Hahaha, jij gaat graag naar de markt volgens mij? Toevallig was ik laatst in de stad en stond er markt, en aangezien ik bijna niks mag eten heb ik daar een appel gekocht voor 30 cent. Verder kom ik eigenlijk nooit op de markt. Mijn man doet ook pas op het laatste moment de ruitenwissers aan, nu weet ik waarom. Wat ook zo'n stukje is: Als ik me moet concentreren zet ik de radio zachter of uit. Nou dan wordt ik altijd uitgelachen door manlief, want dat hebben mannen schijnbaar niet.
De 'poster' van Charyl is gemaakt. Hij is nu aan het printen. Hopelijk weet iemand waar ze is.... PRINTERINKT OP :x
Ondertussen 70 huizen voorzien van flyer. Printerinkt is alweer bijna op. 1 Mevrouw heeft ze woensdag en donderdag nog gezien. Dus dat is goed nieuws!!
@Minnie, ik ga idd graag naar de markt........ik loop er (bijna) iedere vrijdag. We halen onze kaas en noten altijd van de markt en verder vind ik het vooral gezellig Heb weer lekker lopen sjauwen met die spullen......daarna nog ff naar de AH en Kruidvat geweest. Bij het Kruidvat met mijn voordeelpas een pak Pampers new born gehaald Whahahah dit klopt hier dus ook echt..........ik ben eigenlijk altijd degene die de radio thuis uit zet of gewoon niet aan zet. Komt manlief thuis, zet hij meteen de radio aan Als hij dan weer weg is, doe ik hem weer uit hahahaha Wat goed dat er 1 mevrouw nog jullie poes wo. of do. heeft gezien, dat geeft hoop!! Hopelijk komt ze weer gauw naar huis.
Ik heb echt niks met de markt. Nooit gehad ook. Hier is het nu kermis. Zoonlief gaat met 3 meiden naar de kermis!! Ik vertelde dat vannacht aan manlief en die zei: 3 meiden?? Wauw!! Tja.... Ben blij dat iemand C.haryl nog gezien heeft. We hebben overal flyers verspreid. Jee die man van mij zou vandaag op tijd thuis zijn. Belt hij net op dat hij toch laat thuis is. BAAL. Ik zit nu op zwemles. En ik eet dus alleen met de jongste. Manlief en de oudste zijn werken en de middelste is naar de kermis
Ik vind de markt gezellig, ik ga vaak met (1 van de) kids, met mijn moeder, een vriendin of we gaan als gezin (als manlief vrij is). Maar gelukkig houden we niet allemaal van hetzelfde hahaha Heb voor mezelf een grote vers gebakken stroopwafel mee genomen, voor vanavond bij de thee Ohhhhhhhhhh kermis, dat vind ik ook zo leuk!!!! Je zoon is een mazzelkont met 3 meiden op stap hahahaha, hij heeft het maar druk Balen dat je man toch nog laat thuis is, die van mij is ook werken en heb dus ook alleen gegeten met de kids, al 3 avonden achter elkaar. Straks als de kids op bed liggen ga ik lekker ongestoord The Voice kijken, heerlijk!!
Ik heb 6 pannenkoeken gebakken. Ieder drie. Ik ben benieuwd wat mijn waarde is zometeen. Maar even veel water drinken en huishoudelijke dingen doen. Misschien valt het dan mee. Maar ik moest gewoon pannekoeken!! Ik kon het niet weerstaan. Heerlijk die warme stroopwafels. Ik legde de AH stroopwafels nog weleens even in de magnetron.Heerlijk. Op de kermis wil ik altijd een suikerspin. Maar aangezien ik dat nu toe niet mag...ga ik niet naar de kermis ook. Ik weet niet of er iets op tv komt. Maar eerst even wat opruimen en dan plof ik in de bank.
Mmmm lekker pannekoeken, ben ook benieuwd naar je waarde, wanneer moet je prikken? Hier leggen we de stroopwafels ook wel eens in de magnetron, of ik leg hem bovenop mijn mok thee. Vanavond doe ik hem maar in de magnetron, want het is een vrij grote Suikerspin??? Ieeeekkkkkkkssssss Die vieze dingen hoef ik echt niet, mij véél te zoet. Minnie, The Voice komt vanavond om 20.30 uur op RTL4.......kijk je dat niet dan?????
Ik hou niet van dat soort programma's. Ik kijk vanaf maandag weer gtst. En van de week heb ik Obese gezien, maar ik ben niet zo'n tv kijker. Suikerspinnen....geweldig. Wij hebben op onze trouwdag foto's gemaakt in de Efteling, maar een suikerspin ontbrak niet hoor. Ik moet om 20.15 uur prikken. Ik heb net het afwasmachine geleegd en gevuld en het vuil weggegooid. Nu ga ik naar zolder en het wasmachine aanzetten. Dan heb ik wel weer even genoeg beweging gehad hopelijk.
