Ze zit er nog steeds in. In dat opzicht goed nieuws. Verder is alles stabiel maar blijf ik wel hier natuurlijk. Maar ik word lekker vertroetelt dus op zich is dat dan wel weer positief
Eigenlijk heb je het beter voor elkaar als ons. Hier is het ontzettend warm, kan ik niks, en kijk ik tegen de steeds groter wordende bende aan. Net zat ik alweer bijna te janken. Wat een zooi hier. Niet dat ik in het ziekenhuis wil liggen hoor. Ik zei het net tegen ML: 'heerlijk 8 weken in het ziekenhuis, en ik kom pas terug als de verbouwing af is'. Zegt hij: 'nou dan moet je eens zien hoe snel de verbouwing klaar is'.
@Minnie, Justin heeft in 1.5 jaar tijd zijn A en B gehaald dus dat is hier wel redelijk standaard. We denken dat Samira er wat langer over gaat doen Wat kan je met zo'n geboortesticker dan Plak je die na de geboorte op je raam ofzo En wordt jullie kindje gedoopt, aangezien het 4 namen krijgt? Wij zijn ook al heel lang uit de naam voor ons meissie......wij zagen DE naam een keer ergens op een auto....die mensen hadden zo'n sticker van .... en ....(namen kids) on board....manlief en ik keken elkaar aan en toen wisten we het @Crypto, fijn dat beebje nog zit......en laat je idd maar goed vertroetelen. Is het eten een beetje lekker in het ziekenhuis? Kan je ook een keuze maken uit gerechten?
Ja de sticker is 50 x 50 cm en wil ik op het raam van de baby plakken. Daar staat haar naam op met een baby. Nee wij zijn niet gelovig. Maar de oudste heeft 1 naam. De tweede heeft 2 namen. Onze derde heeft toevallig 3 namen Dus zeiden we: dan de vierde 4 namen. Vind ik niet erg hoor, kan ik 4 mooie namen uitsorteren ipv 1 naam. 1,5 jaar voor A en B is goed te doen. Hier bijna 3 jaar bezig voor A. De oudste was het snelst. Al weet ik niet meer hoe lang ze over A en B deed.
Het eten is goed te doen hier. Je kan kiezen uit drie menu's of zelf een menu via de pc samenstellen. NIets geen klagen. @ZG: de honden worden door lief verzorgd .
@Minnie, ja A en B halen in totaal 1.5 jaar tijd is zo slecht nog niet Leuk zo'n geboortesticker.......wij nemen een naast een geboortebord ook een naambord, die laten we maken......dat komt er een bord met haar naam bij het geboortebord in de voortuin, dus eigenlijk net zoiets Justin en Samira hebben beide 2 namen......onze 3e uk krijgt dus ook weer 2 namen. Wij zijn ook niet gelovig, onze kids zijn niet gedoopt. @Crypto, fijn dat het eten goed is!! We gaan zo de kids naar bed doen, ze moeten weer even wat eerder naar bed, we zijn het aan het afbouwen want maandag gaan ze weer naar school
Hier gaat S.tephanie om half acht naar bed, mooi weer op tijd. Gisterenavond zei ze; ''Maar ik ben helemaal niet moe.'' Nou...ze sliep binnen 5 minuten. Ik heb vanmiddag op marktplaats gekeken voor een geboortebord, maar ik kon niks naar mijn zin vinden. Wij hebben een geboortevlag, een ooievaar die door het raam vliegt, een naamsticker en overal slingers balonnen en wuppies. Evt. nog een geboortebord als ik iets kan vinden. Zet ik net het wasmachine aan, om het zwangerschapsjurkje te wassen wat ik vandaag aan had. Ja...het wasmachine staat aan ..ik ben alleen vergeten het jurkje van vandaag erin te doen. Schiet niet op zo.
Hier liggen de kids weer in ons bed, op zolder is het niet te harden qua hitte dus mocht Justin bij ons in bed, maar natuurlijk begon Samira weer te zeuren.....ze wilde ook pffffff dus na een hoop gezeur mocht ze dan ook bij ons in bed. Maar ze zijn ondertussen al 4x beneden geweest met allerlei smoejes.......ze houden elkaar wakker dus we zijn net ff goed kwaad geworden........nog 1x naar beneden komen is direct naar je eigen bed:x:x Wij een geboortebord, naambord en geboortevlag.....verder ook uiteraard slingers en balonnen e.d. Wij gaan onze geboortebord huren via een site die ik via google heb gevonden Je jurkje moet dus wachten op de volgende ronde hihihi. Ik moet nog strijken maar had totaal geen zin...niet zo gek he?
STRIJKEN??? Echt niet, hier ligt ook een meter strijk, maar ik ben blij dat ik zonder strijken nog normaal kan ademen. Ik kan echt bijna niks met deze hitte, alleen het hoognodige, en daar valt de strijk echt niet onder. Wat er wel onder valt: afwasmachine en wasmachine. Verder een beetje stoffen en opruimen maar echt geen uren. Ik heb gekeken wat een geboortebord nieuw kost...zo'n 100 euro. Het liefst wil ik er 1 van Minnie Mouse. Kan ik hem later altijd nog in haar kamertje hangen. Maar pff 100 euro vind ik best veel nog. Hier komt de jongste ook elke keer met smoesjes uit bed. Ik probeer haar dat af te leren, maar dat valt nog niet mee.
