Goedemorgen meisjes. Gelukkig nieuwjaar voor iedereen. 2012 zal moeilijk te evenaren zijn, maar mijn eerste momentje van geluk heb ik alweer binnen. Werd wakker, draaide mij om naar Y en kreeg de mooiste glimlach van haar. Wat een heerlijk vrolijk kind hebben wij. Nu op zoek naar mijn staatslot en eens kijken of ze een millionairsdochter is.
Zooooooooooo daar ben ik ook weer. Iedereen een fijne jaarwisseling gehad?? Hier werden de kids gisteravond zo rond 00.15 uur toch wakker van het vuurwerk. Ik stond net buiten bij hubbie te kijken toen hij naar binnen keek en ineens Samira beneden zag staan. Dus ik naar binnen en haar even wat te drinken gegeven, ik sta in de keuken, komt Justin de kamer in lopen hihihi.....dus nou ja, dan maar gezellig erbij toch Justin is toen mee naar buiten gegaan om bij zijn papa te kijken, want die was vuurwerk aan het afsteken. Selena lag toen lekker in de box. Na het vuurwerk, toen alles weer een beetje rustig was, zijn we allemaal gaan slapen. We lagen rond 2.00 uur in bed, lekker op tijd, Selena moest vanmorgen natuurlijk ook weer de fles om 6.30 uur Justin en Samira kwamen pas om 8.30 uur hun bed uit en wij om 10.00 uur, heerlijk!! Jullie?? Vanmiddag ga ik met de kids naar mijn ouders, mijn zus komt ook met haar man en 3 kids dus wordt gezellig druk. Hubbie moet straks weer werken
Helaas, onze bankrekening gaat slechts gespekt worden met 7,50. Y is de hele avond bijna wakker geweest. Rond 21 uur heb ik haar op mijn borst gelegd en begon ze te zoeken. Dus haar aangelegd en ze heeft 15 minuten liggen drinken. Daarna ging ze slapen. Om 23.30 haar een flesje gegeven. Mijn klok loopt achter dus ik dacht nog 5 min te hebben om haar luier te verschonen toen ze op tv ineens af begonnen te tellen haha. We zijn omstebeurt even naar buiten geweest. Lief heeft met Y voor het raam naar het vuurwerk gekeken. Zag mij de hele nacht al troosten, want zoveel prikkels. Maar ze sliep om 0.30 weer en werd om7.30 pas wakker.
Merci Volgens mij heeft iedereen maar 7,50. Wij hadden 4 staatsloten. Wij gingen om 1 uur naar bed. E werd om 12.10 uur wakker. S sliep door vanaf half 12. Vanmorgen werd S om 10.30 wakker. Ik mocht uitslapen.
Whahaha wij hadden 10,- in de staatsloterij en Ries met zijn moeder 7.50 Selena ligt nu in de box te pitten.....heb haar niet meer naar bed gedaan omdat ik toch straks weg ga. Blijkbaar was ze wel moe Mijn ouders hebben een campingbedje, ik weet niet of ik haar daar al in kan leggen Ik weet niet meer of Justin en Samira ook rond de 3 maanden al in een campingbedje lagen. Volgens mij kan het toch wel, dan neem ik een lekkere dikke slaapzak mee
Waarom zou dat niet kunnen? Slaapzak mee, hoeft niet eens dik te zijn en tukken maar. Mijn moeder heeft zo'n opklapbare box. Heeft ze ook lekker in gelegen.
Oja, nog even een huishoudelijke mededeling, ik ben voor het eerst sinds de bevalling weer ongesteld. 12 weken en dan begint het uitgerekent op mijn trouwdag???
Zo, ik was tegen 20.00 uur thuis met de kids, toen eerst Selena de fles gegeven, kids drinken gegeven en toen met zijn allen naar boven gegaan en Selena verschoond. Toen ik Justin naar bed bracht, bleef Samira heel even bij Selena die in bedje lag, vind ze harstikke leuk om te doen. Grote zussentaak hihihi. Daarna Samira naar bed gedaan en nu met Selena weer beneden Het slapen bij mijn ouders is prima gegaan, ze heeft na de fles van 15.30 uur geslapen totdat ik dus weer naar huis ging, zo rond 19.45 uur Ik had een lekkere slaapzak mee dus is prima gegaan. @Crypto, mijn ouders hebben een gewone houten box staan in de woonkamer, maar met nog 5 kleinkids over de vloer komt van slapen beneden niets terecht. Nu sliep ze dus heerlijk rustig op de slaapkamer van mijn ouders. Wij hebben zelf een opblaasbare box, 2 weken geleden van MP gekocht en echt ideaal. Deze gaat mee op vakantie @River, dat heb je weer lekker uigekiend zeg. Hier is ongi ook weer voorbij. @Minnie, ben nog niet begonnen met lijnen........geen idee wanneer ik ga beginnen eigenlijk
Y werd om 4 uur al wakker. Meestal is dit snel verholpen door een speentje of aai op haar buikje, maar nu bleef ze wakker. Om 5.15 dus maar een flesje gegeven. Dronk ze maar 70 cc van. Daarna heeft ze nog een uurtje geslapen. Nu zitten we beneden en ligt ze met flinke herrie haar luier te vullen. Ze heeft ondanks alles wel goede zin.
Goedemorgen, Hier gaan de nachten prima. Ik heb tot 1 uur ''heb ik iets gemist'' gekeken en E.lise sliep gewoon door tot kwart voor 6. Ik ben dus weer helemaal bij met de serie; ''een huis vol''. Leuk programma. Ik ben ook nog niet begonnen met lijnen. Misschien vanaf maandag als ik weer in een normaal ritme zit.
4 maanden en 1 week . Wij gaan binnenkort heel voorzichtig eens een lepeltje fruit proberen. Maar weet niet of ik nou een staafmixer moet nemen of een blender en is een handblender nou hetzelfde als een staafmixer?
Ik weet het verschil niet eigenlijk. Wij hebben een staafmixer in huis. Is bij jullie de kinderbijslag al binnen?? Normaal staat hij meteen de 1e of de 2e op de rekening, maar nu nog steeds niet....
Hier niet. Zou ook de eerste keer zijn dus zal wel langzamer gaan. Knoop doorgehakt. Ze begint steeds sneller naar een fles terug te komen. Ze krijgt al het maximale. Ik ga straks ff staafmixer halen en dan beginnen met een hapje groenten. Voorzichtig uiteraard. Maar ik merk gewoon aan alles dat de fles niet meer voldoende gaat zijn binnen nu en heel afzienbare tijd. Spannend. Videocamera ligt al aan de lader .
Nou dan ben ik blij dat het niet alleen bij mij is. Ik maakte me al zorgen. Ik moet eerlijk zeggen dat de kinderbijslag normaal altijd stipt op tijd is. Wel raar dat het nu langer duurt. Nog niet eerder meegemaakt. Volgens de SVB storten ze rond de 5e. Misschien dat het nu sinds 2013 veranderd is. E.lise pakt haar handjes om te sabbelen. Een tut wilt ze niet.
Oooo spannend Crypto. We willen foto,s van alle rare gezichten die ze trekt hoor. Hier moet Y nog even wachten. Ze is nog geen 3 maanden, en met borstvoeding begin je ook later met bijvoeden. Dus vermoedelijk met een maand of 5. Hier geen kinderbijslag. Y is net 2 weken te laat geboren.