Welterusten allemaal... Ik zit van alles te regelen voor als het zover is...lijst met telefoonnummers/adressenlijst/wat te doen in de kraamtijd; aangifte van geboorte, bestellen geboortekaartjes. De tractatie is af... Maar ik heb het gevoel dat ik iets vergeet.
Morgen meisjes, Hoest hier? Ik heb heerlijk geslapen. Te goed bijna maar ik ben dan ook echt verschrikkelijk moe . Zo maar weer eens op stap naar mijn kleine prinsesje
Minnie: hoe harder je gaat nadenken over wat je vergeet hoe minder het weer in je op komt. Meestal komt dat als je er even niet meer aan denkt. Nou ja, bij mij dan tenminste .
Mini ok maar je ging naar het ziekenhuis in tilburg?met die mooie naam Crypto lekker meid uitslapen hoe gaat het eigelijk met je wond?geneest een ks snel? stomme vraag misschien pffff hahaha Rina hoe is het met manlief? Ruzie bijgelegd? River ik heb ook oficieel verlof nu lol en ik was al thuis haha (ww uitkering) Hoe is het eigelijk met hoop? Las dat ze weer een mk had? Manlief komt vandaag lekker om 11uur en is dan vrij tot maandag kan hij de gang nog verven en nog wat dingen ophangen en dan zijn we eindelijk klaar
Ik maak mij nergens druk om hoor,belangrijkste voor mij is dat ze op tijd wordt aangemeld en de rest zie ik wel
Goedemorgen Ik krijg net een telefoontje dat mijn Oma overleden is. Mijn moeder belde. Maak ik natuurlijk weer een blunder... Ik heb haar niet gecondoleerd. Ik vond dat door de telefoon zo ongepast. Ik dacht; Ik zie haar van de week en dan condoleer ik haar persoonlijk. Nu voel ik me schuldig. Volgens mij had ik haar telefonisch moeten condoleren. Ik ben altijd zo onhandig in die dingen.
Gecondoleerd Minnie met je oma. Hoe oud was ze? Je hebt je moeder vast wel gezegd dat je het erg vind, dan kan het condoleren toch later ook. Je moeder snapt het vast wel....
Hoop een mk? Nee toch . @Cindy: mijn wond geneest snel ja. Van buiten was ie op dag 2 al ok. Van binnen weet ik het niet. Van de buik heb ik niet veel last maar ik heb wel nog dat ik soms geen kracht in mijn benen heb. En dat is lastig als je staat of loopt....
Goedemorgen! @Crypto, die ruzie van gisteren was alweer helemaal bijgelegd hoor @Cindy, ik was voor mijn officiele verlof ook al thuis (ww uitkering) en nu heb ik een uitkering van de WAZO, zal jij ook wel hebben?? Krijg je per week uitbetaald grrrrrrrrrrrrrrrr, vind ik zo stom:x @Minnie, gecondoleerd met het overlijden van je oma. Dus toch nog .sneu hoor!! Heel veel sterkte. @Crypto, fijn dat je wond goed geneest .lijkt me best "eng" zon keizersnede. Hier afgelopen nacht weer enorm slecht geslapen, dus ik had verwacht dat ik vanmorgen wel kon blijven uitslapen. Ik lag lekker te slapen toen ik wakker werd door herrie van Samira. Ze was blijkbaar vervelend beneden dus had hubbie haar naar boven gestuurd terwijl hij wist dat ik nog lag te slapen. Ik was woest:x, gisterenochtend glipte er al een kat naar boven en werd daar dus wakker van en nu vanmorgen weer door Samira. Dus ik ben er maar om 8.30 uur uit gegaan en toen beneden aan tafel brak ik ..ik moest vreselijk huilen van de moeheid en omdat ik zo kwaad was op mijn vent. Is het zo moeilijk om rekening te houden met je hoogzwangere vrouw?? Vraag ik echt te veel?? De kids zagen mijn huilen en snapten er natuurlijk ook niet veel van
Riina ik heb nog geen bericht ontvangen moest pas deze week het formulier opsturen.dus tot nu had ik gewoon nog ww. Wat vervelend en herkenbaar met het niet rekening houden,dat kan je echt opbreken! Ik was dan ook deze week uitgeflipt op manlief Tja rina nog heel fftjes volhouden!
