35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussion in 'Algemene clubs' started by River nl, Aug 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    We zitten alweer aan pagina 100/ 1000 stukjes :D
    Dat gaat hard. Voor je het weet moeten we deel 3 gaan openen...:)

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sasje: waardeloos zeg. Wat deed je man voor werk?

@Rina. Ballonnen in de box. Houden katten niet van en anders leren ze het snel af :D

@Minnie: mijn moeder woont ver en is niet goed ter been. Had ik dichtbij gewoond had ze heel veel geholpen daar ben ik wel van overtuigd. Ze heeft wel zendingsdrang maar ze doet wel haar best als ze kan.

3. Minniemouse1974

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    Goedemorgen

Ach mijn moeder...ik zal dit nooit begrijpen.
    Laten we hopen dat ik later de deur plat mag lopen bij de kinderen.

Wat een rare nacht.
    Honden en kat hadden de tussendeur open gedaan en J.erry zat boven en de andere twee in de woonkamer. Aso's.:$
    Vreselijke hoofdpijn nu van het slaapgebrek.

4. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Crypto ik heb er ook geen woorden voor:(
    Soms snap ik niks van mijn eigen man;)

5. River nl

River nl Fanatiek lid

Jul 3, 2011
    1,482
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen,
    Ik ben er elke 1,5 uur uitgeweest om te plassen. Dat is raar. Verder wel goed geslapen tussendoor. Vanmiddag naar de vk voor een laatste echo.

Sasje wat lastig in deze tijd zonder werk.
    Cindy, vervelend hoor zo,n cultuur waar je steeds rekening mee moet houden.
    Sasya, laten ze je vandaag weer haar huis gaan?

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry Cin. Wilde niet onaardig doen over je man maar dit vind ik echt gewoon schofterig :(. Als die van mij zoiets zou zeggen dan weet ik niet wat ik zou doen geloof ik. En laat dat niet de cultuur zijn hoor. Ik ken een flink aantal turken hier die toch echt niet zo zijn ingesteld. Die keerl van jou moet een keer flink om zijn oren krijgen.

Waar uit Turkije komt hij vandaan?

@River: wow, niet moe?

@Sasya: hoe ist daar?

Hier weinig te melden. Zo naar het ziekenhuis. Mijn dropje weer lekker voeden. Ik snap helemaal niets van mijn boobs. Wat een eigenwijze trutten zijn dat :$. Als ik kolf soms en ik doe dat rechts loopt lnks leeg en komt er niets uit rechts. Wissel ik dan is het ineens andersom. Wat een kleuters zijn dat af en toe:x

7. cindybaby71

Ik snap er ook niks van:x hij is normaliter echt niet zo.daarom ben ik er ook zo van ondersteboven:)
    En ik ben nu ook behoorlijk pissig!!!! Je zou bijna wat anders gaan denken zeg:(

Uit Izmir .

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is ie niet ook zenuwachtig of zo? Of oververmoeid?

Mijn vriend heeft gister eens alles m.b.t. zijn werk eruitgegooid tegen de maatschappelijk werkster. Ik stond perplex want hij is niet zo van dat soort dingen uiten. Problemen lost ie zelf wel op vindt ie. Maar gister kwam de frustratie er toch even uit.
    Maakte dat ik me realiseerde dat hij echt heel heel erg aan vakantie toe is. Hem misbruiken ze echt tot op het bot. Meeste van de tijd wordt ie afgebeld, behalve als er werk is dat niemand wil doen. Ik had ze allang de f*cking middelvinger gegeven. Voor die enkele dag dat ie werkt had ik me niet druk gemaakt.

9. cindybaby71

Crypto ik denk ook dat hij overvdrmoeid is!
    De hele verhuizing heeft hij praktisch alleen gedaan,het hele huis behang afgedaan geverfd en noem maar op.en ook nog gwerkt erbij!
    Daarbij moest hij ook nog boodschappen doen en op het werk is ook nog stress.
    En dan ook nog een hoogzwangere vrouw die zeurt om aandacht:(

Dus ja dat zou wel kunnen;)

10. cindybaby71

Even een vraagje over de dames met wazo uitkering.
    Krijgen jullie die per maand of per week uitbetaald? En welke dag?

11. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

Jun 17, 2012
    2,078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemorgen!

@Minnie, er komt bij ons ook een dag dat mijn (schoon)ouders niet meer kunnen oppassen, het zijn toch mensen op leeftijd. Dan moeten wij ook wat anders gaan verzinnen. Maar zolang het gaat, zijn we er enorm mee geholpen;)

Wat de katten/box betreft…….wij hebben hier al vuilniszakken in de box liggen maar dat maakt geen reet uit, ze springen er nog steeds in * zucht*. Weet je wat er in onze box allemaal ligt?? 2 vuilniszakken dus, de max cosi (op zijn kop, anders gaan ze er in liggen), de wipstoel (ook op zijn kop) en dan nog de babygym. Hopelijk blijven ze er nu uit, er is weinig plek voor ze om te liggen;)

@Crypto, ballonnen hebben we ook vaak in huis maar daar zijn de katten ook niet bang voor….wij hebben van die katten waar de nieuwsgierigheid het wint van de angst:(

@Cindy, ik heb een Wazo uitkering en krijg per week uitbetaald. Had liever gewoon maandelijks gehad maar goed, het zij zo.

