Ohh die slinger is ook leuk! Die ga ik ook bestellen Ik wacht ook nog een weekje of 2 denk ik, niet dat de naam nog veranderd maar ze word toch eerder gehaald dus ik kan het een beetje plannen. Slaap lekker meis!! Ik duik er ook in
Goedenmorgen ladies, Ik ben 38. Ik moet er niet aan denken dat ik zwanger was geweest van mijn ex. Het idee alleen al krijg ik het spaans benauwd van. Nee, ben blij dat ik gewacht heb tot ik de juiste partner tegenkwam. Goed, wat is de juiste partner, niemand kan natuurlijk in de toekomst kijken, maar mijn lief is in die zin wel de juiste partner dat ie een hele goede en trotse vader zal zijn voor zijn kleine meid. Hij is verantwoordelijk, invoelend en leuk met kinderen. Ik heb nooit onbedwingbare gevoelens gehad om moeder te worden tot ik hem tegenkwam dus iets heeft mij ervan weerhouden, beschermd hoe je het ook noemen wilt. Ik ben er in ieder geval dankbaar voor. Verder weinig te melden. Mijn plannen voor vandaag zijn bedrust, bedrust en nog meer bedrust
Goedemorgen,op 1 avond kletsen jullie ff 3 paginas vol Kletskousen Pfff hier zo duf als een konijn,zit eerst aan de koffie Vandaag wordt hdt over de 30 grd dat wordt binnen zitten met de voetjes hoog Versiering hebben we nog van de vorige dus hebben we weer geld gespaard
Goedemorgen, ik heb ook weer een dramanacht achter de rug. Ik ben weer helemaal lek gestoken. Ik had ergens gelezen dat als je een ventilator aanzet ze niet bij je komen want ze houden niet van die luchtstroming. Nou vergeet het maar. Ik heb zelfs een muggebult op mijn voorhoofd. Het is hier nog af en toe bewolkt, dus ik ga straks snel ff stofzuigen, heb ik dat maar gehad.
Ik heb een week of 2 een hele rustige baby gehad, maar sinds 3 dagen is ze weer lekker druk de hele dag door.
Hoi dames, daar ben ik weer!! Heb jullie weer gevonden en jullie waren echt druk kon gelijk 3 pagina's lezen. Weet je wat helpt tegen lekprikkende muggen een man naast je die iets lekker bloed heeft dan het jouwe... hahahaha dat gebeurt bij ons namelijk mijn man wordt compleet lekgestoken en ik heb niks. Terwijl hij helemaal onder de dekens ligt..... @River had jij niet groei/ligging echo's gehad??? Hoe waren die??
Mijn man heeft heel erg vies bloed en had nachtdienst. Denk niet dat hij het waardeert als ik een man met lekker bloed naast me laat liggen Ik had woensdag een groeiecho. Baby lijkt op mij, korte beentjes en bol buikje haha. Gewicht 1741 gram.
Hier weinig nieuws...te warm...ik kan niks doen. Ik ben gisteren zo dom geweest iets over overleden baby's te lezen. En nu loop ik natuurlijk continu te piekeren. Echt zo dom van mezelf.
Je hebt ook van die citroensticks bij bijv het kruidvat. Dan smeer je jezelf in met citroen, daar hebben muggen een hekel aan. Er is er weer 1 bevallen van de oktober mama's... Met 33 w en 5 d. Een heel mooi dochtertje. En met prachtige namen: S.tefanie E.lize
Goedemiddag!! @Minnie, bij een 4e moet er idd een andere auto komen want met een gewone gezinsauto redt je het dan niet ..dus je komt altijd voor extra grote kosten te staan. Maar idd, meerdere kids is wel heel gezellig in huis @Sasya, ik slaap op zich prima op mijn zij en rug maar beide niet voor lang het ligt maar voor heel even lekker maar daarna moet ik nog weer anders liggen. Je hoort ook wel eens dat vrouwen duizelig worden als ze op hun rug liggen, heeft met een ader te maken ofzo maar ik heb daar gelukkig geen last van. Wij hebben laatst ook nieuwe frituurpan gekocht ..we kopen om de zoveel tijd gewoon een nieuwe, dan zien ze er niet meer uit. Wij hebben hier 2 spuitbussen tegen muggen, werkt echt perfect. Gelukkig hebben we nog maar 1 mug op onze slaapkamer gehad, wij wonen niet vlakbij water ofzo dus dat scheelt een heleboel. Maar je doet eerst alle ramen dicht, spuit in elke hoek van de kamer een beetje en laat dan een kwartier zo dacht ik....daarna moet je alle ramen open doen zodat het kan luchten. Succes gegarandeerd, alle muggen gaan de pijp uit Vanmorgen ben ik alweer erg druk geweest merk ik aan mijn buik. Ben met de kids op pad geweest, heb voor Samira antracietgrijze birkenstocks gekocht en voor Justin nieuwe schoolgympen. Daarna nog naar de C1000 geweest waar het megadruk was, heel veel produkten voor een euro dus ja, dan weet je het wel Ook kwamen we veel bekenden tegen waaronder mijn zus met haar dochter dus erg gezellig. Nu ben ik weer blij thuis te zijn en mijn lijf weer wat rust te gunnen
Zelf vind ik citroen ook niet lekker ruiken. Dus dat is geen optie. Met giftige spray ben ik niet happy, ik heb papegaaien in huis die gevoelige luchtwegen hebben. Had vroeger een stekker in het stopcontact ervoor. Werkte prima. Die dus maar weer halen
@River, wij sprayen dat spul enkel alleen op de slaapkamer, het gaat dus nergens anders heen.....wij hebben hier ook 2 katten rond lopen
Ik zal blij zijn als het wat minder warm is, want vandaag of morgen trek ik het echt niet meer. Wat een vreselijke hitte. Vandaag moet ik naar zwemles met de jongste....maar of dat gaat lukken? Het moet wel, want ze moet getuigschrift zwemmen. Ik denk dat ik haar maar naar binnen stuur en zelf buiten blijf, kijken in een vreselijk klein en benauwd bad lijkt me niet verstandig.
