35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemorgen!

Cindy is idd heel erg stil, hopelijk is alles goed met haar en de kleine.

Gelukkig heb ik een goede nacht gehad en heeft Selena gisteravond na de laatste fles gewoon geslapen tot vanmorgen 6.30 uur en toen moest ik haar nog wakker maken ook. Na die fles heeft ze ook weer door geslapen tot 10.15 uur, dat was erg fijn want dan kon ik tussendoor even douchen:D

Hopelijk zijn de huilbuien dus weer verleden tijd:)

@Minnie, hier geen kerstontbijt hoor.....hubbie ligt op bed dus heb vanmorgen gewoon simpel brood met de kids gegeten, niets bijzonders maar dat halen we vanavond wel in met onze uitgebreide broodtafel:D

Hopelijk is er met Elise niets i.v.m die val, hou het maar goed in de gaten!

Het regent hier bah!

Nou iedereen fijne feestdagen, hier ook onze 1e kerst met Selena erbij:D:D Vanmiddag gaan we cadeautjes uitpakken die onder de boom liggen:)

2. angelvamp

angelvamp Lid

14 jan 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning dames,

ben er weer ff, was heel erg druk, visite's allemaal dus weinig tijd.

heb niet alles goed terug gelezen. Minnie ik hoop dat E. niks aan de valpartij heb overgehouden, misschien is ze een beetje uit haar doen, ik bedoel vreemde omgeving enzo? Hopelijk gaat het ook beter met jouw rug.

Rina, gaat het weer met S. ? M. vindt het fijn in haar box, ze valt dan ook vanzelf in slaap, maar het viel me wel op dat als er teveel speeltje in haar box ligt dat ze daar wel druk van wordt, dus nu liggen er hooguit 2 speeltjes in haar box, wij hebben ook geen mobielding boven hangen.

Hebben jullie dochters trouwens ook dat ze als ze wakker worden en na het eten dat ze alleen maar willen zitten, M. probeert te praten hihihhi...zo schattig haar gebrabbel en ze probeert ook dingen te pakken die ze ziet.

Ik zie er trouwens ook tegenop hoor met M. ik bedoel vanaf eergisteren visite's, vanavond visite, morgen visite. Tot nu toe gaat het goed gelukkig, maar ik merk wel dat als het te druk wordt dat ze dan wat huilerig wordt en dat is voor ons een teken dat we naar huis moeten.

Ik wil iederen hele fijne kerstdagen toewensen!

P.s. als jullie mij willen toevoegen op FB dat kan, kijk maar bij Cindy's FB en dan zie je ons staan, een foto van mij en vriendlief met onze namen voluit, ik zal hier een hint geven M en M :) . Alleen als jullie het leuk vinden hoor.

3. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Angelvamp, het gaat wel weer wat beter met Selena. Ze zit nu ongeveer 10 minuten in de muziekwipstoel maar ze begon net alweer te jammeren dus ook dat is ze weer zat. Ik probeer zoveel mogelijk afwisseling te bieden want kan niet de hele dat met haar op schoot zitten of in mijn armen dragen. Op het speelkleed vind ze misschien te koud:( dat is natuurlijk laag bij de grond dus kan me indenken dat dat vrij tochtig is. In de box vind ze maar heel even leuk, maar ze is er ook wel eens in slaap gevallen. Nou ja, misschien is ze overal gewoon snel op uitgekeken.......ik hoop het niet, want dat is vrij lastig:$

Selena zit na de voeding ook graag recht op, ze zit sowieso graag....na de voeding doe ik haar meestal even in de muziekwipstoel zodat het eten een beetje kan zakken:)

Ik probeer vanmiddag ook zoveel mogelijk rust te creeeren voor Selena, ik zei al tegen hubbie dat ik niet wil dat ze van hand naar hand gaat. Ook gaat ze gewoon op tijd naar bed en dan hoop ik maar dat ze kan slapen, er lopen nog 7 kinderen rond dus tja;)

Angelvamp, ik zal je even een pb sturen dan kan je mij toevoegen op FB. Ik ben nooit zo goed in zoeken hihihi.

4. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ff geen tijd om te reageren. Ik krijg visite...en het is een zooi. poeh poeh.
    Ik zal op FB kijken. Leuk!

5. angelvamp

angelvamp Lid

14 jan 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    muziek/schommel stoel is geen succes bij M., hebben het geprobeerd maar ze vindt het echt niks, jammer eigenlijk want het wel wat geld gekost, maarja niks aan te doen. Misschien idd beetje koud/tochtig op het speelkleedje voor S. Lastig is dat eey, M. heeft ook weles van die momenten dat ze alleen op schoot wilt of arm maar ja dat gaat ook niet altijd. Ik laat haar dan wel ff huilen hoor in de box, valt ze zo vanzelf in slaap.
    Pfff ja dat had ik gister met M. op visite, iedereen wilt haar dan vasthouden, op zich maak ik daar geen problemen van maar we merkten aan haar dat ze gewoon moe was en ze vond het niet meer fijn dus heb ik netjes gezegd dat ze maar gewoon bij mij op schoot blijft en dat ze het gewoon niet meer leuk vind. Vonden sommigen niet leuk, nouja pech gehad dan hihihi...

Heb je toegevoegd Rina, gezellig!

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen meisjes,

Van Cindy bericht gehad, ze is ok. Gelukkig maar.

De muziekstoel vindt I wel leuk. Maar ik doe haar er nog niet te lang in.

Ze heeft van haar oma het bijpassende rainbow forest speelkleed gehad. Dat begint ze nu te ontdekken.

Gister een heerlijke dag bij oma gehad. We hebben oma verwend. Maar natuurlijk kon oma het niet laten ons en vooral haar kleindochter ook te verwennen. I heeft een heerlijke wollen trui gehad met bijpassende wanten. Maat 68 want dan kan ze er nog van genieten. Verder heeft ze een prachtig bordje voor straks boven haar bed gehad met een kindergebedje. Haar eerste pop en ik ben vast nog van alles vergeten. Oma verwendt haar schandelijk maar ja, dat is ook wel weer oma's recht. Ik heb het maar een beetje laten varen want mijn moeder doet toch wat ze wil :D. Ik ben alleen maar dankbaar dat er zowel dichtbij als ver weg heel veel van haar gehouden wordt.

Daarna zijn we naar de kerk geweest voor de kerstdienst. Was erg leuk. Klein omdat het een pas beginnende gemeente is maar dat maakt het ook extra gezellig. Op het moment dat er werd verteld over de wijzen die zeiden 'wij gaan nu naar het kind kijken' begon I te brabbelen waarbij de hele zaal omkeek 'kijk, daar is het kind' :D.

Daarna afscheid van oma genomen en naar huis gereden. I had ik bij mijn mams nog gevoed dus die heb ik zo haar bed in gelegd en die heeft tot half negen doorgetukt vanochtend.

Vanochtend pakjes uitgepakt. De pakjes van haar opa, oma en peetmoeder waren nu aan de beurt. Ze is heerlijk verwend onze kleine meid. Daarna papa en mama een heerlijk kerstontbijtje gedaan en nu ligt ze lekker op bed. Gister was een drukke dag dus vandaag even bijtanken.

Verder een heerlijk relaxte dag. Onze eerste kerst als mama River ;). Ik hoop dat je je weer wat beter voelt.

EN idd Minnie: onze eerste kerst met onze beebjes. Hoe is het nu met jou?

@Angel: I wil ook niet altijd meer liggen hoor. Dan zet ik haar op schoot en ondersteun ik haar goed en mag ze even zitten. Dat mocht ook van de kinderarts en fysio (onze tweede afspraak in het zh was met een heel team, dat doen ze bij vroeggeborenen hier vertelden ze). Ze mag ook rustig even zitten met zo min mogelijk ondersteuning zodat ze haar nekspiertjes goed kan trainen. Maar dat mag maar heel kort natuurlijk.

