35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    1 geruststelling crypto:
    Vannacht is een baby geboren bij 33 weken zwangerschap.
    Ik heb haar op fb.
    En dat kindje ziet er super goed uit!!
    Niks dun of mager.Prachtige baby! Ik moet steeds naar de foto kijken.
    Dus wat dat betreft niet teveel zorgen maken.
    Die kleine van jou is ook een vechtertje!! Net als dr moeder!
    Komt allemaal goed!!

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Minnie: die hitte is ook vreselijk idd.

@ZG: manlief werkt maar niet volle tijden. Dus hij kan prima schuiven zodat de honden op tijd hun natje en droogje krijgen en naar buiten gaan. In geval van nood is er dan nog mijn lieve buuf die inspringt als het nodig zou zijn. Erg fijn.

Nee, in alle eerlijkheid ben ik er ook geen type naar. Mams kan de ticket niet omzetten omdat dat weer extra kost. Zou ik ook niet willen. Ik heb de kraamzorg op advies van mijn vriendin genomen maar dan voor het helft aantal uren. Hoe eigenwijs ik ook ben, op zich als ze iets eerder komt en mams is er nog niet dan is het natuurlijk wel zo dat lief en ik nog een hoop moeten leren. In die zin was de kraamhulp zeker fijn geweest. Goed, ik hoef ze niet af te bestellen. Zou ze later komen dan kan altijd de hulp nog. Maar dan wel voor het afgesproken aantal uren.

De rest hoop ik dan toch van mijn schoonmams over te nemen. Jaaaa, planningen maken, heeeeel leuk :D. Maar niet met een Griek. Die houden zich duidelijk gewoon niet aan tijden :D

3. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Nee dat is het bij mij niet.
    Alles is weer goed nu.
    En ik weiger insuline. Ze kunnen de boom in.
    Ik heb gisteren het zhuis nog gebeld en als het dringend was zouden ze terug bellen.
    Niet dringend dus...:)

4. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, ik schuif het strijken nu met deze hitte ook steeds voor me uit hoor…….maar morgen zal ik toch echt ff moeten strijken want er ligt een jurkje tussen van Samira die ze zondag aan wil naar mijn zus. De rest laat ik maar ff liggen dan hahaha;)

Wij betalen voor de huur van het geboortebord € 55,- voor 4 weken dus dat is niet duur. Ik neem aan dat je het geboortebord voor € 100,- koopt dan………..is wel een hoop geld ja.

@Crypto, je hebt helemaal gelijk hoor en als dat jullie een stukje rust geeft, is het toch goed. Kindjes worden met de fles ook groot…..mijn kids zijn daar het bewijs van:D

Wat een gedoe met je kraamzorg zeg, begrijp ik het goed dat je recht hebt op 49 uur??

Ik krijg "maar" 45 uur verdeeld over 7 dagen.

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het. Als je het eerlijk wil weten? Ik ben terrified. Echt doodsbang. En dat ben ik toch echt nooit. Maar ja, ik moet accepteren dat ik dit moet nemen zoals het komt en dat ik er geen invloed op heb.

Moeilijk hoor :(.

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Omdat ik dus dacht dat kraamzorg vanuit de basisverzekering vergoed wordt, heb ik het even voor je nagekeken en je hebt recht op 10 dagen. Daar zit alleen wel een eigen bijdrage aan vast van 4,- per uur.

7. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Meiden, ik ga afsluiten en lekker slapen. Ben een beetje brak;)

Morgen weer een nieuwe (hete) dag:D

Toedeloe en welterusten alvast!

8. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Welterusten Rina!!

Hier staat het wasmachine weer aan.
    Alleen nu heeft de droger weer kuren.
    Stom ding. 1 jaar oud...en heeft altijd praatjes.
    Ik heb de kracht niet om me er in te verdiepen.
    Dat mag ML straks doen als hij thuis is.

Wat een hitte...pff...zal wel weer zweten worden vannacht.
    Morgen weer zo'n warme dag...
    Zondag wilde mijn broer met zijn gezin met ons gaan zwemmen.
    Nou, ik heb daar de kracht niet meer voor.
    Ik zit het liefst thuis in de schaduw of lekker binnen op de bank.
    Ik hoop maar dat het gauw afkoelt....

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hier op het plein is het normaal 's avonds muisstil.
    Maar nu hebben 3 gezinnen iets nieuws bedacht.
    Ze zitten met elkaar in de voortuin. Hard te praten, maar nog veel harder te lachen.
    Het lijkt wel hangjeugd.
    Nu wonen op dit plein zo'n 40 gezinnen.
    Ik ben benieuwd wanneer iemand ingrijpt. Want dit is echt vreselijk.
    Ik heb eerst heel de avond het raam dicht gehad voor gillende kinderen en nu is het half twaalf en moet het raam dicht voor keihard lachende vrouwtjes...zwaar irritant!!
    Er zijn mensen bij die morgen vroeg op moeten en die echt vroeg willen slapen...met het raam open.....
    Hopelijk zijn ze om 12 uur stil. Vage vogels zijn het!

Jullie slapen al zeker???
    Ik zal nog even moeten wachten....

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Na een: 'doei doei' is het stil. WAUW!:$

Dan kan ik niks anders zeggen dan:

Welterusten, slaap lekker allemaal! :)

11. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief van je :).