Wat dragen jullie nou aan je voeten nu het kouder weer wordt buiten? Mijn birkenstocks kan ik nu wel laten staan helaas, is toch echt te fris. Ik baal als een stekker dat ik nog niet bevallen ben, laarzen aan doen met een dikke buik in de weg, is een crime:( Hoe doen jullie dat?? Of ik moet op mijn crocs naar buiten hahahaha maar of dat een goed idee is:(:D

Vanmorgen had ik het weer helemaal gehad met onze kat. De kids waren vanmorgen al aan het ruzie maken over wie er wat op tv mocht kijken.......ik let even niet op, zit Bono weer aan het brood van Samira te eten grrrrrrrrrrrrr klotekat:x:x Ik zit aan tafel te eten, springt hij zo vlak langs mijn eten op tafel, dus allemaal haren op mijn brood:x:x........rotkat........en daarna zat hij uit mijn glas water te lurken:x:x Ik heb hier zoooooooooooo geen zin meer in he.......ik wil rust in huis...........ik wil die katten weg hebben, nou nog mijn vent zover zien te krijgen;)

12. Minniemouse1974

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    @Rina
    Ja dat moeten wel genoeg spullen zijn voor de box :D

Ik draag bijna altijd mijn laarzen. Geen punt om ze aan te krijgen.
    Mocht je er moeite mee hebben zet je 1 been op de rand van het bad. Of op een traptree. Lukt dat nog wel?
    Mijn broer deed ze altijd aan bij mijn schoonzus. Ze kon ze dan ook niet meer uitkrijgen voor hij thuis was.:)

Zet die katten voortaan eerst buiten voor je gaat eten.
    Je hebt het al druk genoeg, toch?

Hier staat de betonmolen in de gang, wat een herrie.
    En aan de andere kant van de deur zit ik de babystrijk te doen.
    :D

13. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

Jun 17, 2012
    2,078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, ik heb hoge laarzen......jij ook?? Ik heb ze aan gekregen, idd met mijn ene voet op de traptree en zo snel de rits dicht gedaan. Maar ik heb dan wel het idee dat beebje een beetje in de verdrukking komt:(:(

Wat de katten betreft, normaal gesproken doe ik ook altijd meteen 's morgens de deur open zodat ze naar buiten kunnen, maar doe de achterdeur op de haak zodat ze ook weer zelf naar binnen kunnen.
    Ik heb het zeker druk genoeg:D

Hier net de kids uit school gehaald, ze kwamen weer met ruzie binnen en dat is nog steeds aan de gang. Ik word hier niet goed van he..........als ik volgende week nog niet bevallen ben, dan blijven ze tussen de middag maar over, dit kost me te veel energie. Hubbie vind het zonde van het geld, maar ja.....hij is lekker werken en ik zit in het gezeik:x:x

14. Minniemouse1974

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    Ik zou ze sowieso nu over laten blijven en zelf meer rust nemen.
    Hier hebben ze vanmiddag vrij. Maar S.tephanie vind overblijven ook erg leuk.

Ik heb korte laarzen.
    Ik had ze vorig jaar al. Toen heb ik ze tot op de draad versleten.
    Nu precies weer dezelfde gekocht. Bij Dolcis. Ze lopen prima ik heb ze heel de dag aan.

Ik ga nog even strijken.
    Maar ik ben al wel bere moe. Vroeg op. Stucadoors over de vloer. Bende. Koud.
    Nou ja hopelijk zijn ze vrijdag klaar.

15. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

Jun 17, 2012
    2,078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ja, ik wilde de kids ook al over laten blijven maar mijn vent wilde dat niet, wat tja, kost weer geld. Mijn hij is niet hoogzwanger, hij begrijpt er ook helemaal niets van:x Gelukkig kan hij morgen zelf de kids naar school brengen en van school halen, 's middags zijn ze vrij, donderdag en vrijdag ook dus de rest van de week hebben we een makkie. Maar volgende week gaan ze echt overblijven, tenzij ik dit weekend beval:D

Korte laarzen is makkelijker aantrekken dan hoge laarzen, daar zou ik ook minder moeite mee hebben. Ik wilde eigenlijk vanmiddag even op pad voor nieuwe laarzen te kopen maar had mijn laarzen alweer uit gedaan dus heb nu geen zin meer. Bovendien moet ik ook nog strijken helaas;)

16. Minniemouse1974

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    Hier ook aan het strijken.
    Het eind is in zicht.
    Wit wit wit wit wit wit wit wit
    Roze roze roze roze roze roze:D

Br br br br br zegt de cementmolen al uren.:x

Ik hou mijn laarzen heel de dag aan.
    Wel zo makkelijk en lekker warm.

Jee wat heb ik last van harde buiken.

17. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

Jun 17, 2012
    2,078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Zo, ik ben klaar met strijken.......gelukkig lag er niet zo veel. Babykleertjes had ik een paar weken geleden al gedaan:D

Ik heb nooit mijn laarzen heel de dag aan, zodra ik thuis kom, gaan ze lekker uit......dan loop ik op mijn crocs of badslippers. Als het mooi weer is, draag ik wel gewoon heel de dag mijn birkenstocks:)

Vervelend die harde buiken......heb ik geen last van maar wel pijn aan de onderkant, een drukkend gevoel, ook niet fijn:(

18. Minniemouse1974

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    Hier is de babystrijk ook af.

De stucadoors zijn net weg. Ik zal zo een foto plaatsen.....:$

19. Minniemouse1974

May 14, 2011
    3,570