35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie..........ja, ik ga er van uit dat vandaag de laatste training voor mij was die ik bij woon hahaha.......misschien zaterdag nog die uit wedstrijd, maar dan houdt het wel op ja:D

Het is ook wel logisch dat je in slaap bent gevallen, het is zo'n drukte en gekkenhuis bij jullie thuis.....is toch slopend, zeker als je hoogzwanger bent.

@Cindy, spannend hoor........hier nog helemaal niets, geen gerommel of wat dan ook. Ze zit nog prima in mijn buik blijkbaar;)

@Crypto, leuk dat je weer bij je meissie bent geweest. Wanneer mag ze naar huis of is dat nog moeilijk te zeggen??

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die lief van jou is er ook maar druk mee of niet River?

@Rina: niet te zeggen. ze moet Alle voedingen zelf eten en zover is ze nog niet.

3. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Okee, krijgt ze nog sondevoeding of drinkt ze ook al uit de fles? Dat is me even ontgaan:)

4. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ja, ik denk dat hij de afleiding nodig had. Gelukkig begint hij maandag weer met werken haha. Voor mij wel jammer, want dan zit ik aan huis gekluisterd.

5. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Dames, ik ga afsluiten en mijn bed op zoeken. Manlief zal ook zo wel thuis komen.

Welterusten!!:D

6. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik lig nu eindelijk in bed.
    Het wasmachine staat weer aan en de droger ook.

Wat zal ik een probleem hebben als de baby eerder komt.
    Dan heb ik geen kraamtijd. Alleen maar een bende in huis.
    Ik hoop echt dat ons kleintje nog minstens 10 dagen wacht.

Ik ga eens kijken of ik nog een tijdschrift kan lezen. Die had ik zondag gekocht.

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rina: deels sonde/deels fles en deels bv.

@River: ik doe het ervoor aan huis gekluisterd te zijn. Trips nar mijn meisje excluded maar lief sleurt me overal heen :(

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Minnie: kraamtijd...wat is dat???

Ik lig ook op bed nu. Ben zo kapot dat ik niet kan slapen.

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slaap zacht Rina.

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ben best bang dat ik de kraamtijd wel kan vergeten.
    Zou ik echt vreselijk vinden. Het is zo speciaal.

Sasya hoe is het nu met jou???

11. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk niet dat ik een kraamtijd ga krijgen nog. Kan err dus ook niet over meepraten :(
    Ik probeer maar te blijven denken aan het mooie meisje dat ik heb. Dat maakt veel goed. Toch ben ik er soms wel verdrietig over. Hoort erbij denk ik.

Ben ook benieuwd hoe het met ons Sas is.

12. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goedemorgen

Weer een dag extra vroeg op.
    Hopelijk hierna nog 1 dag. Ik ben het zooo zat.
    Steeds staat de voordeur open. Overal is het een bende...

Nog nieuws van Sasya, Cindy of Rina?
    Of was het weer een nacht zoals altijd??

Ik ga zo naar Tilburg.
    Daarna even langs prenatal....word ik misschien weer vrolijk.:)

13. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Goedemorgen,

Hier is weer alles rustig voor nu;) vandaag een lekker bankhangdagje en niks doen:p
    Sasya enne meid?:)
    Crypto ik kan mij er heel goed iets bij voorstellen dat je verdrietig bent:( en idd je hebt een mooi gezond meisje op de wereld gezet en dat is toch het belangrijkste:) en anders geef je toch een babyborrel als de kleine thuis is? Zo heb je toch nog iets:)

Rina????? Bevallen:D

Mini ik hoop voor je dat snel alles weer normaal is bij jullie thuis;)
    River hoe is het bij jou?

14. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Minnie ben jij niet straatarm als de beeb er straks is? :D

@Cindy: ach, komt wel goed. Ik kan goed relativeren en ik denk maar zo, vroegah duizenden jaren terug hadden we ook dat soort dingen niet. Dus straks als alles rustig is kan ik daar wel overheen stappen... hoop ik :D.

Sasya???????

Goedenmorgen, redelijk geslapen. Zo even Adolf en Eva uitlaten en dan richting mijn poppetje :). Met smams want lief slaapt nog. Ben benieuwd of ze begrepen heeft wat wel en niet mag :D.

15. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen. Ik heb weer redelijk geslapen. De laatste 3 nachten ga ik er elke 1,5 uur uit om te plassen, maar daar tussen slaap ik goed.
    Straks even de was uit de droger vouwen, dan douchen en richting gynacoloog. Oja voor die tijd mijn vluchtkoffer inpakken. Het meeste ligt al klaar.

