Goedemorgen dames, Mini lekker weer bij de griek geweest Ik neem de wonderolie vanaf week 38 heb ik bij T.uana ook gedaan Crypto ooo wat goed dat ze van de monitor af mag,nog ff meid dan mag ze vast mee naar huis Rina ben je er nog River model????? Leuk hahaha lol Hier ook weer een k*tnacht bah echt elk uur eruit om te plassen pff Manlief moet vandaag werken,er is hier het wk wielrennen de hele week:x
Mogge meisjes, Lekker Minnie. Hier vandaag gevulde tomaten en paprika's op zijn Grieks. Wat zal ik dat mens missen straks . Maar wat is nou wonderolie Cindy??? Ons meisje ligt weer op haar ruggetje en dus is de monitor uit. Betekent dat haar billetjes weer ok zijn en mama nu weer in de stress mag gaan zitten. ..... Mama, wat klinkt dat toch nog steeds onwennig . Hier niet slecht geslapen. Jammer dat ik tegen de middag alweer doodmoe ben maar ahwel, dat mag ook natuurlijk. Hier weinig te melden. Zo naar de kleine toe, dan eten en dan slapen en dan weer naar de kleine toe .
Wonderolie is een vies smerig spul wat je in kan nemen om de bevalling op te wekken Je krijgt er buikkrampen van wat over kan gaan in weeen Die heb ik dus bij T.uana genomen en een paar uur later lag ze in mijn armen Maar toen was ik 38weken en 6dagen
Goedemorgen Balen River dat je een nachtmerrie had. Dat was idd geen rustig nachtje. Fijn Crypto dat het met de kleine nu beter gaat! @Cindy Iets innemen lijkt me toch eng...? Hier wel 8 keer wakker geworden van een snurkende man. Ik heb hem zelfs gefilmd. Ik wil vanavond ergens anders gaan slapen maar ik zou niet weten waar. Op de bank is ook niet prettig. Ook word ik steeds wakker om een uur of 5 met vreselijk veel pijn in mijn benen. Ik kan dan echt niet slapen door de pijn. Zal vandaag wel uitlopen in ruzie. Manlief doet te weinig naar mijn zin en denkt zijn personeel wel in te kunnen zetten. Niet bij mij dus he!! Nu ligt hij nog te slapen. En ik sta nu al op ontploffen.:x
Goedemorgen! @Cindy, ik ben er nog hahaha ..ik had me voor vanmiddag afgemeld he. We krijgen rond 14.30 uur visite en ze blijven mee eten dus ik ben dan vanavond weer terug online hihi Balen dat jullie er zo vaak uit moeten om te plassen, daar heb ik nou echt geen last van ik ben er afgelopen nacht maar 1x uit geweest om te plassen. Daarna vanmorgen vroeg weer @Crypto, veel plezier weer bij je kleine meid. @Cindy, lijkt mij maar eng hoor om iets in te nemen om de bevalling op te wekken .ik ben daar geen voorstander van. Ik heb zoiets van laat de natuur maar zijn gang gaan, beebje komt wel als het daar de tijd voor is. En anders kunnen ze bij de vk nog wel het een en ander doen om te helpen. Ik ga in ieder geval niet zelf zitten prutsen @Minnie, rustig aan meid denk aan je bloeddruk hihi. Hier ook soms pijn in mijn benen/bekken........niet fijn. Vanmorgen was ik ook boos op hubbie. Ik zei tegen hem, als ik volgende week donderdag of vrijdag bevallen ben, dan ga je neem ik aan toch niet zaterdagochtend met Justin naar een voetbalwedstrijd. Nou meneer dacht daar wel anders over Hallo, ik ben dan net bevallen, ik mag hopen dat je prioriteiten wel hier thuis liggen en niet bij 1 of andere voetbalwedstrijd!!! Ik was ff flink pissig:x:x Hij denkt daar zo makkelijk over he...........wie zorgt er dan voor Samira en de katten?????......ik niet in ieder geval, ik lig dan de halve dag voor pampus in bed (denk ik). Grrrrrrrr mannen!!!:x:x
Breathe in, breathe out Minnie. En anders skup 'm uut bed! . Eew, vieze drankjes. Vinnik nie lekker nie . Ik geloof op zich niet dat zoiets overigens veel kwaad kan hoor. @Rina: mannen. Het blijven soms onwetende kippen . Hier weer terug. Billetjes waren toch weer wat vurig . Arm meisseke van me .