@Rina Ik ken het wel, ik had laatst migraine, en toen deed manlief ook de lamp aan en haalde de decoder weg Zo...wat was ik woest.:x Maar je kan beter huilen dan boos worden, voor huilen hebben ze meer begrip volgens mij. Nu is manlief zeer rustig Hij lag vannacht weer eens te snurken, en ik heb hem gefilmd. Dus vanmorgen kon hij zijn bed niet uit, en ik zet dan altijd 'de dijk; nergens goed voor' of 'youp van t hek; flappie op'. Maar vanmorgen zette ik zijn gesnurk op. Zegt hij; '' Neee geen snappie!!'' Ik zei tegen hem; ''snappie is er niks bij''. Wacht maar, ik pak je nog wel terug zei hij....maar hij moest er wel mee lachen en was zo uit bed. Ik ben wel altijd bang dat als over een paar weekjes de baby lekker ligt te slapen dat dan de kinderen gillen ofzo en de kleine wakker schrikt, dan zal ik ook wel boos worden denk ik. Dank jullie wel. Ik denk dat ik vanavond maar even naar mijn moeder toe rij. Als ze niet thuis is zet ik een bos bloemen neer en een reep chocola. Als ze wel thuis is kan ik haar condoleren. Ik voel me altijd zo ongemakkelijk als ik iemand door de telefoon condoleer. Ik heb dat nu een paar keer gedaan, en ik voel me er niet prettig bij. Misschien is ze thuis en dan kan ik haar wel condoleren. Ik heb ze natuurlijk wel sterkte gewenst en als ik iets kon doen, moest ze het even laten weten. Het kan natuurlijk ook bij haar in het verkeerde keelgat schieten dat ik haar niet gecondoleerd heb. Ze zal wel doodmoe zijn, ze heeft 2 nachten niet geslapen. En dan bedoel ik het goed, maar komt het net verkeerd over. Nu is nog de vraag...neem ik de jongste van 7 mee naar de begrafenis, en zo nee, wie kan er oppassen....zucht. Ik heb geen oppas, en ik wil het haar niet aandoen.
@Cindy en Minnie.......gelukkig is de lucht allang weer geklaard hier, ik kan nooit lang boos blijven......ik ben altijd kort maar heftig kwaad, daarna is het ook over Ook ik ben wel bang hoe het straks zal gaan als de baby ligt te slapen en de kids herrie maken ofzo, maar goed......het zal vast goed komen denk ik. De kids zijn net uit school terug thuis, we gaan nu ff eten en dan naar mijn ouders. Mijn vader is vandaag jarig
Dank je wel Minnie!! Kleine uk is druk in mijn buik, wat zal ik dat bewegen gaan missen als ze straks geboren is
Hier ook WAZO. Volgens mij zitten we bijna allemaal in de WAZO . Net een gesprek met de kinderarts gehad. Alles gaat super met de kleine meid. Ze doet het hartstikke goed. Van het weekend willen ze langzaamaan de monitor eraf halen maar omdat ik dat nog doodeng vind doen ze een tussenstapje. Dan houdt ze nog wel het bandje om de voet voor de hartslag en saturatie. Waarschijnlijk gaat ze ook de komende dagen uit de couveuse naar een gewoon wiegje. Doodeng vind ik het maar ze houden haar goed in de gaten en de dokter heeft gelijk, ik moet een keer dat vertrouwen hebben natuurlijk. Verder heeft ze gewoon een dikke 20 minuten aan de borst gelegen :4 . Wat ben ik trots op die kleine schoonheid . Ze begon met een paar seconden van de week. Gister en eergister heeft ze al 15 minuten liggen sabbelen maar nog met tussenpozen. Vandaag gewoon 20 minuten flink haar best gedaan. . Zo even lief wegbrengen en dan ga ik lekker liggen. @Rina: gefeliciteerd!!
@Rina: moet zeggen dat in elke andere situatie de ks niet eens eng zou zijn. Nu overviel het en heb ik op de tafel liggen beven als een rietje . Maar ze waren allemaal onwijs lief voor me en dat helpt enorm. Aan mijn hoofd een lekkere anaesthesist . Aan zijn zijde een lieve ok-assistent. 2 gynaecologen (ja ja, bijzonder geval ) en een hele brigade voor mijn kleine meisje. O ja, en manlief natuurlijk . Maar ik moet eerlijk bekennen dat als ik de ks even van de rest van de gebeurtenissen loszie dan valt me dat nog alles mee.
Volgens mij eten we iets met linzen vandaag. Mamma staat met de neus op het aanrecht geplakt linzen uit te sorteren