@River, fijn toch dat je niets gehoord hebt. Alleen maar beter @Minnie, oordopjes??? Hihihi.....daar slaapt mijn man mee als hij nachtdienst heeft gehad. Hier net klaar met eten.......ik at alleen met de kids, we hebben gewoon simpel bruine bolletjes met gebakken ei gegeten Morgenavond, maandagavond en dinsdagavond eet ik ook gezellig alleen met de kids
Dat is afwachten Rina..... Mijn man snurkt zooooo. Sinds de oordopjes heb ik daar geen last meer van.
Gewoon slaan Minnie Oh, ik heb al vanaf vanochtend hoofdpijn en die wil maar niet weg . Is ook niet een beetje hoofdpijn maar echt hevige. Bah.
Ff gaan slapen crypto? Of paracetamol. Broers..... Zo zit hij hier vorige week...nu zie ik op rdw dat hij zijn auto ingeruild heeft.(schoonzus had het tegen iemand verteld op facebook). Had hij toch kunnen vertellen??? Het lijkt wel een staatsgeheim. Nou ik ga ze beide stalken tot hij verteld welke het is.:x Dat snap ik nou niet hoor...dat doet hij echt om mij te pesten. grrrr. Kleine zusjes worden niet serieus genomen..... En ik kan ook niet even gaan kijken, hij woont aan de andere kant van nederland en gaat morgen op vakantie naar zuid-frankrijk....
@Minnie, mijn man snurkt ook ontzettend.......ik geef hem altijd een por, helpt maar even helaas....gelukkig val ik toch een keer in slaap @Crypto, vervelend die hoofdpijn. Sterkte! @Minnie, waarom had je broer het nou niet verteld? Weet je dat al? Hier liggen de kids fijn op bed, er komt helaas niets bijzonders op tv
Dan blijf ik hem een por geven. En elk uur plassen...pff. Hij heeft een foto gestuurd van het dashboard...maar wil het nog als verrassing houden. Ik ben nu eenmaal een autogek...moet dus geduld hebben tot hij op kraambezoek komt.De teller is anders..net als bij een peugeot. Dus het kan geen Ford zijn. Hij telt met 10/30/50 ipv 20/40/60/80/100. Moet nog kijken hoe de teller van de Audi eruit ziet. Hij is in ieder geval wel nieuw. Manlief is hard aan het werk. Vraagt hij aan dochter van 16 even haar kamer te vegen zodat hij zo daar laminaat kan leggen. Zegt ze; ''Zie ik er uit als schoonmaakster?'' Wow......dat zou ik dus nooit gezegd hebben als ik een nieuwe kamer kreeg!! Hopelijk draait ze bij anders denk ik dat manlief zegt; bekijk jij het maar!:x
Wow Minnie. Als ik dat zou zeggen dan zou ik zelfs op 38-jarige leeftijd nog een flinke draai om mijn oren krijgen van mijn moeder . En laminaat kreeg ik al helemaal niet meer.
@Minnie........wauw, wat een lef heeft jouw dochter zeg Ik had dat echt niet hoeven zeggen tegen mijn ouders, die hadden mij ook een draai om mijn oren gegeven en dan zou ik zeker naar het laminaat kunnen fluiten. Het lijkt alsof ik lichte krampjes heb.......dus ben benieuwd of het door gaat zetten
Ik meld me af, ga lekker mijn bed in..........proberen te slapen Manlief zal ook wel bijna thuis komen. Welterusten!!
Slaap lekker Rina. Ze is al aardig bijgedraaid...hoezo verwend?? Nee ik heb nog niet gekeken. Maar met twee broers boven me die posters van audi en bmw op hun kamer hadden hangen hebben ze me aardig aangestoken. Ben wel benieuwd naar zn auto....hij rijdt al 25 jaar Ford....zn droom is een audi....gun ik hem wel.
Ik ga zo ook mijn bed maar eens op zoeken. Voor de tweede avond misselijk na het avondeten. Na het drinken van warme melk alles weer rustig. Uurtje terug ineens felle korte steekjes onderin mijn buik. Hield een half uurtje aan. Geen idee wat het was. Slaap lekker allemaal.
Slaap lekker River! Wij zijn nog aan het klussen... Laminaat in 1 kamer ligt erin. Ook het bed staat in elkaar. Bij mij rommelt het ook wat. Hoop dat ze nog even wacht
Kom ik onder de douche vandaan, heeft manlief het bed op klossen staan!! Ik was totaal van slag. Daar ga ik niet in slapen!! Het bed stond op 90 cm hoogte. Hij heeft de klossen er weer onder uit gehaald. Nu is het bed 60 cm hoog. Tijd genoeg als de kleine geboren is. Maar ik denk dat hij nu zelf klossen gaat maken van 10 cm. Hoog zat Ik ga ook maar eens slapen. De oudste twee slapen voor het eerst in hun nieuwe kamer.
Ach, arme Minnie-man. Is ie lief voor je moet ie het weer anders doen . 90 cm is wel een beetje hoog ja. Goedenmorgen, moe, op, en ik gazo naar mijn meisje /
Morge, Crypto, geniet van je meissie. Ojee Minnie, heb wel een beetje medelij met je man. Mijn bed is al van zichzelf 70 cm hoog. Ik heb een antieke 2 persoonskajuitbed. Was wel ff wennen in het begin met in en uitgaan haha. Ik heb echt bagger geslapen. Elk uur plassen en vanaf 4 uur niet meer kunnen slapen. Vanmiddag maar ff wat slaap in proberen te halen. Niet te lang want ik wil ook nog een pan verse snert maken.
Goedemorgen, Manlief vond het niet erg hoor. Hij vond die klossen sowieso niks. Nu eerst koffie en dan verder met de verbouwing. Hier is nog geen baby te zien.....