@Minnie, succes in het zwembad...........daar zou ik nu ook niet willen zijn hoor. Wat is getuigschrift zwemmen Samira begint volgende week ook weer met zwemles pffffff, als er dan kijkdag is, zit ik ook die vreselijke hitte bah Ik heb net ff de jongens hier het bad uit gebonjourd, ze waren zoveel herrie aan het maken, was er helemaal klaar mee. Nu is mijn tuin even kindvrij en is het heerlijk rustig. Samira is bij haar vriendinnetje dus helemaal goed
@Rina Ze moeten 3 keer getuigschrift zwemmen en dan kunnen ze afzwemmen. Het is 'proefafzwemmen'. Ik voel me een hele slechte moeder dat ik buiten blijf zitten en dat ze het zelf moet uitzoeken dit keer. Maar als ik niet ga...dan zitten we na de geboorte van nr 4 nog steeds op zwemles, en nu kan ze op 30 september afzwemmen.....ook niet ideaal, maar toch. Ik zie me niet met de maxi cosi die kant op gaan hoor. Ik heb de geboortesticker toch maar besteld. Ik zag vanmorgen een baby en die naam beviel me wel, en wij hebben die naam ook....dus hoef ik niet te twijfelen. Oja het is geboortekaartje van ''kaartje 2go'' is ook binnen. Op zich een mooi kaartje, maar die van 'www.geboortepost.nl' is mooier/romantischer.
@Minnie, hier in het zwembad hebben we geen getuigschrift/proef afzwemmen. Het leren zwemmen bestaat hier uit 5 badjes. Je begint in badje wit, daarna geel (beide ondiep), dan oranje en rood (diep). Als je kind goed genoeg is mag het een badje verder en krijgt dan een briefje mee. Vanaf badje geel gaan ze in korte broek en t-shirt zwemmen en in badje rood met lange broek en longsleeve. Als ze een rood briefje mee krijgen, gaan ze afzwemmen voor A. Vooor B afzwemmen, zwemmen ze alleen in badje groen. Gelukkig heeft Justin al zijn A en B en gaat hij C via schoolzwemmen doen Samira is dus nog bezig met A, dat schiet niet echt op, ze zit nog steeds in badje wit pfffff. Dus ik moet straks wel met de baby in de maxi cosi naar het zwembad als Samira naar zwemles moet en manlief is werken. Bij een normale zwemles maakt het niet uit, ik blijf dan toch in de kantine zitten tijdens de les maar met kijkdagen is het wel warm voor beebje. Dan mogen ouders het laatste kwartiertje komen kijken en dan komt de badmeester even verslag uitbrengen over de prestaties van je kind Maar overal gaat het uiteraard weer anders. Leuk dat je de geboortestickers hebt besteld.....wat moet ik me daar precies van voorstellen?? Dus jullie zijn nu ook uit de naam begrijp ik?
Ik heb geluk...er mag geen een vader of moeder kijken. Ik zit nu buiten....heerlijk. Hier 3 x getuigschrift zwemmen. En op 30 september afzwemmen. Ze zit al 3 jaar op zwemles...ben het wel zat nu. We hebben vanaf week 20 DE naam. Maar er is niks zo veranderlijk als een mens he. Ons kindje krijgt 4 namen en de naam Dominique vinden we ook erg mooi. Maar klinkt niet zo lief als de naam die we nu hebben. Dominique had goed bij de andere namen gepast qua lengte. Maar deze naam is gewoon echt DE naam. Heb de sticker besteld...dus geen weg terug.
Dag ladies, Claudia, volgens mij heb ik jou nog helemaal niet welkom geheten. Bij deze alsnog! Sorry. Vanuit het ziekenhuis is meelezen niet altijd handig. Verder weinig te melden vanuit hier.