Hoe is het nu Cindy? @Minnie: nu napijn. Ook niet leuk maar houdbaar. Grappig detail.... mijn verdoving begint zojuist te werken :S.
@Crypto Het wordt gelukkig al minder dan. Hier weer plat op bed met E.lise. Vanmiddag gaan ze allemaal skien. Vanavond is de prijsuitreiking van S.tephanie. Daarna gaan ze rodelen in het donker. Dus....een saaie dag zonder plekkie waar ik lekker kan zitten of liggen.Gewoon liggen in een rotbed zonder tv ofzo. Baal.:x
@Cindy, hoe is het met je hubbie?? @Minnie, balen dat je nog steeds pijn hebt....en dan morgen 10 uur in de auto pffff @Crypto, fijn dat je verdoving werkt Vanmorgen heeft hubbie een kast opgehaald die we van MP hebben gekocht. Het is een Ikea kast, een smalle hoge en die komt bij ons op de slaapkamer erbij. Ik ga zo de kast indelen, alle handdoeken/theedoeken en ons beddengoed komt er in Hubbie is nu naar de markt, we wilden met zijn 5-en gaan maar het weer laat ons weer eens in de steek:x Straks gaan we lekker patat bakken en vanavond natuurlijk The Voice kids kijken
Zag net een foto op FB waar manlief languit ligt op de piste. Die zal wel mopperen straks als hij terug is. Zag er niet best uit. E.lise en ik hebben lekker geslapen. Owww dus er is in NL ook niks op tv? Tvoh kids....mag ik een teiltje?? grapje. Ja 10 uur rijden. Best een goede weg met prima tankstations en brandschone toiletten. Succes met inruimen Rina. Hier heeft het lekker gesneeuwd.
Ik kreeg vandaag de buggy binnen. Hij is erg mooi. Maarja voorlopig gebruiken we alleen nog maar het onderstel om de mc op te zetten. We hebben hier de hele dag al geen internet. Saai hoor.
@Minnie, The Voice kids is zoooooooooooooo leuk, eigenlijk nog leuker dan de volwassen versie. Die kids, die opmerkingen die ze hebben.......zo bijdehand, echt heerlijk!!! Ik moet nog steeds de kast inruimen Ik ga er zo aan beginnen @River, fijn dat je blij bent met je buggy. Geen internet?? Dat is vreselijk!!
The voice Kids is het enige programma in die categorie die ik leuk vind. Wat was die Anne Keizer vorige week goed. En zo'n lieve meid . Hier weinig nieuws. Beeb is erg onrustig en huilerig vandaag. GA haar zo maar naar bed leggen. Eens kijken of ze gewoon moe is. Heeft niet haar middagslaapje gehad dus zou heel goed kunnen.
Bedankt dames. Met manlief gaat het iets beter.koorts is gezakt dank zij de AB . Hij heedt waarschijnlijk gewoon nouja gewoon een heel zwaar griepvirus.dys influenza. Als de koorts onder blijft mag hij morgen naar huis om verder uit te zieken.
Fijn dat het beter gaat met je mannetje Cindy! Met zulke gebeurtenissen staat je wereld meteen op z'n kop. @River Irritant zeg een dag geen internet. Kan ik nooit goed tegen. Gelukkig heb ik dan nog mn telefoon. Hier lig ik weer plat op bed met E.lise. S.tephanie heeft net haar medaille ontvangen. Ons skitalentje. Nu zijn ze nachtrodelen. Daarna gaan ze inpakken. Morgen weer naar huis.
Gelukkig heb ik mijn mobiel nog. Maar ook daar werkt niet alles lekker. half Nederland heeft een internet storing. Flink balen.
Welke kleur buggy heb je River? Wij hadden een rode. Zo flesje zit er weer in. De rest komt net terug. Kunnen we gaan inpakken. Nou ja kunnen ZE gaan inpakken.
@Crypto, Anne Keizer was idd goed vorige week maar ook vanavond komen er weer goede talentjes voorbij @Cindy, fijn dat het beter gaat met je man. @Minnie, ben ook blij dat ik nu internet op mijn mobiel heb voor het geval we storing hebben ofzo Hier vanmorgen trouwens ongesteld geworden......2e keer na de bevalling, alles werkt gewoon
@Rina ik zal blij zijn als mn ongesteldheid voorbij is. Ik heb twee dagen niet naar buiten gekunnen. Nog nooit zo erg gehad.:x @River Is die storing nog van het weekend verholpen of pas na het weekend? Wij hebben geen vaste telefoon. Wel een vast nummer maar dan bel je toch naar mn mobiel met goedkoop tarief. Zo, alles is ingepakt. Die badeenden willen morgen nog gaan skien. Zucht Genieten jullie maar dat ze nog zo klein zijn De oudste van 16 wilt oud en nieuw vieren met haar vriendje en zijn moeder bij kenissen in Haarlem. Hier ben ik niet blij mee. Maar om nou nee te zeggen.
Storing is weer opgelost gelukkig. Was al bang het weekend zonder internet te zitter terwijl lief beide dagen werkt van 6 tot 18. Ik ga ffkolven en dan mijn meissie ff wakker maken voor haar laatste flesje.
Morgen een slee voor E.lise halen. Ze hebben hier ieder hun eigen rodelslee. Ik had die zo graag als kind willen hebben maar helaas ik kreeg hem echt niet. Met het gevolg dat ik nu ieder kind zo'n slee geef. Een 'krulslee'. Hopelijk hebben ze hem nog. Het was dit keer een roze. Dan hebben we 5 sleeen. Kunnen ze hem later meenemen. En blijft er 1 bij Opa en Oma.
@Minnie, ik werd vanmorgen ongi zonder aankondiging...normaal gesproken heb ik van te voren wel een beetje een zeurderige buikpijn maar nu helemaal niets dus was er niet op voorbereid. Gelukkig was ik gewoon thuis want ik was behoorlijk doorgelekt, echt vreselijk Maar nu dus helemaal bijna niets meer, echt heel gek....zal wel stilte voor de storm zijn Wij hebben wel vaste telefoon, gewoon via KPN.....ik zeg wel eens tegen manlief van zullen we die opzeggen, we hebben toch beide ons mobiel maar hij wil dat (nog) niet. We betalen natuurlijk zo wel dubbele kosten, maar ja....een hoop bedrijven e.d. hebben ook onze vaste nummer......anders moet je iedereen weer af om de wijziging door te geven pffffffffffff geen zin in Kleine meisjes worden idd groot.......tja als je al 16 bent wil je natuurlijk niet meer bij papa en mama oud & nieuw vieren maar met je vriendje
@Rina Ik was in een paar minuten zo doorgelekt Ik neem het hoeslaken mee naar huis en leg geld neer dat ze maar een nieuw hoeslaken kopen.Ik schaam me dood. En hier hebben we geen wasmachine. Nu dus twee dagen steeds 5 maandverbanden in. Echt erg.:x Ik lig op een handdoek en deken nu. Ja kleine meisjes worden groot. Maar anders is ze natuurlijk bere chagerijnig. Dus ik heb weinig keus.