Is dit wat? Zwemkleding . Bekijk alle artikelen in de maten, merken en kleuren die in dit thema passen. - Melkofpuur
Goedemiddag!! Wij zijn weer terug van zwemmen. Selena vond het helemaal leuk in het water, we hebben een paar foto's gemaakt dus die zal ik spoedig plaatsen hier Ik heb vanmorgen op de valreep een badpakje maatje 62 weten te scoren. Ik ging bij mensen via MP voor Selena wat boxpakjes ophalen hier in IJsselstein en vroeg aan die vrouw of ze eventueel ook een badpakjes of zwembroekje had......nou ze ging even kijken en kwam terug beneden met een hele grote bak met allemaal kinderbadkleding. Dit badpakje was de enige in maatje 62 en nog helemaal nieuw ook Voor 5,- mocht ik overkopen, dus Selena heeft er al in gezwommen, het stond er zoooooooo schattig!! Na het zwemmen lekker een frietje gegeten in het zwembad
Iedereen is rustig vandaag. Y heeft fysio gehad, en zij was erg tevreden, vooral verbaasd over hoe snel haar nekspieren sterk geworden zijn. Heb haar net op bed gelegd, en ze heeft weer een beetje verhoging. Gelukkig heeft ze wel weer lekker haar flesje leeggedronken. Ben benieuwd naar de foto's Rina. Ik heb vandaag een badpak besteld. Ojee, dan moet ik straks echt het zwembad in.
Idd rustig hier Rina leuke fotos meid Mini wat ben je rustig Hier niet veel nieuws.gewoon zijn gangetje
Rina/Cindy Daar ben ik dan even. Ik ben er van de week achter gekomen dat ik in een postnatale depressie zit. Daarvoor had ik denk ik ook al een prenatale depressie. Hier kun je zien waar ik o.a. last van heb: postnatale depressie kenmerken Het is bij mij als een bom ingeslagen.Ik vroeg me wel af waarom ik bijvoorbeeld zo ontzettend duizelig was. Ik probeer er sinds gisteren zelf uit te komen. Ik ben dus mijn eigen therapeut momenteel. Gezond eten, veel bewegen en leuke dingen doen. Daarbij komt die ontzettende vervelende rugpijn. Ik denk dat ik volgende week naar de dokter ga. Voorlopig ben ik wat minderop ZP te vinden. Gelukkig hebben we nog FB. Lief dat jullie aan me denken. Was het zwemmen leuk Rina? S.tephanie is gisteren met Oma gaan zwemmen. Hoe gaat het nu thuis Cindy? Iedereen weer opgeknapt?
@River, fijn dat de fysio goed gaat. Selena is ook veel sterker in haar nekje geworden. We leggen haar dagelijks even op haar buikje neer en dan tilt ze al helemaal goed haar hoofdje op Hier foto's van vanmiddag in het zwembad Ze vond het helemaal leuk in die band.
@Minnie.......jemig, hier schrik ik wel van hoor meid. Heb even naar je link gekeken maar jeetje wat daar allemaal staat is niet mis. Heb jij alle kenmerken/symptomen dan of alleen enkele uit het hele rijtje? Maar ik denk dat alleen een arts of psych de diagnose kan stellen, dus ik zou in jouw geval idd even een bezoekje brengen. Sterkte en succes! Het zwemmen was vanmiddag idd een succes. Selena vond het heerlijk in het water en na het zwemmen zo moe dat ze in de maxi cosi in slaap was gevallen. Toen wij een frietje aten in de kantine, lag zij heerlijk te pitten Ik ga zo afsluiten en Selena de fles geven, daarna heerlijk slapen! Welterusten.
De ergste symptomen heb ik. 1 of 2 dingen van de bovenste rij heb ik niet. De rest wel.Maar vooral de inleiding klopt.De onderste rij heb ik nog niet eens bekeken. Hyperventilatie....ik heb geen idee het is me nog niet opgevallen. Het is idd of je gek word. Rugpijn. Duizelig. Concentratiestoornis. slecht slapen.slecht eten.Veel angsten.enz enz. Nog nooit meegemaakt. Gelukkig begrijpt manlief me. Hij ziet ook het grote verschil. Ik ben mezelf niet. Hij denkt dat het aan de hormonen van de ICSI behandeling ligt. Nu proberen me te concentreren op de leuke dingen en goed voor mezelf te zorgen. Fijn dat het zwemmen een succes was. Moet er ook eens aan beginnen. Oja...je vroeg iets om S.elena bezig te houden. E.lise is gek op de teletubbies. Zoon moest even oppassen en had Dora op zn telefoon aangezet, vond ze ook leuk. Welterusten.
