35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Sasya
    Gefeliciteerd met je mannetje!

Ik heb altijd moeite met de schoolreisjes.
    Ben bang dat ik haar nooit meer terugzie.

Nou ja. Hopelijk heeft ze een leuke dag.

Ik ga zo omkleden en naar Tilburg
    Even geen 'radio hollandio'. Aaaaaaah.:x

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Sterkte mini,ik kan er ook nooit tegen:)
    Sasya van harte met je ma nnetje;)en veel plezier!

Ik kan pas om half 3 vanmiddag,de gyn heeft dan pas dienst;)
    Net de babykleertjes ingepakt:) 3 setjes zal wel genoeg zijn denk ik;)

Docherlief van 14 kwam ook nog eens binnenzwaaien;) spijt spijt spijt:cool: maarja zand erover,ben blij dat ze er weer is kan ze mij toch helpen!ze heeft haar zusje al gedoucht en is nu bezig met de afwas:D

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Feli met manlief Sasya.

Cindy, is dat de dochter die geen contsct meer wilde?

Hier gaat de angst weer beginnen. Vandaag gaat een deel van de monitor uit en gaat dat goed dan gaat morgen alles eraf. Ik ben hier helemaal niet klaar voor nog :(

4. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemorgen!

@River, veel plezier vanavond bij de rondleiding.

@Minnie, leuk dat je jongste met schoolreis is, waar is ze heen?

@Sasya, gefeliciteerd met je man.

Toen Justin voor het eerst op schoolreisje ging, vond ik dat ook wel moeilijk, vooral omdat hij zelf aan het huilen was in de bus.....nou dan kan je het als moeder ook niet droog houden natuurlijk. Dat was gelukkig alleen de 1e keer, de keren daarna hoefde hij niet meer te huilen. Vorig schooljaar ging Samira voor het eerst op schoolreisje, maar zij hoefde niet te huilen, ze is daarin anders dan Justin. Maar toch blijft het altijd wel spannend hoor. Ben benieuwd waar ze dit schooljaar weer heen gaan, in april gaan ze met schoolreisje dus duurt nog wel even:D

Vanmorgen heb ik weer heerlijk uitgeslapen tot 9.30 uur. Manlief heeft vandaag weer late dienst pfffffffffff sta ik er vanmiddag en vanavond weer alleen voor;) Morgen is hij gelukkig vrij, we gaan dan even naar de Babydump of Prenatal om een schommelwipstoel te kopen:D Daarna nog ff naar de markt, kaas e.d. kopen:p

5. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Fijn Cindy dat je dochter weer thuis komt.
    Pubertijd :)

Hier net weer terug uit Tilburg.
    Bloeddruk was prima, urine was prima en voor de rest gaat het goed.
    Ik word ingeleid in week 40. Dus over zo'n 28 dagen.
    Of het moet eerder beginnen....

Ik ben het wel zat aan het worden hoor, met autorijden zit de kleine zo te stuiteren in mijn buik dat het gewoon pijn doet, en vaak ook 's avonds als ik zit of op bed lig.
    Maar goed, dat soort dingen vergeet je weer snel.
    Volgende week krijg ik nog een groeiecho, want we hebben geen idee hoe groot ze is. :(

Net weer even naar Prenatal geweest, en 2 rompertjes gekocht en een spijkerrokje voor de kleine. :)

@Rina
    Ik vind het helemaal niks dat ze met zo'n bus meegaat.
    Er gebeuren best veel ongelukken met bussen, dus ik ben altijd erg emotioneel.

6. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, fijn dat alles goed was. Ben benieuwd of inleiden nodig is of dat het idd eerder begint bij je?

Leuk dat je geslaagd bent bij de Prenatal, daar gaan wij morgen heen:D

Waar is ze heen op schoolreisje?? Ik ben ook niet dol op bussen hoor, maar ja....om ze nou niet mee te laten gaan door je eigen angst, is ook weer zo wat he;)

Ik ga nu ff strijken want de kids zijn nog niet thuis......over een uurtje ga ik ze ophalen van de BSO:)

7. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Rina
    Ze zijn naar de Efteling, dus dat is hartstikke leuk.
    Ik ga zo richting school lopen om haar op te halen.

De eerste was 4 dagen te laat, de tweede was 14 dagen te laat en de derde was 9 dagen te laat.
    Het is nu inderdaad wel spannend.
    De gynaecoloog wilde uitleggen hoe inleiden bij mij in zijn werk gaat.
    Ik zei; ''Ik wil het niet weten, want dan slaap ik echt niet meer''.
    Ik krijg dus pas de uitleg op de dag zelf.

@Cindy
    Weet je al wat meer?

8. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ohhhhhhh leuk de Efteling, daar is Justin met schoolreisje heen geweest toen hij groep 1 zat, ik mocht toen mee als begeleidster....vond ik helemaal niet erg hoor:D

Okee jouw kinderen kwamen dus allemaal te laat.....grote kans dus dat deze ook langer blijft zitten of werkt dat zo niet??

