Dank je Crypto! Was jullie menstruatie ook zo erg?? Ik kan morgen echt de deur niet uit. Dit is echt een kwakkelweek zeg.
Sterkte mini Hier ook een k*t kerst,manlief ligt met hige koorts 40,2 in bed en kan niks.heeft pijn op de borst,heb zoijuist de dok gebeld en die komt vanmiddag Dochterlief heeft nog verhoging en de jongste is ook lekker kwengelig:x:x pfff als klap op de vuurpijl gelooft de werkgever er niks van dat manlief doodziek is en zegt dat hij niet zoveel had moeten zuipen:x:xterwijl hij al 3dagen als dood op bed ligt en nog niet eens naar de plee kan. Zal wel een officiele waarschuwing worden en we kunnun er ook nog niks aan doen Verder niks nieuws. Ga ff opruimen en douchen.
Je kan geen officiele waarschuwing geven als iemand ziek is. Hij kan wel een arbo arts sturen. Sterkte Cindy. Hier wordt de sfeer ook k*t. ML is er klaar mee. Ik kan geen stap zetten of ik moet weer maandverband verwisselen. Twee tegelijk plus mijn rug....k*tvakantie. Zonde van het geld.
Cin, heb je het juridisch loket al gebeld? Een officiele waarschuwing kan niet door de werkgever gegeven worden in deze situatie omdat de werkgever helemaal niet bevoegd is om te oordelen of man echt ziek is of niet. Wat Minnie zegt, ze kunnen een arbo arts sturen dus laten ze dat maar lekker doen. Laat je niet bang maken want werkgevers zijn smeerkezen! Ik heb ruime ervaring helaas. Maar ook ervaring genoeg om te zorgen dat ze mij niet konden naaien. Wat een nacht.......... vanmiddag tandarts. Minnie, ik moet wel laten trekken want ik heb echt geen 400 euro om een wkb'tje te laten uitvoeren. Ik wil toch tzt eens kijken voor een prothese want ik heb een kutgebit en ik betaal me blauw. Dan maar 1 x 500 euro in de toekomst dan ben ik er af. Was er alleen psychisch nog niet klaar voor . Waarom laat je man en kinderen niet gewoon lekker de berg opgaan en blijf jij thuis? Of gaat dat niet?
Goedemiddag!! Zo ben ook weer thuis. Stond vanmorgen met Justin al om 8.45 uur in de sportzaal, hij een kersttoernooi van voetbal en moest 5 wedstrijdjes spelen van elk 9 minuten Ze zijn 3e geworden Daarna thuis gegeten met Justin en hem naar de BSO gebracht @Minnie, mijn 1e ongi na de bevalling was ook vrij heftig......maar duurde toch maar een paar dagen zoals normaal. Ik zit nu op mijn 2e ongi te wachten, ben benieuwd wanneer het komt......komt natuurlijk een keer weel fijn onverwachts @Cindy, balen dat je man ziek op bed ligt zeg. En idd, ze kunnen hem geen waarschuwing geven, dat is gewoon bluf. Werkgevers zijn zakken......ik weet er helaas ook alles van:x:x @Crypto, sterkte bij de tandarts. Jammer dat je de tand toch laat trekken.......denk er nog eens goed over na, het is zo zonde!! Heb je geen tandartsverzekering??
Ohw okee, misschien toch een tandartsverzekering nemen? Voor komt een hoop ellende in de toekomst, mocht je weer wat krijgen aan je gebit. Moeten we dit topic ook niet eens een andere naam geven??? Ik zie dat het nog "35+ en zwanger (worden)" heet Een beetje achterhaald toch???
Manlief is bijna heel de dag hier geweest. Hij en de 2 oudste hebben boodschappen gedaan. Nu is hij met C.harlotte S.tephanie uit de skischool halen. E.lise had net een vieze luier. WOW. Ik was blij dat ik niet alleen met haar was ze moest echt meteen onder de douche. Ja pff 3 maandverbanden per keer en als ik 10 m loop kan ik alweer de boel verschonen. Manlief kwam met twee pakken van 16 stuks terug van de winkel en is nu naar de drogist voor GROOT maandverband. Echt balen zo. Tel daar mijn rug bij op en het feit dat ik niks kan. Ik heb al voorgesteld om volgende x thuis te blijven maar daar gingen ze niet mee akkoord. Raar maar waar. Oja het grappige is dat ik vorig jaar met kerst hier ook ongesteld was dus ik lig weer mooi op schema. Andere naam....we zijn onderhand weer bij de 5000 dus we hebben nog ff de tijd om een nieuwe titel te bedenken. Balen Crypto. Je gebid is zo belangrijk. Maar ik weet ook dat je zo moe en chagerijnig wordt van kiespijn of tandpijn. Cindy heeft je man een vaste baan? Ik weet niet of hij vaker ziek geweest is, anders kunnen evt besluiten het contract niet te verlengen. Maar als dit de 1e of 2e keer is dan zou dat onzin zijn natuurlijk. Bij ons meld een jongen zich steeds ziek. Ow wat is hij ziek. Manlief baalt dan enorm. En nu vertelde zn moeder dat hij maar 1 x ziek geweest is. Volgende keer moeten we meteen zn moeder bellen.
