Nou hier gaat het ook weer lekker...grrr. - droger doet het niet - printer wilt niet printen - afwasmachine wast niet schoon staat manlief opeens voor mijn neus om samen boodschappen te doen...wat ik dus echt niet wil!! En gaat hij achter de laptop zitten. ZP stond nog open...en leest hij mijn stukje op....toen werd ik helemaal chagerijnig. Bah.
Nou dat gaat idd goed bij jou Minnie Heeft je man nou dingen gelezen die hij eigenlijk niet mocht lezen bedoel je? Wij hebben hier allebei onze eigen laptop, zal hier dus niet gebeuren
Ja precies dat stukje over ''de gelukkige huisvrouw''....BAAL. Ik had hem nog niet thuis verwacht dus beeldscherm stond nog open. Na mijn jankbui is hij alleen boodschappen gaan doen. Gelukkig, ik ben er niet toe in staat hoor, overal zie je lekkere dingen en je mag alleen maar ''saai'' eten. Ook wel weer zielig, want hij werkt zich 3 slagen in de rondte, en moet nu alleen de boodschappen gaan doen. Hij schrok zich rot toen ik begon te janken. Ik kan er ook niks aan doen, ik zou willen dat ik weer vrolijk en blij was, ipv zwaar depressief.
Wat fijn dat de kat er weer is, wat zullen jullie blij zijn!! Crypto, sterkte met heen en weer pendelen meid! Je meisje is prachtig!!! Leuk die boeken over mannen en hun verschillen met ons, dank je voor de titels! Ik ga zo even nog naar de stad, een kadootje kopen en dan gauw weer naar huis. Lekker van het weekend genieten voor ik maandag weer moet werken. Allemaal een fijn weekend!!
Ohhhhhhhhhhhh gossie meissie toch..........vind je jezelf dan zwaar depressief??? Dat valt toch wel mee?? En het is misschien niet zo gezellig dat hij nu alleen boodschappen doen is, maar jij kan/mag toch niet meer tillen dus in feite zou je dan alleen voor de gezelligheid mee gaan. Het zal straks vast weer beter gaan. Ff een huilbui lucht wel op, toch?
Manlief heeft de boodschappen gedaan...heel de middag met de buurvrouw en mij buiten gezeten...en is nu aan het koken. Sprakeloos
Gaat het weer een beetje met je Minnie?? Ik heb vanmorgen het dikke roze boxkleed in de box gelegd, manlief heeft de muziekmobiel in elkaar gezet en aan de box gehangen en net heeft hij de babygym in elkaar gezet. Die staat ook in de box, hopelijk blijven zo de katten er uit Ennnnnnnnnn, heb net mijn ziekenhuistas ingepakt......die is ook klaar, alleen mijn toiletspullen moeten er nog in
Ja gaat al beter. heel de middag in het zonnetje gezeten. Nu net de jongste in bad gedaan en zelf onder de douche geweest. Mijn tas staat al weken klaar inclusief toiletspullen enz Net nog wat aanvullingen gedaan. We zijn film on demand aan het uitproberen. Eens kijken of we de film van Sneeuwwitje kunnen zien met Julia Roberts...
@Minnie, fijn dat het beter met je gaat Ach, ben al blij dat mijn ziekenhuistas nu klaar staat......mijn toiletspullen zijn zo gepakt Ik ben "Springen met sterren" aan het kijken......vorige week ook gekeken
In mijn kraampakket zit ook een voedingskussen zag ik vanmiddag Deze is een stuk korter en rond dus daar ga ik straks proberen mee te slapen. Ik denk dat die lekkerder ligt dan dat lange ding wat ik van mijn achterbuurvrouw heb geleend. Ben benieuwd dus straks Slapen jullie ook met een (voedings)kussen?
Ik slaap met een voedingskussen. Tussen mijn benen en dan omhoog een stukje onder mijn buik ter ondersteuning. Ligt heerlijk.
Crypto: wat fijn dat geen bericht goed bericht betekende! Wanneer mag je meisje naar huis? Is je sma er al?
Ik heb het ook zo snel warm, normaal gesproken ben ik een echte koukleum maar daar heb ik momenteel helemaal geen last van Hier een foto van vanmiddag, 37 weken zwanger!! Ik ga lekker slapen en mijn bedje in, welterusten allemaal alvast!
Schiet lekker op al voor je Natas. Gisteren bijna niets gedaan, vandaag dus even stofzuigen. Dan douchen en lunchen. Rond 14 uur op verjaardag. Vanavond of morgenochtend mijn handboek in elkaar zetten, dan kan ik die morgen achterlaten op mijn werk en ben ik er lekker klaar mee. Gisteravond ineens een paar steken in mijn banden. Heb ik een tijd geen last van gehad, en weer net als twee weken geleden een zwaar gevoel aan de onderkant, lopen was zelfs erg pijnlijk. Volgens mij toch aan het indalen, maar net als de vorige keer is mijn buik dan savonds wat lager maar vanmorgen weer gewoon net als anders.
Goedemorgen, Wanneer ben je precies uitgerekend River? Bij mij was de baby nog niet ingedaald. Ik merk wel dat aan het eind van de zwangerschap je steeds denkt dat de kleine eerder komt. Dat heb ik altijd al gehad. Maar ze kwamen allemaal pas na de uitgerekende datum. Gisterenavond lag ik op de bank en moest ik elk half uur plassen... Schiet ook niet echt op. Ik ga vandaag maar wat opruimen en poetsen. Geen plannen verder. Fijne zondag allemaal!
Een week na mij. Ik ben op 11 oktober uitgerekend. Ik zal vandaag of morgen ook niet meer zo flexibel zijn denk ik. Dat weet ik nog van de vorige zwangerschap....
Goedemorgen!! @Minnie, dank je. Ja het schiet al lekker op hier idd......nog maar 3 weekjes tot de uitgerekende datum maar het kan natuurlijk ook eerder komen, of later.....wat ik niet hoop @River, die steken kunnen idd indalingsweeen zijn hoor. Hier is beebje ook nog niet ingedaald, maar mijn vk zei dat het bij een 3e kindje ook niet hoeft te gebeuren....omdat de buikspieren al zo verslapt zijn, heeft de baby nog wat ruimte. Het kan ook pas indalen bij de bevalling Ik ga zo ook maar even poetsen..........heb totaal geen zin maar ja, de kabouters doen het helaas niet