35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelvamp

angelvamp Lid

14 jan 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen all,

Wat een lekker dotje Crypto jullie meisje, echt leuke foto's.

hier waren wij pas half 1 s'nachts thuis, M. heeft lekker geslapen (qua drukte viel het best mee) tot 08:30u vanochtend, heb haar flesje gegeven en daarna weer lekker geslapen tot 12u:D. Nu zit ze lekker bij haar grote broer.

Na het eten spelen we ongeveer een uurtje met M. en daarna doen we haar in de box en valt ze vanzelf in slaap. We leggen haar ook een paar keer per dag op haar buik.

Hopelijk knap je snel op Minnie. Ik ben 30 sept bevallen en inmiddels al 2 keer ongesteld geworden. 1 dezer dagen moet ik weer ongesteld worden.

River doet jouw sm lekker indisch koken? Ben zelf een surinaams-javaans en ik vind indisch eten echt super lekker. Ook surinaams eten hoor, lekker pittig. Kook alleen maar de hollandse pot thuis of pasta, ben niet echt een keukenprinses:p

Cindy sterkte thuis en hopelijk is het allemaal snel voorbij.

Strakkies bij sm gourmetten..

fijne dag ladies..:cool:

2. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Nee, ze doet zelf nog niets, maar ligt wel helemaal in een deuk. Kusjes geven is ook favoriet bij haar. Ik geef hem op haar wang en dan draait zij snel haar hoofd met haar mond open zodat ik recht op haar mondje zoen. Dan klinkt er zo'n lekker echogeluidje haha.

3. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ja ze kookt veel indisch. Voor mij maakt ze altijd apart eten want ik heb een voedselintolerantie waardoor ik heel veel groentes en uien niet kan eten. Maar ook mijn eten is altijd zeer smakelijk met de dingen die ik wel kan verdragen.

4. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemiddag!!

@River, fijn dat je melkproduktie weer op peil is. Mijn hubbie ging gisteravond om 21.50 uur weg en kwam vanmorgen om 7.00 uur thuis, hij ligt ook nog te slapen;)

Selena was gisteravond best even van slag, het was natuurlijk een huis vol visite met een hoop herrie en geklets. Gelukkig heb ik een goede nacht gehad en heeft ze gewoon prima geslapen:D Vandaag hebben we verder niets, dus een lekkere rustige dag voor haar:)

Fijn dat jullie je beebje niet zo hoeven te vermaken.....Selena houdt van aandacht krijgen en vind het erg gezellig als je tegen haar praat. Als ze in de box ligt en je praat tegen haar, dan begint ze helemaal te schateren maar zodra ik dan weg loop, begint ze na 3 minuten alweer te jammeren:$:$

Vanavond gaan we lekker thuis fonduen met zijn 4tjes (nee Selena doet nog niet mee hihihi).....heb er helemaal zin in!!:D:)

5. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Zo daar ben ik weer ff.

E.lise vermaakt haar eigen ook goed.
    Ze is sinds 2 dagen druk bezig haar duimpje te vangen.
    Zo lief.:)
    Hopelijk gaat ze dan toch nog duimen.

Verder loop ik nog steeds slecht en kan mijn rug niks hebben.
    Zondag maar naar de huisartsenpost in NL.

Vandaag de berg op geweest
    Lekker warme appeltaart op met vanillesaus.

6. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik ben ook lekker bezig.
    Ik wilde knakworstjes opwarmen. Dus ik doe kookplaat aan en ga op de bank zitten.
    Na een paar minuten dacht ik: wat ruik ik toch?
    Had ik de verkeerde kookplaat aangezet. En daarop stond de thermoskan van E.lise.
    Die was helemaal weggesmolten. Dus ik pak dat ding op valt de bodem op de vloerbedekking. :$
    Ja dat is helemaal vreselijk.
    Zucht.

7. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Hier klaar met fonduen, het was weer heerlijk. Net de film Home Alone met zijn 4tjes gekeken, die film heb ik al tig x gezien maar goed, voor de kids was het natuurlijk leuk. We hebben enorm gelachen. Vanavond krijg je Home Alone 2, die nemen we ook op:D

@Minnie, balen dat je nog zo'n pijnt hebt.......misschien een verrekte spier ofzo? Tot wanneer blijft je in Oostenrijk?

Jeetje dat is ook wat met die kookplaat en thermoskan......balen zeg:(

Selena kwijlt momenteel heel erg en is huilerig, we hebben geen idee wat er is. Kwijlen jullie beebs ook zo:( Ik moet af en toe echt haar mondje schoonvegen met een slab anders drupt het zo haar kin af:$

8. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Nee geen last van kwijlen.
    Dat is vaak als er tandjes doorkomen. Maar dat is nog wat vroeg.
    Hier is E steeds haar duimpje aan het zoeken.

Sommige films kan je wel 10 x zien.
    Home Alone:Kevin!!!!! En moeder valt flauw :D
    Het jochie met de wantjes aan touwtjes hahaha.
    'Vet Hard' vinden wij ook erg leuk. Of: 'verschrikkelijke ikke'.

Er zit iets echt niet goed in mn rug.
    Ik hoop niet dat er iets gebroken is.
    Maar de pijn is vreselijk en ik kan bijna niks.:x

9. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik verwacht ook niet dat het tandjes zijn hoor want ze is nog geen 3 maanden dus zou erg vroeg zijn:$ Heb net even gegoogled en het is normaal dat baby's van rond de 3 maanden beginnen met kwijlen, het zijn de speekselklieren die aan het ontwikkelen zijn:D

@Minnie, kwam je hard ten val dan?? Kan je daar niet naar een dokter ofzo?