Net klaar met eten, alles is weer opgeruimd en schoon, kids spelen weer buiten:)

Morgen zijn de kids vrij wegens studiedag:)

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #829 Minniemouse1974, 13 sep 2012
    Laatst bewerkt: 13 sep 2012
    @Rina
    Als je ze iets langer ophoudt kan je misschien zelf morgen een beetje uitslapen.:D

Ik ben ook een keer meegeweest met schoolreis naar Blijdorp.
    Was ook leuk, met de middelste, die zat toen in groep 7.
    Nu moet ik er echt niet aan denken om mee te gaan. :$

Ze is gelukkig weer veilig thuis.:)
    Ik had een moeder een berichtje gestuurd en ze vertelde me dat ze in de laatste bus zat, en die was er pas om 10 voor 6.
    Anders had ik al vanaf 5 uur moeten wachten want ze zouden tussen 17-17.45 uur aankomen. Nu was ik er net wat eerder dan de bus. :D

Het is geen garantie dat de baby langer blijft zitten.
    Maar jee, wat heb ik een last met lopen :$
    Dat is niet echt prettig meer. Je kan wel merken dat ze ingedaald is.
    Aan de ene kant hoop ik dat het langzaam aan spontaan begint...maar wel zo dat ik rustig naar Tilburg kan komen. En dan moet manlief ook thuis zijn, anders heb ik een probleem. Maar ik denk dat een bevalling psychisch goed te sturen is, bij de jongste 2 wel tenminste. :)
    Anders word ik waarschijnlijk ingeleid op 11 Oktober.

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOg even ladies. Dan mogen ze eruit :).

Hier net even bij de Prenatal geshopt. De meiden aldaar adviseerden ons geen prematuurmaatjes te kopen maar ik kon het toch niet aanzien dat ze zwemt in haar kleding. Dus twee setjes maat 44 gekocht. Ze groeit er waarschijnlijk met een week uit maar ja, beter dan alles te groot. Ik was het wel uit dagelijks.

Schoonmama zag winkels en dat was niet goed natuurlijk. Die heeft iedere winkel in en uitgelopen :D. Ik ben maar ergens gaan zitten wachten.

11. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook nog twee minispeentjes gescoord :D. En lief wil nu ineens wel een wieg :S. Daar word ik ook niet goed van zeg.

12. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, de kids zijn nu wat aan het drinken maar gaan zo echt wel naar bed. Justin is toch altijd als 1e er uit, zo rond 7.00 uur is hij wel wakker. Samira is een grotere slaapkop en wil nog wel eens blijven liggen tot 8.00/8.30 uur. Maar als de kids morgen vroeg er uit zijn, vermaken ze zich toch wel hoor...beetje tv kijken of op de DS spelen. Manlief en ik komen er dan altijd pas om 8.30 uur uit haha.

Heeft je dochter het leuk gehad in de Efteling? Zal vast wel, het is natuurlijk een superpark:)

Ik heb ook last met lopen hoor, mijn beebje is ook ingedaald. Vooral als ik opsta van een stoel o.i.d. dan merk ik het.

@Crypto, je hebt gelijk dat je maatje 44 hebt gekocht.....als het zo slubbert is ook niet mooi. En ja, ze zal er vrij snel uitgegroeid zijn maar dan kan je het altijd weer proberen te verkopen via MP ofzo.

13. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Crypto
    Mannen hahaha.

@Rina
    Ze vond het erg leuk.
    Ik ga haar nu op bed leggen ze zal wel moe zijn.

Ik ben zoooo moe.
    Last van lopen/zitten/liggen.
    Ik zou graag vroeg naar bed gaan maar dat zit er weer niet in.
    Morgen weer vroeg op voor de stucadoors....baal.
    Manlief zei nog dood leuk: ''volgende week zet ik die andere dakkapel nog even''.
    En de stucadoor werkt het af....
    Mag ik even gillen?????? WAAAAAAAAH!!!!:x

14. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Oeps, en daar werd jij niet vrolijk van:$:$ Wat een drukte toch bij jullie thuis pffffff. Anders ga jij die dag toch lekker de deur uit?? Krijg je er ook niets van mee;)

15. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Het gaat me niet om de plaatsing van het dakkapel maar om de vertraging en de afwerking. Kost minimaal 4 dagen. Ik trek dat niet.
    Ik heb hem al per sms laten weten dat ik het absoluut niet wil.
    Ik word gek van deze zooi....ik wil een opgeruimd huis.:x

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij bent er echt al bijna Rina!! Nog maar een weekje in principe :).

@Minnie: Fijn dat dochterlief het leuk heeft gehad. Efteling is mijn favoriete pretpark. EN ook die van lief. Dus ons meisje zal daar zeker regelmatig zijn :).

En die man van jou moet maar gewoon begrijpen dat jij nu rust nodig hebt.

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, heb met de wat grotere kleding gewoon het idee dat we ons meisje tekort doen. En ze heeft wel broekjes van het ziekenhuis maar ja, het is je kind. Dus ben blij dat we twee setjes gekocht hebben. Papa was het er ook mee eens dus dat scheelt.

18. cindybaby71

Zo heb ook weer ff tijd:D
    Gelukkig was de ctg en de rest goed!
    Deze beeb ligt precies op schema en daarom willen ze toch graag dat ik nirmaal beval;)
    Ik had immers al 3 flinke babys eruit geduwd:$
    En ik hoefde mij geen zorgen te maken want ze zouden allemaal paraat stan als ik zou komen om te bevallen:cool:(jaja zal wel maar goed;))
    Verder ook nog 3 pyamas voor de kleine gescoord bij de prijsmepper en een boxkleed:)
    Mijn koffer staat klaar,maxicosie ook dus wat mij betreft mag ze komen:p

Hier trouwens ook 2 tatoos,1tje op mijn onderrug en we hebben elkaars naam op de ringvinger:)

19. cindybaby71

Mini ben blij dat je dochtertje het leuk had:)
    En ja dat was mijn dochter wat geen contact meer wou pffff hahaha hoezo pubertyd?;)

20. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, dat snap ik dat je een opgeruimd huis wilt, dat zal je man toch ook wel begrijpen??

@Crypto, idd nog een weekje tot mijn uitgerekend datum. Vind het maar wat spannend hoor:D

@Cindy, fijn dat alles goed was. Nou fijn toch dat je normaal kunt bevallen......ben je daarna ook weer sneller hersteld:)

Hoe oud zijn jouw kids Cindy??

Deel Deze Pagina