NOg steeds trouwens. Tandarts zegt, voel je je wel goed? Ga even zitten. Uhm, nou nee, ik voel me niet echt heel fijn idd.
Morgen? Ik ben verre van kleinzerig maar alsjeblieft, dit is onhoudbaar . HEb net 2 paracod en 2 ibu achterover gedrukt
Als ik vandaag kiespijn heb is het een dag later over. Het is toch eigenlijk niet normaal hoeveel we per pm betalen aan ziektenkosten en dat de tandarts onbetaalbaar is. Ik ben het zo ontzettend zat met die bezuinigingen. Laten ze maar eens op die rijke lui bezuinigen. Laat Beatrix dr hoedjes maar eens op marktplaats zetten. Het is gewoon kapitaalvernieting en de nederlanders weten niet hoe ze hun rekeningen moeten betalen. Eerst gooien ze weer een miljoen naar het buitenland. Dan halen ze met een dj actie weer een hoop geld op maar de mensen die het geld nodig hebben krijgen niks. Slecht geregeld. Ikzelf durf niet in het buitenland naar de dokter omdat je het moet voorschieten. En 100 euro is niks hier. En dan heb ik nog wel de meest luxe reisverzekering.
Zal ik jullie wat zeggen? Verdoving heeft niet gewerkt. Kan nooit zo snel uitgewerkt zijn. Lees heel geen gevoel van verdoving gehad. God wat doet dit pijn
Ik heb hier net lopen gillen van de pijn. Het is mijn ruggewervel. Jee wat een ellende. Ik heb het idee dat ik het laatste jaar altijd ziek zwak of misselijk ben. Zelfs in de kraamweek voelde ik me beter dan nu. Het zal toch wel een keer ophouden?
@Crypto, heel veel sterkte......hopelijk is de pijn gauw minder!! @Minnie, het is idd belachelijk hoeveel je aan maandelijkse premie betaalt voor de zorgkosten:x:x Vandaar ook dat ik mijn pakket heb gewijzigd en nu een stuk minder per maand ga betalen. Ik heb nu de goedkoopste aanvullende verzekering, bevallingskosten en kraamhulp zijn er uit......er komen hier toch geen kids meer bij dus waarom zou ik er dan nog voor betalen?? Verder mijn eigen risico vrijwillig verhoogd met het max., ik kom nooit bij de dokter o.i.d. en heb dus weinig zorgkosten. Ik heb wel de meest uitgebreide tandartsverzekering, vind dat erg belangrijk.....tandartsen zijn duur:x En idd, hier komen steeds meer mensen in de schulden, er worden mensen hun huurhuis uitgezet omdat ze gewoon betalingsachterstanden hebben. Er zijn zoveel mensen die hun baan hebben verloren, heel de economie ligt op zijn gat. Maar er is wel geld voor programma's als All you need is Love.......wat denk je dat al die reizen kosten??? Echt belachelijk....... Ik ben het ook zat al die bezuinigingen en dat de kans op een baan ook zo uitzichtloos is:x Net ook weer een afwijzing gekregen....een hele mooie lange brief maar ik schiet er geen reet mee op. Ik krijg steeds hetzelfde te horen....dat andere kandidaten beter aan het profiel voldeden. Nou ja, mochten we hier ooit de boel te koop moeten zetten, dan kunnen we nog in ieder geval bij mijn ouders intrekken, ze hebben een vrij ruim huis, dat is dan weer mazzel
Stoppen met roken wordt vanuit de verzekering vergoed..... de tandarts niet... Hoe krom kan het zijn. Ben zo blij dat voor I tot 18 jaar deze dingen wel nog geregeld zijn. Om moedeloos van te worden Rina . Ik snap je frustratie meis.
Het huis van mijn ouders staat nog steeds leeg. Dat is mijn rustig gevoel. Ik verwacht dat 2013 weinig goeds zal brengen. Maar ik kan er met manlief niet over praten. Bij ons een plein verder staan ook 3 huizen leeg. En de wachtlijst voor zo'n huisje is enorm. Manlief sluit zich compleet af voor onze zorgen. Wat betaal jij dan voor je verzekering Rina? Ik betaal 104 voor basis. Ik loop hier ook al heel de avond te mopperen over het feit dat Crypto haar tand heeft moeten laten trekken. Als je je pink breekt wordt hij ook niet afgehakt maar gemaakt op kosten van het ziekenfonds. Waarom tanden en kiezen niet?? Daar zou toch een potje voor moeten zijn?? Hier zou ik er nog graag 1 willen. Maar dat zal niet gebeuren. Ik moet lichamelijk aansterken en het is gewoon te duur. Ik verveel me. De kids zijn nog op. Dus een boek lezen is lastig en op tv zijn prachtige films; alleen in het duits.