Klopt. 10 dagen en 4 euro. Ik had het dus op 20 uur gezet vanwege het feit dat ook mijn schoonmoeder komt. Blijkbaar was dat niet genoeg voor ze :D.

Waar zij het over had was dat als de kleine in het ziekenhuis moest blijven ik binnen tien dagen nog zorg voor mezelf kon aanvragen. Maar ja, ik zei haar ook, neem aan dat ze me niet zomaar uit het ziekenhuis ontslaan zonder te weten dat het goed is. Dat was ze dan wel met me eens.

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ging over naar mijn Sammy Minnie en toen was ik weg :$

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rina: ja heel gedoe idd. Goed, ik reken oo kmee dat de hormonen hun werk doen plus natuurlijk alles wat hier gebeurd. Ben ook niet in mijn normale doen. Maar dan nog. Nou ja, daar moeten zij mee kunnen omgaan toch? :D.

Ik heb recht op 49 uur maar ik wilde niet zoveel vanwege de eigen bijdrage. Als mijn schoonmoeder niet zou komen wel maar nu heb ik die ook een maand dus tja, waarom dan zoveel betalen als het niet hoeft.

Hier was het overigens prima slapen vannacht. Koel en koel wakker worden. Deur is nog dicht maar mijn bloedprikdemoon zal zo wel binnenkomen. En mijn ontbijt :D.

Goedenmorgen trouwens :D

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn onderbroek is in mijn naad geschoven :x:x
    Nou moet ik mijn bed weer terugzetten in de normale stand om me daarvan te ontdoen :)

15. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorge,

Jee zeg wat was het hier ineens benauwd gisteravond. Ik zat binnen en de stoom kwam uit mijn oren. Ben maar buiten gaan zitten, daar was het een stuk beter, maarja in je uppie verveel je je dan toch gauw.

Ik ga zo ff de buitenkant van de keukenkastjes soppen en stofzuigen. Lief heeft nachtdienst gehad, maar als hij wakker is mag hij ff dweilen. Onze hulp is 3 weken op vakantie, en dat betekent dat ze 6 weken niet komt. Goede timing haha.
    Verder geen plannen. Lief slaapt tot 13 uur en gaat alweer weg om 17:30. Dus wordt een saai avondje weer voor mij. Ach kan ik mij opladen voor volgende week als mijn vader in het ziekenhuis ligt en mijn moeder alleen in het verzorginshuis zit.

16. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik moet zo om je lachen, jouw zelfspot is echt geweldig!:D
    4 euro is aardig wat als je 10x4 uur rekent!
    Als de baby te vroeg komt, blijft ze nog wel een tijdje in het ziekenhuis. En jou laten ze ook pas gaan als je hersteld bent.

Goedemorgen zwangere dames.

Ik heb het al warm, moet je nagaan hoe jullie je voelen!

Cindy: aan het pakken? Ik heb met je te doen hoor, wat een bloedhitte moet het daar zijn bij jou! Doe rustig aan en veel drinken!

17. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Dames ben er even wat minder vanaf nu,maandag krijgen we de sleutel en manlief heeft vrij!
    Ik probeer wel meetelezen en mijn fb is altijd open voor het geval mij iemand mist!

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ZG: :D Als je zoals ik een (soms veel te) sterke mening hebt en die vaak ook niet voor je kan houden dan moet je wel een goede dosis zelfspot hebben om de boel een beetje in balans te houden. :D . Zo af en toe moet je jezelf ook even een skup onder de kont kunnen geven :D.
    Bovendien is humor goed voor de geest denk ik altijd maar. Zou niet weten waar ik zou zijn als ik niet zou kunnen lachen :D.

Vanochtend dan ook even heerlijk met de verpleegster en de dame van de catering alle doktoren langsgegaan en 'besproken' :D. Zij leveren mij info, ik lever hen vervolgens weer info over mijn evt. kamergenoten :D. Tja, je moet wat he.

@Cindy: meid ik benijd je niet zeg. Ik heb het hier nog koel maar hoor al van de dames die hier van buiten komen dat het al flink benauwd is.

19. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik hoop dat jullie vlug over zijn en je weer met je voeten omhoog kan Cindy.

Hier is de keuken spik en span en komt er al stoom uit mijn oren. Nu dus even zitten en water drinken en dan toch de stofzuiger nog maar even door de woonkamer.

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goedemorgen,

Zo mijn yoghurtje zit er weer in.
    Nu nog de koffie.

De weegschaal was erg vrolijk vandaag, ik werd er niet zo vrolijk van....
    Ik zit bijna op mijn normale gewicht :$

Zal je zien dat het jurkje in het wasmachine zit en het wasmachine zijn werk niet gedaan heeft vannacht...hij wilde niet centrifugeren...gelukkig nu wel, maar mijn jurkje is nog kletsnat.
    Nu heb ik 5 jurkjes, maar dat is de enige die ik zonder legging aan kan.:x

Kan je het nog vol houden Crypto??
    Heb je je onderbroek nog recht kunnen trekken??:D

ML zou vanmiddag thuis zijn en aan de zolder verder gaan....eerst zien dan geloven met die hitte.

Ik ga ook maar wat aanrommelen thuis...
    Keuken wat opruimen/poetsen/was opvouwen.

Sterkte Cindy.
    Ik zou zeggen; maak koffie en broodjes en laat de anderen het werk doen met deze hitte :D

Deel Deze Pagina