35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sas, balen meis :(. Sterkte. Wat zal je ontzettend moe zijn? :(

Cindy, fijn dat het weer is bijgelegd.

Rina nog niet bevallen :D. Schiet toch eens op :D.

River niets te melden :D.

Ik weer terug uit het ziekenhuis. Vandaag alleen geweest. Wat heerlijk. Gesprek met de verpleegster gehad. DAt is echt zo'n ongelooflijke toffe chick. Wat een lieverd (vrouw van middelbare leeftijd hoor:D ).

Even over gehad dat ik af en toe een beetje nerveus van mijn smoeder werd. Begrijp me niet verkeerd. Ze is verschrikkelijk lief, ik hou zielsveel van haar. Maar ze is zo into haar kleinkind dat het af en toe iets teveel is en wij als ouders niet veel kans krijgen. En dat heeft zijn effect op mij, en op beeb natuurlijk. Ik ben van 'als beeb slaapt, laat haar danen geen ge'koechie'koe'. Verpleegster was het daar 100% mee eens en zei ook 'dat hoef ik ook niet te zien want dat mag niet eens'.

Maar ja, zoals ik al zei, ik hou zielsveel van die vrouw en ik wil haar niet pijn doen. Als ik zie hoeveel liefde van die vrouw naar die kleine meid uitstraalt dan is hetheel moeilijk daar wat van te zeggen. Maar goed, zuster heeft me op het hart gedrukt dat ik me daar niet rot over mag voelen en dat ook mijn smoeder als moeder zal begrijpen dt voor een baby dit het beste is.

Dus heb in ieder geval net al aan lief aangegeven dat ze willen dat we wat vaker met z'n twee komen. En moet zo nog even de rest aangeven. Toch niet makkelijk. Die vrouw komt wel 2 maanden hier om mij te helpen en dan zoiets. Maar ja. Mijn meisje is nummer 1. Moeilijk hoor:(/

2. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Mijn dochter is pas om 6 uur uit school.
    Ze doet dan wel de dagelijkse boodschappen.
    Soms helpt ze met koken of tafel dekken.
    Gisterenavond moest ze de folderwijk doen.

Nou het tv kastje is schoon, 1 la is schoon en 1 kastje....pff.
    Schiet niet op....
    Nu de jongste uit school halen....en dan vanmiddag maar langzaam verder....echt erg.:$

3. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Dat is altijd moeilijk Crypto.
    Voor jezelf opkomen en niemand pijn doen.
    Maar deze tijd is voor jou ook erg belangrijk.
    Ik zou dan vragen of de verpleging wilt aangeven dat er max 2 bij jullie dochtertje mogen de komende tijd.
    Ik kan me voorstellen dat het moeilijk te zeggen is tegen je schoonmoeder.
    Ze bedoeld het goed....en dat is dan juist weer zo moeilijk....

4. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ja dat klopt, maar ze wil helaas nog niet:(:(

@Crypto, ik begin nu ook een beetje ongeduldig te worden hoor, zaterdag ben ik uitgerekend.......wanneer komt ze nou:(

Kan me voorstellen dat als je smoeder constant met de kleine bezig is, je dat misschien wel even te veel kan worden.

Man is met Samira naar zwemles.......ben blij dat hij dat voor zijn rekening neemt en ik dat ook niet nog eens hoef te doen. Als hij straks terug komt, pakt hij zijn tas en gaat dan direct door naar zijn werk dus hubbie is er ook maar druk mee maar ja, kan er ook niets aan doen. Ik ga eind van de middag weer naar het voetbalveld, hoogzwanger of niet, alles gaat gewoon door:D Ik ben trouwens benieuwd of voetbaltraining doorgaat als het keihard regent en/of onweert:( We zullen zien. Samira mag ik in ieder geval bij mijn ouders brengen, dat scheelt.......hoef ik haar niet mee te nemen, ze heeft er toch weinig aan:)

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb al met de verpleging afgesproken dat 1 x per dag (we gaan 2 x) papa en mama alleen komen. En dat ik ook zal aangeven dat als ze bij een van ons ligt en ze slaapt iedereen haar met rust laat.

Het is ook heel moeilijk. Ten eerste omdat ze zo lief is. En wie wil niet een lieve oma voor haar kleinkind. Ten tweede, ze is hier natuurlijk maar tijdelijk en straks zit ze weer op 3000 km afstand van haar kleinkind. Maar ja, het moet even.

Lief zegt 'oh maar ik kan wel een keer thuisblijven hoor' :$. Uhm, nou dat denk ik niet. Ze willen papa en mama sufferd.

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een topkerel heb jij Rina? :).

7. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Crypto, whahahah wel lief van je man om dat te zeggen maar idd, snap dat je met je man samen naar het ziekenhuis wilt gaan.

Ik heb idd best een fijne vent, ik had het beroerder kunnen treffen whahaha:D:D;)

8. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Crypto pff lastige situatie meid;)maar je zult toch op eerste plaats aan je meisje moeten denken,ben er zeker van da sma het wel begrijpt:)

Hier net 2eetlepels wonderolie genomen:$of het helpt;) krijg wel regelmatig hardebuiken maar ze moeten wel overgaan in weeen:p

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hoe weet je eigenlijk dat yoghurt niet meer goed is?
    Ik eet al 8 weken lang 2 keer per dag een halve liter yoghurt met slimpie. Zalig!!
    Maar nu zitten er steeds klontjes in.
    Ik heb van alles geprobeerd, roeren, ander merk, andere winkel, maar nee hoor, nog steeds.
    Dus dat durf ik niet te eten....

