35+ en zwanger (worden) Deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door River nl, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Truste River. En anderen. Hier sluiten de oogjes ook.

2. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, wij moeten ook een nieuwe buggy….de buggy waar Samira in heeft gezeten heb ik nog wel in mijn kofferbak liggen (roze Chicco) maar is niet goed meer:(

@River en Crypto, welterusten!

Ik wil aan de ene kant ook graag slapen, maar ik denk dat ik wel weer een poos wakker zal liggen........maar goed, als je ligt, rust je toch ook uit:D

3. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Welterusten allemaal!

Ik ga wel bij mijn vrienden zitten. :p

Is zeker de leeftijd he dat jullie zo vroeg naar bed gaan. ghehehe.:D

4. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik zit te kijken voor een andere auto.
    Het lijkt wel of ze steeds duurder worden zeg.
    Nu zag ik een leuke, heeft ie een 1tje op het kenteken staan...laat maar zitten dan...:x
    Dus ik zoek nog even verder, niet dat ik nu al een nieuwe nodig heb, maar kijken is ook leuk. :)

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn zwanger ja. Wij moeten uitrusten. Jij dus ook :D.

Goedenmorgen. Brakke nacht gehad. Is het zo lekker koel, slaap ik niet om tja ik weet niet eens waarom.

6. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen,
    Ik heb heerlijk geslapen. Ben er 3 keer uitgeweest omdat mijn blaas vol was. Rond half 8 werd ik wakker en besloot ik er maar uit te gaan. Net lekker ontbeten. Lief ligt nu op bed.

Waarom geen kenteken met een 1tje erop Minnie?

7. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Goedemorgen!

@Minnie, leuk voor een andere auto kijken......naar wat voor auto ben je op zoek??

@Crypto, hier ook een slechte nacht gehad.......het was gisteravond vreselijk warm en benauwd op onze slaapkamer, de ventilator heb ik op een gegeven moment maar naast me neer gezet:D

Manlief is zwemmen met de kids, dus heb ff het rijk alleen....heerlijk rustig zo gheghe:D Vanmiddag weer een verjaardag, maar ik denk dat ik maar binnen blijf zitten bij mijn zus, het wordt vandaag nog warmer dan gisteren:$:$

Douchen heeft ook totaal geen zin......heb ik me eigen afgedroogd, loopt het zweet aan alle kanten weer naar beneden;) Mijn haren en make-up doen is ook een crime met dit weer.......had de ventilator mee weer mee genomen en bij me in de badkamer gezet hahaha, ja ja, we zijn echt beste maatjes momenteel. Mijn mascara doe ik al weken beneden op, aan de eettafel met ventilator aan....anders krijg ik het echt niet op.

Gebruiken jullie nog make-up met dit weer?? Ik gebruik sowieso al niet veel make-up, heb altijd alleen een mascaraatje op:)

8. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goedemorgen

Make up?
    Dat draag ik heel de zwangerschap al niet.

Een 1tje.
    Ik weet niet, dat irriteerd me echt.
    Ik ben al 30 jaar gek op auto's, komt door mijn 2 broers....
    Maar een auto met een 1tje of 2tje....nee.
    Als is tie nog zo mooi.

Ik kijk voor een Peugeot 307 SW.
    Die heb ik nu ook.Bevalt erg goed.
    Maar over een tijdje wil ik een iets jongere.
    Heeft geen haast, ze zijn mij te duur nog.

9. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik gebruik normaal in de zomer al niet teveel vergeleken de rest van het jaar. Maar toch in elk geval wel een eyeliner boven en onder, mascara en wenkbrouwenppotlood. Vandaag ga ik niet weg, dus vermoed dat ik niet verder ga dan de mascara.

10. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    @Minnie, wat bedoel je eigenlijk met een auto met een 1tje of een 2tje:( Bedoel je daar het aantal gereden kilometers mee?:)

Ik heb een Chevrolet Kalos, prima wagen voor in de zomer maar niet voor in de winter......zou hem dus nooit aanbevelen:D Daarnaast heben we nog een grotere gezinsauto, een Nissan Almera Tino:)
    Manlief rijdt alleen maar Nissan;).......hopelijk krijg ik hem ooit nog eens over op een ander merk hahaha.

Hier dus altijd alleen mascara op, zeker als ik weg ga, anders voel ik me zo kaal. Heel soms als ik echt de hele dag thuis ben, wil ik nog wel eens geen mascara op doen:)

11. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Kenissen van ons hadden ook een Kalos.
    Ze hadden hem nieuw gekocht.
    Maar ze vonden dat hij best veel benzine verbruikte.
    Ze hebben hem niet lang gehad.

Een 1tje of 2tje op de kentekenplaat.
    Dat betekent dat de kenteken plaat gestolen is geweest volgens mij.
    Of dat de papieren kwijt geraakt zijn.
    Ik kan er niks aan doen...al is de auto nog zo mooi, ik zie alleen dat 1tje.
    Zal zo'n auto dus nooit kopen.
    Dat is hetzelfde met kentekens.
    Ik zie aan de kentekens hoe oud een auto is.
    Onze peugeot is van 2003.
    Ik ben nu aan het kijken voor een peugeot van 2005-2007.
    Hoeft niet zo jong te zijn ik rij niet zo heel veel zelf.

12. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Wij hebben mijn Kalos ook nieuw gekocht, mijn auto is nu 6 jaar oud.
    Maar heb al zoveel problemen met deze auto gehad, in de winter loopt hij niet goed. Met starten geen problemen, de 1e 100 meter rijd hij dan goed, maar daarna begint het gedoe......dan gaat mijn lampje van de motorsystemen knipperen en als ik dan stop, slaat hij af:$:$ Geen auto waar ik in de winter op kan vertrouwen dus, en hij verbruikt idd vrij veel benzine.

Ik zou ook geen auto kopen die een gestolen kentekenplaat heeft o.i.d., echt niet.........hubbie ziet ook aan het kentekenplaat hoe oud een auto is:)

13. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Dan zou ik er de winter niet mee ingaan als ik jou was.
    Zeker met kleine kinderen is dat eng.

Bij mij stopt de airco steeds.
    Manlief merkte dat gisteren en was niet blij.

We zijn onderweg nasr de speeltuin.
    Ik krijg gewoon geen lucht meer.
    In de auto geeft jij 35 graden aan...pfff.
    Dat wordt een lange dag.

14. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ja, we willen voor mij met de tijd ook een andere auto kopen maar daar hebben we nu ff geen centen voor;) En ach, als hij eenmaal weer start, doet hij het weer en rijdt dan verder goed. Maar het is wel een auto met gebruiksaanwijzing:(

Gelukkig doet mijn airco het wel in mijn auto.....maar heb hem niet altijd aan, alleen met lange afstanden:D

Veel plezier in de speeltuin, wij gaan zo naar mijn zus.....gelukkig is het maar een klein stukje met de auto maar met dit weer wil je helemaal niet in de auto zitten pfffff:$

15. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik vind de kalos wel een leuk wagentje hoor.
    Tweedehands waren ze net te duur.

Het is hier zoooooo warm.
    Pfff.

Succes vanmiddag. Veel drinken!
    En wat ik zelf lekker vind: mijn voeten onder de koude douche.:)

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Zitten we in de speeltuin...wil ik wat eten bestellen...hebben ze alleen wit brood.
    En dat mag niet ivm dieet..
    Gelukkig hadden we net brood gekocht en lag dat nog in de auto...
    Wat een mazzel zeg.
    Nu kan ik toch wat eten.:)

17. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Pfff, hier rommelt het. De zon is achter de wolken. Staat af en toe een windje. En net hadden we heel even wat regen. Lief is patat aan het halen en gaat over 3 kwartier alweer naar zijn werk. Balen, weer de hele avond alleen. Maandag en dinsdag is hij wel thuis en dan weer 2 avonddiensten.

18. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @River
    hier is het bewolkt benauwd en droog.

Manlief moet vanavond en de komende avonden werken.
    Ik vind het niet erg want we hebben zoveel aanvaringen...laat mij maar lekker in mn sop gaarkoken. Met die hitte trek ik het gewoon niet.
    En de jongste van 7 is vreselijk dwars door de hitte en moe.
    En de kleinste heeft het ook warm en trappelt erg veel.

Crypto
    Alles goed?

Cindy
    Kan je het nog volhouden met die hitte??

19. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Crypto heeft een off day. Blijkbaar hebben de doktoren dat ook gemerkt de laatste dagen want ze adviseerden me om eens met een maatschappelijk werker te praten. Nu had ik er al een dus heb haar gemaild of het ook mogelijk is dat ze hier naartoe komt.

Verder voel ik me vandaag niet heel lekker. Moe, zwaar hoofd. Vannacht ook niet echt geslapen.

Hier is het overigens helder. Het schijnt verschrikkelijk warm te zijn buiten. Blij dat ik hier koel zit.

Net romantisch met lief op mijn kamer gegeten. Hij gyrosschotel en ik heerlijke spinaziestampot. Moet zeggen dat het eten hier niet slecht is.

20. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Hallooooooooooooooooooo,

@Minnie, de Kalos is ook een leuke wagen.....niet te groot en niet te klein, de kinderwagen past in mijn kofferbak dus dat is echt heel fijn:) Verder kan ik er straks met 3 kids in weg, dus ook een pluspunt:D

@River, ik ken dat van avonden alleen zitten. Hier was manlief dit weekend vrij maar morgen en overmorgen heeft hij weer late dienst, ben ik de avonden dus ook weer alleen;)

@Crypto, sterkte!!

Vanmiddag op de verjaardag de hele tijd buiten gezeten, maar af en toe werd het me te warm dus ging ik naar binnen voor de ventilator zitten:D De kids hebben heerlijk gezwommen, dus dat was fijn:)

Net klaar met eten, we hebben even snel een pizza in de oven geschoven:)

Morgen gaan mijn kids weer naar school dus vanavond gaan ze een beetje op tijd in;)

Deel Deze Pagina