Heerlijk zo'n weegschaal Minnie . Ja, ik hou het nog uit. Onderbroek zit weer recht maar zo langzamerhand begint mijn blaas weer te mekkeren. Dus weer bed naar beneden en naar het toilet strompelen maar. 't Is rustig op de afdeling. Een totale privekamer voor mij alleen . Best luxe. Voor vanavond heb ik een eigen menu samengesteld. Lekkerbek met aardappelpuree en doperwtjes. En ravigottesaus. Jummie . Ben benieuwd wat voor toetjes we erbij krijgen vandaag .
Goedemiddag dames, Ik heb redelijk geslapen maar blijf wel constant draaien, ik word er zo moe van Vandaag 35 weken zwanger........het komt steeds dichterbij, nog 5 weekjes tot de uitgerekende datum We gaan straks na de lunch naar mijn schoonouders, echt heel fijn om met dit weer op visite te gaan pffffffffff heb dan ook totaal geen zin. Mijn ouders gaan ook vanmiddag, mijn schoonmoeder is vandaag jarig Morgemiddag hebben we weer een verjaardag, mijn zwager (man van mijn zus) viert dan zijn verjaardag.....gelukkig kunnen de kids in het zwembadje. Verder weinig bijzonders te melden........alles gaat gewoon zijn gangetje.
35 weken...jij bent er bijna! Succes vanmiddag...pfff...met die hitte. Ik lig even op bed. Mijn lijf protesteert....even bijkomen...niet dat ik veel gedaan heb hoor. Straks weer wat doen.
Nog even Rina! Goed dat je even lekker uitrust Minnie. Zeker met dit weer. Hier net de dokter gehad. Bloed was ok. Wel het bekende urinezuur maar binnen de perken. Bloeddruk is goed onder controle met de meds. Ze was erg tevreden. Ik mag nu onder begeleiding naar het dakterras of even naar beneden JIPPIE . Vandaag doe ik dat nog even niet. Te warm. Maar hopelijk als het van de week wat koeler is .
Ow...bij jullie is het dus net zoals bij ons.....:x Manlief stond er met de verhuizing ook alleen voor... Nou heel veel sterkte Cindy!! En dan met deze hitte...hadden wij ook. In 2006.
@Cindy: herkenbaar. Toevallig wilde ik net gaan vertellen dat mijn supervent vanochtend even het vinyl in de slaapkamer heeft gelegd. Wat een topkerel. Eindelijk die vloerbedekking eruit en fris vinyl erin. Ik wilde er eerst niet aan maa rhij had wel gelijk. Maar ook hij heeft dat alleen gedaan hoor. Hulp is op zulke dagen vaak ver te zoeken of je krijgt het van mensen die zich overal tegenaan willen bemoeien. Dan hoeft het voor mij ook niet meer. Denk dat als wij gaan verhuizen we dat ook voornamelijk alleen gaan moeten doen.
Familie heb ik geen contact mee en mijn mans familie woont in turkije,dan heb ik alleen een zoon die komt wel helpenn een collega van manlief komt eens kijken Dus tja dat wordt druk voor ons
Mijn familie: broer had het in zijn rug... Moeder ging precies hetzelfde weekend verhuizen. Ander broer....: geen idee. Familie van manlief: hebben we al 9 jaar geen contact mee. Op het moment van verhuizen was ik gastouder en een vader van 2 oppaskindjes is toen komen helpen. Van je familie moet je het hebben....?? Mijn moeder zou mij komen helpen toen het niet goed met mij ging een paar weken terug.....NOG GEEN DAG !! Teleurstellend. Ze zei nog; ik kom 1 of 2 dagen per week. NIET DUS. Fijn crypto dat je mannetje het vinyl heeft gelegd. Mijn man is ook hard bezig op een snikhete zolder....
Hier zijn 3 tuinen naast elkaar watergevecht aan het houden. Handig een dakkapel op zolder, kan je alles overzien. Onze jongste zit 4 huizen verderop. Vanaf zolder kan ik haar goed zien in het zwembad.
Grrrr weer vergeten te prikken!! Dat vergeet ik deze week zo vaak he. Heb ik net gegeten en dan kom ik erachter dat ik VOOR het eten moest prikken. Zucht.
@Minnie: ja dat jouw moeder helemaal niet geweest is vind ik ook iets onbegrijpelijks. Ik bedoel, zeg het dan gewoon niet. Maar beloof niet iets wat je dan niet doet. Mijn moeder voelt zich vreselijk. Ze wil heel graag naar me toe maar ze is slecht ter been, met de regiotaxi dat is ook een heel gedoe. Ik zei haar al 'mam, wacht nou gewoon tot de beeb er is, nu kan je toch zo weinig doen'. Wel sneu. Want ik zou me precies zo voelen natuurlijk. Ben trots op mijn lief. Voor hem is het toch extra moeilijk omdat we hier weinig mensen kennen. Net heerlijk getukt. Lig nu te wachten op mijn voorgerechtje
@crypto Als je eens wist hoe zwaar ik het gehad heb. Manlief werkte veel en ik werd knettergek van de hormonen. Mijn moeder gaat 4 x per week naar mijn oma. Terwijl dat niet eens nodig is. Vanaf maandag gaat ze weer oppassen bij mijn broer. En waarschijnlijk wil ze de laatste week mij komen helpen. Helaas pindakaas...dan hoeft het van mij niet meer. Goede leerschool...later sta ik vanaf dag 1 bij mijn kinderen op de stoep om te helpen. En dat weten ze al. Ik ben echt klaar met mijn moeder. Alleen in de kraamweek loopt ze de deur plat. Normaal krijgen de meiden een naam met de letter C...dit kindje niet. Het doet wel pijn dat niemand me helpt. Al moet ik zeggen dat mijn man dag en nacht werkt en de kinderen zoveel mogelijk voor me doen. En ze klagen niet dat ik te weinig doe.
Kan je het wel volhouden Crypto? Ik lig nu op de bank maar ik verveel me echt vreselijk. Jij ligt hele dagen te liggen....is het niet saai?
Doet ook pijn. Hier wil mijn mams met liefde helpen mar kan niet. Mijn schoonfamilie woont te ver. hier heb ik verder geen familie. Ik snap je heel goed. ja, het is nog vol te houden. Het is niet altijd leuk maar voor een goed doel. Lieve mensen hier die echt hun best voor je doen.
Wij liggen hier ook op apegapen. Veel te warm. Ik wilde spinazie gaan maken maar manlief is het er niet mee eens. Die wilt chinees. Niet zo'n trek in. Maar het scheelt weer koken. Wat ga jij vandaag eten?? Oja...ik zie het al. Een lekkerbekkie Als ik nu in het ziekenhuis terecht kom worden ze hier gillend gek. Overal is het rommelig ivm de verbouwing en de warmte. En de planning op de zaak zit vol.... Dus dat wordt een ramp.
Lekkerbekkie met doppers en aardappelpuree. Nom nom. Was heerlijk. Morgen eet lief mee want ze serveren Grieks . Pannenkoeken ook jummie. eet smakelijk