Minnie, je weet niet wat je mist...........The Voice is fantastisch, het kijkt zo heerlijk weg Ik hou sowieso van talentenjachtprogramma's (zingen) maar dat komt misschien omdat ik zelf jarenlang zangles heb gehad Hier net de kids binnen gehaald, ze zitten nu even Scooby Doo te kijken, wat te drinken met een snoepje erbij en dan gaan ze zo naar bed. Heb net van een buurtgenoot een zwangerschapskussen te leen gekregen, het is zo'n heel lang kussen die je tussen je benen kan leggen en waar je buik op rust. Ik zei dat ik zo slecht slaap, toen kwam ze met dit kussen op de proppen. Ben benieuwd, straks even de hoes er om heen en dan maar vanavond uit proberen
Ik kan zelf niet zingen, ik zou ook nooit zingen, en ik vind het allemaal hetzelfde. Idols/the voice enz. Mijn dochter heeft het een tijdje gekeken. Nu kijkt ze Bones en CSI en dat soort programma's. Onze jongste zit ook tv te kijken. Het regende, dus ze moest naar binnen. Na dit programma gaat ze ook naar bed. Er komt een film op film 1, die ga ik maar kijken denk ik. Ik heb hem ook opgenomen voor de zekerheid.Want ik wil eigenlijk ook lekker in bad. Ik heb ook getwijfeld voor een zwangerschapskussen, maar ik vond hem nogal duur. Ik heb al maanden een kussentje van mijn dochtertje te leen. Een hartjeskusen van Ikea. Maar owee als ik hem kwijt ben...dan zoek ik net zolang tot ik hem weer heb, want met kussen slaap ik beter. Ik hoor ook alleen maar goeie verhalen van een zwangerschapskussen.
Whahahah ik hou zelf enorm van zingen en vind het ook leuk om anderen te horen zingen en daar op te worden beoordeeld Maar ook hier geldt weer, gelukkig houden we niet allemaal van hetzelfde, anders werd het zo saai hihi Ik ben weer geen filmkijker, kan nooit echt lang geboeid naar een film kijken, dan moet het wel een verdomd goede zijn Bij Justin en Samira heb ik ook geen zwangerschapskussen gehad, dus ik er geen ervaring mee. Maar morgen weet ik het......wordt vervolgd De anderen zijn idd stil
Net geprikt....7,2 Viel me niet eens tegen. Stond ik net onder de douche, gaat de bel... Je denkt gelijk aan de kat natuurlijk. Het was een overbuurvrouw die een beker snoep kwam brengen voor D.avick. Want haar zoontje was degene die bij D.avick een gebroken pink had geschopt. Ze zou vanaf zolder kijken of ze de kat daar zag lopen want daar was C.haryl al 2 keer gezien. Straks nog maar een keer douchen, want dit was een kattenwasje. Nu languit met een dekentje op de bank....denkend aan een bakje yoghurt met slimpie.
Ben er wel nog hoor maar druk druk druk,huis staat nog op zijn kop Mini wat ben ik blij voor je meid dat je kat terug is Hier vandaag de hond naar het asiel gebracht,ben wel opgelucht modt ik zeggen en manlief ook trouwens het was echt stress puur alleen maar nog
Fijn Cindy dat de hond nu weg is. Stress kan je nu niet gebruiken. Wij zijn ook blij dat ze terug is. Ze zit wel erg onder de klitten. Maar ja niks aan te doen.
Ach die haal je er maar al te graag uit nu nietwaar Schrijf niet zo vaak nu omdat we ook nog geen tv aansluiting hebben en de kkeine dan via mijn tab kijkt anders heeft ze helemaal niks te doen Ziggo is helaas niet zo snel,de aansluiting op een nieuw adres duur t 2weken
Verder heb ik erg veel last van indalingsweeen,kan alleen maar liggen en veel moe. Mijn ijzer was dan ook zeer laag en heb tabletten gekregen.
Lichamelijk moet je wel goed op jezelf letten he. Lekker in de bank liggen. Ik denk dat je de afgelopen week toch veel gedaan hebt door de verhuizing. Ik zal C.haryl morgen in bad doen. We hebben ze ingeschreven bij amivedi, marktplaats, en bij de chipafdeling, en tussen de 70 en 100 flyers gemaakt en rondgebracht. En nu is ze thuis, en komt C.haryl naar mij toe gelopen. Ik heb er ook heel wat traantjes omgelaten, en veel te veel gesnoept...de bokkenpoten kwamen echt omdat ik haar zo miste, en ook de pannekoeken van vanavond. Hopelijk vanaf nu weer netjes aan mijn dieet. Want die was deze week echt van slag.