Meestal moeten katten niet veel van baby's hebben. Hier staat de maxi cosi in de box dus de kat springt er niet in. Verder de babykamer dicht houden zodat de kat niet in het bedje gaat liggen. Met een hond vind ik het persoonlijk enger. Onze jongste is nu al 8 x beneden geweest. Schiet niet op zo. Boer zoekt vrouw...we hebben hem nu op slam tv staan. Hopelijk blijft de muziek zo rustig want manlief houdt niet van slam..maar hij heeft het nog niet gemerkt hij zit offertes te maken. En ik verveel me...balen dat ik geen leuk boek of tijdschrift heb.
Jahoor...hij had het door. Nu staat ie op 'Suzanne ik ben stapelgek op jou'... Tja...dat is weer eens iets anders.
Onze vorige kat moest idd niets van de kids hebben, de kids waren toen kruipend en als de kids beneden waren, lag onze kat boven op zolder en kwam pas naar beneden als de kids weer op bed lagen. Hij ontliep ze dus echt. Ik ben dus echt heel benieuwd hoe deze katten er straks op reageren. Kira, onze poes, is van nature al een bangerik en vrij angstig dus ik denk dat zij zeker de baby uit de weg zal gaan. Van Bono, onze kater, weet ik het niet. Hij is heel sociaal, een allemansvriendje en niet gauw bang......dus hoe hij zal reageren, geen idee. Eigenlijk hoop ik dat ook hij de baby uit de weg zal gaan, dan ben ik toch weer wat geruster. En idd, alle slaapkamers zijn hier sowieso op de dag altijd dicht, ik wil geen kat op onze slaapkamers. De katten slapen 's nachts altijd in de woonkamer, kattenbak gaat 's avonds de woonkamer in en de gangdeur gaat dicht zodat ze niet naar boven kunnen. Ik heb hier tijdschriften genoeg........jammer dat ik er niet 1 naar je op kan gooien hahaha
Nou dat zou fijn zijn! Ik ga nu in bad. Zonder tijdschrift dan maar. Beneden staat oa Marianne Weber op. Wel gezellig hoor....maar niks voor mij.
Whahaha is ook niet mijn muziek........manlief houdt ook van Nederlandstalige muziek en ik niet echt.......ik hou meer van goede Top40 (dans)muziek Ach, niet alles van Nederlandse bodem is slecht hoor......vind Marco Borsato en Nick en Simon best goed Maar ik vind die smartlappenmuziek dus echt vreselijk!!
Geef mij maar Blof ofzo.Soms Andre Hazes. Maar dit...pfff. Kan je het leeftijdsverschil weer goed merken. Dochter had van de moeder van dr vriendje allemaal rompertjes gekregen. En 2 stoffen boekjes. Toch lief Ze hebben zelf nog een dochtertje van bijna 3. Ik ga zo maar eens naar bed denk ik. Gaaaaaap.
Goedemorgen. Zo, mijn laatste werkdag is aangebroken. Rond 12 uur ga ik even gebak halen en dan richting mijn werk. Daarna moet ik de autosleutels inleveren bij lief, want het past niet echt meer. Buik is echt wel gezakt, nu ik zit voel ik hem op mijn benen rusten. Ik heb hier twee katten en maak mij er niet druk om hoor hoe die met de baby omgaan. Is een kwestie van opvoeden. De plantenspuit staat klaar, leren ze heel snel wat wel en niet mag. Wij maken ons eerder zorgen over de kaketoe. Gisteren had ik even mijn buik bloot om te kijken hoe de baby bewoog en toen zag zij voor het eerst mijn buik van dichtbij. Ze werd er helemaal hyper van. Die buik die hoort daar niet, dus dan weet ze niet goed wat er ermee aanmoet. Op zich heel grappig, maar als ze zo'n bui heeft wil ik haar niet te dicht bij hebben voor het geval ze ineens bedenkt dat ze mij moet gaan beschermen tegen die buik.
Goedemorgen Dat wordt veel wandelen River ipv de auto. Ik heb nog zo'n 5 cm tot het stuur. Veel plezier op je laatste werkdag. Daarna heerlijk een paar weken vrij!! Hier komt vanmiddag de kraamzorg. Straks even stofzuigen en wat opruimen.
Wandelen gaat het ook niet worden hoor Minnie. Ik heb teveel last van mijn banden als ik lang loop. Dus lief gaat mij gewoon overal heen brengen. Gelukkig heeft hij 3 weken vakantie haha.
Goedemorgen dames kom ook weer ff spieken We zijn bijna klaar nog de vloer in de keuken en de gang vervenmanlief is kapotarme man heeft het hele weekend gewerkt tot 12 uur gisternacht Katten heb ik geen last van die hadden we al weggedaan toen ik zwanger was van T.uana. Hond ben ik wel erg blij dat hij weg is geeft toch een stukje rust Verder merk ik dat ik ook maar nog een klein stukje kan wandelenauto rijden gaat ook niet meer! River lekker laatste dag!!! En dan genieten! Ik ben blij als we ook weer tv kunnen kijken,maar dat duurt nog tot de 11e
Blij te horen dat meer mensen last hebben bij het lopen. Tja sorry Cindy, maar gedeelde smart........