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #3930 Minniemouse1974, 26 dec 2012
    Laatst bewerkt: 26 dec 2012
    Oke. Weer wat geleerd.

Ik heb een draai gemaakt tijdens mijn val om E.lise te beschermen en klapte toen op mijn rechter zij/ bekken. Waar ik nog last van had door de bevalling.
    Eerst voelde ik weinig. Ik ben ook zelf opgestaan en heb er heel de middag nog gezeten.
    Manlief wilt ook dat ik naar een dokter ga. Maar wat kan hij er aan doen? Doorsturen voor foto's of voor fysio.
    Ik ga zondag wel in Roosendaal naar het zhuis. Dan hoef ik geen honderden euro's voor te schieten. Maar heel de vakantie is voor mij verpest. En ik liep gewoon heel rustig en toen KABOEM.:$ Ik kan niet eens omdraaien in bed. :x

11. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ja, dat is mooi klote zo meid......je verheugt je zo op een paar dagen weg en dan gebeurt er dat:(:( Wanneer komen jullie terug? Vrijdag? Zaterdag?

12. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    We rijden zaterdag terug. En zondag ga ik naar de huisartsenpost.

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    BAlen Minnie :( Beterschap meid.

I is ook al een weekje aan het kwijlen en heeft enorme zuigbehoefte. Speekselklieren. Heb ik ook gelezen idd.

Ik heb pijn aan mijn onder hoektand. Als dat niet verdwijnt laat ik 'm eruit trekken. Dikke kans dat het een wortelkanaalbehandeling wordt en ik heb niet zo even400 euro om dat te bekostigen. Terwijl eruit 30 euro kost. Jammer dan. Baal er van maar het is niet anders.

14. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Crypto niet doen!
    In januari komt de kinderbijslag. Misschien kan je dat gebruiken?
    Of misschien is het een gaatje?
    Het is het aangezicht van je gezicht. Zo zonde!
    Verkoop desnoods iets om aan het geld te komen of laat eerst alleen de tandarts kijken wat het is.
    Ga desnoods vragen of je in termijnen mag betalen.Anders zoek je een andere tandarts die de factuur opstuurd. Laat hem niet trekken!

15. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    #3935 Rinajusase, 26 dec 2012
    Laatst bewerkt: 26 dec 2012
    @Crypto, ik ben het met Minnie eens, niet je tand laten trekken hoor!! Je hoektand zit voor aan, als je die mist, heb je voor aan bij je gebit een gat, dat is toch niet zo'n fraai gezicht. Wie weet is het idd gewoon een gaatje o.i.d. Laat eerst de tandarts er naar kijken.

Tijdens een vakantie ca. 3 a 4 jaar geleden brak er met het eten van een paaseitje een heel stuk tand af bij mij. Het was de tand naast mijn hoektand en dus ook in het zicht. Als ik lachte, zag je dus een halve tand wat echt geen gezicht was:) Er moest dus een kroon worden gezet en ja, het is heel duur, kosten waren € 500,- maar ik vind het dat meer dan waard. Je gebit is toch het eerste wat mensen zien. Ben blij dat ik het heb laten doen:)

Ik heb pas geleden mijn zorgverzekering gewijzigd. Mijn eigen risico verhoogd met het max. vrijwillige eigen risico, mijn aanvullende verzekering heb ik veranderd naar de simpelste en goedkoopste variant en mijn tandartsverzekering heb ik juist omgezet naar de meest uitgebreide. Ik krijg nu binnenkort mijn nieuwe polis. Ik krijg dus straks meer vergoed, ik heb de laatste tijd enorm veel dingen gehad aan mijn gebit waaronder een wortelkanaalbehandeling en was veel kosten kwijt.

Misschien kan jij je ook beter verzekeren tegen tandartskosten?

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik heb het laatst uitgerekend het kostte mij 50 euro meer pm als ik me tegen tandartskosten ging verzekeren. En de tandarts kost mij tegenwoordig 400 pj.

Als je je polis wilt wijzigen kan je dat het beste nog deze week doen dan doet de verzekering niet moeilijk. Anders moet je foto's laten maken zei onze tandarts.
    Niet laten trekken crypto. Krijg je echt spijt van.

17. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Hier zijn de speekselklieren ook aktief. Vooral als ze op haar knuisje sabbelt, of deze probeert op te eten:)

Flink balen zo Minnie, je had je zo op deze vakantie verheugd.

18. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ben blij dat ik het heb en niet man of kids.
    Ik hoop alleen dat het geen blijvende schade is want ik ga pas na een week naar de dokter.
    Nu lig ik op bed en voel ik niks. Maar owee als ik wil draaien.

19. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, kan ook gewoon een uitgerekte spier zijn door je verkeerde beweging die je hebt gemaakt.

Nou dames, ik ga zo afsluiten en mijn pyama vast aan doen. Straks de fles geven en morgenochtend ga ik met Justin naar een kersttoernooi van voetbal, gelukkig is het zaalvoetbal dus ik zit lekker warm binnen:D

Welterusten!!

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Welterusten!

Was het maar een spier. :D
    Zal wel een wervel zijn ofzo.

Ik ga ook proberen te slapen.

Deel Deze Pagina