Zoooo gezellige zondag..... Ik heb hem gezegd dat ik niet ga vertellen wanneer ik ingeleid word omdat ik niet wil dat hij bij de bevalling is. Zooo....opeens werd er van alles opgemeten en is hij weggegaan. Ja dan moet hij niet eerst uitslapen tot half 12 en daarna de telegraaf gaan lezen. Ondertussen staat er weer een was aan voor de baby. Ik ben druk met de was en strijk bezig. Zoonlief heeft het afwasmachine aangezet en is nu de sokkken aan het sorteren.
@Rina Mannen zijn soms zo......grrrrr. Echt zo irritant. Hier ook hoor. Zodra ik bevallen ben gaat hij weer aan het werk. Ik zie het al echt helemaal voor me. Hopelijk gaat hij vandaag wat doen hier in huis.... En ik heb ook gezegd dat uiterlijk zondag de oudste 2 weer hun eigen kamer hebben. Dus dan gaat hij maar savonds naar de ikea. boeiend...als het maar af is.
Oh dat kan ik zeggen maar dat had geen zin gehad Minnie. Dan plakt ie zich aan me vast zodat ik hoe dan ook nergens naartoe kan zonder hem . Maar fijn dat er wat schot in zit. Nog een week en dan is mijn lief zes weken vrij. Daar heb ik wel enorm veel zin in. Met een beetje geluk is de kleine dan ook thuis en kunnen we daar een beetje van genieten. Al moet ik wel bekennen dat ik enorm overdreven beschermingsdrang heb ineens . Mijn smoeder twee kinderen opgevoed maar nog doet ze het in mijn ogen soms niet goed. Schandelijk overdreven van mij . Maar ja, tis mijn kind LOL.
@Crypto, mijn man kletst idd als een kip zonder kop......hij zou toch wel moeten weten wat voor impact het krijgen van een kind heeft, het is tenslotte onze 3e!! @Minnie, hier is hubbie 2 weken vrij zodra ik bevallen ben dus dat hij dan zo snel na mijn bevalling wel naar een voetbalwedstrijd wilt gaan, schoot bij mij echt in het verkeerde keelgat. Justin kan gewoon met iemand anders mee rijden dus dat komt wel goed. Ik wil gewoon dat hij thuis is, ik heb hem hier hard genoeg nodig Die mannen snappen er ook helemaal niets van he:x Net beneden de wc gepoetst dus de visite zit straks op een frisse wc
Heel herkenbaar crypto. Zelfs met mijn eigen moeder had ik wel eens vraagtekens. Ze worden ook ouder he. Hier moest de botte bijl erin. Hij is nog niet terug. Ik heb ondertussen de commode naast mn bed gezet en ben alles aan het opruimen/ sorteren/ controleren. Met de opmerking: 'je houd het maar op tot 11 oktober' kan ik natuurlijk weinig. Mijn deel zal in orde zijn ook al is de rest van het huis een bende. Daar kan ik niks aan veranderen.
Ik begreep van de verpleging dat het ook gewone gevoelens zijn. Maar ja, kijk ik met mijn verstand doet ze het super. Alleen van die kleine dingen die ze vroeger deden en nu niet meer adviseren zoals bv de beentjes vasthouden bij het luier omdoen. En tja ik neem alles over van de verpleging want ga ervanuit dat die het weten . Maar goed, moet mijn smoeder eerlijk nageven, ze doet alles wat we willen hoor. We hoeven het maar te zeggen en ze heeft echt niet zoiets van 'ja maar vroeger'. Ze past zich echt super aan. Petje af. Ik heb het ook vooral als ik moe ben. En helaas voor mijn omgeving ben ik dat momenteel 24/7. Wilde dat lief wat meer begreep dat ik niet een lichte operatie gehad heb en dat de ziekte die ik gehad heb ook niet meteen weg is. Maar ja, Rina, daar ga je al, dat begrijpen ze niet. Behalve als ze zelf in de lappenmand liggen, dan zijn ze op sterven na dood :S.
