepropt.
DUs ik ben niet de enige? Dat is een beetje troost. Ik hou elke keer mijn hart vast. Ademt ze nog? Alles nog ok? Ik moet daar over heen maar hoe?En ik ben echt niet zo heel snel van slag maar dit.... Wat een geweldig ding die co-sleeper. Maar wat ik me afvraag, je kan een ledikant toch ook de zijkant weghalen en dan zo doen? Of zie ik dat weer verkeerd? Ben je niet bang dat ze eruitrolt trouwens? Je brengt me wel op ideeën. Vind het een mooi ding zeg.
@Minnie, fijn dat het goed gaat. Hoe is het daar in Oostenrijk?? @River, mooi bedje hoor en superhandig zo aan jullie eigen bed Whahahaha zie je al een beetje groen?????
Hoe moet ze eruit rollen dan? Ze kan dan alleen in ons bed rollen. Dit is inderdaad een ledikantje waar de zijkant uitgehaald is. Hebben we met hoeklijntjes aan ons bed vastgeschroefd. En in ons geval de pootje verhoogd omdat ons bed een stuk hoger is.
Ik heb nog totaal geen kerstgevoel, jullie?? Toch is het over 2 dagen al zover Morgen nog even naar de AH voor de laatste dingetjes te halen en dan zijn we er helemaal klaar voor Selena ligt nu weer een keer in een slaapzak, heb haar maillot wel uit gedaan anders werd het denk ik te warm voor haar. Ze was wel een beetje aan het mekkeren in bed, misschien moet ze nog even wennen aan een slaapzak
Hier wel kerstgevoel . Zin in. Eerste kerst als gezin. we gaan het gezellig maken. Heerlijk ontbijten Met ons drie. Dan cadeautjes uitpakken. 's Avonds gourmetten.
tja een echte cosleeper heb je vanaf 179,- en dan is hij niet groot. Nu waren we voor 69,- klaar. Was dat er op mp geen bedje in de buurt te koop stond.
Ik heb even gekeken maar in alle eerlijkheid River, ik had niet eens voor een originele co-sleeper gegaan. Wat jullie hebben is tien keer handiger. Stel ze is een keertje ziek straks. In de co-sleeper past ze dan niet meer maar hierin perfect nog een hele tijd.
Hoe herkenbaar . Vaders Deze vader had in haar ziekehuisdagboekje geschreven. In het Grieks uiteraard en dat wilde hij niet voor me vertalen. Dus dat heb ik even laten doen. Zo lief . Wist niet dat ie zoveel gevoelens verborgen hield
@River leuk idee dat bedje. @Rina Ja alles gaat prima. Hartstikke gezellig hier. Vanmiddag alleen uitgegleden met Elise in de draag zak gleed ik uit. Iedereen schoot me te hulp We hadden weinig, maar ik had wel een natte broek. En dat is best koud buiten. Maar binnen is het heerlijk warm. Vandaag was ik alleen 's middags op de berg. Morgen ga ik heel de dag. Het nieuwe restaurant is er prachtig. En ze hebben Wifi.
@Crypto......voor jullie natuurlijk extra speciaal, kerst met jullie 1e kindje Voor ons is het natuurlijk ook onze 1e kerst met Selena erbij maar toch heb ik nog helemaal geen kerstgevoel....lijkt wel of het ieder jaar minder wordt ofzo @Minnie.......jemig, uitgegleden met Elise in de draagzak Dat schrik je je eigen ook de rambam......alles goed met jullie?? Ik neem aan dat je daar ook gaat skieen, waar laat je dan Elise?? Fijn dat er Wifi is, altijd handig Hier net weer gestudeerd, heb hoofdstuk 12 gedaan en ging over het urogenitale stelsel, morgen hoofdstuk 13
Jeetje Minnie, dat is ook schrikken. Fijn dat alles goed is. en ja, wifi da's wel onmisbaar natuurlijk . @Rina: zit net te denken, mijn eerste kerst als mama . Wow . Jij bent lekker bezig met je studie he? Ik zou wat open sollicitaties naar ziekenhuizen bij je in de buurt sturen. Je weet nooit!
Ik ben juist zooo voorzichtig. Het was een vloer van 250 vierkante meter. niks aan de hand. Ik wilde een foto maken en toen lag ik languit. Ik schaamde me dood. E sliep maar mopperde toch even. In een reflex bescherm je haar natuurlijk. Ik viel daar door om mn zij. Lullig. Ik wil wel skien. Maar dat kan alleen als er iemand oppast. Bijv mn schoonzus samen met de oudste. Er is ook een kdv. Maar daar ben ik nog niet gaan kijken. S.tephanie was zooo moe.Ze sliep al om half 7. Ze gingen nog met elkaar skien maar ze ging er vandoor als een raket....zo helemaal alleen de berg af. Echt een super skitalent. Niemand kon haar bijhouden.
@Crypto, je moet eens weten hoeveel sollicitaties ik al heb verzonden naar diverse ziekenhuizen......steeds afwijzingen, volgens mij zijn ze nog niet klaar voor mij Eerst maar eens mijn studie afmaken, misschien maak ik dan meer kans. We zullen zien @Minnie, eng hoor als je met je baby komt te vallen....gelukkig hebben jullie beide er niets aan over gehouden. Leuk dat je dochter zo goed kan skieen......ik kan het niet whahahaha
Nou niks aan over gehouden...dat hoop ik. Ik kan bijna niet meer lopen van de rugpijn. Ik had midalgan meegenomen die heb ik er nu opgesmeerd. Ik zou morgen heel de dag meegaan maar op deze manier kan dat niet. Ik loop helemaal krom. E heeft net een flesje gehad. Ik hoop dat ze doorslaapt.
Wat zijn jullie stil? Hier enorm kreupel. Ik kan zelf weinig. Maar zit toch gezellig boven op de berg op een schapenvachtje. E ligt nog lekker te slapen. De rest is skien. Ik zit wakker te worden.