Nou, fijne dag allemaal ladies.Geniet er lekker van.

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    20121225_094552.jpg
    20121225_100034.jpg

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    219654_10151191471146966_288962417_o.jpg

En onze ontbijttafel. Gezellig toch of niet?

Doet me weer eens realiseren hoe anders mijn leven ooit was ten opzichte van nu. Wat ben ik blij dat ik 'vrij' ben en met een heerlijke vent en een heerlijk gezin en samenzijn :).

9. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Angelvamp, een schommelstoel heb ik ook niet voor Selena, die wilde ik wel graag hebben maar ja, we hadden al een muziekwipstoel gekocht.....kan niet alles kopen whahaha, die dingen zijn ook best groot dus ook hebben we daar niet echt plek voor.

Ben ook heel benieuwd hoe het hier vanmiddag zal gaan......ze ligt nu op bed maar is alweer wakker hoor ik, om 15.30 uur krijgt ze de fles en dat ik ook niet het tijdstip waarop de visite komt;) Na de fles hou ik haar even beneden en zodra ik zie dat ze moe/jengelig wordt, gaat ze slapen:D

@Crypto, fijn dat met Cindy alles okee is:)

Leuk dat je dochter zo verwend is........wij gaan zo de cadeautjes die onder de boom liggen uitpakken, moet eerst mijn vent uit bed komen, daar wachten we op;)

Wij moeten met Selena buikligging oefenen zodat ze haar nekspieren traint door het hoofdje op te tillen. Laatst op het CB vonden ze dat ze dat niet genoeg deed.....dus nu moeten we haar dagelijks op haar buik leggen, maar dat vind ze echt helemaal niets maar ja, snap wel dat sterke nekspieren belangrijk is voor het leren tijgeren, kruipen e.d. Tis toch wat, ben je nog geen 3 maanden en je moet al meteen van alles en krijg je al huiswerk mee:$

@Crypto, ziet er gezellig uit hoor!!

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #3910 Minniemouse1974, 25 dec 2012
    Laatst bewerkt: 25 dec 2012
    Zo na ff flink boos geweest te zijn is ml van de berg afgekomen.
    Hij bracht gebak mee om me weer blij te maken.:(
    Tussendoor nog de familie op bezoek en nu zit ik in een soort van kroegje bovenop de berg een tijdschrift te lezen. Het is buiten helaas te koud.
    Fatsoenlijk lopen gaat nog niet.

Zo crypto:D
    Jullie worden verwend. Lekker hoor.

Fijn dat alles oke is met Cindy.
    Ik zag dat het bericht op FB weg was.

11. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

dag dames alles goed hoor alleen erg druk eerst oudste dochter hier met griep en koorts,nu manlief en andere dochter griep en koorts:( pff kerstgevoel is weinig van te merken ,ben maar iedereen aan het verzorgen;)
    heb kalkoen gemaakt pudding enz en niemand wilt eten,logisch natuurlijk:)

verder stress met manlief zijn werk dus tja.....;)
    maar bij deze wil ik natuurlijk nog iedereen fijne feestdagen wensen!!

trouwens hier een meisje wat wel een uurtje in de box blijft liggen rondkijken!:p

12. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Sterkte ermee Cindy!

Hier zo weer de berg op met de gondel.
    Ze gaan nachtrodelen. Dat is echt geweldig. Maar ik kan helaas niet meedoen.
    Maar ik ga gezellig met de vriendin van mn neefje wat drinken. En met E.lise natuurlijk.:D

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    478475_10151191827136966_2122694754_o.jpg

Zo. Eerste kerstdag afgesloten met een lekker gourmetje voor 2. Ons meisje gevoed en naar bed gedaan. Nou lekker zo even met z'n tweetjes en wat hapjes op de bank eens kijken wat er op tv is :)

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier Minnie!

15. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Hallooooooooooooooooooo,

@Cindy, beterschap voor jullie daar:(

Zo hier is iedereen weer gewieberd........alles is weer opgeruimd, huis is aan kant en de afwasmachine staat weer aan:D Het was erg gezellig maar volgend jaar doen we het toch maar even niet:) Het broodbuffet viel bij iedereen in de smaak, foto's staan op FB;)

Ik zal morgen hier ook nog even wat foto's plaatsen van het buffet. Selena was het helemaal zat door al die herrie en ligt nu op bed maar ze was een poosje aan het jammeren, ze was echt oververmoeid:$ Hopelijk ga ik een goede nacht tegemoet, hubbie gaat straks weer werken.

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #3916 Minniemouse1974, 25 dec 2012
    Laatst bewerkt: 25 dec 2012
    Zo de rust is weer teruggekeerd.
    Ik ben doodop en lig met een kruik tegen mn rug.
    Die pyamadag had ik me anders voorgesteld :D

Jullie hebben allemaal lekker gegeten zie ik.:)

Nog een nieuwtje;
    Ik ben niet zwanger.
    Ik weet niet of ik het :D vind of :x
    Het was welkom geweest maar natuurlijk veeeel te druk:$
    Het is goed zo. Eerst maar eens lichamelijk herstellen.

17. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ben benieuwd wanneer ik weer eens ongi wordt.......na de bevalling was dat 21 november dus het zal wel weer tijd worden;) Afwachten maar:D

Verder niets bijzonders te melden.......ik ga zo alvast mijn pyama aan doen, dan Selena de fles geven en daarna lekker slapen:D

Welterusten!!

18. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    He meiden, Mijn melkproductie is gelukkig weer op gang gekomen. Ik had kerstavond pijn onderin mijn buik en voelde mij helemaal niet lekker. Eenmaal in bed viel het kwartje, ik had denk ik een eisprong. Was even vergeten dat die bij mij altijd best gevoelig was. Dus vermoed dat ik binnenkort dan ook wel voor het eerste ongesteld ga worden.

Gisteren gebruncht bij mijn sfamilie. Later thuis gekookt en samen met lief gegeten. Hij moest om 18.30 naar zijn werk en kwam om 10 uur vanmorgen pas weer thuis. Ligt nu dus lekker te slapen. Om 14 uur komen mijn ouders hier brunchen en eigenlijk zouden we vanavond ook met zijn tweetjes eten, maar smoeder smeekte bijna of we daar wilde eten. Dus gaan we daar heen. Y was gisteren bij de brunch best huilerig maar viel uiteindelijk toch heerlijk op schoot in slaap. Ze ligt nu lekker in de box en rond 12 uur ga ik haar maar eens in bad doen en in haar kerstjurkje hijsen.

19. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Hier doe ik eigenlijk weinig om Y te vermaken:). Ze krijgt een voeding, doet een boertje, schone luier dan zijn we bijna een uur verder. Dan vaak nog even samen op de bank zitten en dan gaat ze in de box, daar ligt ze vaak om zich heen te kijken. Af en toe laat ik mijn gezicht even zien en maken we een praatje of doen we klap eens in je handjes. Daarna valt ze vaak voor een uurtje in slaap en zijn we 3 uur verder en beginnen we weer opnieuw. Tussendoor doen we de oefeningen van de fysio dan nog dat leidt ook lekker af en als ze ligt te mekkeren wil de mobiel aanzetten nog wel eens werken.

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe ook weinig om I te vermaken. Daar is ze ook nog helemaal niet aan toe.

Doet Y al klappen in haar handjes dan River? I doet wel haar handjes in de lucht gooien.

Ik voed, knuffel een dik half uur met haar en heb een gezellig gesprekje en dan in de box. Daar is ze de laatste dagen overigens minder blij mee. En ze heeft momenteel een enorme zuigbehoefte dus de speen is hier toch wel even aanwezig.

Verder af ent oe even op haar speelkleed maar dat is niet eens dagelijks nog.

Deel Deze Pagina