Wat een onzin. Veel plezier Rina. Ik vind voetbal ook leuk, maar ML houdt er niet van. Ik heb ondertussen S.tephanie opgehaald en we hebben bij Intertoys een 1000 stukjes puzzel gekocht van Minnie Mouse en vrienden. Gaan we zo aan beginnen. En bij de wibra een leuk spijkerbroekje gekocht voor E.lise.
Pff zit ff met mijn handen in het haar Kan idmand mij een schema geven van de voedingen en hoevelheden en de tijden aub? Volgens mij kfijgt ze hier teveel want ze is heel onrustig en huilerig
Poeh, ik doe op verzoek Cindy. Meestal 6/10/13/16/18.Maar datkan ook anders. Net hoe ze zelf zin heeft. Momenteel is het sowieso een drama met eten.
Goedenavond! Ik ben er ook weer........voetbalwedstrijd van vanmiddag was leuk maar niet echt superspannend ofzo.....het is 0 - 0 gebleven. Het was best druk maar niet uitverkocht......onderweg druk op de weg dus waren laat thuis Mijn schoonouders hebben hier patat mee gegeten. Net kids op bed gelegd, dus alles is weer rustig Selena krijgt 5 flessen van 180/6, haar voedingstijden zijn: 6.30 uur 11.00 uur 15.30 uur 20.00 uur 00.00 uur Ik vind dit een erg mooi schema want ik kom zo niet in de knoei met de schooltijden van de kids Verder loopt het perfect voor Selena, ze doet het super zo op deze tijden en de hoeveelheid voeding die ze krijgt.
@Minnie, is de fles van 19.00 uur dan de laatste fles voor Elise?? Of krijgt ze daarna ook nog een fles?? Selena geeft het ook aan op de genoemde tijden......ze zit echt in een ritme en krijgt elke dag op dezelfde tijden dus honger
@Rina E.lise heeft om 22.00 uur nog een fles gehad. En ik verwacht dat ze om 12 uur nog een fles wilt. Dan slaapt ze door tot morgenochtend.
@Minnie okee......hoeveel doe jij in de fles voor Elise? Ik begin een beetje vermoeide ogen te krijgen, maar blijf wel wakker tot aan de fles van 12 uur......als ik nu in bed ga liggen en er straks weer uit moet, ben ik waarschijnlijk nog meer moe
Weer een extra voeding. Maar dit keer kwam ze pas om 5 uur. Het begint dus te verschuiven. Ik ga zo het badje voor haar vullen. Gisteren de verjaardag van oma vond ze niet leuk. Uiteindelijk ben ik met haar in de slaapkamer gaan zitten en viel ze gelukkig in slaap. Vanmiddag naar sma toe en daar eten.
Hebben jullie dat trouwens ook? Mijn rompertjes zijn altijd met veel te lange armen :S. ALles past, soms zelfs krap maar de armen lijken wel voor een kind van 4 soms . En grappig genoeg zijn het juist de dure rompertjes die ik van het geld van lief's ouders voor haar gekocht had.
Trouwens, raar idee misschien maar aangezien we hier maar met een paar zijn en we ook allemaal op fb zitten. Is het niet een idee om gewoon een gesloten fb-groep te openen? Maakt mij op zich niet uit maar lijkt me net zo makkelijk.
Goedemiddag! @Crypto, hier heeft Selena 3 of 4 rompertjes met lange mouwen en deze zitten aardig goed qua mouwlengte. Ze heeft meestal een rompertje aan met korte mouwen, alleen 1 met lange mouwen als ze een jurkje aan heeft, zo'n overgooier Ze heeft nu een nieuw shirtje aan van de Hema maatje 62, qua lengte prima maar de mouwen zijn veel te lang Ik vind het een prima plan hoor, weet niet hoe de rest er over denkt?
Vind ik opzich wel een goed idee. Hier kan toch iedereen meelezen. Daardoor post ik soms dingen niet omdat die mij te herkenbaar maken.
Ik zit met de oktober Mama's op FB. Het schrijft heel anders. Meer mededelingen en foto's. Maar verder kan het allebei hoor. We zouden vast proef kunnen draaien we kunnen altijd nog terug naar ZP. Toch?
Ik zit ook met mama's van een ander forum op FB, ook een gesloten iets.....werkt op zich prima hoor. We kunnen idd even proef draaien om te kijken of het werkt Wij hebben 3 januari kinderbijslag gestort gekregen maar volgens mij is dit nog maar voor 2 kids en zit het van Selena er nog niet bij Hoe zit dat bij jullie??