Haha, daar hadden wij het laatst ook over. Ik zei tegen lief gaan wij dan ergens anders heen of de beeb?
Ik dring niet voor hoor, volgens mij wil ons kleintje er weer niet uit, net als de andere 3. Dus zal het 11 oktober worden....
Hier alle 3 tussen week 38 en 39,maar ik heb sterk het gevoel dat deze blijft zitten( hoezo koppige turk)
Zucht. Was ik mooi op tijd voor zwemles...dat al uit mijn tenen moet komen....stopt er een vrouw die vraagt of we de kat weer terug hebben. Even een praatje...en wat denk je?? Op dat moment loopt de kat weer weg!!!!! Aaaaah.:x Gelukkig hebben we haar weer. Maar dit is niet leuk meer.
Zwemles zit er bijna op. Ik ben benieuwd of ze vanmiddag getuigschrift mag zwemmen.... Dan moet ze volgend weekend afzwemmen. Jee mijn bekken is wel stijf zeg. Hebben jullie dat ook??
Goedemiddag! @River, ja dat zijn allemaal van die dingen die je op het laatst erbij krijgt. Niet fijn! @Minnie, gelukkig is je kat weer terug pffffffffffff zal weer schrikken geweest zijn Hier geen last van een stijf bekken. Zo, we zijn net thuis van de voetbalwedstrijd. Justin zijn team heeft gewonnen met 8-2. Mijn ventje heeft weer 4 doelpunten gescoord. Toppie! Daarna nog wat gedronken in de kantine en nu dus lekker thuis. Doe verder weinig vandaag. Vandaag 40 weken dus uitgerekend maar nog helaas geen tekenen dat ze al wilt komen. Ik ga dus fijn overtijd lopen heb ik sterk het idee. Of het moet vanavond nog beginnen?? We zullen zien
Stelletje spionnen Ik denk dat mijn lief dat dus weer moeilijk gaat vinden lol. Die had al moeite toen beeb er nog in zat. Rina: kom op, autorijden, drempels pakken, fietsen, opwekken die weeen . @Minnie: succes, hopelijk mag ze vanmiddag. @River: LOLZ. Goeie @Cindy: zoals mijn vriendin me altijd liefdevol noemt 'Terrorturk'. Jouw TT'tje zal ws ook bijzonder eigenwijs zijn . HIer terug uit zh. Weer billetjes . En we hebben al zoveel geprobeerd. Zalf, creme, andere luiers, maizena, sudo etc. etc. Dus maar weer met de billen bloot. Vanochtend met smams. Vanavond met lief. Dan gaan we haar in bad doen. Heb ik lekker op een moment gezet dat we alleen zijn . Smams is wel een beetje verdrietig. Kan het merken maar het moet even. Beeb heeft prio. Lief wilde in de rooming inn kamer gaan voeden maar ook daar heb ik een stokje voor gestoken. VOel me zo langzamerhand wel een enorme bitch maar goed. In de RI-kamer zitten we namelijk alleen. En dan weet ik dat smams zich waarschijnlijk niet houdt aan de afspraken. Op de kamer lopen de zusters en die houden het goed in de gaten. . En gelukkig hebben de zusters maar 1 woord van mij nodig om te begrijpen. Vandaag om 10.54 was is ze 37 weken geworden. Dus heeft lief het er met zijn moeder over. Begint ze ineens over dat ze pas om 12.30 gebeld is. Ja, uuuuuuuuuuh, papa mag niet bellen vanaf de neo hoor . En ik zag en hoorde pas iets over mijn kind drie uur later . Smams in tranen. LOL. Wat een situatie weer. Maar goed. Heb even pakje sigaretten voor haar gekocht. Die waren blijkbaar op en helpen destemming ook niet . Wat ben ik blij dat ik niet rook
Ik zit me eigenlijk te bedenken. Eigenlijk hoor ik hier helemaal niet meer he. Zwanger zijn, zwanger worden topic. ......
@crypto straks horen we hier allemaal niet meer. Moeten dan een nieuwe titel bedenken.... @Rina Goed van je zoon dat ze gewonnen hebben! Nu kun je rustig bevallen. Manlief is met de kids de bouwmaat in. Hierna rijden we naar ikea. Ben blij dat daar veel toiletten zijn.Want we zijn daar wel een tijdje. Dochtertje moet volgende week 4 x zwemmen. Hopelijk lukt dat....mocht de baby komen lukt het niet. Moet ze drie maanden wachten voor haar A. We zullen zien.
Autorijden doe ik nog gewoon hoor, zat gisteren nog in mijn auto....drempels pak ik daardoor ook mee.......fietsen doe ik niet meer, krijg dan bandenpijn. Zal ik dan toch aan de bitter lemon moeten? Of het hart van een ananas eten?? Ach, we wachten wel weer uhhhmmmm geduldig af Balen dat je meissie weer last heeft van haar billetjes.....heeft ze kapotte billetjes?? Kan het niet door een bepaald merk luiers komen?? Je moet hier gewoon blijven komen hoor, we willen natuurlijk wel op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen
Klopt, wat doe je hier nog? Haha. Denk dat we even een nieuwe naam voor ons groepje moeten bedenken waaronder we verder kunnen gaan. Nieuwe mensen sluiten zich toch niet aan. Verder dan zich voorstellen komen ze niet. En we willen elkaar toch blijven volgen toch?
Ik zou jullie idd niet meer willen missen. Daarvoor hebben we teveel gedeeld. @Rina: ik heb al andere luiers meegenomen maar helpt ook niet
Misschien een idee om zodra we allemaal bevallen zijn, een nieuw topic te openen met idd een nieuwe naam?? Dan kunnen we daar verder kletsen over onze beebs e.d. @Crypto....heb je ook al Bepanthenzalf geprobeerd??
@Crypto.........Callendula Billenbalsem van Weleda??? Die schijnt enorm goed te helpen. Ik denk even met je mee hoor @Minnie, lekker aan het shoppen bij de Ikea???
Tss ik maar denken dat ik licht slaap. Nou vergeet het maar. Vannacht om half 4 is de brandweer hier in de straat geweest met alle toeters en bellen omdat er 4 vuilnisbakken stonden te branden tegen een gevel. Wij slapen aan de andere kanten hebben niets gehoord. Wel heb ik vannacht gezien dat onze buitenlamp bij de voordeur aan was, maar ging er vanuit dat er iemand bij de buren te stappen was geweest.
Hahaha die River. Ik slaap tegenwoordig met oordopjes.... Zo net thuis van Ikea/Prenatal en Praxis. Manlief kan nu eindelijk beginnen. En ik ben doodmoe.
@Rina: alle tips zijn welkom. Zal er eens even achteraan gaan. Eerst nog even een tip van Cindy uitproberen.