Zei je man dit????? Hier net weer even een stress momentje. Samira kwam binnen met de mededeling dat haar fiets weg was Grrrrrrrrrrrrrrr, dus ik kon weer mee naar buiten om te zoeken Had ze weer 2 andere meisje op haar fiets laten fietsen en die waren van het pleintje af gegaan:x Net dus die meisjes toe gesproken dat als ze willen fietsen, ze hun eigen fietsen maar gaan pakken. En Samira ook even gewaarschuwd, straks is haar fiets een keer echt weg:x Pffff wat een gedoe zo steeds zeg.
Zo, daar ben ik weer. Ik kreeg tijdens het eten koken migraine...:x Pff. ben mijn bed ingedoken, en nu gaat het weer. Ik heb ondertussen wel medelijden met manlief, want die rijd nu pas naar de zaak, en moet dus nog een dakkapel bouwen vannacht. Tja...ik deed het echt niet expres. Ja, manlief zei dit. Waarschijnlijk zei hij het niet helemaal serieus. Maar hij bedoelt het wel serieus volgens mij. @ Rina Kinderen....en dan er achter aan gaan! Dat zal niet meevallen me 39 weken! Als ik moe ben kan ik ook weinig hebben Crypto. Ik probeer er toch op te letten dat ik niet te veel doe. Maar vandaag heb ik ook echt veel te veel gedaan.:x Ik moet nu nog het bed opdekken en dan ga ik vroeg naar bed, morgen komt de stucadoor weer....
@Minnie, wat balen dat je migraine had. Vervelend zeg. Hier vanmiddag nog meer fietsstress........een vriendje van Samira had haar fiets op slot gezet aan een paal en de sleutel had hij (per ongeluk) in de put laten vallen grrrrrrrrrrrrr:x:x Ik was er echt ff klaar mee.......zijn ouders hadden geen reservesleutel meer. Hubbie dacht op een gegeven moment van laat ik onze sleutel proberen van een slot en wat denk je?????? Hij ging gewoon open Denk je je fiets goed op slot te hebben staan met een slot, past er gewoon een sleutel van een ander slot ook op Nou ja, wij al lang weer blij dat haar fiets los was, anders had hubbie het slot door midden gezaagd Hier een foto van mij, vanmiddag gemaakt
Mooie foto Rina. Zal 1 van de laatste foto's zijn. Ow met dat soort dingen zou ik momenteel ontploffen. Ik word momenteel gek van de kinderen in de straat. Vanmorgen vroeg ging de bel al. Iedereen gelijk wakker van blaffende J.erry. Pff. Sommige kinderen lopen van 8.00-20.00 uur buiten. Dat mag die van ons echt niet. Vanmiddag had ik samen met de oudste de week boodschappen gedaan en vergeten te eten. Tja...dan krijg je migraine. Het bed is opgedekt. Manlief heeft alles keurig gemaakt en beloofd dat de zolder zondag helemaal af is en de 2 oudste daar kunnen slapen. Dan is de rest van de slaapkamers een makkie. Nu nog ff wachten tot het wasmachine klaar is, dan kan de volgende draai er in en ga ik slapen. Morgen weer vroeg op. Welterusten.
Wow Rina. Da's een flinke buuk . Vergeleken daarbij heb ik echt een iniminiebuikje gehad . Maar ja, daar kwam dan vervolgens wel een meisje uit zo mooi . Hier net uit het ziekenhuis. 2 uur heerlijk met mijn kleine prinses gebuideld. Zalig. Mocht vanavond van de zuster wat langer .
@Thanks Minnie, zal idd 1 van de laatste foto's zijn Ik ontplofte nog net niet vanmiddag idd, ik was het zooooooo zat. Ik kan momenteel weinig hebben en al helemaal niet van andermans kids Fijn dat de zolder af is!! Weer een geruststelling toch? @Crypto, ik heb idd een behoorlijk toeter, maar ben 39 weken dus dan mag het ook hhaha. Met hoeveel weken bij jij ook alweer bevallen?? Ik ga ook afsluiten en slapen, ben moe! Welterusten!!