Gisteren de onderkant nog even geprobeert op te knappen. Was geen succes, toen ik later naar de wc ging had ik wat bloed in mijn slip. Zat aan de zijkant dus vrees dat ik mijzelf verwond heb. Nergens last van gelukkig.

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik straatarm??
    Ach, weet je wat het is, ik koop heel veel voor dit kleine meisje.
    Meer als ik ooit voor de anderen gedaan heb.
    Maar ik weet ook dat dit komt omdat dit babytje minder welkom is.
    Bij mij is ze welkom, en bij mijn man natuurlijk ook, en de kids zullen er straks ook wel blij mee zijn, maar voor de rest.....
    Dat doet me pijn. En ik denk dat ik het daarom perfect voor haar wil hebben.
    En die box, zo duur is tie niet, en deze box is teveel beschadigd.
    En op de terugweg van Tilburg ga ik graag even langs prenatal, want hier zit er geen meer, en ik koop dan meestal een shirtje ofzo. Ik geef geen honderden euro's uit hoor.

De stucadoors zijn weer bezig, ik hoop echt dat ze het goed en snel afwerken, want ik word er gek van.
    Nu hadden we gevraagd om een schuurplafond, en toen ik het gisteren zag dacht ik; ''wat is dit??''
    Er zat ook een afdruk in het plafond....:$
    Manlief heeft het vanmorgen gezegd, maar daar doen ze niks aan, we moeten maar met die afdruk leren leven denk ik. Echt net of iemand zijn vinger tegen het plafond gelegd heeft. En dan zegt hij nog; ''hoe komt dat?'' Ja sorry hoor, jij hebt dat plafond gedaan, niet wij!! :x
    Nou....zodra manlief tijd heeft mag hij zelf een schuurplafond er in leggen, hij kan het 100 keer beter.
    Dat heb ik ook gezegd; ''dit is eenmalig, hierna doe je alles weer zelf''!!:x

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je Minnie. Plaagde je een beetje.

Maar als de beeb bij jou, manlief en de kinderen welkom is dan is dat toch genoeg? Bij wie is ze niet welkom dan?

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik een beetje hetzelfde heb met mijn beeb. Omdat ze te vroeg is. Zo kwetsbaar is etc. Dan word je toch wat 'weker'. Ik zal het niet teveel doen want ik wil niet dat ze verwend wordt maar je wordt wel wat gemakkelijker.

Maar goed, blijft nog steeds een feit bij ons dat ze zal moeten leren dat niet alles zomaar aan komt waaien en dat ze straks zeker het principe van 'voor wat, hoort wat' meekrijgt. Daar heeft ze later alleen maar profijt van mocht ze ooit in lastige situaties komen.

Maar zolang ze nog beeb is en het toch niet meekrijgt.......... :D.

18. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Baby's kan je niet verwennen is mij altijd verteld. :D

Ach, ze komen hier geen van allen iets te kort.
    Al vind de oudste vaak van wel. En dat begrijp ik dan niet.
    Ze heeft echt alles, een duur mobieltje met internet, een prachtige scooter, 1 zgan fiets in Breda op het station en 1 zgan fiets hier.
    Leuke kleren, dansles, een leuke baan, een kat van 500 euro...
    En ze is altijd chagerijnig.:x
    Dat snappen wij dus niet.
    Gisteren vertelde ik over de nieuwe box. Nou zoonlief reageert amper, de jongste al helemaal niet...maar de oudste!! Wow!
    Zoonlief zei tegen haar; ''Wie z'n geld is het nou? Toch niet van jou??''
    Maar dan is ze gelijk boos en jaloers....voor een box van een paar tientjes. :$
    Zelf heeft ze als baby alles nieuw gekregen, want ze was natuurlijk de oudste. Je wilt toch het beste voor zo'n kleintje??

Mijn hele familie ziet het niet zitten zo te merken.
    Mijn moeder die niet langskomt, mijn broer en schoonzus die nooit vragen hoe het gaat, en mijn andere broer en schoonzus ook niet.
    Echt net de noordpool hier, ijs-en-ijskoud.

19. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Mini misschien heeft de oudste gewoon teveel en daar kunnen ze ook ontevreden over worden:p ze heeft en krijgt immers alles wat ze wenst? Dus daar is de lol dan ook gauw vanaf.
    Als je weet je moet ergens voor sparen dan is de vreugde natuurlijk groter dan wanneer je zomaar alles krijgt:$

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ja dat is zo.
    Te veel verwend. Nu werkt ze voor haar geld. Dat is beter.
    Ze krijgt kleedgeld en ze heeft haar salaris.
    Benzine moet ze ook zelf betalen.
    Hopelijk ziet ze het in dat ze alles heeft.....maar ze had het liefst enig kind gebleven.
    Tja.....je kan niet alles hebben.:)

Deel Deze Pagina