Wat een mazzel dat je dat badpakje vond. geweldig! Ik heb een Hello Kitty badpak in Italie of Spanje gekocht. Ik weet niet meer welk land maar het was bij Auchan. Super winkel Ook heb ik nog een Mexx badpakje van S.tephanie toen ze baby was.
Leuke foto's Rina. Kan niet wachten tot wij zover zijn . Minnie: dat Hello Kitty badpakje kan naar mij. Zal je zo even adres pb'en Ik zou wel een professional opzoeken meis. Weet dat je dat niet wil maar hier ga jij zelf niet uitkomen. En zelfs als je denkt dat je dat wel is gelukt zal dat denkik toch nooit helemaal zo zijn. Niet iets waarmee je moet blijven rondlopen!.
Pffff, ik weet het niet met I hoor. Zo drinkt ze bijna twee weken 180 leeg en heeft ze nog niet genoeg. Gister drinkt ze nog geen 120, kan elke keer een hoop weggooien. Doodzonde zolang er elders nog kinderen van honger sterven dus maak ik weer 150ers. En ik moest haar gisteravond laat voeden en zojuist ook nog. Ik snap niets van dat kind . Ben dus nu maar even niet verdergegaan met hapjes. Niet dat ze daar nou echt veel van binnenkreeg maar goed, als de situatie weer zo veranderd. Gekke is alleen wel dat ze nog steeds niet voldoende heeft. 180 drinkt ze niet leeg. Dan drinkt ze zo'n 120. EN komt veel te snel weer terug voor voeding. 150 komt ze ook te snel terug voor voeding.
Ik vermoed dat het toch te maken heeft met het sprongetje hoor Crypto. Hier namelijk hetzelfde. De fles ging de laatste tijd eindelijk netjes leeg, maar sinds een week mag ik blij zijn als ik maar 40 cc hoef weg te gooien. Ook is ze de afgelopen week weer 2 keer voor een nachtvoeding gekomen. Vannacht was het 3.30 en heeft ze 110 cc opgedronken. Volgens oei ik groei klopt het dat ze bij dit sprongetje soms weer terugvallen in een oud voedingspatroon incl nachtvoedingen. Over weggooien gesproken, ik heb ondertussen een paar liter moedermelk in de vriezer liggen. Volgens mij kan ik de eerste bewaren tot ongeveer maart. Maar als mijn productie niet verder terugloopt ga ik het niet gebruiken. Want vers is natuurlijk weer net iets beter dan uit de vriezer.
Ik ga maandag naar de huisarts Crypto. Vooral omdat ik veel lichamelijk klachten heb. Inderdaad kan ik dit niet alleen, dit is veel te heftig. E.lise is om 1 uur gaan slapen en slaapt nu nog steeds. Ik drink even mijn koffie op en dan haal ik haar uit bed. Gaan we naar Oma om S.tephanie op te halen. Fijne dag allemaal.
8 in de eerste 14 maanden. 4/5 weken de eerste, 8 weken-2de, 12 weken-3de, 19 weken-4de, 26 weken 5de, 37 weken-6de, 46 weken-7de en 55 weken de laatste. Sommige baby's herstellen in een dag van een spronetje, anderen zijn 3 weken hangerig en huilerig etc.
Dan duurt het bij haar lang denk ik. Of ze is net als haar moeder, die neemt ook 7 sloten tegelijk soms .
Goedemorgen! @Minnie, een Hello Kitty badpak komt er hier ook zeker voor Selena, maar die tijd had ik gisteren niet meer. Hier is alles Hello Kitty voor Selena zoals haar kamertje en veel kleding.....geweldig!! Goed dat je maandag naar de HA gaat, je hebt idd professionele hulp nodig. Hier heeft Selena ook een sprongetje gehad maar ik moet zeggen dat ze er weinig last van heeft gehad. Ze was wat huilerig enzo maar slecht drinken en/of slapen heeft ze niet gedaan gelukkig. Het gaat hier nog steeds hezelfde......'s avonds om 12 uur de laatste fles en dan 's morgens om 6.30 uur weer Straks gaan we naar de oefenwedstrijd Feyenoord - AGOVV Ik ga met hubbie, Justin en mijn schoonvader. Mijn schoonmoeder past vanmiddag op de meisjes Dus straks op naar de Kuip in Rotterdam, dan zien we Pèlle.......de beste speler van Feyenoord We hebben er zin in
Als ze veel last hebben van een sprongetje en dus veel huilen, en daardoor dus ook meer aandacht opeisen kunnen ze later behoren tot de intelligentere leerlingen staat ook in het boek.
Het wijfie heeft haar gevlekte petticoat weer aan want vandaag is haar oma jarig. Zodra ze haar flesje van 14 uur op heeft gaan we op visite.