Net nieuwe vloerbedekking uit wezen zoeken voor de 2 trappen....nog niet zo makkelijk, ik kom weer bij beige/lichtbruin uit...:(

Spannend Cindy!! :)

10. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, dat zie je toch op het pak staan???:( Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Een pak yoghurt heeft toch gewoon een houdbaarheidsdatum:(

Over een 3 kwartier moet ik alweer de deur uit pfffffffffffff, zo geen zin in:$

11. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ja vertel mij wat over datums....daar hoef je je niet druk over te maken.:D
    Maar als de yoghurt bijvoorbeeld te lang buiten de koelkast heeft gestaan, dan gaat het ook niet goed.
    Waarom klontert yoghurt??
    Hoort dat bij volle yoghurt?
    De datum is tot 3 oktober.

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee hoe dat met yoghurt zit Minnie. Ik lust geen yoghurt. Althans geen pure.

Hier net even naar mijn vriendin geweest :). Effe bijgekletst.

13. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Zoooo ik had vanmorgen bezoek en dat was blijkbaar best vermoeiend want daarna heb ik ff een tukkie gedaan van 2 uur.

14. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @River
    Heerlijk, nu kan het nog he :D

Ik heb volgens mij een mooie box op marktplaats gevonden.
    Ik heb er wel een goed gevoel bij. Nu nog kijken wanneer ik hem kan ophalen.
    Ik denk morgenmiddag.
    Ik had er al 1 gekocht, ook een mooie hoor, maar hij heeft 2 jaar op de zaak gestaan en is flink beschadigd....vind ik geen prettig idee.
    Deze schijnt nog hartstikke netjes te zijn, dus....ben ikke weer blij. :D

15. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie....wat de yoghurt betreft, geen idee.......ik lust geen yoghurt dus aan mij heb je niets wahhaha:D

@River, heerlijk zo'n dutje tussendoor. Ik heb nog geen enkele keer 's middags geslapen in mijn zwangerschap:)

@Minnie, leuk een box......fijn als deze er nog mooi uit ziet. Is het bij je in de buurt?

Zo, voetbaltraining is ook weer achter de rug, gelukkig bleef het droog. Ben wel op de tribune gaan zitten, anders hou ik het niet vol.
    Daarna Samira weer opgehaald bij mijn ouders en door gereden naar huis, thuis pannekoeken en poffertjes gegeten met de kids.

Nu zitten ze nog ff tv te kijken en wat te drinken, dan ga ik ze zo naar bed doen:)

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Waarschijnlijk de laatste training voor je voorlopig Rina :D

Ik ben vanmiddag in de bank in slaap gevallen :$...de dagen zijn ook veel te lang, ik ben het echt meer dan zat. :x Ik ben zoooo moe.
    Nog 2 x vroeg op staan....Van het weekend laminaat halen en meubels voor de slaapkamer. Volgende week worden de trappen bekleed, dus dan is het het vanaf volgend weekend weer netjes.:)

Ja volgens mij is het een goede box. Met 2 manden en wieltjes eronder, handig met stofzuigen. :)
    Morgenmiddag gaan we of gaat manlief kijken.
    De box die hier staat gaat naar de zaak waarschijnlijk, mocht ik daar eens zijn, kan ze ook in de box. Maar of dat handig is?? Volgens mij leuk bedacht, maar werkt het niet.

Ik ga even gtst kijken.

17. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Zo ben weer bij devk geweest:)
    Onderdruk was iets gestegen,ik ben een kilo afgevallen,beeb is vast in het bekken:)in combinatie met de harde buiken zou het wel eens een dezer dagen kunnen gaan gebeuren:$
    Zojuist ook wat slijm verloren;)
    Ik krijg zowieso een medische indicatie en moet dan ook in het zhuis bevallen,gelukkig.;)
    Als die harde buiken nu eens overgingen in weeen zou ik ook blij zijn:p

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Cindy. :D. Beebjes beginnen wel te komen zo.

HOe is het met Sasya???

Hier net zalig weer alleen bij mijn dochter geweest. Lief was moe en ik had zoiets van dan ga ik in mijn uppie. Goede beslissing vonden de verpleegsters :D.

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hmmm, ik heb al meer dan een week harde buiken en de kleine zit al meer dan een week vast. Dus dat wil niet altijd wat zeggen.;)
    Maar misschien werkt de wonderolie??

20. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Lekker ff 1 op 1 tijd Crypto.
    Spannend Cindy. Hier geen medische indicatie, dus moeten een eigen bijdrage betalen voor de poliklinische bevalling. Maar wie weet wat de gyn morgen zegt.

Wij hebben bij schoonmoeder gegeten. Lief is nu de deurkrukken terug aan het zetten, het verfwerk in de huiskamer is klaat. Begon die verflucht ook wel ff zat te worden. Maar het ziet er top uit, dus ik ben superblij met mijn vent.

Deel Deze Pagina