Goedemiddag!! @Minnie, wat ontzettend balen dat je zo'n rugpijn hebt.....nog steeds last van? Ik denk dat iedereen hier druk is met de laatste kerstvoorbereidingen, net als ik. Net terug van boodschappen doen met Justin.....eerst naar de Action geweest om een leuk tafelkleed te kopen, daarna naar de AH waar het natuurlijk megadruk was. De laatste boodschapjes gehaald voor morgen en overmorgen dus hier zijn we klaar, alles is in huis Verder geen plannen voor vandaag........hubbie gaat vanavond de nachtdienst in helaas:x
Het is nog even spannend of lief moet werken vannacht. Hij stond 4de reserve, maar er zijn er al 2 ziek. Wij zijn in elk geval klaar voor onze eerste kerst saampjes.
Vreselijke last nog steeds. Een leuke kerel aan de haak slaan gaat me nu echt niet lukken...ik loop net zo krom als de heks van sneeuwwitje. Hahaha. Succes met de voorbereidingen! Balen dat je mannetje moet werken. Hier is manlief niet aan het werk maar ik zie hem nog steeds niet hoor ze zijn skien skien en skien.
@River whaaaaaaaaaaaaaaa wat een lieve foto, gewoon TE schattig!!!!! @Minnie, ja echt balen dat mijn vent moet werken met Kerst grrrrrrrrrrrr....niets aan....maar ja, het levert wel weer extra centen op
pakje gekregen van een vriendin uit Florida. Zou zelf nooit iets kopen wat ze maar 1 keer aankan, maar het is wel erg schattig.
Zo, ben net klaar met strijken.......dat is ook weer weg Morgenmiddag een huis vol visite, we doen een koffietafel/broodtafel dus we gaan morgenmiddag leuk de tafel dekken en alles leuk klaar leggen als een lopend buffet
Weer terug in het huisje. Gezellig dagje gehad maar ik kan geen stap meer zetten. Hopelijk gaat het snel over want dit is vreselijk. Zo zie je maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Fijne kerstdagen toegewenst allemaal! Wij merken gelukkig niks van de kerst
Het lijkt erop dat lief niet hoeft te werken en dus lekker tot morgen 18 uur bij ons mag blijven. I Ik hoop dat ik niet ziek wordt, ik heb hele warme rode wangen.
Jij ook fijne kerstdagen Minnie, ook al gaat het een beetje aan je voorbij Selena is snel verveeld, ze vindt alles maar heel even leuk.....soms dus echt vermoeiend, want zo kan je weinig doen Mevrouw vind in de box maar heel even leuk, doe ik haar in de muziekwipstoel net zo, begint ze ook na 10 minuten alweer te mekkeren.....leg ik haar op het speelkleed, dan is ze daar ook weer zo klaar mee Hebben jullie beebs dat ook??? Ik weet soms echt niet meer wat ik dan moet......spelen doet ze natuurlijk nog niet, dus ja......in de box ligt ze natuurlijk alleen maar te liggen en te kijken/luisteren naar speeltjes enz. Zal blij zijn als ze straks wat groter en ouder is zodat ze zelf kan gaan spelen
@Rina E heeft een speelkleed met zo'n boog erboven. Dat gebruik ik als afwisseling. Of de mobile laten draaien. Dan is ze ook even stil. Ja inderdaad een prachtige witte kerst. Maar ik ben bang dat ik de komende dagen in bed moet blijven ik kan niet meer op of neer. Ik lig heel de avond al in bed. Het is goed mis.
Minnie, wij hebben ook een speelkleed met een boog er boven waar 4 of 5 speeltjes aan hangen die allemaal geluid maken.....de muziekmobiel die aan de box hangt, zetten we ook steeds aan maar niets schijnt ze leuk te vinden * zucht *. Ze is vanaf eergisteren ook heel erg huilerig, wil helemaal niets.......echt heel rot want het ging zo goed. Hubbie gaat straks de nachtdienst in dus ben 's nachts alleen thuis met de kids dus kan een leuk nachtje worden Als ze zo blijft, ga ik na de kerst wel langs de HA met haar
E is gek op lichtjes. Misschien S.elena ook?? Dan zou je haar vlakbij de kerstboom kunnen leggen. Verder weet ik het echt niet. Zolang ze geen honger heeft is ze super makkelijk. Over een tijdje gaan ze zichzelf vermaken dat scheelt weer.
Wij gaan nog even een voeding geven aan Y. Ik zit niet lekker in mijn vel en dat is meteen te zien aan mijn productie melk. Normaal 120/150 cc per kolfbeurt en nu al 2 keer net aan 60 cc. Hopelijk gaat het morgen beter. Lief hoefde niet te werken vannacht, dus die is lekker thuis. Is vooral morgen wat lekkerder opstarter. Anders hebben we helemaal zo'n korte dag samen.
De kerstboom staat naast de box dus dat is het niet......ze heeft lichtjes genoeg waar ze naar kan kijken. Ze lijkt momenteel niet echt lekker in haar vel te zitten dus was al bang wat de avond/nacht zou gaan brengen maar ze ligt nu gelukkig nog steeds te slapen na de fles van 20.00 uur Maar zie wel op tegen morgen, we krijgen 's middags een huis vol visite dus voor Selena natuurlijk erg druk......ze zal morgenavond wel weer uit haar doen zijn denk ik Maar thanks voor het mee denken
Ik zit er nog steeds aan te denken maar ik weet echt niks. Toevallig lag ze net een beetje te piepen. Maar ik kan zelf niks. En toen ging zoonlief met haar spelen. Net was ze weer aan het piepen en heeft manlief haar in slaap gewiegd. Nu ligt ze tussen ons in. Niet ideaal maar ik kan haar anders niet oppakken. Ik maak me trouwens zorgen over Cindy. Ik hoop dat alles goed is. Ik wens jullie morgen een gezellige dag toe. De eerste kerst met onze baby Ik ga proberen te slapen. Ik ben bang dat ik foto's moet laten maken van mijn rug/bekken. Morgen pyamadag.
Zo. Weer thuis. Leuke dag gehad maar ik maak me enorme zorgen om Cindy . Het is te stil aan die kant...
Iedereen aan het kerstontbijt? Ik lig plat op bed maar E.lise huilt veel en heeft honger maar wilt niet drinken. Keelpijn of iets met haar nekje ivm de val?? Ik heb geen idee.Iedereen is skien. En ze laten mij hier gewoon creperen...? Ik hoop dat bij jullie alles goed is. Angelvamp is ook stilletjes. Cindy heel veel sterkte! Ik weet niet wat er is. Maar mijn gevoel zegt dat het niet goed met je gaat.