Ja nog 4 weekjes pffff vind het echt wel weer genoeg nu Ik wil mij weer gewoon bewegen kunnen en bukken en en en........en vooral gewoon sex met mijn man hahaha lol
Inderdaad, sex, wat is dat? Ik kan nog wel naar school lopen en terug, maar dan ben ik bekaf. Dus ik pak de auto, want ik heb mijn energie nodig voor het huishouden. Dat gaat maar door. En dan doe ik de dagelijkse dingen zoals stofzuigen, dweilen, stoffen, koken, afwasmachine en wasmachine. En dan is de energie echt op. :x Ik zal ook erg blij zijn als de verbouwing klaar is.... Maar dat duurt echt nog wel een paar weken. Dus hopelijk blijft ons kindje zitten waar ze zit.... En dan waarschijnlijk in week 39 de babykamer inrichten Ik kijk er nu al zooo naar uit.
Goedemiddag!! @River, iedere kat is anders en ik maak me er wel degelijk druk om hoe ze straks op de baby reageren. Ik zal ook echt never nooit de baby alleen in de box laten terwijl ik boven de was aan het doen ben bv. Dan komt dan wel weer als baby ligt te slapen in haar slaapkamer Succes op je laatste werkdag! Ik heb nog genoeg ruimte tussen buik en stuur maar het ligt er ook aan hoe ver je stoel naar voren staat natuurlijk. Ik zit niet potdicht op het stuur zoals je sommige wel eens ziet rijden haha. Dus autorijden gaat hiet nog prima @River, dus jouw huis is lekker huisdiervrij?? Fijn dat het opschiet in jullie huisje!! Vanmorgen naar de vk geweest en waren alle vk's van dit team op cursus. Ik kreeg dus een man! uit het andere team. Moet zeggen dat ik dat wel een beetje gek vond hoor Alles was weer goed, bloeddruk mooi en beebje ligt nog steeds hetzelfde. Ik heb nog lekker veel vruchtwater en volgens hem is het een kleine baby.....hij schat beebje zo rond de 5 a 6 pond Nou, we zullen zien En sex?? Daar wordt hier ook ff niet meer aan gedaan hoor hahhaha, ik wil ff geen gedoe aan mijn lijf
@Rina Dan ''gooi'' je de kat toch gewoon meer buiten als je even naar boven moet? Onze hond ligt overdag ook buiten, tenzij het regent. Fijn dat je een kleine baby krijgt. Blijft toch altijd wel een verrassing he? Hier net gestofzuigd, gedweild en het afwasmachine aangezet, nu kan ik wel bijna aan de beademing. Sjonge, wat is het weer benauwd. :x Nu wachten op het gesprek van kraamzorg. Ojee...heb mn haar nog niet gekamd...
Jeetje...alles netjes gepoetst, is het een TELEFONISCH gesprek. Belachelijk. En de jongste naar school brengen? Die kan wel met een vriendinnetje mee, toch Nou dat wordt nog wat, kan ik het net zo goed zelf doen. Manlief is er heel de week niet, en ik ben afhankelijk van een kraamhulp. Die dus 8 dagen komt, tenzij ik 1 nacht in het ziekenhuis lig, dan komt ze er maar 7 enz enz. Ik heb recht op 45 uur kraamhulp. Sjonge. Beetje sprakeloos nu. Je denkt dat iemand je rol overneemt, nou FORGET IT. :x
@Minnie, we gaan straks natuurlijk weer het koude en natte weer tegemoet, dus de katten zullen dan veel meer binnen zijn (logisch). Maar we zullen zien, manlief en ik hebben met elkaar afgesproken dat we kijken hoe het gaat, gaat het niet, dan gaan ze alsnog weg Ik heb ook een telefonische gesprek gehad met kraamzorg.......ze komen volgens mij alleen thuis als het je 1e kind is, daarna niet meer Ik heb ook recht op 45 uur kraamzorg.....bedoel je dat je man niet thuis is de week na je bevalling??
Mijn man moet werken. Daarom wil ik vragen of ik op zaterdag ingeleid kan worden. Dan kan hij op zaterdag en zondag thuis zijn. Overdag moet hij werken, klanten hebben namelijk totaal geen begrip. En de avonden blijft hij dan thuis. Als hij overdag ook thuis zou blijven kost dat veel te veel geld. Wel is afgesproken dat het personeel bijv de jongste uit school haalt als het niet anders kan. Ik wil namelijk absoluut niet dat S.tephanie eronder lijdt. Maar ik ben nu al goed over de zeik. Telefonische intake vind ik echt belachelijk. En dan vroeg ze of er bijzonderheden waren? Ja de jongste heeft ook de nodige aandacht nodig! "Ja die zit op school en ze zal zeker op tijd een bekertje drinken of boterhammetje krijgen" zei ze. Nou....daar komt ze nog wel achter. Ik denk dat ik het gauw gezien heb die week.