Zolder is zondag af. Manlief komt net thuis en is weer verder gegaan op zolder. Hmmm...hij zou eigenlijk moeten slapen nu. De rest van de week is hij weer weg en volgens mij zit dat hem dwars. Ik kan ook weinig hebben van andermans kids. Ik erger me er vreselijk aan. Ouders kijken er totaal niet naar om.
Morge, gisteren 3 jarigen dus ik heb mijn portie wel gehad. Lief gaat weer verder met kozijnen en deuren in de grondverf zetten, het einde is in zicht. Maar eerst zo samen het duoplissegordijn ophangen in de babykamer. Verder zal er weinig uit mijn handen komen vrees ik want ik ben moe mijn bed uit gekomen.
Goedemorgen, Nog geen bevallingsnieuws meer? Haha rina schiet op!!! Dan ben ik de volgende hahaha Vannacht best goed geslapen Vandaag niet veel te doen alleen de was Crypto wat fijn dat je zo lang je meisjebij je mocht hebben Mini doe rustig aan meid! Stress is niet goed!
Da's een hele mooie buik Cindy Zo. Was zit in de droger. HAd van mijn buuf een heel mooi boxkleed gekregen. Die ligt nu in de box te pronken. Enige wat we missen is een baby .
Let niet op de zwangerschapsstrependie zijn nog van mijn 1e zwschap gelukkig bij de anderen geen erbij gekomen Ben benieuwd wanneer jullie meisje erop mag liggen
Ik ben er weer. Rina??? In zh geweest. Gesprek met de maatschappelijk werker gehad. Poeh, daar kwam nog heel wat ellende uit . Lucht wel op weer. Verder nog steeds niets te melden
Tja na al die buiken hier van de afgelopen dagen moest ik er ook maar weer aan geloven. Ik herken mijzelf amper in de foto, mijn gezicht is zo vreselijk opgezet.
OMG River. Jouw buik is echt mega Maar wel een prachtige mooie buik hoor . Of het is de foto, ik weet het niet . Hoe dan ook, hij is mooi. Wat ben ik benieuwd naar jullie beeb
Nee hoor, ligt niet aan de foto. Hij is mega. Al vanaf dat ik net zwanger was groeide hij veel sneller dan bij anderen. Volgens de vk heb ik ook een behoorlijk zwembad gecreeerd, laten we daar dan maar op hopen. Gelukkig heb ik ondertussen al wel zoveel echo's gehad dat een tweeling uitgesloten is, anders zou je toch ernstig gaan twijfelen.
Wow, wat een buik! Ik had net zoiets, ook echt mega! Heb je niet veel last van je bekken/rug? Cindy en Rina: mooie buiken hoor!!!
Geen last van mijn bekken en weinig van mijn rug. Alles gaat wel moeilijker en ik kan niet doorgaan, dan voel ik mijn rug wel. Denk dat het ook komt omdat ik klein ben, heb in de lengte weinig ruimte voor de baby.