Ik ga zo even bij mijn Marokkaanse buufje op bezoek. Ze lag hier van de week en heeft gister haar beeb gekregen. Ben benieuwd
Wat een prachtig kindje!!!! Ik had haar al gezegd, halfbloedjes zijn mooi. Maar deze spant de kroon. Wat een lief poppetje. en Wat zijn die kraamsuites mooi. Ik liep naar buiten en heb meteen de zaalarts gevraagd of ze om te kopen zijn . Ik gaf alleen wel aan teleurgesteld te zijn dat er geen internet op die kamers is . 'Wacht maar, jij bent veel te hard aan het werk om aan internet te denken straks' zegt ze . Ik zeg 'dan ken je mij nog niet ' Ik zou jullie trouwens adviseren gezellig bij mij op bezoek te komen. Buiten ligt iedereen op apegapen en ik zit hier zalig koel . Ik deed heel even het raampje open maar die heb ik snel weer dichtgedaan. Die gaat voor ik ga slapen wel open.
@Crypto, fijn dat ze tevreden over je zijn in het ziekenhuis Hier zijn we net klaar met bbq-en........maar we hebben wel binnen gegeten want in onze tuin is het niet uit te houden, tuin ligt op het zuidwesten dus we hebben de hele dag de volle zon er in tot 's avonds Vanmiddag kreeg ik wel koppijn hoor van in de zon buiten zitten bij mijn schoonouders, ondanks dat ik onder een grote parasol zat pfffff. Toen we weer thuis waren, hebben de kids nog ff gezwommen. De Hello Kitty klok hangt ook eindelijk op de babykamer, hij hangt boven het plankje wat boven de commode hangt Ja meiden, ik ben nu echt met aftellen begonnen......35 weken, dat klinkt al best ver
Bbq is ook lekker Wij hebben net pannekoeken gegeten. Was erg lekker. Nu veel drinken om de waarde laag te houden. Vertederend zeker zo'n kleine baby Crypto? Ik moet nog 7 weken en 5 dagen.... Hopelijk koelt het gauw af.
Ik vind baby's altijd zo schattig. Ik zit nu nog gewoon buiten op het plein. S.tephanie speelt verstoppertje met 2 vriendjes. D.avick brengt de folders rond hier op het plein. Het is ondertussen afgekoeld. Manlief is naar de zaak gereden om een dakkapel te gaan bouwen. Die is voorlopig nog niet thuis. C.harlotte is naar dansles. En ik ben blij dat het afgekoeld is. Morgen zal het vreselijk warm zijn.pff
De kids liggen net in bed.....Justin ligt weer in ons bed, op zolder is het net een sauna....daar kunnen we het jochie echt niet laten slapen nu Als we weer goed gespaard hebben, willen we een airco aanschaffen voor op de zolderkamer....lijkt me geen verkeerde investering Ik drink alleen maar water, water en water met dit weer. Jullie ook?? Maandagochtend gaan we eindelijk alle babyspullen bij mijn ouders ophalen, de kids zitten dan weer op school dus hebben we mooi ff de tijd. Kan niet wachten om weer een box in mijn woonkamer te zien staan hahaha.......kinderwagen in de gang, leuk hoor!!
Idd Crypto, het staat al maanden bij mijn ouders op zolder en toen we de spullen daar brachten, heb ik ze daarna eigenlijk niet meer gezien Voor mijn ouders hebben we een tijd geleden ook een wipstoel en campingbedje gekocht zodat ukkie daar kan blijven slapen (als ik weer aan het werk ga) Hoe is het Crypto??
Ik ben moe. Maar ze moeten nog even de bloeddruk komen meten. Kan ik daarna lekker gaan tukken. Zal wel niet voor 10 uur zijn.
Ik zit ook aan het water Maar ik drink ook veel coca cola light. Wat is het benauwd hier, bleeh. Ik lig ondertussen gedouched in mijn bedje. Maar er staat geen zuchtje wind boven. Leuk he als de box weer in de woonkamer staat en de kinderwagen in de gang. Alhoewel ik ook altijd weer blij ben als de kinderwagen na een paar jaar uit de gang verdwijnt wegens plaatsgebrek. Hier verder geen nieuws. Ik ga een beetje kijken op MP. Niet dat ik nog iets nodig heb, maar wat moet je anders doen??
Ook weinig meer te melden. Ga eens mijn meds innemen en mijn spuit zetten. Mijn rechtervoet is zo aan het eind van de dag aan het eind van zijn latijn. Vanmiddag wilde lief mijn hello kitty slippers passen (had de schat voor mij uitgezocht, lief he) maar hij kneep daardoor keihard in mijn voet. AUW. Hij schrok ervan . Helaas passen ze niet. Ga ik ze bewaren tot later.
Ik zag ze op fb. Leuke slippers! Als ik zo doorga ben ik superslank na de bevalling... Manlief vnd dat helemaal geweldig...maar ik niet zo. Dan moet ik allemaal nieuwe kleren kopen... En dan kan ik de bokkenpoten wel vergeten voorlopig. Zo als het er nu uitziet, en ik blijf nog 7 weken zwanger ben ik nog minstens 15 kilo kwijt na de bevalling.
@Minnie, Cola? Bah, lust ik niet......van koolzuurhoudende dranken drink ik alleen af en toe een glas Sisi, 7up of Cassis Idd hier ook nog benauwd, het is nog 26.5 graden binnen pffff, is toch niet normaal Slapen zal wel een probleem worden. Het is idd altijd weer fijn als de kinderwagen en box na een tijdje ook weer verdwijnen zodat je weer wat ruimte terug krijgt Maar goed, voorlopig zitten we weer ff aan de box en kinderwagen vast.....vond het ook altijd zoooooooo fijn als de kids in een buggy konden, die dingen klap je ff snel in en uit en past gewoon goed in de kofferbak
Ik moet me binnenkort eens verdiepen wat een goede buggy is. Er zijn zoveel soorten. En tegenwoordig heb je speciale haakjes, kan je de buggy zo ophangen in bv de gang of voorraadkast. Ideaal. Als je geen lekkere dingen meer mag ben je blij dat je coca cola light mag.
Minnie: hoor wat je zegt 'dan moet ik gaan shoppen ook nog'. Uhm.... Ben benieuwd wat ik kwijtraak na de tijd. Al dat vocht dat hakt er behoorlijk in. Hier kan warmte slapen niet in de weg zitten. Koel. Ik ga zelfs onder het laken zo. Zo even overschakelen op Sammy. Hoogste tijd.
De hele maand oktober ga ik me overigens niet met afvallen bezighouden. Ik wil de hele maand zalig Grieks eten. Nou is het eten zelf niet heel vet maar de zoete dingen die ze maken...... oh myyy yummy yummy
Babykleren kopen is leuk, maar voor mezelf kleren kopen word ik echt niet vrolijk van. Hij heeft wel gelijk, het is niet verkeerd om een paar keer af te vallen....maar om nu meteen zo te overdrijven!!:x Het is hier vreselijk warm. Ik slaap voorlopig nog niet. De jongste slaapt nu net....(maar ik ben nog niet moe zei ze nog ). Ik mag zo nog een yoghurtje met slimpie. Joepie Manlief wilde vanavond eigenlijk ook naar de griek. Maar ik hou meer van pannekoeken. Heerlijk met ijs en aardbeien. En mijn waarde was niet eens zo heel slecht: 7.0 De griek komt wel weer een keertje.