Jij gaat verliezen Minnie . Rina moet eerst voetballen Stand nu: Rina 1 Cindy 1 Jouw buik is nog te rustig. River's buik is ook nog te rustig. Hmmmmm... .
Hopelijk blijft de mijne nog minimaal 8 dagen zitten. Daarna mag ze komen, maar eerst de verbouwing af. En anders word ik de 11e Oktober ingeleid.
Tja ik denk toch dat Rina nu al flink in de weeen zit hoor. De derde isaltijd een dwarse die zich niet aan afspraken houdt. Ik kan het weten. Ik heb nog geen tijd om te bevallen. Lief heeft nu de gangdeuren in de grondverf staan en wil dit weekend het washok ook nog gaan voorzien van tegels en vinyl. Ik ga vanmiddag naar de pedicure. Ben benieuwd, ik kan er absoluut niet tegen als ze aan mijn voeten zitten. Maar ik blijf ondertussen aan de lakens hangen met mijn voeten.
River en ik wachten netjes op onze beurt Komt nu nog niet uit, eerst alles netjes in huis, dan pas zijn we er klaar voor. Bevallen is gewoon psychisch.
Wat word het spannend hier! @Sasya: gefeliciteerd met je dochter!!! @Rina: zet em op! @Crypto: hoe is het met je dochtertje? Andere meiden: ik leef met iedereen mee!
Goedemorgen! @Sasya, gefeliciteerd met jullie dochter Tess. Ben benieuwd naar een foto en je bevallingsverhaal @Cindy, ik had gisteravond idd last van harde buiken maar het heeft verder niets gedaan helaas @Minnie, idd ..eerst de voetbalwedstrijd morgenochtend, daarna mogen de weeen beginnen haha @Crypto, ben ik van het plannen???? Whahahahaha ..daar heb je wel een beetje gelijk in @Minnie, fijn dat het lekker opschiet bij jullie in huis. @Crypto, ik hoef niet te voetballen whahahaha maar mijn zoontje ik hoef alleen maar te kijken @River, nee hoor nog absoluut geen weeenactiviteit hier ..was het maar waar @Minnie, fijn dat de stucadoors klaar zijn. Mijn ouders zitten vanavond in het theater, dus mocht ik vanavond beginnen, dan gaan de kids naar mijn zus Hebben dus alles even door genomen. Straks gaan we nog even de stad in om nieuwe winterlaarzen/schoenen voor de kids te kopen, hebben we dat ook weer gedaan. Verder geen plannen voor vandaag..........ja, zou graag willen bevallen, dat zou een goed plan zijn, maar ja.....ze heeft nog geen zin
Lief kamertje Cindy! Leuk. Ik ben zeker aan het poetsen. Maar goed dat manlief het niet ziet, want die zou het er niet mee eens zijn. Achter zijn de ramen aan de binnenkant gezeemd en de houten jaloezien zijn schoongemaakt. Dat was nog een hele klus. Gisteren had ik de box in elkaar gezet, er niet op gerekend dat manlief eerder thuis zou komen. Nou, die was niet blij, ik lag languit op de grond een schroef aan te draaien. Moet kunnen, toch?
@Cindy, tja ben er nog steeds idd........het wordt nou vervelend he Mooi babykamertje hoor!! @Minnie, doe je wel rustig aan meis??? Ik word al moe als ik lees wat je nog allemaal doet
Ik heb nog een heel huis te reinigen, veel was op te ruimen, laminaat te halen...er is geen tijd om rustig aan te doen...dochter van 16 is heel het weekend werken. Manlief moet klussen en ik poetsen, sorteren en opruimen. Maar nu eerst even eten.
Wat een prachtig kamertje Cindy Ik is loers . Onze kommode is eigenlijk te hoog maar goed, ik leg het aankleedkussen wel op bed. Ze komt toch bij ons slapen. Wil ook niet zeuren dat lief een te hoge kast heeft uitgezocht . En als we verhuizen dan regel ik wel weerwat anders. Tactisch . River, ik heb van de week mijn teennagels eindelijk kunnen knippen. LIef was de knipper kwijtgeraakt en ik vergat er steeds een te halen. Mijn schoenen begonnen zeer te doen en die zijn groter dan nodig is al zeg maar . @Rina: och ik zie jou rustig meevoetballen hoor . Zou me niets verbazen. Hoop! ZWAAAAAAAAI. Hoe is het meis? Hebben we al een foto van Sasya's prinsesje gezien? Goed, ben ik weer bij? Net gesprek met de kinderarts gehad. Onze dochter doet het super. Billetjes zien er ook goed uit maar ze houden het nog wel goed in de gaten. Evt. gaat ze bij de eerste tekenen toch weer bloot. Verder is het wachten tot ze alle voedingen zelf gaat eten. Kan met een week zijn maar kan ook later. Ik heb daar geen moeite mee. Wil haar graag thuis maar wel als onze kleine meid er klaar voor is. Ze is de 2600 gram gepasseerd .
@Minnie, nou succes er mee.....wel je rustpauzes nemen tussendoor he. Hier zijn we ook aan het eten. @Crypto, ik mee voetballen??? Whahaha nee hoor, daar waag ik me niet meer aan. Morgenochtend nemen we gewoon een klapstoel voor me mee zodat ik lekker kan zitten onder de wedstrijd Fijn dat alles goed gaat met jullie kleine meid!!
Ik meld me even af, we gaan de stad in nieuwe winterschoenen/laarzen voor de kids kopen Dan weten jullie dat ik weg ben en niet lig te puffen hihihihi Tot later!!
Ooo lekker Crypto, 2600 gram. Ik zit nog ff snel met mijn voeten in een badje, kan daar toch niet met vieze voeten aankomen. Vanmorgen heeft lief me nog even de stad ingesleept. Nou dat was dus echt de laatste keer. Pfff ik had een zwaar gevoel en een bandenpijn.
Ik dacht; ik haal het karton even weg uit de gang....ik heb nu al op 3 plaatsen de muur beschadigd!! Dat wordt nog wat, als dat zo snel beschadigd. Het was natuurlijk nog niet droog, maar dan nog....pfff. Gelukkig heeft niemand het gezien en heb ik het weer recht kunnen trekken, maar als hier vanavond 2 honden en 3 kinderen loslopen, dan gaat dat niet goed.
Crypto wat goed al 2600gram nog even meid dan is ze klaar voor naar huis! Hoe is het met je smams afgelopen? Snapt ze een beetje dat ze jullie ook eens alleen moet laten? Mini jaaaaaaaa meid opletten he maar ik ken hethoor,hier ook al her en der een krasje blijft niet uit denk ik Rina ok meid je mag gaan,je hebt je netjes afgemeld River lekker hoor naar de pedicurewat kost zo iets eigelijk? Ik zag nl bij mij tegenover aan het huis ook een bordje hangen van een erkend pedicure Sasya waar blijft de fotoooooooooo? Ik heb vandaag het hele huis gepoetst pfffff inclusief bedden afgetrokken En eindelijk het babybedje opgemaakt,tas is ook klaar dus nu kan ze komen Hoezo nesteldrang? Lig nu wel uitgeteld op de bankmet harde buiken alweer