Lief en ik hebben trouwens besloten dat, wanneer ons meisje te vroeg ter wereld komt en op neonatologie komt te liggen, we flesvoeding gaan geven. Toevallig vroeg de kraamhulp er op de intake nog naar en ik kreeg meteen een 'dan kun je toch kolven' er verontwaardigt achteraan. God wat heb ik een schijthekel aan zulke mensen. Bah. Heb haar meteen haarfijn uitgelegd dat dat onze beslissing is en dat dat haar geen reet aangaat. Bovendien hebben we mentaal al zoveel voor de kiezen gehad dat wij ervoor kiezen om niet ook nog dat erbij te hebben. Toen was het dat ik er nog maar eens over na moest denken bla bla. Right. Whatevah. Poeh wat was ik giftig op dat wijf vanmiddag. Bah. Heb je al zoveel te verstouwen krijg je dat er nog eens bij. Precies waarom ik zo wars word. Anyways , Dat dus besloten. Volledig vrede mee dus dat is fijn.
Oh ja, nog zoiets. Ik had via de zorgverzekering (IZA is dus mijn zorgverzekering Minnie, realiseer me dat ik daar nooit op geantwoord heb) 20 uur kraamzorg geregeld. Omdat wij niet aanvullend zijn verzekerd. Wat denk je? Ze schrijft zo 49 uur op . Onvoorstelbaar. Dat moet ik nu dus nog even gaan rechttrekken. Vraag is of het nodig is natuurlijk omdat we niet weten wat er gaat gebeuren. Maar goed, de brutaliteit. Gezeik over klossen enz. Het kwam echt over alsof het wel heel lastig was dat ik waarschijnlijk hier te vroeg zou gaan bevallen en ze aan mij dus weinig konden verdienen :S. Ze probeerde het nog even met 'mocht je baby in het ziekenhuis moeten blijven kan jij altijd nog via ons zorg voor jezelf krijgen'. Seriously. Zullen deels mijn hormonen wel zijn maar wat was ik klaar met de kraamzorg.
Hier net een uur op de laptop gezeten. Nu is de accu leeg dus moet ik het weer doen met mn samsung. Net mn yoghurtje weer op. Nu mag ik niks meer tot aan het ontbijt. Zucht. Ik verveel me ook nog vreselijk, maar mijn lijf wilt rust dat merk ik wel. Verder geen nieuws hier.
Ja toch? Lichamelijk voel ik me hier nog steeds ok maar in alle eerlijkheid mentaal heb ik wel een flinke klap te verwerken. Niet zozeer omdat ik weet dat mijn zwangerschap more or less over is. Dat kan ik prima accepteren. Maar wel de onzekerheid. Wat gebeurt er met haar, wat gebeurt er met mij. Ik ben de controle en regie over mijn eigen lijf en leven momenteel kwijt. Dat doet een hoop met je. En dan wil ik dat er niet nog bij hebben. Tuurlijk kan ik kolven. Allemaal leuk en aardig, maar op die manier wil ik dat gewoon niet. Ik liep er al dagen mee maar ben echt blij dat we de knoop nu hebben doorgehakt en dat lief het met me eens is. Maar brutaal vond ik het wel van dat mens.
Neem je uberhaupt wel eens een beetje rust? Ik moet zeggen, ik verveel me hier ook dodelijk maar ik kan merken dat de rust me gewoon goed doet. Blijkbaar was het nodig om me op het matje te roepen ofzo. Toch steeds weer even dit doen, dat doen. En daar ben ik nu voor gestraft. Neem je rust hoor. Erg belangrijk dat blijkt maar weer..
Hahaha...zullen de hormonen wel zijn. En de stress. Ik was vanmiddag de buurman bijna aangevlogen met zijn vreselijke harde muziek. Normaal gesproken vliegt mijn man er naar toe. Maar vandaag hield hij MIJ tegen... Dat was voor het eerst. Hij merkte dat ik er helemaal doorheen zit door die stomme hitte. Ik kan wel janken...mijn hoofd ziet alles en mijn lijf weigert.
Ik dacht dat jouw man werkte Crypto, sorry! Wordt kraamzorg niet uit het basispakket vergoed? Dat vind ik echt maf! Trouwens trekken ze de dagen dat je in het zh bent er vanaf. Dat was althans bij mij zo. En je schoonmoeder komt toch? Hoe moet dat nu als je eerder bevalt? Zet ze dan haar ticket om? Als ze eerder kan komen, zou ik die kraamhulp afbestellen! Volgens mij ben jij daar ook geen type naar, haha! Ik zag er ook tegenop en de 3e dag kwam nr. 3 voor. nog 3 halve dagen en die heb ik jankend uit staan zwaaien, wat een lieve dame was dat!
Tijd om hier ook de insulinespuit er eens in te jensen en op mijn Sammy over te gaan. Trouwens, dat de waardes omhoog gaan klopte volgens mijn diabetesverpleegkundige wel. Internist zei het ook een tijd geleden. Naarmate de zwangerschap vordert worden de waardes meestal hoger. Mijne was nu steeds 0.2 punten hoger. Dus 5.6. Ben naar 4 eenheden insuline gegaan. Vanochtend was ie weer ok.